Šta je novo?

Elden Ring

Pao je Margit the fell omen konačno. I sada je bilo mnogo lakše kada roll om mogu izbeći udarac i lečiti se do kraja borbe.

Svideo mi se taj YT video, prepoznao sam dosta detalja iz igre. A malo i relaksira da se sećanje na stres sa početka igre oboji humorom.
Carbot ima dosta klipova za svaku situaciju (između ostalog i za Margita), pa kako budeš prelazio deonice tako možeš da pogledaš njegovo iskustvo sa igrom.
Elden Ring Carbot Animation
 
Svi kazu da PS5 remake DS-a i nije nesto u poredjenju sa originalom, ali to je mozda nostalgija. Ja barem nisam bio odusevljen. Naravno grafika je tu al dzabe kad su animacije uvrnute.

Sto se tice Bloodborne , to slobodno macku o rep. Sony je nakon silnih zajeba za neke druge remake-ove izjavio da bloodborne nastavak ili remake mora da radi samo fromsoft, i da to niko drugi nece moci. A FromSoft je prezauzet zavrsavajuci i DLC za ER , i novi armored core, a cini mi se da je miyazaki izjavio da rade vec neko vreme na jos nekom novom projektu za koji se sumnja da je zapravo nastavak ER, jer eto veliki trzisni uspeh je ostvario i nece namco to da ostavi da svi zabatale dok konkurencija isto ne krene da ih kopira.
Koji to svi kažu da Demons Souls Remake nije nešto? Perfektan je u svakom smislu. Prešao sam ga više puta.
Što se tiče Bloodborne, krajnje je igriv na PS5 i bez remake... baš skoro sam prešao i pomagao drugu da pređe. Plus ja prvi put čujem da je Sony išta izjavio u vezi Bloodborne... imaju oni majstore u kući koji rade vrhunske remake-ove i ako do projekta dođe oni će ga raditi. A Bloodborne i ne treba remake već jedan remaster da podigne FPS na 60 i malo ispegla igru i to je to
 
Saznao sam da ljudi na Youtubu znaju veoma efikasne načine da se stekne velika količina runa za malo vremena. Bez ikakve potrebe za veštinom i opasnosti od umiranja. Izdvojio bih udaranje zaspalog belog zmaja pa bežanje na grace mesto, i kao druga metoda gađanje ptice strelom sa par stotina metara na litici koja upada u ambis i ponavljanje svakih par desetina sekundi. Ko prati verovatno zna o čemu se radi u oba slučaja.

Postoji li opasnost da igra bude bez balansa ili užitka ako se ovo primeni? Mislio sam večeras kada sednem da počnem da farmujem i ja. Samo mi je too good to be true.
 
Meni to nije to good to be true već mi je krajnje bezveze korišćenje takvih exploita...

Ili igraš kako treba, uz sve izazove koje igra postavlja i napreduješ regularno ili je jednostavno batališ... Draškanje zmaju da bih nešto dobio ne spada u moj opis igranja igre.
 
Mislim, vidim da funkcioniše, da jeste istina sam način zgrtanja, ali da li je i rezultat toga dobar ili obesmisli ceo sistem koji je važio do tada. Vredno pretraživanje svakog kutka, upornost da se poboljša skil u borbi, osećaj opasnosti u svetu igre. Žudnja za jačim oružijem ili dobijanjem levela da se malo olakša naredni bos. Exploite sa skakanjem u ambis nisam ni pomenuo. Poubijaju se i NPC ovi...
 
Ne sporim da funkcioniše ali mi je svakako bez veze i nikad nisam koristio te stvari počevši još od osamdesetih godina prošlog veka kada su bile popularne tzv "Poke"...
 
Tesko je citati sve postove ali je diskusija krenula "kako u far cry 6 ima..".

To je kao da neko dodje sa NFS na iRacing i kaze: zasto nemam nitro i sto ne mogu igrati sa tastaturom. I drugo..

..to buljenje u youtubere "kako se igra" us*re igru i zadovoljstvo. I onda se ganja statistika: "sta je meta". A u svemu tome gameplay uzivanje nula. 90% danasnjih RPG igara je meni gubljenje mozdanih celija koliko su glupe, proste i jednodimenzionalne. Pogotovo Ubisoft igre sa prikazivanjem neprijatelja kroz zidove. Elden Ring nije moj tip igre ali FromSoftware definitivno prkosi novim trendovima i ja im skidam kapu.
 
Saznao sam da ljudi na Youtubu znaju veoma efikasne načine da se stekne velika količina runa za malo vremena. Bez ikakve potrebe za veštinom i opasnosti od umiranja. Izdvojio bih udaranje zaspalog belog zmaja pa bežanje na grace mesto, i kao druga metoda gađanje ptice strelom sa par stotina metara na litici koja upada u ambis i ponavljanje svakih par desetina sekundi. Ko prati verovatno zna o čemu se radi u oba slučaja.

Postoji li opasnost da igra bude bez balansa ili užitka ako se ovo primeni? Mislio sam večeras kada sednem da počnem da farmujem i ja. Samo mi je too good to be true.
Pazi ja imam 246h u Elden-u, i ubio sam skoro sve boseve (osim onih za koje treba drugi run), kojih ima preko 300, ako pricamo i o mini bossevima.Nisam video da u jednom trenutku treba da stanes i grindas nesto kao manijak, jer ti prosto igra da do znanja sta mozes da ubijes sad i onaj gde gde te nalupa toliko da mora da skapiras da prosto mora da dodjes kasnije.Svaka igra ima scaling pa i ova :) Prednost prevrtanja svakog kamena su fenomenalne side-quest price, a i kolicina opreme i oruzja koja ti daje raznovsnost "mehanike" za svakog tezeg bosa.Elden je ipak iz-mainstream-ovan (izvinjavam se na ne postojecem izrazu) brat Dark Soul-a, koji ipak oprasta malo trapavog tajminga dodge-a, ali opet dodge je obavezan kao i strpljivost na bosevima, i pamcenje mehanike.Meni su posebno dragi trenuci, kad krenes da se nadmudrujes s neprijateljima koji mogu da te ubiju iz 2 udarca, pa kad mislis da si ih nadmudrio i izvukao se opale te sa jednom reality check samarcinom i unakaze te do te mere da samo sto ti ne kazu "seriously bro?" Naravno ni ja ne podrzavam ovo sto @Glenn govori. U to vreme je bio neki "Bleed build" meta, ljudi su se izivljavali, pretrcavali igru za 50h... EDIT: Mada sad vidim dokle si stigao, uglavnom..mozda i koristi nekom ova informacija :D
 
@Martin Mystere razumem taj pristup. Navodno su oko $200 miliona uložili u razvoj Elden Ringa i kupiš to sve za par desetina EUR i onda ne iskusiš dobar deo jer gličuješ

Ja sam na početku mislio da nemam izlaza koliko mi je teško sve bilo u Elden Ringu. Sada imam nadu da ću preći sve glavno pa nekada i uz multiplayer opciju ako baš zapnem.

Glavni grind su mi po 1000 runa za pola minute na džinovima sa iznutricama izvrnutim. A ovde se nudi na stotine hiljada runa lako. Druga krajnost u odnosu na početak igre, čini mi se za sada koliko istražujem i čitam ovde i na YT

@madafak interesantna iskustva i utisak o veličini igre iz par rečenica. Bliži sam odluci da ostanem no cheat i ja.
 
Meni su posebno dragi trenuci, kad krenes da se nadmudrujes s neprijateljima koji mogu da te ubiju iz 2 udarca, pa kad mislis da si ih nadmudrio i izvukao se opale te sa jednom reality check samarcinom i unakaze te do te mere da samo sto ti ne kazu "seriously bro?"
ovo je istina, tako sam i ja protiv tree sentinela jos kad je izasla igra :D
 
Tesko je citati sve postove ali je diskusija krenula "kako u far cry 6 ima..".

To je kao da neko dodje sa NFS na iRacing i kaze: zasto nemam nitro i sto ne mogu igrati sa tastaturom. I drugo..

..to buljenje u youtubere "kako se igra" us*re igru i zadovoljstvo. I onda se ganja statistika: "sta je meta". A u svemu tome gameplay uzivanje nula. 90% danasnjih RPG igara je meni gubljenje mozdanih celija koliko su glupe, proste i jednodimenzionalne. Pogotovo Ubisoft igre sa prikazivanjem neprijatelja kroz zidove. Elden Ring nije moj tip igre ali FromSoftware definitivno prkosi novim trendovima i ja im skidam kapu.
Odlicno si sumirao sve ovde a kapu skidam za ovo za youtubere. Danasnji trend je izgleda da sebi izmisljas neke glupe razloge da bi ti dale smisao daljem igranju.
Ja sam ulazio u Battlezone 2 , prvu i drugu misiju samo da bih mogao onim hoverkraftovima da se vozim po onom lunarnom svetu po mraku uz onu predivnu muziku.
Kad vec spomenu RPG-eve, drugari neki preorderovali novi diablo , i uzivali su u njemu , sve dok im neki tamo kriticari sa neta nisu objasnili da igra nije nista posebno.
Ko god bi da odigra neki RPG gde vam treba pola mozga a igra kida koliko uvlaci , prvo mi na pameta pada Pillars of Eternity 2.
Svi se sada hajpuju oko novog Baldur`s Gate 3 ... koji je zapravo novi divinity - nema ono veze sa BG. Za razliku od pomenutog PoE2 ciji je razvojni tim Obsidian Entertainment sa dzinovskom reputacijom (bitni ljudi iz black isle, At Black Isle they created several role-playing games including Icewind Dale, Planescape: Torment, and Fallout 2, and collaborated with BioWare on Neverwinter Nights, Baldur's Gate, and Baldur's Gate II.) koju nije usrao kao nekad (kreativno i talentom) veliki blizzard i njemu slicni.
 
Evo moje iskustvo od sinoć...

Nikako da rešim onog Putrid Avatara u Kejlidu, omlati me šta dok da uradim. I traje to već neko vreme. Ali pošto mi je u principu ostao samo on i oni dole duhovi što se mlate da bih kompletirao Kejlid, iscimam se sinoć da ga ipak rešim. A i ojačalo se u poslednje vreme :cool:
Ali i dalje, razbija me kao mače muškatle.
I onda mi pade na pamet, da sednem na Torenta i da ga gađam glintstone magijom i da bežim okolo drveta :ROFLMAO: I uspeo sam na kraju.
Eto primera "workaround"-a, tj. kako npr. može nešto da se reši iako nisi dovoljno jak "face to face".
 
Na from soft temama bi trebalo zabraniti pominjanje betezdinog serijala.
 
Nisam imao priliku da igram danima a i lomio sam se da li da ubrzam svoj put. Danas sam seo i odlucio da zelim da otkljucam mogućnost upotrebe oruzija koje su mi dali bosovi. Za to mi je trebalo dosta statsa. Prateći ovaj video sam za pola sata dospeo na lokaciju gde se dobijaju runi brzo. Radi 3/4 pokušaja i brzo je zaista.

Ko želi da poboljša svoj rune budžet malo:
 
Ode igra na doboš. Zaglavio sam se na Margot, the Omen Kingu. Čak sam probao i sa Margit Shackle da ga zalepim za pod na par sekundi pa otrujem sa Rotten breath i onda čekam da istruli.

Ali to me dovede samo do početka njegove druge faze. Do tada mi ubije pomoćnicu i ne uspevam da ga izbegavam dovoljno dugo da istruli opet. Ostale finalne bosove sam pregledao na YT i posle 35 sati igranja mi je dosta.
 
U principu mozes ga preci i bez shackle , samo budi uporan . Ovo za rune za sada nema bolji nacin za farmovanje . Jao boze kolko mi nedostaje da peglam Elden Ring
 
Ode igra na doboš. Zaglavio sam se na Margot, the Omen Kingu. Čak sam probao i sa Margit Shackle da ga zalepim za pod na par sekundi pa otrujem sa Rotten breath i onda čekam da istruli.

Ali to me dovede samo do početka njegove druge faze. Do tada mi ubije pomoćnicu i ne uspevam da ga izbegavam dovoljno dugo da istruli opet. Ostale finalne bosove sam pregledao na YT i posle 35 sati igranja mi je dosta.
Uf, I mene je kn najviše mučio od svih. Samo što sam ga ja igrao posle 60 sati, može biti da si prerano došao tu 😁
 
Postadoh danas Elden Lord. Dok je na oglasima stajao disk, igrao sam znajući da je svaka sesija možda poslednja. I sa LVL 145 posle 65 sati igre sam gotov. Za bosove sam najviše koristio Rotten Breath i bežao koliko mogu. Posle sam i mimic tear +10 summon odradio i Rivers of blood mač +10 i štit +25. Za poslednjeg bosa sam summonovao dva pomoćnika koji su ga istresli iz gaća uz skromnu pomoć u odvlačenju pažnje. U međuvremenu sam odgledao jedno 5 speed run cele igre i divim se umeću koje ljudi pokazuju da plešu sa bossovima na ivici dodira izbegavajući napade i zadajući udarce u malom vremenskom prostoru koji im igra pruža. Iznova i iznova. Dosta side questova i upgrade itema sam uradio gledajući Youtube na mobilnom dok igram na PS5.
Pomogao mi je dosta i brz farm.


Ovakvo iskustvo gejminga nisam još doživeo u nekoj igri. Ne znam ni kada je prošlo tih 65 sati. Obično mi posle 15 sati neke igre misli idu samo kada će više kraj. Nešto je i do fizičke veličine bosova. Kada su manji, onda su mi smešni a kada su ogromni i prilično brzi, uteruju strah. Ako bih nešto izdvojio to su emocije dok se igra.
 
Tvoje mišljenje, potšujem. Nije da nisam probao svakoga na slash & roll i trčanje. Kada bih dosta puta bio oduvan, onda sam istraživao mane i načine online. Nekada je to spam gromova sa distance kao kod Godfrey, First Elden Lord.. Nekada postavljanje summona koji strelama gađa Fire Gianta dok je desno iza kamenja zaglavljen. Bilo kakva da je smicalica nikada nije bezbrižno prolazilo iz prve, već se strepi do kraja jer su to sve sporiji načini. A svaka potrepština krije kvestove ili postupak kako doći i pripremiti se. Prateći taj put sam dosta neobaveznih stvari iz igre video i mini bosova/bosova potamanio.
Nekome to nije užitak. Meni je korak napred u odnosu na Demon Souls za PS5 koji sam ekspresno prodao posle par sati šokiran težinom i repetitivnošću kada se zagine.
Planiram ako stignem još da pomažem drugima kod finalnih bosova ako mi igra bude dozvolila. Da me prođe trema od igre i isprobam da više izbliza udaram.
 
Pomogao mi je dosta i brz farm

Verovatno je kolega na ovo mislio, i ja se slažem... Upravo igram, level 35, nije težak kao Sekiro ali zna da smori :) Pogledam YT za boss-ove kad zapne ali samo u delu taktike kako se boriti, a kako dodjem pripremljen došao sam i koristim samo raspolozivo u tom momentu. Ali dobro svako ima svoj način igre i zna šta mu najviše odgovara
 
@NS_320i Na početku runa ima dovoljno. Zavisi koliko te kopka da probaš neki spell koji nije u skladu sa tvojim bildom.
Par dana sam bio napravio pauzu pre nego što sam odlučio da ako nastavljam -onda olakšavam sebi i našao mesto sa pticom za farmanje. U početku malo, gađajući strelom pticu što donosi nešto više od 10k runa. Glič sa skakanjem sam počeo da koristim pred kraj igre, kod Maliketh, the Black Blade. Da se nabudžim bez čekanja. Želim ti dobro iskustvo i zabavu.
 
Verovatno je kolega na ovo mislio, i ja se slažem... Upravo igram, level 35, nije težak kao Sekiro ali zna da smori :) Pogledam YT za boss-ove kad zapne ali samo u delu taktike kako se boriti, a kako dodjem pripremljen došao sam i koristim samo raspolozivo u tom momentu. Ali dobro svako ima svoj način igre i zna šta mu najviše odgovara
Tako je, mislio sam na igranje bilo koje igre gde se neki glič iskorišćava do besvesti da bi se postao OP...

Pomoć u pojedinim situacijama putem videa/slike/teksta na netu mi je OK ali onakvi gličevi mi ubijaju igru i zadovoljstvo i ne bih nikad tako igrao i završio igru.

Preteška? OK, bataljujem...
 
OP od pukih runa? I dalje se gine od jednog jačeg ili par manjih udaraca. I dalje je šteta koja se čini ni nalik brzom rešavanju bosa. Minorna.

Koliko sam upratio, za OP treba prikupiti informacije tj iteme i magije i napitke koji se međusobno nadopunjuju. I onda se u jednom udarcu na primer ubija bilo koji bos. Ili za manje od minute ako je nešto blaži oblik slaganja u pitanju. Meni ni 145 level nije olakšao blisku borbu tj odbranu. Da nisam uspeo da završim, informisao bih se i o tome bolje.
Ja NG+ ne krećem. Niti pipam igre od FS.
 
Rekao sam bilo koje igre gde se postaje OP a ne samo ER...

I ne mora da bude čak ni OP, svaki napredak usled iskorišćavanja takvih stvari smanjuje ugođaj, ubija smisao ulaganja truda da se nešto postigne i meni lično (ponavljam meni lično) predstavlja varanje samog sebe...

Naravno, za jednu takvu igru tu generalno nema ničeg lošeg ali eto, ja kao igrač bih se osećao jako loše da bilo koju igru igram i završim na taj način - što ne treba da znači da svi treba i da će svi da se osećaju tako...
 
Slažem se da je stvar lične preferencije. I raspoloživog vremena koje se želi uložiti u igru.
 
Au nisam znao da uopšte moze da se farmuje toliko brzo, ja ubijao one mucenike kod Black Blade Kindred gargoyle 😂 doduse nisam pogledao @PanonskiNS spoiler koji si okačio, nisam protiv iskoriscavenjm glitcheva ali ako je to sto stoji u naslovu da za 2 min dobijes 135000 to mi je malo LEAVEMEALONE ili NUTERTOOLS fazon ali ne sudim,ako si uzivao onda go for it
 
Nazad
Vrh Dno