Šta je novo?

Doom 3 Konacno!

polako, momci, q2 uopšte nije imao mp kad je izašao, a onda znamo šta je bilo.. :)

inače, mene buni što nema nijednog instant hit oružja sa velikim demidžom, što će biti ****** ako neko napravi malo otvoreniju mp mapu, al valjda će nešto ubaciti..
 
Ja se iskreno nadam rimejku Q3DM17-ice, a i Deck16 bi mogao da padne :)
 
vudu_dva je napisao(la):
inače, mene buni što nema nijednog instant hit oružja sa velikim demidžom, što će biti ****** ako neko napravi malo otvoreniju mp mapu, al valjda će nešto ubaciti..

da, nema rail-a :S:
kad smo vec kod mapa koje bi voleo da vidim: Q3DM6 :)
 
DM6 bi izgledao dooo jaaaajaaaaa u doom3 endzinu :) O t2 da i ne govorim :)
 
pa verovatno ce izaci neki MP mod sa izmenjenim oruzjima, a MP im verovatno ni nije bio sad preterano interesantan za napraviti kako treba posto svakako prave quake4, i tu sam siguran da ce biti rail gun, samo da ne use** sa previse efekata da ne bi opet morali da igramo u nekom vertexu kako bi videli sta se desava na mapi :) Inace i ja dajem glas za dm17 i dm6, ali bih dodao i T4 i Golcondu (custom mapa)
 
gx-x je napisao(la):
Inace i ja dajem glas za dm17 i dm6, ali bih dodao i T4 i Golcondu (custom mapa)

Tj. bal3dm2...
 
Sve u svemu doom3 je otaljan kao igra jer momci iz Id-a pre svega planiraju da zarade pare na engine-u.Pa pogledajte koliko dugo je razvijan engine a koliko igra!Engine jedno 4 godine a igra jedno 4 meseca.

Doom3 je cista prezentacija i nista vise.doom3 nije igra.

A odigrao sam ga celog,nisam ga pretrcao.
 
Jaoj bre Djuro (Pinhead), ajde ovde ponovi ono sto si mi rekao juce kad smo se videli - da ti je D3 smor jer ima cudovista i sto ide na horor atmosferu :d :)
 
malo offtopic: shto se tiche horor atmosfere, treba da izadje jos nekoliko fps igara koje ce biti u tom fazonu:
Monolith radi igru koja se zove F.E.A.R. i bash me zanima kakav ce ona imati gameplay posle doom-a. evo malo screenshotova iz iste:
http://www.3dgamers.com/screenshots/games/fear/
Kao sto se vidi sa slicica iz igre, nije sve mrak ;)

Druga igrica koja ce sigurno biti horor i koju sam probao alpha verziju poshto zivim u Rusiji je famozni S.T.A.L.K.E.R. - e to je bash horor - idesh po Chernobilu, nema nikoga, od zvukova samo vetar, sve je jezivo, a pogotovo kada nadjesh neshto shto je zivo i gamize :zgran: I to nije na nekom tamo Marsu, nego 1000 km od Beograda :D
 
aj dokle cete pljuvati po doom-u??? ako vam se ne igra nemojte igrati...
 
zerbah je napisao(la):
malo offtopic: shto se tiche horor atmosfere, treba da izadje jos nekoliko fps igara koje ce biti u tom fazonu:
Monolith radi igru koja se zove F.E.A.R. i bash me zanima kakav ce ona imati gameplay posle doom-a. evo malo screenshotova iz iste:
http://www.3dgamers.com/screenshots/games/fear/
Kao sto se vidi sa slicica iz igre, nije sve mrak ;)

Druga igrica koja ce sigurno biti horor i koju sam probao alpha verziju poshto zivim u Rusiji je famozni S.T.A.L.K.E.R. - e to je bash horor - idesh po Chernobilu, nema nikoga, od zvukova samo vetar, sve je jezivo, a pogotovo kada nadjesh neshto shto je zivo i gamize :zgran: I to nije na nekom tamo Marsu, nego 1000 km od Beograda :D
Joj mnogo je dobar taj F.E.A.R imam video o igri znachi kad mozesh da izvodish
neke dziju-icu trikove u prvom licu. S.T.A.L.K.E.R je ko doom sve alfe i bete.
 
Poslednja izmena:
citao sam nesto o F.E.A.R.-u... to nece skoro izaci?


a sada da se vratim na doom. ortak je stigao do zadnje kraljice i ne moze da je ubije, u cemu je fora?
 
Poslednja izmena:
Po ko zna koji put: Otvori Doom manual i procitaj opis Soul Cubea.
 
FEAR je horor igra ?? Zar to nije First Encounter Assault and Recon tim u borbi protiv futuristickih verzija postovanog gosp. Osame Bin Ladena :d :)

FEAR nema veze sa Doomom.

Sto se Stalkera tice o njemu je vec x puta pisano i svi ga zeljno iscekujemo...osim drivera :d
 
zadnja dobra igra sa pravom horor atmosferom...hmmmm..Undying?mozda cak eventualno i nosferatu.Da ove dve igre imaju doom3 engine pola nas bi ocelavilo igrajuci ih.

i opti nemoj da izvrces moje reci.nemam ja nista protiv cudovista i horor atmosfere samo u doom3 dozivis 3 puta tu atmosferu na prvom nivou i onda se smoris.A pogotovo zato sto sa sacmom izbliza mozes da ubijes iz 3 puta onog najveceg bizona.ovi ostali se raspadaju jos iz prvog puta.I sta onda da me uplasi majke ti?prica suvoparna,prezvakana...nivoi jednolicni....sve u svemu-otaljano!
 
meni se jako svidja ideja soul cube-a, samo bi bilo mnogo jache da su uradili da isecka chudovishte na jedno 10-ak delova, a ne samo da ga ubije (ne mislim na onu poslednju zver, a uopshte). Ovako soul cube jeste artefakt bez koga ne moze da se predje igra, ali ne deluje kao najmocnije oruzije u igrici... BFG mi je isto nekako slabo odradjen - kada se setim onog iz q2 koji je zelenim laserima cepao po protivnicima, ovaj najnoviji mi je nekako smeshan. Najvishe mi se svidela plazma, nju sam najvishe i koristio - pogotovo onaj efekat kada se razbija o zid i gori plavim plamenom :)
 
chisto da spomenem jeste li probali u driverima Perfomance&Quality Settings-> Image Settings da stavite na Perfomance umesto na High Quality? ja sam dobio veoma lepo ubrzanje a razliku i ne primecujem... mogu lepo da igram u 1024 na medium sa fx5600 barton 2500 512 ddr....
 
mogu misliti kako ti je radila igra kad si dosao do gardiana...meni je seckala....moro sam senke da iskljucim :(
 
Pa bez senki i nije neki filing, bolje da si upalio q3 islo bi ti brze...
 
meni nije neshto seckala na kraju - dodushe svaki put kada je ono chudo uspevalo da me dokachi sam imao osecaj da je i meni i mom kompu kraj :)
efekat motion blura kada te neko roka je malo naporan i za oci i za komp koliko sam skapirao...
 
Skinuo sam oko 3 GB hi res trejlera sa E3 showa i ostao zapanjen igrama koje su u najavi. Ako nekoga zanima, moze da dodje da reze, kopira... FEAR izgleda bas dobro, ali najvise odusevljava prokleti HL2 i Unreal 3 demonstracija...
 
senke u doom3-jci jesu dobre, ali i kad ih iskljucis ostaje ih dosta pre-mapiranih, ja sam juce iskljucio senke da bih mogao onog gardiana lepo da iznabadam, a danas kad sam ponovo igrao tek posle pola sata sam primetio da su iskljucene i to zato sto sam brljao nesto po konzoli... Inace ima i Q3 cg_shadows 2 i izgledaju dobro, bagovito i ne dovrseno ali IMA :D

@Bymax: pogledao sam jos ranije kad je Nedja postovao link ka unreal3 enginu i ukenjao sam se u gace kad sam video modele i sisteme mapinga istih, stvarno impresivno i skoro fotorealisticno ! Samo se bojim da jos nema tom hardwera u planu koji bi gurao onako detaljne modele cak i sa onim trick mapinzima...
 
Shto se tiche unreal3 engine-a on ce valjda biti dx9c (PS 3) ili cak dx10. A hardver koji bi trebao da tera onakve modele ce se (mozda) pojaviti za jedno 2 godine :)
 
Poslednja izmena:
Nije mi padalo na pamet da ukljucim senke.Gubim 5do 7 fpsa a senke da i ne primecujem.
BTW: S.T.A.L.K.E.R. izlazi tek u februaru 2005
 
ne da bi primetio senke dok u delti karakondžula gamiže po svetlarniku, nego ono..

nekoliko utisaka po završenoj igri:
-kretanje je shit, ne možeš da naskočiš na ivicu koja se ne vidi od hud-a kada gledaš pravo, trčanje je sporo, nema strafe jump-a i ostalih trikova
-uspeli su u nameri da igra ima horor atmosferu
-dizajn igre je odličan
-glasovni zapisi i mejlovi u palmovima su najgotivniji aspekt igre.. da se poslužim CNN žargonom: prikazuju ljudsku stranu priče
-gotivno je i kad prave omaž sami sebi (super turbo turkey puncher i klinac koji piše ujaku/stricu da mu se quake 34 mnogo sviđa)
-sviđa mi se kako su objasnili i produbili priču prvog duma (možda zato što nisam znao engleski kada sam ga igrao pa i ono malo priče nisam shvatio)..
-igra posle nekoliko nivoa postane strašno jednolična i to je najveći problem.. karakondžule nisu dovoljno raznovrsne, nivoi su monotoni i redovno mi se dešavalo da posle borbe krenem nazad putem kojim sam došao jer izgleda isto kao put kojim je trebalo da idem..
-kao što zerbah reče, soul cube deluje nekako suviše mlohavo, s obzirom da je najjače oružje u igri..
-uopšte, oružja su mogli malo bolje da odrade.. plazma je super, kao i mašinka, sa aspekta multiplejera je do jaja što su rakete brze, ali nedostaje instant-hit semiauto oružje (rail), a za reload u kvejkolikom multiplejeru nema mesta.
-multiplejer mape su ******, lako se kontrolišu, nema prostora za pravu borbu, kretanje shit..

sve u svemu, dobra igra, ali daleko od najbolje koju sam igrao, kako sp (deus ex i hl), tako i mp (q2).. prerastao sam run&gun fazon, a verujem da je to slučaj kod svih koji su igrali prvi dum.. možda je trebalo da uzmu u obzir da su fanovi duma 10 godina stariji kada su pravili rimejk..
 
Cek, cek, Half Life nije run&gun fazon ? :d Pa sta sam ja to igrao pre 4 godine ? :)
 
Poslednja izmena:
vudu_dva je napisao(la):
ne da bi primetio senke dok u delti karakondžula gamiže po svetlarniku, nego ono..

nekoliko utisaka po završenoj igri:
-kretanje je shit, ne možeš da naskočiš na ivicu koja se ne vidi od hud-a kada gledaš pravo, trčanje je sporo, nema strafe jump-a i ostalih trikova
-uspeli su u nameri da igra ima horor atmosferu
-dizajn igre je odličan
-glasovni zapisi i mejlovi u palmovima su najgotivniji aspekt igre.. da se poslužim CNN žargonom: prikazuju ljudsku stranu priče
-gotivno je i kad prave omaž sami sebi (super turbo turkey puncher i klinac koji piše ujaku/stricu da mu se quake 34 mnogo sviđa)
-sviđa mi se kako su objasnili i produbili priču prvog duma (možda zato što nisam znao engleski kada sam ga igrao pa i ono malo priče nisam shvatio)..
-igra posle nekoliko nivoa postane strašno jednolična i to je najveći problem.. karakondžule nisu dovoljno raznovrsne, nivoi su monotoni i redovno mi se dešavalo da posle borbe krenem nazad putem kojim sam došao jer izgleda isto kao put kojim je trebalo da idem..
-kao što zerbah reče, soul cube deluje nekako suviše mlohavo, s obzirom da je najjače oružje u igri..
-uopšte, oružja su mogli malo bolje da odrade.. plazma je super, kao i mašinka, sa aspekta multiplejera je do jaja što su rakete brze, ali nedostaje instant-hit semiauto oružje (rail), a za reload u kvejkolikom multiplejeru nema mesta.
-multiplejer mape su ******, lako se kontrolišu, nema prostora za pravu borbu, kretanje shit..

sve u svemu, dobra igra, ali daleko od najbolje koju sam igrao, kako sp (deus ex i hl), tako i mp (q2).. prerastao sam run&gun fazon, a verujem da je to slučaj kod svih koji su igrali prvi dum.. možda je trebalo da uzmu u obzir da su fanovi duma 10 godina stariji kada su pravili rimejk..

Trcanje uopsre nije sporo narucito kad se uzme da su prostorije suvise male i da nema mnogo otvoreng prosotra za trcanje
 
Nazad
Vrh Dno