Šta je novo?

eBay, pitanja, diskusija, saveti i preporuke

Naplatiće ti samo pdv na vrednost robe bez poštarine, osim ako ne procene da nije za ličnu upotrebu, pa vrate paket. Imaš drugu temu na forumu gde je detaljno napisano sve oko carine.
 
Naplatiće ti samo pdv na vrednost robe bez poštarine, osim ako ne procene da nije za ličnu upotrebu, pa vrate paket. Imaš drugu temu na forumu gde je detaljno napisano sve oko carine.

Čovek hoće da naruči u BiH :) Tema koju si naveo se mahom bazira za našu carinu....
 
Prvi put mi se desava ovo:

Kupio regularno nesto za devojku, medjutim vec nedelju dana prodavac nije poslao paket, niti mi odgovara na poruke.
Ima dobar rejting i puno prodaja, pa mi nije jasno o cemu se radi.

Sada da bi pokrenuo dispute, ja moram da cekam da istekne vreme za isporuku, jedno 45 dana.
 
Ako je Kinez u pitanju, do 5. marta ne rade zbog proslave njihove nove godine
 
Jos neke stvari sam porucio u poslednja 3 dana od kineza pa su poslali. Ovaj vec 6 dana nista.

Pojedinima stoji da su 'away', medjutim njih sam preskocio.


OK, nadam se da je to slucaj sa ovim likom.
 
Ne brini mnogo. Meni se jedan izvinio, kaže da imaju neki praznik pa zato nije poslao odmah sutradan, već kroz nekoliko dana. I ovi što su ti otkačili kao shipped, ne mora da znači da je istina, možda će i oni poslati tek kad im prođe praznik, ali su za svaki slučaj otkačili shipped da ih ne bismo smarali zašto nije poslato još uvek. :)
Nekoliko puta sam gledao datum na paketu da vidim kad je poslat i skoro nikad nije bio onog dana kada na ebayu kaže da jeste.
 
Nije ni bitno, nakon isteka 30og dana tražim povraćaj novca pa oni nek' slave nove godine po mesec dana, lako im uplatim ponovo ako ikad stigne :)
 
Mislim da je sada nešto duži est. delivery date, oko 45 dana od kineza. Ranije mi se čini da je bilo 30.
Možda grešim, međutim zadnjih mesec dana šta sam poručivao sve je bilo 45.
 
Naručio nešto iz GB, 25.februara poslato. Sitna vrednost, oko 10$ sa sve poštarinom. Kad da očekujem paket, jeftin vid transporta, nema tracking pa moram ovako da nagađam nisam naručivao iz GB ranije?
 
Retko kada čekam duže od 15ak dana pakete iz GB
 
19 januara narucio preko eBay od nekog kineza silikonsku futrolu za telefon.I evo 50 dana futrolica ne stize.Rok isporuke pise do 9 marta.I ja posaljem mail prodavcu,ovo-ono,nema problema,i posalje mi jos jednu besplatnu futrolicu danas!Koji car.E sad,valjda ce mi ova druga stici....:d
 
19 januara narucio preko eBay od nekog kineza silikonsku futrolu za telefon.I evo 50 dana futrolica ne stize.Rok isporuke pise do 9 marta.I ja posaljem mail prodavcu,ovo-ono,nema problema,i posalje mi jos jednu besplatnu futrolicu danas!Koji car.E sad,valjda ce mi ova druga stici....:d

Stići će ti obe. Meni se to desilo par puta kad sam se žalio i to u varijanti da mi pošalju ponovo pa mi stigne 2 komada a i da mi refundiraju pare pa da onda stigne paket.
Meni se dešavalo da putuje paket i po 70 dana iz Kine, a dešava mi se da stigne i za 7-8 dana. Najčešće je potrebno 25-35 dana ako te ne uhvati neki njihov praznik.
U zadnje vreme sam naručivao neku foto opremu sa istog shopa i uvek mi je stizalo za 7-8 dana što mi je totalno neverovatno, posebno kad uzmem u obzir da obično toliko vremena putuje paket od ulaska u Srbiju do mene - pošto naša carina i pošta to znaju baš lepo da razvuku.
 
19 januara narucio preko eBay od nekog kineza silikonsku futrolu za telefon.I evo 50 dana futrolica ne stize.Rok isporuke pise do 9 marta.I ja posaljem mail prodavcu,ovo-ono,nema problema,i posalje mi jos jednu besplatnu futrolicu danas!Koji car.E sad,valjda ce mi ova druga stici....:d

ili ti nece stici nijedna, a kada prodje delivery date mozes da se slikas :D
 
ili ti nece stici nijedna, a kada prodje delivery date mozes da se slikas :D
Meni se dešavala ova varijanta par puta . Možeš zaobilazno da prijaviš da ti nije stiglo , eBay sa žaljenjem konstatuje da je period zaštite prošao , ali da će obavestiti prodavca , prodavac ti brže bolje vrati pare itd . Inače , više im ne verujem na "saljemo replacement" . Znaju da slažu.
 
Pa dobro,zato se valjda kupuje kod proverenih prodavaca.Ovaj kod koga sam kupio ima valjda 99,1 pozitivnih ocena.Pa ako mu je stalo da od mene ukrade 1.5€,neka mu.,)
 
Poslednja izmena:
Pa dobro,zato se valjda kupuje kod proverenih prodavaca.Ovaj kod koga sam kupio ima valjda 99,1 pozitivni ocena.Pa ako mu je stalo da od mene ukrade 1.5€,neka mu.,)

Meni se nikad nije desilo da me prodavac "prevari", a pazario sam gomilu robe sa ebay-a, samo u zadnjih 2 meseca imao sam oko 20 porudžbina. Naravno preduslov je da se obrati pažnja od koga se naručuje. Ja uvek gledam kombinaciju prodavčeve ocene i koliko je komada određene robe već prodao. Naravno platim par $ više radi ove sigurnosti, jednostavno nikad ne poručujem od prodavca koji mi se učini "nesigurno" koliko god bio on jeftiniji.
 
Nisam do sada koristio e-bay, jel svejedno od kojeg od ponudjenih prodavaca da narucim displej?

http://www.ebay.com/itm/New-LCD-Screen-Display-Repair-Part-fit-for-Nikon-Coolpix-L19-with-Backlight-/260743563306?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cb587082a#shpCntId

http://www.ebay.com/itm/New-LCD-Screen-Display-Repair-Part-for-Nikon-Coolpix-L19-camera-With-Backlight-/251006405051?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a7125c9bb#shpCntId

http://www.ebay.com/itm/NEW-LCD-Display-Screen-for-Nikon-Coolpix-L19-Digital-Camera-Repair-Part-/261337285175?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cd8ea8237#shpCntId

Vidim svi imaju feedback od 99+%, broj prodaja im je 83, 15 i 6. Jel treba jos nesto da gledam pored ovoga?
Prva dvojica spominju tracking number, kod ovog poslednjeg ne vidim da ima navedeno, iako se placa shipping. Jel ima razlike izmedju Standard i Economy Int'l Shipping? Jel potrebno pre kupovine da kontaktiram prodavca ili nesto?

Takodje za http://www.ebay.co.uk/itm/CANON-PG-512-BLACK-INK-CARTRIDGE-for-MP492-MP495-MP499-pixma-printers-/251033331832?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3a72c0a878#shpCntId
jel se podrazumeva ova jeftinija Royal Mail International Standard (Small Packets) postarina?
Izvinjavam se na newbie pitanjima.
 
19 januara narucio preko eBay od nekog kineza silikonsku futrolu za telefon.I evo 50 dana futrolica ne stize.Rok isporuke pise do 9 marta.I ja posaljem mail prodavcu,ovo-ono,nema problema,i posalje mi jos jednu besplatnu futrolicu danas!Koji car.E sad,valjda ce mi ova druga stici....:d

Evo danas stigla futrola.Konacno.:D
 
Narucila sam kod ovog prodavca 11.02. ove cetkice http://www.ebay.com/itm/141229645906?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Poslao ih je 12.02. sto se vidi i na paypalu u transakcijama, istog dana sam narucila jod sve poruzdzbine kod drugih prodavaca i njih sam dobila. Kada sam kontaktirala ovog prodavca da mu kazem da mi paket jos nije stigao, sugerisao mi je da posalje ponovo jer se po njegovoj proceni verovatno izgubio negde, sto je kao i ucinio 16.03. jos uvek nisam nista dobila, ali me interesuje sta da radim ako kod njega ne pise estimate delivery, nije velika vrednost, ali opet prvi put mi se to desava, ne znam kako sam previdela to, i druga stvar uplata je bila u funtama.
 
Je l' je ovo doslo de nekih promena na eBay-u?

Naime, stigao mi paket, unutra slomljen proizvod, ja hteo da otvorim "Case" kao 'not as described'..., medjutim vidim sada samo stoji opcija "Request a return", pa tek se onda navodi razlog zašto. Čekaj jel moguće ovo da sada otvaranje "case-a" automatski se otvara forma za vracanje proizvoda prodavcu?!

Šta sad stigne nešto pogrešno/oštećeno itd, i prodavac lagano može da traži da mu se vrati paket, sto otvara nove probleme.
 
Ne znam da li je to jedina opcija ali ja sam mislio da jeste vratio sam pošiljku nazad platio 1700 din koje mi niko neće nadoknaditi. Plaćenu cenu i orig shipping su mi vratili (prvo cenu a posle dvadesetak dana i orig shipping 10 funti i to ako sam dobro shvatio tih 10 funti mi je nadoknadio ebay a ne prodavac)
 
...promenili. Jedina opcija je 'Return item'.

Znači stigla mi slomljena štoperica, pajser traži da mu pošaljem natrag za HK, pa će da mi refund. Znači ne verujem šta je napravio eBay.
 
Narucim ja neke 2 stvari 44 $ platim i support se razvlaci razvlaci razvlaci, samo jednom dnevno odgovaraju itd... I na kraju posle par dana oni meni napisu :

''Hi,
Thanks for your purchase
Sorry, our computer system fail to import your orders & we are unaware of your order.
And our vendor delayed the delivery, the restock date will be end of April
We suggest to issue refund to you first,
please confirm if you agree
thanks

Regards,''.

I ja im napisem da su mi sada napravili velike probleme itd, i oni opet meni napisu kao izvinjavaju se bla bla, i jedino sto mogu je refund ili da cekam kraj Aprila pa ce da mi posalju :mad: Sad me zanima ako odradim refund jel radio ko jel se vraca tacan iznos koliko je placeno i ima li neke provizije za mene ??
Ili ako ostavim da cekam do kraja Aprila da mi posalju da nema neka caka, da kazu prosao rok bla bla, nema nista ni od refunda ni od proizvoda da bi znao sta da uradim ?
 
Tačna suma ti se vraća, ona koja si platio.

Koliko ja znam 180 dana je rok za PayPal da otvoriš 'slučaj' i tražiš novac nazad.
 
Prevideo sam da uz item od 0.99 ide i masna poštarina od 20+$ i bidovao, znam da ne može da se otkaže, ali jel mogu da se pravim blesav, koje su posledice? Da li će automatski skinuti pare sa PP-a ili treba da se potvrdi nešto u poslednjem koraku?

ps

Izgleda da može da se otkaže ako je ostalo 12+ sati do isteka aukcije:)
 
Poslednja izmena:
Al' kad si već spomenuo, za to ide dispute i opomena ebay-a, posle tri opomene u nekom određenom vremenskom periodu slede sankcije uz moguće blokiranje naloga. Najjednostavnije je u slučaju da ponuda ne može da se otkaže, kontaktirati prodavca i objasniti mu gde je nastala zabuna i tako sprečiti pokretanje dispute-a
 
Nazad
Vrh Dno