- Učlanjen(a)
- 12.07.2000
- Poruke
- 6,934
- Poena
- 800
Nije tacno! Engine je bio gotov jos prosle godine (tek u poslednjih 6 nedelja pred izlazak igre, JC se vratio programiranju i ubacio haze efekat i izbacio NV30 path, unificirajuci sve programabilne GPU-ove u ARB2). najvise vremena je otislo na izradu tekstura i modela (mukotrpno pravljenje bump i normalnih mapa), kao i sasvim drugaciji princip dizajniranja nivoa u odnosu na Quake serial...PINHEAD je napisao(la):Sve u svemu doom3 je otaljan kao igra jer momci iz Id-a pre svega planiraju da zarade pare na engine-u.Pa pogledajte koliko dugo je razvijan engine a koliko igra!Engine jedno 4 godine a igra jedno 4 meseca.
Doom3 je cista prezentacija i nista vise.doom3 nije igra.
A odigrao sam ga celog,nisam ga pretrcao.
Najveca mana D3 endzinajeste uslovljenost ka mukotrpnom i dugotrajnom dizajniranju i mapiranju nivoa. Sledeci engine, ciji ce tehnoloski demo biti promovisan na iducem QuakeConu, ce kao najvecu novinu doneti laksi zivot dizajnerima i maperima! To je bila i ideja vodilja Tima Swinija kad je zapoceo razvoj Unreal Tech 3 endzina!
Poz
nedjo