Šta je novo?

DNFor IS DEAD

Kao što rekoh, posle toliko godina razvoja i tolikih para, niko normalan ne bi trebao da veruje da ovo neće izaći.
 
Samo bi trebalo posle ovoliko godina da izađe i da bude s***** od igre, što je generalno lako moguće. E tad bi tek nastala blamaža epohalnih razmera.
 
Poslednja izmena:
Samo bi trebalo posle ovoliko godina da izađe i da bude s***** od igre, što je generalno lako moguće. E tad bi tek nastala blamaža epohalnih razmera.

Boslje ista nego nista. :)
 
Just let him rest in peace...
 
Poslednja izmena:
Meni je ovo najzanimljivije: "...3D Realms also revealed that they've pumped over $20,000,000 of their own money into Duke Nukem Forever's development, which is presumably on top of the advances they received. To put that figure in perspective, Grand Theft Auto IV cost around $100,000,000, Halo 3 $30,000,000, and Killzone 2 $40,000,000..."

100 milki za GTA 4???!!!! Razumem da licenciranje one silne muzike za radio stanice košta dosta, ali 100 miliona je preterano. Živo me zanima na šta su dali tolike pare. Za tu lovu se snima Holivudski spektakl koji zaradi više od GTA. Razumem da je za Halo 3 bar pola otišlo na proklete Microsoft reklame. 30 milki za Killzone 2?? WTF is Killzone 2?? Da li je neko igrao Killzone 1??

Ali 3D reamls su kraljevi...DNF se razvija zadnjih deset godina, čitav igrački svet se sprda sa tim odlaganjima ("Čak Noris bi završio Duke Nukem Forever, ali on ne igra igre. On sam je igra za sebe.") i kad su prošle godine konačno "procureli" neki screen-ovi i kratki trailer, kad ono puj-pike ništa od toga. A gdi su novci?? Dati 20 miliona za ništa je glupost uporediva samo sa srpskim zakupom špijunskog satelita.
Znam i da su LucasArts odložili Full Throttle 2 kad je bila 94% završena, ali njih ionako ne zanima ništa što nema Star Wars ime u sebi.

No, možda i nije šteta. Bolje je da legenda ostane legenda, nego da se napravi neki neviđeni krš na osnovu čuvenog imena (Godfather??). Ko nije probao Duke nukem 3D, obavezno neka nađe Hi-Res verziju ove čuvene igre koja kruži po netu. Ja sam se baš pre par meseci malo vratio u detinjstvo na taj način...
 
Meni je ovo najzanimljivije: "...3D Realms also revealed that they've pumped over $20,000,000 of their own money into Duke Nukem Forever's development, which is presumably on top of the advances they received. To put that figure in perspective, Grand Theft Auto IV cost around $100,000,000, Halo 3 $30,000,000, and Killzone 2 $40,000,000..."

100 milki za GTA 4???!!!! Razumem da licenciranje one silne muzike za radio stanice košta dosta, ali 100 miliona je preterano. Živo me zanima na šta su dali tolike pare. Za tu lovu se snima Holivudski spektakl koji zaradi više od GTA. Razumem da je za Halo 3 bar pola otišlo na proklete Microsoft reklame. 30 milki za Killzone 2?? WTF is Killzone 2?? Da li je neko igrao Killzone 1??

Ali 3D reamls su kraljevi...DNF se razvija zadnjih deset godina, čitav igrački svet se sprda sa tim odlaganjima ("Čak Noris bi završio Duke Nukem Forever, ali on ne igra igre. On sam je igra za sebe.") i kad su prošle godine konačno "procureli" neki screen-ovi i kratki trailer, kad ono puj-pike ništa od toga. A gdi su novci?? Dati 20 miliona za ništa je glupost uporediva samo sa srpskim zakupom špijunskog satelita.
Znam i da su LucasArts odložili Full Throttle 2 kad je bila 94% završena, ali njih ionako ne zanima ništa što nema Star Wars ime u sebi.

No, možda i nije šteta. Bolje je da legenda ostane legenda, nego da se napravi neki neviđeni krš na osnovu čuvenog imena (Godfather??). Ko nije probao Duke nukem 3D, obavezno neka nađe Hi-Res verziju ove čuvene igre koja kruži po netu. Ja sam se baš pre par meseci malo vratio u detinjstvo na taj način...

Šta je tu čudno? Treba snimiti voice acting, treba snimiti sve te efekte (zvučne), treba platiti obradu tog zvuka, treba platiti glumce, treba platiti animiranje likova, modelovanje, programere, i ostalih milion 'benih čuda. A u jednom holivudskom filmu, glumca kalibra DiCapria plate 20+ miliona za ulogu...
Vrhunska produkcija mnogo košta, a tržište se više ne zadovoljava prosečnim rešenjima, sve mora da je zategnuto, da izgleda vrhunski, da zvuči vrhunski, da funkcioniše besprekorno (ne govorim ovde o PC-u i performansama), i da služi svrsi, a to je kvalitetna zabava.

I taj smešan komentar za Killzone 2 ćemo ti izignorisati, jer je KZ2 igra vrhunske izrade.
 
Poslednja izmena:
Za tu lovu se snima Holivudski spektakl koji zaradi više od GTA.

Jesi li siguran? GTA IV - 500,000,000$ (6 mil kopija) u prvoj nedelji prodaje. Tako da je moguce :) da su prebacili titanik koji je bio duplo skuplji.
 
Poslednja izmena:
Šta je tu čudno? Treba snimiti voice acting, treba snimiti sve te efekte (zvučne), treba platiti obradu tog zvuka, treba platiti glumce, treba platiti animiranje likova, modelovanje, programere, i ostalih milion 'benih čuda. A u jednom holivudskom filmu, glumca kalibra DiCapria plate 20+ miliona za ulogu...
Vrhunska produkcija mnogo košta, a tržište se više ne zadovoljava prosečnim rešenjima, sve mora da je zategnuto, da izgleda vrhunski, da zvuči vrhunski, da funkcioniše besprekorno (ne govorim ovde o PC-u i performansama), i da služi svrsi, a to je kvalitetna zabava.

I taj smešan komentar za Killzone 2 ćemo ti izignorisati, jer je KZ2 igra vrhunske izrade.

Moras se zloziti da je 100m ipak previse za ovaj tip industrije, sto se tice KZ2 stoji da je igra vrhunske izrade, ali je to nastavak u najmanju ruku jedne prosecne ps2 pucacine. Mislim da je na to mislio covek...
 
Šta je tu čudno? Treba snimiti voice acting, treba snimiti sve te efekte (zvučne), treba platiti obradu tog zvuka, treba platiti glumce, treba platiti animiranje likova, modelovanje, programere, i ostalih milion 'benih čuda. A u jednom holivudskom filmu, glumca kalibra DiCapria plate 20+ miliona za ulogu...
Vrhunska produkcija mnogo košta, a tržište se više ne zadovoljava prosečnim rešenjima, sve mora da je zategnuto, da izgleda vrhunski, da zvuči vrhunski, da funkcioniše besprekorno (ne govorim ovde o PC-u i performansama), i da služi svrsi, a to je kvalitetna zabava.

Uf, pa u GTA San Andreas su, pored daleko bolje muzike, imali jednog Samuela L. Jackson-a, Ice-T-a, Chris Penn-a, Pitera Fondu i još more manje poznatih, ali dobrih glumaca (Andy Dick, Debi Mazar, Bijou Phillips, videti ovde...) pa nije koštao 100 miliona, a u GTA IV je sve sam glumački vrh (znam samo Juliette Lewis i Will Wheaton-a, koji je igrao onog malog uobraženog, uštogljenog klinca u Star Trek Next Generation) tako da je voice acting jadan, zvučne efekte možeš da nađeš gde hoćeš džabe, a što se tiče modelovanja i programiranja, zar to nisu sami zaposleni u Rockstaru?? Mislim da je cifra od 100 miliona prenaduvana i to je sve...

I taj smešan komentar za Killzone 2 ćemo ti izignorisati, jer je KZ2 igra vrhunske izrade.

Moram da priznam da više ne zovem sebe pasioniranim igračem jer, zaista, nikad nisam nigde pročitao da je Killzone vrhunska igra, tako da me je samo pominjanje 30 miliona za Killzone 2 sasvim zbunilo. Mada, nikad me nisu zanimale console-only igre pa verovatno zato nisam obraćao pažnju. Moja greška, bar sam nešto naučio...
 
Poslednja izmena:
Mada, nikad me nisu zanimale console-only igre pa verovatno zato nisam obraćao pažnju. Moja greška, bar sam nešto naučio...

Vidim uopste ne igras do skoro console-only basket koliko je los ;)
 
Vrh Dno