Šta je novo?

eBay, pitanja, diskusija, saveti i preporuke

Meni je prosla iz prve sto se tice PP-a ali na e-bay-u je medju neplacenim. Da dodam da mi je stigao mail o potvrdi kupovine tako da ne znam sta da mislim ni sta da radim sa ovim.
 
Pa posaljite mail ljudima od kojih ste kupovali sa ID-jem kupovine i pitajte jesu li dobili pare. To bi moglo bar privremeno da vam smiri zivce dok se problem ne resi (ako se resi).
 
Ja sam imao neka plaćanja na ebay, pare uredno skinute sa PP. Novac sam imao na PP računu. Da nije problem sa našim karticama ovo što traje već nekoliko dana i na srpskim POS terminalima?
 
Placanje se odmah pojavilo na PP-u bas kako treba. Placao sam sa PP balansa tako da nije do domacih kartica.
 
Ja sam imao neka plaćanja na ebay, pare uredno skinute sa PP. Novac sam imao na PP računu. Da nije problem sa našim karticama ovo što traje već nekoliko dana i na srpskim POS terminalima?

Nije, ja sam skidao pare sa PP balansa, ista stvar.
 
Kako ja vidim stvari kod mene, ako porudzbina ne stigne nema povracaja novca posto po e-bay-u nista nije ni placeno. Srecom nije velika vrednost u pitanju ali mi se ne svidja da poslujem i kupujem po principu "kupi i plati samo onoliko koliko mozes da prebolis".
 
Uzeh upravo nešto na Ebay sa PP balance, i na Ebay i na PP sve je prošlo bez problema...
 
Od juče mi nešto zeza paypal na ebay-u, kada odaberem način plaćanja (paypal ili kartica) otvori mi onaj prozor gde treba da učita login za paypal. Uvek istekne timeout i ne učita taj login.
Mislio sam, ajde gužva sa posla, probaću kući, kad i tamo isto, danas isto.
Inače, juče sam nezavisno koristio PayPal za prebacivanje nekih para, sve radi normalno kao i ranije.
Evo, sada sam ponovo probao i radi sve u 16. Izgleda da je bio neki problem ali sada šljaka normalno.
 
Kupio sam sat 6. septembra 2017 godine. Platio sam direktno kreditnom karticom (ne PayPalom, tu sam pogresio, ali sam u zurbi kliknuo). Pise za vreme isporuke "Delivery: Varies for items shipped from an international location". Dobio tracking broj (pogledaj link dole). Pise kada se ocekuje dostava. Posto nije stiglo do dana kad je predvidjeno sa 17track kontaktiram prodavca na ebay poruke i dogovorimo se da mi da full refund. Od tada ni glasa od njega, ne odgovara na poruke, nista. Pokusam da aktiviram ebay zastitu kupca medjutim nemam tu opciju i samo pise:

"Unfortunately, your purchase is no longer eligible for eBay Buyer Protection since 30 days have passed since the estimated delivery date of the item but we encourage you to contact the seller to work things out. Most sellers want their buyers to be satisfied and will work with you."

Moje pitanje je kako nemam zastitu i kako je isteklo 30 dana i od kog dana se racuna, kada predvidjen datum isporuke ne postoji vec pise da varira? Naravno ne mogu ni negativnu da mu dam jer je to neko vreme isteklo.

Od PayPal sam dobio priznanicu i pise da ce mi pomoci ako bude problema iako nisam platio preko njih samo treba da se registrujem. Ja sam vec registrovan pa sam ih pitao da li vazi ta pomoc, medjutim, posto je problem komplikovan i morao sam da napisem puno teksta da objasnim, operater nije sve procitao ikaze da idem na activity u mom nalogu i da potegnem arbitrazu. No nema transakcije u activiti jer sam platio direktno karticom.

http://www.17track.net/en/track?nums=LAOBB1002461062YQ

https://www.ebay.com/itm/Waterproof...e=STRK:MEBIDX:IT&_trksid=p2057872.m2749.l2649

Nista mi nije jasno, pomoc?
 
Na dnu stranice "My ebay" imas orders. "More actions" --> I didn't receive it
Ja imam tu opciju za kupovinu od 26.9. iako sam potvrdio prijem.

ili

MyEbay --> Account --> Resolution center --> I haven't received it, yet

Ako ne moze, kontaktiraj Ebay


MyEbay --> Account --> Feedback --> Request feedback revision za revidiranje ocene...
 
Na dnu stranice "My ebay" imas orders. "More actions" --> I didn't receive it
Ja imam tu opciju za kupovinu od 26.9. iako sam potvrdio prijem.

Nemam tu opciju. Pod more actons stoji:
Save this seller
Contact seller

MyEbay --> Account --> Resolution center --> I haven't received it, yet

Izbaci mi sledece:

"Unfortunately, your purchase is no longer eligible for eBay Buyer Protection since 30 days have passed since the estimated delivery date of the item but we encourage you to contact the seller to work things out. Most sellers want their buyers to be satisfied and will work with you."

MyEbay --> Account --> Feedback --> Request feedback revision za revidiranje ocene...

Ocenu nisam ni dao jer nemam opciju pa ga nemam na spisku feedback-a

Nešto mi je sumnjiv format tracking broja, mislim da treba da bude 2 slova 9 brojeva pa 2 slova

Broj radi: http://www.17track.net/en/track?nums=LAOBB1002461062YQ e sad da li je za moj sat ili za nesto drugo negde, to ne znam.

Inace, dobio sam poruku od PayPal da zovem Call centar jer iako nisam kupio preko njigovog sistem zasticen sam kao "guest buyer". Treba da zovem neki broj u Irskoj.


Meni ovo lici na to da je prodavac dao neodredjeno vreme za isporuku. Ja sam kupio i nije stiglo (ne znam da li je poslao, da li se zagubilo ili je neko ukrao usput). Posto mi nije stiglo i ispricali smo se 7 dana preko ebay poruka uz uveravanje da cu dobiti full refund nekako (nisam prodavac pa ne znam kako to ide) je ebay sistemu oznacio kada je ocekivani deliveri time a ebay automatski zatvorio aukciju jer se nisam zalio u zadatom roku. Tako se prodavac zastiti od gubitka ako posiljka nije isporucena. Inace pise Glasgow, UK ali je iz Australije a nasao sam da su zapravo iz Kine. Petljaju opasno nesto ali ne znam sta i kako tacno jer na znam kako sve to funkcionise u ovom specificnom slucaju.
 
Što se tiče tracking broja, dobio sam sličan broj na Ali ali navodno kako je izašao iz Kine tako se gubi trag, pisao sam u toj temi, pre 3 dana je isteklo 2 meseca kako sam naručio pa sam pokrenuo refund.

ali.jpg
 
@BigBoy
Bas cudno...
Nista, uplati Skype ili sta slicno, pa pozovi.
 
Nema druge, tako cu uraditi. Ostali pazite se ako delivery nije definisan
 
Jesi li probao na help and contact / didn't receive item / open request ? Bice ti izlistane sve kupovine . Ili prosto da preko resolution centra da pokrenes case , da kontaktiras prodavca . Obicno se tu uplase .

Послато са m2 note уз помоћ Тапатока
 
BB, delivery date stoji u eBay item stranici, i samo je on validan za eBay.
Po tvom trackingu mi se cini da je item odavno vracen jz SRBIJE, pretpostavljam da je fake?
 
Poslednja izmena:
Kupac smrdi kao i tracking. Mene samo interesuje kako je uspeo da zatvori mogucnost da otvorim dispute, da dam feedback, ocenu... Nista ne mogu, kao da sam porucio pre godinu dana.

Kico1: ne moze to jer nemam opciju

Sutra zovem paypal pa da vidim sta mogu da urade.

Jeste 15 funti cifra al ne moze kinez tako da se ponasa, stvar je principa.
 
Ako si porucio 16. septembra, mozda je rok bio 45 dana od dana porudzbine, taman da ne mozes posle 1. novembra nista uraditi. Ne znam za feedback, mislio sam da moze duze od toga..
15 funti za sat? Replika neke marke?

BTW, "kupac smrdi"? :D
 
Porucio sam 6. septembra i taj rok od 45 dana ne pise nigde. Feedback je uvek mogao duze. Pitao sam i na ebay forumu medjutim niko da objasni sta se tacno desilo. Sat je neki digitalni kineski, nije cak ni za mene vec cinim uslugu.

Zezno sam se za "kupac smrdi", spavalo mi se, hahaha
 
Zvao sam paypal i rekli su da ce otvoriti case i da imam zastitu kao kupac iako nisam platio preko paypal naloga ali je placeno na paypal nalog.
 
Imam nekolika pitanja, pa ko zna neka komentarise...

Prvo me zanima, koji je rok za isporuku ako prodavac nije naznacio vreme ni krajnji rok za isporuku onog sto sam kupio?
Ako se dobro secam, pre je bilo 30 dana, pa se onda moze zaliti na neisporucen proizvod... jesam li u pravu?

Drugo pitanje:
Narucio sam usb punjac za telefon i pripadajuci mu usb kabl. 1.JPG

Nakon nekih 10-11h istog dana dobijem ovu poruku sa ebay 2.JPG 3.JPG

Sta ta poruka tacno znaci?
Jos nisam dobio potvrdu (obavestenje) da je punjac s kablom poslat.
Birajuci kod kog prodavca cu kupiti punjac, uzeo sam naravno kod najjeftinijeg ali cena punjaca i kabla kod ovog je bila od prilike kao cena samo punjaca kod ostalih prodavaca istih proizvoda...
Da li ovo moze znaciti da je prodavac shvatio da pordaje "ispod cene" dva proizvoda, po ceni jednog (punjaca), pa je odlucio da povuce ponudu i ne posalje poruceno i placeno?
Ko je poslao poruku, ebay automatski ili je ovo od prodavca ili sta...?
Kakva je sansa da punjac ipak dodje?
Ima neko iskustva s ovakvim scenarijom?

Pozdrav i hvala svima na konstruktivnim savetima...
 
Poslednja izmena:
Koliko ja razumem, eBay je uklonio oglas, zbog nekih nepravilnosti kod prodavca. Ako stigne, stiglo je. Ako ne stigne, žali se i vratiće ti pare.
 
Dakle EBAY je uklonio oglas, ne prodavac?
Nije briga za refund, no ne znam dal su ili ce poslati (a verovatno nece) pa da narucujem od drugog...


edit: A koji je rok za zalbe ako nije naveden rok za isporuku? Da li je to nakon 30 dana od placanja?
 
Poslednja izmena:
Verovatno zbog onog Samsung u imenu jer stvara iluziju da je to proizveo Samsung...
 
Imam nekolika pitanja, pa ko zna neka komentarise...

Prvo me zanima, koji je rok za isporuku ako prodavac nije naznacio vreme ni krajnji rok za isporuku onog sto sam kupio?
Ako se dobro secam, pre je bilo 30 dana, pa se onda moze zaliti na neisporucen proizvod... jesam li u pravu?

Drugo pitanje:
Narucio sam usb punjac za telefon i pripadajuci mu usb kabl. Pogledajte prilog 240140

Nakon nekih 10-11h istog dana dobijem ovu poruku sa ebay Pogledajte prilog 240141 Pogledajte prilog 240142

Sta ta poruka tacno znaci?
Jos nisam dobio potvrdu (obavestenje) da je punjac s kablom poslat.
Birajuci kod kog prodavca cu kupiti punjac, uzeo sam naravno kod najjeftinijeg ali cena punjaca i kabla kod ovog je bila od prilike kao cena samo punjaca kod ostalih prodavaca istih proizvoda...
Da li ovo moze znaciti da je prodavac shvatio da pordaje "ispod cene" dva proizvoda, po ceni jednog (punjaca), pa je odlucio da povuce ponudu i ne posalje poruceno i placeno?
Ko je poslao poruku, ebay automatski ili je ovo od prodavca ili sta...?
Kakva je sansa da punjac ipak dodje?
Ima neko iskustva s ovakvim scenarijom?

Pozdrav i hvala svima na konstruktivnim savetima...

Ma opusteno,sitze to sve samo mnogo kasni

Ebay imas 60 dana za dispute,Paypal 6 meseca

Narucio neki Gamepad pre vise od 2 meseca,skoro zaboravio za isti,naso PayPal transakciju i otvorio dispute
Pre dva dana stigao paket,zatvorio dispute

Mnogo kasni isporuka,sve stize za minimum 45 dana a nesto i preko 2 meseca
 
Meni mail stalno stize od ebaya bukvalno me spamuju jel se to desava i nekom drugom?
Hello Sarpi,

We noticed that you might be having some trouble logging into your eBay account. No worries. Let's get you up and running.

Your way back into eBay is easy.

Reset your password. We know, changing your password can be a pain, But we think you're going to feel much better once you can log back into eBay. Just follow the simple steps outlined behind the link below: 

Reset my password

Talk to our team. Our live customer support team is here for you. We promise to help out however we can.

Contact eBay Customer Support


If you have already fixed the problem – awesome. Feel free to hang onto this email, in case you have trouble accessing your account in the future. 

All the best, 

Your eBay Account Team

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Dakle EBAY je uklonio oglas, ne prodavac?
Nije briga za refund, no ne znam dal su ili ce poslati (a verovatno nece) pa da narucujem od drugog...


edit: A koji je rok za zalbe ako nije naveden rok za isporuku? Da li je to nakon 30 dana od placanja?
Nece ti ni poslati, jer zna i on da to ne moze da ti naplati, tj ti mozes da vratis novac.

Znaci pisi propalo i kupi drugi punjac ako ti treba.

@ sarpi

to je phishing, obelezi kao spam i salji u spam folder.
 
Nazad
Vrh Dno