Šta je novo?

Dragon Age !

Moram ti reći da si pogrešio, jer sam ja prvi chapter odvozao dvaput, jednom na izometriji i jednom iz trećeg lica, i drugi put je bilo "imerzivnije".
 
i ja sam igrao... iz onog treceg lica je strashan smor i nishta se ne vidi i nemash pregled nad situacijom morash da rotirash kameru sto puta, gubish vreme nepotrebno... ja sam se zapitao koj noob igra u trecem licu...

iz "izometrije" tj manje vishe ptichije perspektive imash bolju preglednost u toku borbe... kada je igra stat based o kakvoj imerzivnosti prichamo? ako je borba arkadna kao u oblivionu onda igrash iz prvog lica... sve u svemu trece lice osim u igri kao sto je gow je njesra opasno...
 
Poslednja izmena:
i ja sam igrao... iz onog treceg lica je strashan smor i nishta se ne vidi i nemash pregled nad situacijom morash da rotirash kameru sto puta, gubish vreme nepotrebno... ja sam se zapitao koj noob igra u trecem licu...

iz "izometrije" tj manje vishe ptichije perspektive imash bolju preglednost u toku borbe... kada je igra stat based o kakvoj imerzivnosti prichamo? ako je borba arkadna kao u oblivionu onda igrash iz prvog lica... sve u svemu trece lice osim u igri kao sto je gow je njesra opasno...

Kao i ti i ja obozavam izometriju ali je i third person dosta zanimljiv, nekada i bolje resenje.
Stvar ukusa, ne vredi se prepirati i zagadjivati ovaj thread.
 
Poslednja izmena:
Eee... ovako se prave igre. BG na steroidima :D
 
Kao i ti i ja obozavam izometriju ali je i third person dosta zanimljiv, nekada i bolje resenje.
Stvar ukusa, ne vredi se prepirati i zagadjivati ovaj thread.

samo kazem da je u trecem licu nemoguce biti imalo taktichan kada je borba iole slozenija (sto je danas retkost, vazno je da prste laseri i krv na sve strane, pogledajte mass effect kakva je tamo takticnost potrebna? ima je ali je izuzetno povrsna)... zato i rekoh za igre kao sto je gow je superishka, a kada imash nesto vishe od pukih refleksa onda je taj pogled inferioran u odnosu na iso ili fp ako su samo reflexi u pitanju...
 
Auuuu odlicno ... najbolji delovi kad podigne lika i krene da ga puni :d i na kraju scena " overa macem " :d, magije extra ...

ufufuf PC gaming is not dead :smash:

p.s. matori smo al cemo se igrati ovoga hehe
 
Poslednja izmena:
Da se razumemo, i ja jedva čekam Dragon Age, ali treće lice (a bogami i prvo) itekako ima mesta u rol-pleju i nemoj da smarate :)
 
Ja nisam video ni jednu iole pristojnu RPG igru iz prvog lica govoreći striktno o mehanici kontrolnog interfejsa. FPS + RPG = loša kombinacija koja se nažalost dosta forsira. Treće lice još i može da prođe dok ne počne da ometa efikasnost kontrolnog sistema, a u mom iskustvu do sada, to počinje da radi onog trenutka kada imam više od jednog lika pod kontrolom.

Sve u svemu, baš mi je drago što su se najzad vratili izometriji. Na onom filmiću iz igre, moram posebno da pohvalim kvalitet animacije. Deluje odlično odrađeno :)
 
Ti očigledno nisi igrao mnogo RPG igara. Definiši pristojno?

Ono što sam ja uspeo da zaključim iz trejlera je da ćete i ovde postojati mogućnost kao i u Withcher-u da birate tako da...

Ono zbog čega se ja slažem sa voodoo-om je činjenica da mnogi od vas žive u prošlosti i sve što ne izgleda kao Baldur's Gate odmah nije vredno vaše pažnje.

Činjenica je da sa napretkom grafike i fizike igre će težiti da perspektivu prebacuju u prvo lice zbog već pomenute imerzivnosti. Slažem se da je za neke igre izometrijski pogled pregledniji ali i on će biti deo istorije zajedno za pogledom sa strane kao kod platformskih igara hteli vi to ili ne.
 
Bice dobra igra, osecam to :D Samo da ima dobru pricu i ima da rula :)
 
Aaaaa, bogami ovo stvarno izgleda fino.
Gameplay filmić je naročito ostavio pozitivan utisak. Što se tiče same borbe, izgleda da su je više obogatili različitim stvarima, pre nego da su nešto revolucionarno menjali. Primera radi, rogati demon je u jednom momentu zgrabio sto i zavrljačio ga na nekog od NCP, jer mu je taj sto naprosto bio pri ruci. Da je sredina u kojoj se odvija borba drugačija, verovatno bi odabrao nešto drugo da lansira, a u odsustvu ičega krenuo u napad.
Kombinacija skoka i udarca me više podseća na "Princa" al' dobro.

P.S. Onaj naduvenko od kralja/princa (šta li je) mi već sad ide na živce. :d
 
Poslednja izmena:
Ne brini se u cetvrtom delu nije princ nego nindza :d

Sorry for off....:)
 
Ti očigledno nisi igrao mnogo RPG igara. Definiši pristojno?

Ono što sam ja uspeo da zaključim iz trejlera je da ćete i ovde postojati mogućnost kao i u Withcher-u da birate tako da...

Ono zbog čega se ja slažem sa voodoo-om je činjenica da mnogi od vas žive u prošlosti i sve što ne izgleda kao Baldur's Gate odmah nije vredno vaše pažnje.

Činjenica je da sa napretkom grafike i fizike igre će težiti da perspektivu prebacuju u prvo lice zbog već pomenute imerzivnosti. Slažem se da je za neke igre izometrijski pogled pregledniji ali i on će biti deo istorije zajedno za pogledom sa strane kao kod platformskih igara hteli vi to ili ne.


eto vidish to apsolutno nije tachno

ono sto je poenta starih rpg igara nije u kameri vec u dijalozima, nelinearnosti, resavanju qvestova na vise nacina (nenasilnih?) i samom rpg sistemu koji je sve jednostavniji kako vreme odmiche... tako da ta pricha da mi zivimo u psrolosti je apsolutna glupost... voleo bih i ja da ima rpg u bilo kom izvodjenju a da ima dialog sistem kao starije igre, ali danas se gleda kao na jeres ako u rpgu moras da citas text a ne da slushash voiceover lol
 
Ne, ti si rekao da se igranje iz prvog lica oslanja na reflekse što nije u duhu rol-pleja koji se bazira na statistici, a ja dok sam igrao Morrowind nešto se ne sećam da su mi refleksi pomagali u prelaženju kvestova ako mi oprema i odgovarajući statsovi nisu bili dovoljno dobri.
Za poentu se slažem, al svejedno čim se pojavi nešto što nije izometrija, odma iskoče njih desetorica da kukaju kako to nije rol-plej.
 
Ti očigledno nisi igrao mnogo RPG igara.

Npr. Pool of Darkness, Eye of the Beholder, Baldur's Gate, Fallout, Planscape Torment, Deus Ex, Neverwinter Nights, (S)Morrowind, itd. Zatim sijaset arkadnih RPG-ova poput igre Diablo i par MMORPG igara. Mislim da sam kvalifikovan.

...Definiši pristojno?

Najpre bih možda trebalo da preciziram da mislim pre svega na FPS mehaniku kad kažem prvo lice (FPS način kretanja, FPS način ručnog ciljanja itd). Prosto mehanika koja izgleda nekako naivno i isuviše inertno zbog RPG elemnata i nekako "ne leže u ruku". Npr. u Morrowind-u, naciljam nekoga bukvalno na par koraka ispred sebe strelom, opalim, i ništa se ne desi jer je ispod haube izračunato da taj pucanj treba da bude promašaj. A najblagotvornijom taktikom u bliskoj borbi se pokazalo, gle čuda, bocni, pa korak nazad, pa opet bocni, pa opet korak nazad i tako sve dok se AI ne zbuni toliko ili zaglavi o nešto, od mojih silnih strejfova svo vreme, da mogu da udaram protivnika a da protivnik ne uzvraća udarac. Ili u Deus Ex-u (koja je inače odlična igra u svakom drugom pogledu, da ne bude zabune) ispraznim ceo šaržer protivniku u glavu i tek tokom drugog saržera padne. Nije to za RPG igru. Uvek se nekako osećam kao da mi je neko opteretio FPS aspekt, nepotrebnim kočnicama.

...mnogi od vas žive u prošlosti i sve što ne izgleda kao Baldur's Gate odmah nije vredno vaše pažnje.

Ima i toga svakako, ali se uglavnom radi o brljivosti i površnosti mase današnjih igrača. Nagledao sam se dovoljno te brljivosti i površnosti. I više nego što mogu da progutam. U svakom slučaju te kritke povodom nostalgije, u mom slučaju, definitivno šalješ na pogrešnu adresu... onako dibidus :)

Činjenica je da sa napretkom grafike i fizike igre će težiti da perspektivu prebacuju u prvo lice zbog već pomenute imerzivnosti.

Nije perspektiva ta koja utiče na imerzivnost, već nešto sasvim treće. Ako govorimo o RPG kompjuterskim igrama onda tu pre svega mislim na "role-playing" (naročito u kvalitetnom multiplejeru koji egzistira daleko van komercijalnih i subkomercijalnih voda), scenario, režiju, atmosferu i sl.

Slažem se da je za neke igre izometrijski pogled pregledniji ali i on će biti deo istorije zajedno za pogledom sa strane kao kod platformskih igara hteli vi to ili ne.

Sumnjam ;)
 
Ne, ti si rekao da se igranje iz prvog lica oslanja na reflekse što nije u duhu rol-pleja koji se bazira na statistici, a ja dok sam igrao Morrowind nešto se ne sećam da su mi refleksi pomagali u prelaženju kvestova ako mi oprema i odgovarajući statsovi nisu bili dovoljno dobri.
Za poentu se slažem, al svejedno čim se pojavi nešto što nije izometrija, odma iskoče njih desetorica da kukaju kako to nije rol-plej.

Ne razumeš. Nelinearnost je nemoguća ako se ne gleda odozgo, jer kada si dole možeš da gledaš samo u jednom pravcu u jednom trenutku, bez da pomeriš miša. Prosto. Isto važi i za dijaloge i rešavanju kvestova na više načina, što je nemoguće kada čkiljiš preko ramena. I batali te konzolaške igre tipa Morrowinda. Ionako svi znamo da je sj*ban u odnosu na Elder Scrolls 2, a ovaj u odnosu na Elder Scrolls 1.
 
Poslednja izmena:
Aman ljudi opet se vracamo na pricu koju prezvakavamo na svakom mogucem threadu o rpg igrama. Normalno je da moze biti dobar rpg iz prvog lica i to nelinearan to nema nikakve veze. Izometriski pogled mi je bolji za party based rpg-ove jer mi je onda lakse da kontrolisem situaciju, a posto je takvih igara malo u zadnje vreme nadam se da ce ova igra biti takva i biti dobra.
 
Ne, ti si rekao da se igranje iz prvog lica oslanja na reflekse što nije u duhu rol-pleja koji se bazira na statistici, a ja dok sam igrao Morrowind nešto se ne sećam da su mi refleksi pomagali u prelaženju kvestova ako mi oprema i odgovarajući statsovi nisu bili dovoljno dobri.
Za poentu se slažem, al svejedno čim se pojavi nešto što nije izometrija, odma iskoče njih desetorica da kukaju kako to nije rol-plej.

a jel se ne oslanja? jel se ne oslanja dal ces pre ili kasnije da zamahnesh machem sa dobrim tajmingom ili cesh da blokirash ili da dodgujesh ili evadeujes ili da trchakrash i skakucesh i dobijash skill?

uzmi bolje gledaj oblivion kao primer jer je on po danashnjim standardima bolji od morrowinda lol

@filip
a mani me nelinearnosti bethesdine molim te... to sto mozesh da setas i da resavas kvestove bilo kojim redom ne znaci da je dobar nacin... mozes da budes u jednoj igri i dobar i los i zao, i da pristupish svim gildama, a o mogucnosti resavanja jednog kvesta na razlicite nacine da ne pricamo... prava nelinearnost podrazumeva choices&concequences, a ne kao u oblivionu otvorila se vrata pakla frka panika a ti reshavash kvest sa branjem cveca ili opremash svoju kolibu lol ... ili ne mozesh da ubijesh npc-a koji daje quest vec samo da ga onesvestish... woohooo IMERSUNNN

deus ex je jedina igra iz FP koja je imala super sistem koji bi trebao da se podrazumeva u rpgu (a i ona je matora ko biblija)

btw Stef je pogodio sustinu
 
Stani bre malo, G!!! u Witcheru si šetao gradom i močvarom u trećem licu:zgran:?

Opet ovaj G!!! o starim erpidžijevima, ko da to neko igra:d.

sve u svemu trece lice osim u igri kao sto je gow je njesra opasno...

Što mi ovo nisi rekao pre nego sam počeo da igram Gothic?
 
Poslednja izmena:
da drzao sam uvek najdalju mogucu kameru u witcheru, zasto pitas?

iskreno brate minli, borba u gothicu ne moze biti skrnavija... treba ti 7 dana da se uigras i to ne znam zbog kakve kompleksnosti vec zbog nelogicnosti i jer jednostavno se ne osecas komotno dok se mlatish... ***... ne postoji savrsen rpg :p
 
Nisam hteo da ti odgovorim na onaj post da ne bi ispalo da sam flejmer ali KAKVE VEZE IMA BORBA SA ROLE PLAY-om????

Mislim stvarno, kontradiktoran si sam sebi, te pričaš o tome kako ti je bitan rol plej momenat pa onda kako borbeni sistem sux.

U prvom Gothic-u borbeni sistem je bio krajnje nakaradan ali me to nije sprečilo da uživam u fenomenalnoj priči i atmosferi koje ta igra poseduje. Gothic 2 je došao sa boljim borbenim sistemom ali je izgubio na atmosferi (neću da u to ulazim zašto ovo mislim, jednostavno ima previše razloga).

S druge strane borba u Morrowindu iako se činila boljom od one u Gothicu sada kada pogledam obe igre Morrowind ne mogu da igram samo zbog toga (a i nemam zbog čega, igrao sam ga sa SVIM rasama i klasama, i uradio 99.9% kvestova u igri (jedino što nisam je onaj kad treba da ubiješ onog glavnog ubicu pa ti da neki bonus kvest da skupljaš nešto po celoj mapi). Oblivion je bolji u tom segmentu ali je kao i Gothic izgubio na osećaju koji imaš dok prolaziš svetom (malo nakaradno rečeno ali meni je to jedan od najbitnijih momenata u svakoj RPG igri tog tipa). Inače Oblivion ima bolje kvestove od Morrowinda.

Poenta cele ove priče jeste: Ne zanima me borbeni sistem ukoliko igra nudi kvalitetnu priču, unikatan svet, zanimljive kvestove koje možeš rešiti na više načina kao i grananje koje je posledica tvojih odluka tokom igre. To važi za svaki RPG, bio on Icewind Dale, Baldurs Gate, Planescape Torment, VTM, Diablo, Deus Ex, Ultima.

@Stef Kakav je pogled u Eye of the Beholder. Iz prvog, trećeg, ili izometrijski? Realms of Arkania? Dragon Lore?

Inače, tražiti od kompjuterskog RPG-a da u potpunosti simulira osećaj koji imaš dok igraš FRP u društvu je glupo i nemoguće.
 
Poslednja izmena:
nije flejm, zasto bi bio, bar ja ne gledam tako

pa kako nije bitna borba? pogotovo u rpg igrama u kojima je neminovna? i u kojima je ima mnogo i previshe? i u kojima je jednolichna? dough

zamisli trazi se od kompjuterskog rpg-a da simulira osecaj pravog frpa??? omg pazi kakava glupost, isto kao sto fublaska simulacija pokusava simulirati pravi fudbal?? ili simulacija letenja ili bilo sta... u ostalom postoji pregrst zanrova koji ne moraju nista da simuliraju, zasto degradirati rpg na taj nivo... poenta crpg-a je da pokusa preneti osecaj prvog rpg-a a ne da ga izjednachi sa arkadnim avanturama...
 
Nisam hteo da ti odgovorim na onaj post da ne bi ispalo da sam flejmer ali KAKVE VEZE IMA BORBA SA ROLE PLAY-om????

Stani malo. Kakve veze ima borba sa rpg-em?! Pa na osnovu čega bi ti da se nadograđuje lik,branja cveća:smash:?
 
Paaa recimo neki onemoćao druid te pošalje da ubereš cveće koje raste na vrhu neke planine.
Ako uspeš da ga ubereš i pritom si se šunjao i nisi ubio ni jednu životinju dobiješ na primer 1000xp.
Ako si ubio 1 životinju dobiješ 700xp. Za ubijeno više životinja dobiješ 300xp.

Zašto da ne. Ipak je on druid.
 
Poslednja izmena:
BioWare Unveils Dragon Age Toolset

BioWare, an EA division, has announced a toolset for Dragon Age that will let players design their own adventures and campaigns to play The toolkit will let users expand the Dragon Age: Origins game with developer grade tools.

The toolkit will provide a script editor, content creators community, toolset upgrades, and more. The toolkit offers starting blocks that can be modified by adding new quests. The toolkit will be offered to gamers free.

This isn't the first toolkit offered to gamers for BioWare titles. In 2002, it offered a toolkit for Neverwinter Nights that was used to create over 5,000 adventure modules by users.
 
nek se gone... na kraju ce biti sa pocetka 2009. na oktobar 2009.... a toliko su se busali pricom da je ovo igra pre svega za PC i da ce prvo za PC izaci... meh
 
Uf, pre par dana sam odgledao onaj poduži trejler gde neka faca iz Bioware-a objašnjava kako NPCovi različito reaguju u odnosu na to koja ste rasa i šta radite u datom trenutku (fora sa zatvorenikom i čarobnjakom) i zaista sam se oduševio. Ako zaista bude onako, igra će imati do sada neviđeni replay value, što znači da će biti gušt odigrati je najmanje četiri puta...
Hm, mada, svaku igru od Bioware-a sam igrao najmanje četiri puta.,)
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno