Šta je novo?

dugogodisnji korisnici

Učlanjen(a)
17.11.2007
Poruke
667
Poena
320
Kao dugogodisnjeg mobtel/telenor korisnika interesuje me da li je moguce (pa makar i prinudom) ostvariti neke povlastice. Posto sam korisnik 63 mreze vec sigurno 10godina, a kapiram da nas ima poprilican borj takvih, da li je nekome poslo za rukom da im iznudi povlastice u vidu nize cene telefona na ugovor, neki popust ili tako nesto?

Mislim, skroz mi je bzvze sto nas stare korisnike, isto kao ni u slucaju adsl-a niko ne ferma 2% :wall: Uterao sam im 3 soma evra do sad, a najblize brizi o korisnicama sto sam dobio je kada me je neki lik iz njihovog call centra juce nazvao da me pita koristim li portal Moj Telenor. Mislim, wtf! Taj portal postoji vec xyz godina!
 
Mog oca su zvali pre 2-3 godine (kada je bila aktuelna Nokia N95, prosudi sam), i posto su mu racuni ogromni, dali mu N95 ako produzi ugovor. Dakle, postoje povlastice samo ne znam na koji nacin se dobijaju. Caletov broj nije bio na firmu pre nego neko to pomisli, nego privatni
 
Ja sam im vala sad bacio mail, pa da vidimo da l ce da dadu nesto, mada se realno ne nadam da cu dobiti vise od nekog eventualno popusta na racun ako potpisem ugovor i pritom ne uzmem telefon...al aj, da vidimo sta ce da odgovore.
 
Ja prošle godine dobio besplatne pozive i sms-ove za jedan izabrani broj, ove godine po 1Gb svaki mesec free.
 
Svake godine čestitaju rođendan na vreme.... pa malo li je:D
 
Ja prošle godine dobio besplatne pozive i sms-ove za jedan izabrani broj, ove godine po 1Gb svaki mesec free.

A kolika ti je mesecna pretplata? Nesto mislim da ne bi dali ovima sa manje od 1000 din mesecno, bez obzira na veliki broj godina.
 
Pa do pre mesec dana je bila prenesi 400, ali sam sad zbog mb uzeo prenesi +500. Ma braco nije problem ni na skuplji paket da se predje samo nek daju neki besan fon sa recimo 10-20% popusta u odnosu na ove "zelene" postpaid korisnike :D
 
Ja sam korisnik 10 godina (postpejd) i nikada nisam nista dobio.

Sada sam uzeo prvi fon kod njih, koji placam na 6 rata, sto mi je skroz cool.

Iskreno kakvi su ostali provajderi...
 
Nista za 7 godina, mislim da nagradjuju samo one koji puno trose...
 
A kolika ti je mesecna pretplata? Nesto mislim da ne bi dali ovima sa manje od 1000 din mesecno, bez obzira na veliki broj godina.

Ništa specijalno, na dva broja po oko 800-1000 dinara, inače 13 godina.
 
Meni su kada sam išao da raskinem ugovor sa MTS-om ponudili izvestan novčani "podsticaj" da ne raskidam ugovor. Da nisam hteo da ga raskidam ne bih ništa dobio. A ponudili su mi 4000 din. ili kao da uzmem neki telefon u toj vrednosti a ako hoću skuplji da doplatim, ili da mi to bude avans na računu, i sve to na tarifni paket po izboru uz ugovor na dve godine.

Pošto me telefoni nisu zanimali, a broj mi nije trebao, izračunao sam da mi tih 4000 din. pokriva dvogodišnju pretplatu za Profesionalnu tarifu i da mi ostaje još 1300 din za "troškarenje", pa sam zadržao broj još te dve godine.

Eto, nije nešto, ali da nisam hteo da raskinem ugovor ne bih dobio ni to. Za Telenor ne znam, ništa mi ne nude, a ja neću za sada da raskidam ugovor. A i tek sam 1,5 godinu njihov korisnik.
 
vec smo komentarisali o ovome u drugoj temi...

manje-vise, zakljucili smo da se od telenora stari korisnici (fizicka lica) ne mogu puno ovajditi, bar ne oni ciji su racuni bili negde do cca. 2k dinara.

po isteku ugovora nudili su besplatne minute u okviru mreze (najcesce), veci broj sms-ova, popust na cenu paketa, nesto net protoka... naravno, samo pojedinacno, ne sve zajedno :) sto se tice ponude telefona i njihove cene bili su dosledni - nikakvog popusta nema. naravno, tu i tamo im neki nasrtljivi pojedinac izvuce nesto vise ili oni dobiju napad darezljivosti, ali generalno telenor se ne istice po nekim velikodusnim ponudama.
 
Do prosle godine, ako se dobro secam, su nam na rodjendan davali besplatne SMS-ove, ove godine samo cestitka :smackbum:

Tako su i meni pre 2-3 god cestitali rodjendan sms-om i obavestili me da imam taj dan besplatne razgovore i sms i ja se zezao sa devojkom preko fona i pricao duze nego obicno (ona je isto 063) i kad je stigao racun, bio je veci od proseka, a posle sam dobio poruku da mi greskom nisu bili besplatni pozivi i sms-ovi taj dan:zgran:
Pa sam otisao u jednu poslovnicu gde su mi rekli kako moram da pisem neku molbu/zalbu sta li vec, pa sam odustao od toga.
 
sprco bar :) ?
 
ja imam vec 12 godina kod Telenora, odnosno Mobtela, broj na firmu i nikada nista nisu dali, ponudili i slicno. Naprotiv, nekoliko puta su mi iskljucili telefon bez upozorenja iako nije postojao nikakav razuman razlog (na primer ne posalju uplatnicu, pa mi ne mozemo da platimo, onda ih gotovo molimo da posalju uplatnicu...) Trenutno cekam na resenje reklamacije jer su mi obracunali 3300 dinara za potroseni internet, a prijavio sam se na njihov besplatni paket Klik. Poslao faks firme, dobio potvrdu da su primili faks, dobio na telefonu poruku da posetim njihov sajt i kada sam to uradio, nisam uspeo da idem dalje od naslovne strane, jer sam bio na wi fi vezi. Mislio sam da je potvrdom da su primili faks aktivirana usluga. Ispalo je da nije nego da sam trebao da odem i preko telefona potvrdim da se slazem sa njihovim uslovima. Naravno, nisam ni pretpostavio da se to moze samo ako se koristi njihov net, a ne net preko wi fi veze. Nigde takvo nesto nije pisalo... Cekacu jos nekoliko dana da vidim kako ce resiti tu reklamaciju, bas me zanima. Telefon ne placam ja licno i u pitanju je samo princip.
 
Mene su na moje veliko iznenadjenje zvali pre neki dan, prvi put posle 10+ godina, a racuni su mi u proseku oko 10.000 din.

Ponudili su mi da uzmem neki telefon sa nekim smesnim popustom, a kada sam rekao da bi hteo da uzmem neki HTC, recimo Desire, zena mi kaze "Uh, pa to vam je mnogo skupo"!?!?

Posto smo konstatovali da necu da potpisem dvogodisnji ugovor ni uz te neke sitne povlastice, pustili su mi neku promociju koju mogu da koristim u naredna tri meseca - iako nemam pojma kakva je to promocija, niti mi je zena rekla, niti pise u SMS-u sa potvrdom koji sam malo kasnije dobio.

Dok ne dodje Number Portability nema nama "starima" nikakve pomoci...
 
Ne znam samo zasto neki ocekuju da im operater da bilo kakav popust tek tako ;)
Razumem nekoga ko pravi 10K racune (u stvari ne razumem, takvi bi trebalo da su vec unapred dobili bolju ponudu), ali neko ko pravi 500-1000 din. mesecno ocekuje neke popuste jer i dalje koristi istog operatera?
Neki stvarno imaju previsoka nerealna misljena o sebi.
 
@alfaunits

Nerealno visoka misljenja o sebi? Prvo, moji racuni su do pre mesec dana bili uglavnom preko 2000, mada mislim da to nije ni bitno toliko, a drugo, na trzistu na kojem svi operateri daju manje vise istu ponudu, da ne kazem prepisuju jedni od drugih, valjda je logicno da se za korisnike bori bar ovako, promocijama i povlasticama. Zasto je ok da recimo vip daje novim korisnicima vaucere od 50% popusta a starima ne daje nista, ili telenor koji pravi promocije za prepaid korisnike, a postpaid korisnike opet ko J.

Ako ocekuju da ostanem njihov korisnik jos 10 godina, e onda ja ocekujem malo vise od cestitke za rodjendan jednom godisnje :wave:

Inace, na mail mi jos uvek nisu odgovorili i po svoj prilici ce me iskulirati najstrasnije :D
 
Vise od 6 godina na postpejdu, pre toga 4 na prepaidu i nista. Na postpaidu prvo Junior, valjda 2 godine, zatim Prenesi 150 (sad 200). Racuni bez prekoracenja.
 
Samo odeš i kažeš "došao sam da raskinem ugovor" OBAVEZNO sledi "A zašto" ? E onda ide "imam bolju ponudu kod drugog operatera ..... " i onda kreće cenkanje.

Moja sestra (doduše, još kod Karića, ali eto, još onda je moglo) je imala postpaid ono , dugo , 4-5 godina .... i popizdi, i ode raskine ugovor. Posle nepunih mesec dana joj stigne pismo od Mobtela "bla bla bla, žao nam je zbog raskida, ako je do nas, eto, možemo da ponudimo da predjete na prepaid. Ako ste bacili karticu, dodjite u poslovnicu za novu, a ako niste, u naredna 24 časa je ubacite u telefon i pozovite 911 (čini mi se da je bilo) " Dakle, eto, na taj način, još onda su se borili da ostaneš kod njih, iako nije bilo konkurencije, i još onda su postojale "tehničke mogućnosti" da se sa postpaida predje na prepaid .... samo sada ne može, hebi ga ... pa su davali i tada ono, uzmi 3 meseca postpaid, pa ako nećš, prebaci na prepaid ....

More, RATEL je prodana duša, umesto da i to uvedu ....
 
Ni kod mene nikada ništa. Pored ovog glavnog broja, na svoje ime imam još dva post-paid broja.
Nikada nisam uziao telefon, i nikada nisam imao vremensku ugovornu obavezu.
Jednom su mi ponudili neku beznačajnu glupost, pre nekih 3 godine, odbio sam.
 

Prilozi

  • Rn.JPG
    Rn.JPG
    20.7 KB · Pregleda: 219
@alfaunits

Nerealno visoka misljenja o sebi? Prvo, moji racuni su do pre mesec dana bili uglavnom preko 2000

Pa onda nisam na tebe mislio. Za vas ocekujem da ste unapred dobili bolji deal ili da vam odgovara cena.
Ta bitka za korisnike ne funkcionise ni u mnogo razvijenijim zemljama, kamoli kod nas :(

@kibicer, ako su ti ovo racuni u dinarima, ti ozbiljno treba da porazgovaras sa njima o boljem profili naplate.
 
Poslednja izmena:
Trebalo bi bar da dobiješ neki fon za dinar BEZ ugovorne obaveze.....
 
Koliko sam video od ljudi oko mene, a ima ih dosta koji su njihovi dugogodisnji korisnici niko nije dobio nista, osim zvanicnih promocija, a ima ih i onih koji su preko 10 godina. Telenor ne naginje ka takvoj poslovnoj politici.
 
Iz prostog razloga - ne mora, jer realno konkurencija je "hhahahahah" ;)
 
za one sa jeftinijim ulaznicama ovde je rec o postpaidu... :d
 
Poslednja izmena od urednika:
E evo ovako. Zvala me je sad jedna veoma ljubazna gospodja iz telenora i situacija je sledeca. KAo dugogodisnji korisnik nemam pravo na dodatno snizenu cenu telefona, ali imam pravo na bonuse na postojecem paketu. Mogu da dobijem dodatne besplatne minute u mrezi/dodatne megabajte/dodatne sms a da pri tome cena paketa ostane nepromenjena i naravno potpisem ugovor na 2 god.
Sta znam, nije lose, ali nije ni sad nesto ultra dobro. Recimo da je koliko toliko fer ponuda.
 
Nazad
Vrh Dno