Šta je novo?

Doom 4

Karmak nikada i nije radio na Doom-u kao samoj igri koliko znam, vec je kreator endzina, nesto ticno Tim Sweeney-u iz Epic-a. Endzin je tu, entuzijazam je tu, svi su odusevljeni onim sto su videli, izgleda da cemo svi koji smo se razocarali Doom-om 3, koji je bio toliko udaljen od originala, dobiti pravu Doom igru!

Jel mozes da mi pojasnis malo to?
 
Zasto je D3 bio udaljen od originala?! Doom III je bio odlican u to vreme kad je izasao.
 
To i ja mislim. Totalno je nastavak Doom serijala sa novom grafikom - sto mora. Zato mi nije jasno kako nije nastavak...
 
Ti mislis on zna sta je SS2? :) Ljudi, Cool Kid vam je kellhus, provereno, samo nastavlja da troluje u nesto umerenijoj varijanti. :p
 
Nije, kellhus se pojavio 2014. :D A Kid neka provjeri SS2. ;)
 
Ti mislis on zna sta je SS2? :) Ljudi, Cool Kid vam je kellhus, provereno, samo nastavlja da troluje u nesto umerenijoj varijanti. :p

Šta, vratio se u prošlost i registrovao novi acc na 2011-u? :D
 
@djolenzi i filpan:
Ja nisam osetio nista od starog doom-a u dumu 3, osim nabudzenih skinova prethodnih neprijatelja i tog nekog setinga u kome se sve desava. Neprijatelji koji nestaju, slabi zvuci oruzja, atmosfera na koju se naviknes posle 10 minuta... nije lose, ali posle one cuvene alfe iz 2002 ocekivao sam mnogo vise. S druge strane D4 mi vraca veru u serijal.
 
Clive Barkers: Undying je jedini survival horror FPS (mozda i jedini survival horror) ovi svi pre i posle njega su samo pokusaji. :)
 
Poslednja izmena:
Ah taj System Shock 2 :) Kada sam ga prvi put igrao dosao sam do MedSci palube i posle nisam smeo ici dalje. Smogao sam hrabrosti tek nakon 3 meseca da nastavim igru, i prelazio sam je nekoliko meseci uz detaljni vodic koji je tada izlazio u SK. Ni dan danas igra nije nista izgubila na atmosferi, igra kod mene i dalje izaziva isti osecaj jeze i straha kad treba da udjem u cargo bay A/B na Engineering palubi ili kad cujem uspavanku od Cyborg Midwife i mrmljanje Cyborg Assassina i cimpanze na Ops palubi... Znate sta, sacu opet da obrnem igru :d
 
@djolenzi i filpan:
Ja nisam osetio nista od starog doom-a u dumu 3, osim nabudzenih skinova prethodnih neprijatelja i tog nekog setinga u kome se sve desava. Neprijatelji koji nestaju, slabi zvuci oruzja, atmosfera na koju se naviknes posle 10 minuta... nije lose, ali posle one cuvene alfe iz 2002 ocekivao sam mnogo vise. S druge strane D4 mi vraca veru u serijal.

Izasla je dumacine iste godine kada i treci deo. Naravno da mislim na Painkiller. To je Doom. Ako bude na fazon starog Dooma ovaj novi ce biti kao Painkiller, samo u drugacijem okruzenju.
 
ja nikad nisam prelazio neku igru uz pomoc vodica, to mi je ravno citovanju, te nisam zeleo na taj nacin da je prelazim, kolko god se mucio...
inace za nupucene, survival horor znaci, oskudica u oruzju, municiji i uopste bilo kakvim itemima, samo pokusavas nekako da prezivis kroz igru, otud to survival... a Doom i Undying to svakako nisu, iako jesu imali horor atmosferu, tj tu mnogo vise mislim na Undying nego na Doom... survival horori su uglavnom u third person izvodjenju...
 
*** ja ne mogu da verujem kako kompanija kao Crytek sa toliko jakih naslova i sa najimpresivnijim enginom na svetu, moze biti u problemima? i to finansijskim? jel moze neko da mi objasni?
 
Zato sto prave SP igre gde je pirat daleko rasprotranjeniji od legalne verzije, da imaju kvalitetan MP naslov gde je originalni key a must vise kajmaka bi imali. Vise pirata - manje para u dzepu Cryteka.

Njihov endzin je opasan ali i mnogo kosta.
 
Ne prave oni samo single player igre i nije to ni toliko bitno, vec je bitno kako su raspolagali sa novcem i ko i kako rukovodi firmu.

Inace, da vidimo i taj idtech6, nadam se de ce bar igre na njemu da budu u nivou sa trenutnim grafickim trendovima.
 
Clive Barkers: Undying je jedini survival horror FPS (mozda i jedini survival horror) ovi svi pre i posle njega su samo pokusaji. :)


Slazem se potpuno, Undying ima onu dozu tezine kombinovanu sa jako neizvesnim situacijama.

Dok Doom 3 je u pocetku strasan zbog atmosfere, ali kad pohvatas fore postaje sve isto.
Demoni koji iskacu iz mracnih coskova, demoni koji se teleportuju i tako u krug. Ok je skroz napucavanje, ali posle nekih sat vremena vec oguglas i samo cepas.
A exp. za Doom 3 je jos laksi, brate usporis vreme sa onim artefaktom i dodes demonu i svirnes mu dvocevku :D gde je tu nesto strasno, ili neka neizvesnot pa da te iznenadti pa da se uplasis?
 
*** ja ne mogu da verujem kako kompanija kao Crytek sa toliko jakih naslova i sa najimpresivnijim enginom na svetu, moze biti u problemima? i to finansijskim? jel moze neko da mi objasni?

Kontrola troskova, Ryse, nisu uspeli da prodaju engine... problema kolko oces.

Koliko si kupio njihovih igara za 60$? Mislim da je Crysis jedna od najpiratizovanijih igara za PC.

A moraju da isplate tim od 800 ljudi, svakome 50k mesecno pa navise (menadzerima svakako i preko 100) pa tako za godinu-dve koliko je neka igra u produkciji.

Profitabilan biznis znaci da zaradjujes vise nego sto potrosis, pa to onda reinvestiras ili podelis akcionarima. Koliko god dobar bio proizvod - ako se racunica ne slaze, odlazis u bankrot.
 
E, to bi bilo previše retardirano. Najavili igru pre sto godina, sada prikazali gejmplej ali samo novinarima a ostali da vide kršten gejmplej snimak tek sledeće godine?!
Ne vidim što kriju gejmplej, koliko mogu da vidim većina ovih novinara je zadovoljna. Jedino ako nije ni prikazan nikakav video a novinare su platili da lažu?:D

Najavili su igru na ovom E3-u. Sve prosle verzije igre su bile reboot-ovane jer je studio bio u problemima, i nikad nisu bile javno najavljene. Cak je i sam Carmack spominjao Doom 4 samo u svojim Quakecon govorima, uglavnom samo kratke tehnicke zelje kuda Rage engine moze da napreduje, i njegova zelja da Doom mora da bude "Shotguns and Demons".
http://kotaku.com/five-years-and-nothing-to-show-how-doom-4-got-off-trac-468097062

A Pete Hines je juce rekao da je igra i dalje u veoma ranoj fazi, i da je ovo prikazano cisto da bi tim dobio impresije od Quakecon publike [da se proveri da je pravac u kojem prave igru dobar], bez mogucnosti da ih novinari i opsta javnost cimaju oko nezavrsenih sekcija igre. Javni unveil novog Doom-a ce biti sledece godine.
http://www.pcgamer.com/2014/07/18/d...ftware-public-reveal-unlikely-this-year/#null
 
Može li neki tvoj post da prođe bez pametovanje i izigravanja nekog "eksperta" o svemu vezanom za video igre? Doom 4 je najavljen još 2008-me.
 
Slazem se potpuno, Undying ima onu dozu tezine kombinovanu sa jako neizvesnim situacijama.

Jedina igra koju sam igrao gde posle pola sata-sat moras da pravis pauzu jer jednostavno ne mozes vise. :D



Koliko si kupio njihovih igara za 60$? Mislim da je Crysis jedna od najpiratizovanijih igara za PC.

Problem sa Crytekom i Crysis-om je sto su igru reklamirali kao tech demo. I sto na kraju krajeva i jeste malo interaktivniji tech demo.
Smem da se kladim da je ogromna vecina od onih koji su je piratizovali sаmо htela da vidi na sta to lici i da li moze da je pokrene.
Skyrim je isto dosta piratizovan ali su ga ljudi kupovali i jos uvek ga kupuju, a nije tesko reci zasto... ;)
 
Poslednja izmena:
Mislim da su imali prilično velika očekivanja i od Warface-a, ali igra nije ispala ni blizu F2P megahit kakvom su se nadali. Verovatno su očekivali stalan priliv novca od mikrotransakcija u toj igri.
 
Slazem se potpuno, Undying ima onu dozu tezine kombinovanu sa jako neizvesnim situacijama.


Zapravo, ako bih birao najzeznutiju i najstrašniju igru iz prvog lica baziranu na survival horroru, mislim da mi je ubedljivo na prvom mestu Nosferatu: The Wrath of Malachi. To je ultra-*******a i bolesna, danas bi se reklo proceduralno-generisana igra, gde imaš jednu noć da ispitaš 4 krila dvorca i spaseš pripadnike svoje familije iz njega. Ne zna se šta je strašnije unutra.

Undying je šetnja u odnosu na to. Bukvalno te mučnina i strah sprečavaju da pređeš u narednu sobu, nikad ne znaš šta te čeka, uvek je teško...svaka im čast, meni je iz ove perspektive to verovatno najpotcenjeniji horor naslov ikada, u odnosu na horor iskustvo koje pruža.
 
Nisi igrao Amnesiu, pretpostavljam? :)
 
^ To Filipenko, konacno neko ko totalno kapira zasto je ta igra najstrasnija fast paced pucacina. Undaying je odlicna igra, ali sto se tice samog horora, Nosferatu trikovi i maltretiranje igraca je na sasvim drugom nivou.
 
Kontrola troskova, Ryse, nisu uspeli da prodaju engine... problema kolko oces.

Koliko si kupio njihovih igara za 60$? Mislim da je Crysis jedna od najpiratizovanijih igara za PC.

A moraju da isplate tim od 800 ljudi, svakome 50k mesecno pa navise (menadzerima svakako i preko 100) pa tako za godinu-dve koliko je neka igra u produkciji.

Profitabilan biznis znaci da zaradjujes vise nego sto potrosis, pa to onda reinvestiras ili podelis akcionarima. Koliko god dobar bio proizvod - ako se racunica ne slaze, odlazis u bankrot.

stvarno ne znam sto im je trebala ta glupost sa Ryse... igra se nije dobro prodala?
ne cudi me, ima ocajan gameplay, to se videlo jos u trailerima...
steta ***... Crytek objasnjava kad je engine u pitanju, ali igru ne umeju da naprave... sem Far Cry-a, nisu napravili kvalitetnu igru u gameplay smislu...
da sam na njihovom mestu, ne bi vise pravio igre, pravio bi samo engine... i nek ga ponude za neku razumnu cifru, bolje ikakva zarada, nego nikakva... kad moze Unreal engine da upadne u 90% naslova, zasto ne moze tehnicki savrseniji engine...

Nisi igrao Amnesiu, pretpostavljam? :)

meni je svaki deo tog serijala ******...
pola sata igram i smorim se od dosade...
to je najgora igra za koju znam, a da je tolko nepravedno popularna...

Zapravo, ako bih birao najzeznutiju i najstrašniju igru iz prvog lica baziranu na survival horroru, mislim da mi je ubedljivo na prvom mestu Nosferatu: The Wrath of Malachi. To je ultra-*******a i bolesna, danas bi se reklo proceduralno-generisana igra, gde imaš jednu noć da ispitaš 4 krila dvorca i spaseš pripadnike svoje familije iz njega. Ne zna se šta je strašnije unutra.

Undying je šetnja u odnosu na to. Bukvalno te mučnina i strah sprečavaju da pređeš u narednu sobu, nikad ne znaš šta te čeka, uvek je teško...svaka im čast, meni je iz ove perspektive to verovatno najpotcenjeniji horor naslov ikada, u odnosu na horor iskustvo koje pruža.

OK, kupljeno :D
idem da je probam kad je vec tolko nafali :)
 
survival horori su uglavnom u third person izvodjenju...
Kakve veze ima perspektiva sa tim da li je neka igra survival horror... Po tebi onda sve ove igre: Outlast, Penumbra, Amnesia, Call of Cthulhu... nisu survival horror-i jer se igraju iz prvog lica.

Inače, ako mene pitate... Neka naprave igru nalik na prvi Dead Space, samo iz prvog lica... To bi bio pravi naslednik Doom-a 3.
Za mene je Doom uvek na prvom mestu bio SF horror pa onda sve drugo.
 
Poslednja izmena:
Zapravo, ako bih birao najzeznutiju i najstrašniju igru iz prvog lica baziranu na survival horroru, mislim da mi je ubedljivo na prvom mestu Nosferatu: The Wrath of Malachi. To je ultra-*******a i bolesna, danas bi se reklo proceduralno-generisana igra, gde imaš jednu noć da ispitaš 4 krila dvorca i spaseš pripadnike svoje familije iz njega. Ne zna se šta je strašnije unutra.

Undying je šetnja u odnosu na to. Bukvalno te mučnina i strah sprečavaju da pređeš u narednu sobu, nikad ne znaš šta te čeka, uvek je teško...svaka im čast, meni je iz ove perspektive to verovatno najpotcenjeniji horor naslov ikada, u odnosu na horor iskustvo koje pruža.

Nesto se secam te igram malo, ortak mi je davno pokazivao ali ne znam zasto je nisam probao, znam da je bio neki tezak mazohizam jurcanja po onom zamku :D.

Amnesia je i meni smor zivi, kad vidim kako se likovi tripuju na YT, jeste strasno ali ne volim takve igra gde nemas priliku da ubijes tu spodobu sto te plasi :d, a sve se svodi na koncept izbegavanja i beganja.
Realno i Slender man bi onda isto podpadao pod survival horor, i recimo Don't Starve igra koja ima horor elemente ali vise je RPG i managerska igra nego horor.
 
Nazad
Vrh Dno