Šta je novo?

Does Nvidia have a future?

Da ali teselacija nije nista novo, ona postoji vec duze vreme. Njom su nas przili pokazujuci nam lepe shotove na kojima se vidi neka korist od iste. Ali u koliko igara je bila implementirana? I ko garantuje da ce sada, kada je postala deo "standarda", biti vise koriscena od strane developera?
Teselacija u DiRT-u je samo marketinsko przenje kako bi ljudi kupili koji ATi GPU vise dok ne dodje Fermi. Mene to zaista ne zanima, vise me interesuje koliko njih ce to zaista da koristi :)
 
Nisam boldovao, ali je valjda jasno da su kljucne reci: "prihvacenost od strane developera" :). Standardizacija ce pomoci da stvari krenu u tom pravcu.

P.S. Meni se tessellation svideo , ne vezano za brand, zato sto omogucava kompleksnu geometriju u igrama i ako ne bude skupo ili problematicno za implementaciju ubedjen sam da cemo videti vishe kreativnih primena ovog DX11 feature-a. :)

Poz
 
Poslednja izmena:
S'obzirom da opet krecu glasine kako razvijaju x86 CPU, mozda i imaju buducnost jer ostati na GPU biznisu je neizvestan posao pogotovu zbog INTEL-ovog i AMD-ovog nastojanja da fuzionishu CPU+GPU. Manje zahtevnim korisnicima kojih je sigurno vecina, nece nishta znachiti da imaju brzi GPU nego shto je to integrisano reshenje.
 
Problem za njih je sto ne mogu dobiti x86 licencu ako im je Intel ne proda. Ne mogu je dobiti ni teoretskom kupovinom AMD-a ili VIA-e, ako Intel to ne odobri. Tu udaraju u zid, posto ce neki takav racunar, na kome ce se OS "vrteti" na GPU svakako morati da ima i klasican CPU (Intel,AMD ili VIA). Jedino da razvijaju i sopstveni operativni sistem, ali sumnjam da je to put koji ima sanse za uspeh.
 
Problem za njih je sto ne mogu dobiti x86 licencu ako im je Intel ne proda. Ne mogu je dobiti ni teoretskom kupovinom AMD-a ili VIA-e, ako Intel to ne odobri.

Mozda mogu jednostavno da ukradu patenat, kao sto su nokoc davno
ukrali multitexturing od 3dfx, i da se za licencu ponovo prave blesavi :)
 
Mozda mogu jednostavno da ukradu patenat, kao sto su nokoc davno
ukrali multitexturing od 3dfx, i da se za licencu ponovo prave blesavi :)

Nisu oni nista ukrali od naseg nam dragog i nadasve voljenog - svetog 3dfx-a :D :d. Oni su kupili doticnu firmu (samim tim i patente) iskoristili patente za svoje potrebe iiiiiiiiiiii...................ugasili najperspektivnijeg/inovativnijeg konkurenta: 3dfx.
 
Nisu oni nista ukrali od naseg nam dragog i nadasve voljenog - svetog 3dfx-a :D :d. Oni su kupili doticnu firmu (samim tim i patente) iskoristili patente za svoje potrebe iiiiiiiiiiii...................ugasili najperspektivnijeg/inovativnijeg konkurenta: 3dfx.

Jesu, jos 1998. niko tada nije kupio 3dfx :)
Da nisu to uradili ne bi bilo ni TNTa ni GeForcea, ali Microsoft je stao uz
nVidiu i TU je prica zavrsena ;)

Nvidia also helped Microsoft in the development of the DirectX 6.0 3D graphics component Direct3D. Its contribution: adding multi-texturing to the games-oriented API. As Direct3D is designed to provide a common link between games software and graphics acceleration cards, to an extent it dictates how the cards work. In other words, any card that supports Direct3D 6.0's multi-texturing must ultimately be based on Nvidia multi-texturing technology. Which, allegedly, it copied from 3Dfx. So, support multi-texturing through Direct3D 6.0 and your card is in danger of infringing 3Dfx's patents too. Microsoft is already recommending Nvidia's Riva TNT as the DirectX 6.0 graphics reference platform. "As the most complete implementation of the DirectX 6.0 feature-set, Nvidia's RIVA TNT serves as the optimal reference platform for our developers," said Charles Boyd
22.08.1998.
 
Jeste, dobri 3dfx je pojela zla nVidia. Daj odrastite :) i prestanite da uzdizete taj 3dfx u nebesa.
Da su pametno poslovali ne bi zavrsili u tudjem dzepu.
 
Nvidia se sprda s Intelom:
http://www.fudzilla.com/content/view/16309/1/


Par bisera:
feature_image03.jpg


feature_image02.jpg
 
Jeste, dobri 3dfx je pojela zla nVidia. Daj odrastite :) i prestanite da uzdizete taj 3dfx u nebesa.
Da su pametno poslovali ne bi zavrsili u tudjem dzepu.


Procitaj ponovo citat iz '98, mozda ti bude jasnije.
Nije nvidia unistila 3dfx, nije imala s cime :)
Nvidia je tada bila samo bogalj kome je upala kasika u med.
 
Jeste sigurno je tako bilo :D
 
Jeste, dobri 3dfx je pojela zla nVidia. Daj odrastite :) i prestanite da uzdizete taj 3dfx u nebesa.
Da su pametno poslovali ne bi zavrsili u tudjem dzepu.

Mislim da malcice gresis. Oni jesu pametno poslovali i zato su kupljeni. Ko zna sta je radila firma Platinum sa fenomenalnim sw Logic Works, taj isto tako zna da ih je bas zbog tog sjajnog softvera kupila kompanija Computer Associates. I nije to jedini primer. Tu je i Hyperion, koji je kupljen od strane Oracle-a.
Ima primera gde kompanija koja godisnje ima promet od par milijardi dolara, bude kupljena od mnogo vece ribe.
Sve je tako logicno.

Logicno je da se kupi neko ko vec ima vrhunski proizvod , nego da za slican proizvod ulazis u razvoj, da nalazis developere, testere itd. Sve se to baci na papir i jednostavnom analizom na duze staze se nadje povoljna racunica.
 
NVIDIA Reports Financial Results for Third Quarter Fiscal Year 2010:

NVIDIA Corp. (NASDAQ: NVDA)

* Revenue up 16 percent quarter-on-quarter to $903.2 million

* GAAP net income of $107.6 million, or $0.19 cents per diluted share

* GAAP gross margin of 43.4 percent; non-GAAP gross margin of 41.0 percent

* Cash flow from operating activities of $141.3 million; free cash flow of $124.7 million


http://money.cnn.com/news/newsfeeds/articles/marketwire/0555957.htm
 
NVIDIA Reports Financial Results for Third Quarter Fiscal Year 2010:

NVIDIA Corp. (NASDAQ: NVDA)

* Revenue up 16 percent quarter-on-quarter to $903.2 million

* GAAP net income of $107.6 million, or $0.19 cents per diluted share

* GAAP gross margin of 43.4 percent; non-GAAP gross margin of 41.0 percent

* Cash flow from operating activities of $141.3 million; free cash flow of $124.7 million


http://money.cnn.com/news/newsfeeds/articles/marketwire/0555957.htm

Vrlo solidni rezultati, verovatno bolji nego sto se mislilo. Sa druge strane, to je i bilo za ocekivati, jer su povecali obim prodaje obaranjem cene GT200 kartica.

Ipak, kanal se polako prazni, (ako su tacne glasine?) novih kolicina ce biti na kasicicu, a kako stoje stvari, Fermija nece biti do Q2 u ozbiljnim kolicinama.

Naravno, ovo vazi za gaming segment, za ocekivati je da malo povecaju prodaju Quadro linije, kako se postepeno oporavlja svetska ekonomija (secam se da sam procitao negde da su veliki kupci preskocili jednu generaciju zbog krize). Videcemo pocetkom 2010. godine kako ce stajati stvari.
 
. . .it's one ugly motherf..... :D
 
Vredi li menjati 8400GS za G210?:D Nisam neki gamer, igram jedino PES i gledam HD filmove, to su jedine stvari koje optereuću grafiku kod mene :)
 
Da se malo vratimo na temu... :)

Vrednost akcija je danas skocila za gotovo 13%, verovatno zbog cinjenice da je otkazan Larrabee, pa NVidia za sada nece imati ozbiljnu konkurenciju u (GPGPU) HPC trzistu. Samo ostaje da vidimo koliko je to trziste u stvari ;)
 
Da se malo vratimo na temu... :)

Vrednost akcija je danas skocila za gotovo 13%, verovatno zbog cinjenice da je otkazan Larrabee, pa NVidia za sada nece imati ozbiljnu konkurenciju u (GPGPU) HPC trzistu. Samo ostaje da vidimo koliko je to trziste u stvari ;)
AMD je prodao vise Radeon HD 4870 X2 za onaj kineski super kompjuter "Mlecni put", nego sto je 'vidija prodala svih TESLA-i od predstavljanja do sada ;)

tako da "nece imati ozbiljnu konkurenciju" jednostavno nije cinjenicno stanje ;)
 
Speaking of financials, we'll also touch quickly on their revenue breakdown for the year. Consumer GPU: 61%, Professional GPU: 14%, Chipset: 17%, Mobile/Console: 6%. Most of their growth for the year was in consumer GPUs followed by professional GPUs, while chipset and mobile/console sales were nearly flat by comparison.

http://www.anandtech.com/weblog/showpost.aspx?i=453
 
AMD je prodao vise Radeon HD 4870 X2 za onaj kineski super kompjuter "Mlecni put", nego sto je 'vidija prodala svih TESLA-i od predstavljanja do sada ;)

tako da "nece imati ozbiljnu konkurenciju" jednostavno nije cinjenicno stanje ;)

Pazi kada sam na taj "projekat" totalno zaboravio. Secam se najave, ali nisam ispratio sta se desilo na kraju. :)
 
Speaking of financials, we'll also touch quickly on their revenue breakdown for the year. Consumer GPU: 61%, Professional GPU: 14%, Chipset: 17%, Mobile/Console: 6%. Most of their growth for the year was in consumer GPUs followed by professional GPUs, while chipset and mobile/console sales were nearly flat by comparison.

Ako im struktura prihoda ostane identicna kao i ovde, nece se bas dobro provesti.
 
Nazad
Vrh Dno