Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Kad sam presao na aplikaciju LG Hipernet (uglavnom dobro radi) imam nekoliko stranih kanala da vise nisu titlovani, na Androidu TV nisam imao te probleme.
U pitanju su kanali Discovery, History, Viasat itd...
 
Kad sam presao na aplikaciju LG Hipernet (uglavnom dobro radi) imam nekoliko stranih kanala da vise nisu titlovani, na Androidu TV nisam imao te probleme.
U pitanju su kanali Discovery, History, Viasat itd...
Uključi titlove u aplikaciji kad pustiš taj kanal, imao sam i ja isti problem na Samsung tv-u.
 
Pozdrav svima :) procitala sam unazad jedno 6-7 strana, da budem u toku koliko toliko. Opet, imam neka pitanja,pa ako iko od vas moze da mi odgovori, bila bih veoma zahvalna.
Dobila sam ponudu iz Yettela za opticki net i digitalnu TV, 12 meseci po 1 dinar, a onda 18 meseci 2999din, jer nema mogucnost za ugovornu obavezu na 24 meseci. Kako god. Ja trenutno imam SBB neki arhaicni paket 😁sa internetom 50/5, sto moje potrebe realno pokriva. No, u poslednjih 7 meseci kako sam se preselila, internet mi puca cesto, nestane mi TV... mnogo vise problema sad nego u 7 godina na drugoj adresi. Obzirom da radim od kuce, potreban mi je stabilan net, i tu onda dolazi Yettel.
Posto sam svasta procitala o HIpernet paketima, mene zanima:
Opticki net je ok, stabilan, koliko sam shvatila?
Digitalna TV ima problema? Box, ili aplikacija?
Moj TV nije ni android ni smart, Vivax LED televizor 32LE120T2, al kontam da bi mi radio povezan na box? Relativno bez problema?
Imam jos recimo 7 dana da odlucim da l ga uzeti ili ne, pa svaki odgovor je dobrodosao :giggle:
 
Postoji mogućnost ugovora od 24 meseca ako ugovor potpisuješ u poslovnici, tada je 6 meseci 1 dinar. Internet jeste odličan sve radi dobro i nije bilo nikakvih prekida ili smetnji kod mene. Internet je pod cgnat-om (nema javnu ip adresu) ali ako ne znaš šta je to, gotovo sigurno ti neće predstavljati problem (ovo je rešivo iznajmljivanjem javne statičke ip adrese). Za TV se dobija boks, boks je skroz okej, naravno radiće na tvom tv-u bez problema. Aplikacija za TV na boksu ume da bude malo šuntava i spora, ali je okej, nema nekih naprednijih mogućnosti ali šljaka.
 
Sam box je otključan, možeš da instaliraš aplikacije na njega. SkyShowtime, HBO već instaliran, deezer..., Plex, Kodi, stremio... Ugođaj kompletan. Osim što ume da štuca ponekad
 
Tako je, jedino što nedostaje je netflix zbog njihove sertifijacije koja je dosta skupa za operatere. Manje više su sve ostale aplikacije za Android TV dostupne.
 
Hvala za odgovore :)
Ja bih da eventualno saznam da l cu se pokajati ako krene svaki cas da mi secka slika, da nestaje, ili da moram svaki cas da resetujem taj box. Nije sad da cu crci bez TVa, al ako cu ga vec posle placati 18 meseci, ja bih da radi kako treba. Ne trazim mnogo.
Za internet mi odgovara bas da je ok, vidim da su svi zadovoljni.
Jedino sto sam nasla je da Yettel nema u ponudi Investigation Discovery.... a ja taj kanal umem da pustim po ceo dan da mi zvrnda u pozadini 😁
 
NIšta ne nestaje, i ništa ne secka
Desi se ponekad kad je baš neki javo važan sportski događaj, ali i to je sve ređe
A box ne moraš da resetuješ nikada
 
Hvala za odgovore :)
Ja bih da eventualno saznam da l cu se pokajati ako krene svaki cas da mi secka slika, da nestaje, ili da moram svaki cas da resetujem taj box. Nije sad da cu crci bez TVa, al ako cu ga vec posle placati 18 meseci, ja bih da radi kako treba. Ne trazim mnogo.
Za internet mi odgovara bas da je ok, vidim da su svi zadovoljni.
Jedino sto sam nasla je da Yettel nema u ponudi Investigation Discovery.... a ja taj kanal umem da pustim po ceo dan da mi zvrnda u pozadini 😁
Kod svih operatera imaš prednosti i mane, tako da... Nešto se moraš odlučiti. Nijedan nije savršen, već moraš naći pozitivnu sredinu da vama lično odgovara.
 
Podesava se titl i jezik globalno u glavnom meniju aplikacije, gore desno user ikona, isto je na LG i Android smart tv-u, medjutim kod LG aplikacije postoji bug, i to podesavanje nema nikakvog efekta (na Android aplikaciji funkcionise). Ista je stvar i kod mene na LG tv-u, nema titl na pojedinim kanalima (Discovery, Viasat, HGTV, Travel). Prijavite bag na [email protected].
 
Pozdrav svima :) procitala sam unazad jedno 6-7 strana, da budem u toku koliko toliko. Opet, imam neka pitanja,pa ako iko od vas moze da mi odgovori, bila bih veoma zahvalna.
Dobila sam ponudu iz Yettela za opticki net i digitalnu TV, 12 meseci po 1 dinar, a onda 18 meseci 2999din, jer nema mogucnost za ugovornu obavezu na 24 meseci. Kako god. Ja trenutno imam SBB neki arhaicni paket 😁sa internetom 50/5, sto moje potrebe realno pokriva. No, u poslednjih 7 meseci kako sam se preselila, internet mi puca cesto, nestane mi TV... mnogo vise problema sad nego u 7 godina na drugoj adresi. Obzirom da radim od kuce, potreban mi je stabilan net, i tu onda dolazi Yettel.
Posto sam svasta procitala o HIpernet paketima, mene zanima:
Opticki net je ok, stabilan, koliko sam shvatila?
Digitalna TV ima problema? Box, ili aplikacija?
Moj TV nije ni android ni smart, Vivax LED televizor 32LE120T2, al kontam da bi mi radio povezan na box? Relativno bez problema?
Imam jos recimo 7 dana da odlucim da l ga uzeti ili ne, pa svaki odgovor je dobrodosao :giggle:
Ako imaš mogućnosti za yetel optički net onda imaš i za mts optički net. Razmotri i tu mogućnost, preko promotera jer znaju da imaju mnogo povoljnije ponude nego one zvanične na sajtu. Uporedi sa Yetelom i onda odluči, samo imaj na umu da mts televizija dosta bolje radi od yetelove, ako ti je to bitno
 
Hvala za odgovore :)
Ja bih da eventualno saznam da l cu se pokajati ako krene svaki cas da mi secka slika, da nestaje, ili da moram svaki cas da resetujem taj box. Nije sad da cu crci bez TVa, al ako cu ga vec posle placati 18 meseci, ja bih da radi kako treba. Ne trazim mnogo.
Za internet mi odgovara bas da je ok, vidim da su svi zadovoljni.
Jedino sto sam nasla je da Yettel nema u ponudi Investigation Discovery.... a ja taj kanal umem da pustim po ceo dan da mi zvrnda u pozadini 😁
Malo je nezahvalno da ti kazu da box neces resetovati nikada, jer nije tacno. Naprostije internet je dobar. Televizija i sam box nisu sjajni. Bice potreban restart samog boxa, e sad da li cesto ili ne, to ces videti ako instaliras uslugu. A kolega mlax37 lepo posavetovao, cuj i ponudu MTS, ako spomenes yettel mozda dobijes jos povoljnije uslove nego sto bi ti yettel dao.
 
Moj savet za @AndJustLikeThat je da ne uzimaš u razmatranje njihovu ponudu uopšte, jer vrlo lako možeš da prodješ kao ja.

Već sam pisao ovde, ali suština je da je sad prošlo već više od tri nedelje kako sam se obratio korisničkom servisu i kontakt formi na mail i 10 dana kako sam pisao ovde (naravno odmah je bilo možemo privatno), u vezi mog problema i evo ništa, apsolutno se ništa nije promenilo, a suština je da ne može da se poveže nalog sa ugovorom i zato ne mogu da aktiviram aplikacije za tv
Jednostavno mi nije jasno da je toliko potrebno da se taj problem reši...
Džaba sva moja pisanja, svi moji pozivi, sve moje molbe i svaki put isto kao da put prvi put prijavljujem i objašnjavam problem...
Odem u poslovnicu da pitam, momak koji radi kaže ja ovde nemam nikakvu informaciju.
Zar je moguće da nemaju neku aplikaciju u kojoj vode i vide moju reklamaciju?
I vrhunac, samo ove nedelje dva puta sam pozivan da uzmem njihovu uslugu, iako svaki put kažem da imam i da naznače da me ne zovu.
Totalna neorganizovanost

Imao sam i MTS, ovo jednostavno nije moglo kod njih da se desi i ovoliko traje.
 
Da, da, zato sad i zapitkujem, citam iskustva, pozitivne, negativne strane....
Ukoliko imaš bilo kakva pitanja ili su ti potrebne informacije u vezi sa našim uslugama, predlažemo ti da nam kucneš ovde ili putem društvenih mreža Facebook, Instagram ili X. Svakako nam možeš kucnuti i broj ukoliko si zainteresovana za naše usluge, kako bi te naše kolege kontaktirale u vezi sa samom ponudom koju smo spremili.
Moj savet za @AndJustLikeThat je da ne uzimaš u razmatranje njihovu ponudu uopšte, jer vrlo lako možeš da prodješ kao ja.

Već sam pisao ovde, ali suština je da je sad prošlo već više od tri nedelje kako sam se obratio korisničkom servisu i kontakt formi na mail i 10 dana kako sam pisao ovde (naravno odmah je bilo možemo privatno), u vezi mog problema i evo ništa, apsolutno se ništa nije promenilo, a suština je da ne može da se poveže nalog sa ugovorom i zato ne mogu da aktiviram aplikacije za tv
Jednostavno mi nije jasno da je toliko potrebno da se taj problem reši...
Džaba sva moja pisanja, svi moji pozivi, sve moje molbe i svaki put isto kao da put prvi put prijavljujem i objašnjavam problem...
Odem u poslovnicu da pitam, momak koji radi kaže ja ovde nemam nikakvu informaciju.
Zar je moguće da nemaju neku aplikaciju u kojoj vode i vide moju reklamaciju?
I vrhunac, samo ove nedelje dva puta sam pozivan da uzmem njihovu uslugu, iako svaki put kažem da imam i da naznače da me ne zovu.
Totalna neorganizovanost

Imao sam i MTS, ovo jednostavno nije moglo kod njih da se desi i ovoliko traje.
Molimo te da proveriš inboks, prosledili smo ti poruku.
 
Поздрав људи, имам VOX тв са WEBOS оперативним системом, дакле као код LG телевизора.

Како да упарим Јетелов даљински од Хипернет бокса са ТВ-ом (они кодови са друге стране ми нешто неће) да могу да управљам и тв-ом а не само боксом.

Или како да упарим VOX даљински, Magic Remote са hipernet boxom?

Покушавам сатима да нађем решење али не успевам, ако може неко да напише.
 
U nekoj tabeli kôd za uparivanje VOX televizora je 211. Ali ces verovatno morati uparivanje onom opisanom manuelnom metodom, kada prvo drzis dugme TV i channel up pa zatim stiskas dugme za premotavanje unapred sve dok ne odreaguje televizor.
 
Poslednja izmena:
Поздрав људи, имам VOX тв са WEBOS оперативним системом, дакле као код LG телевизора.

Како да упарим Јетелов даљински од Хипернет бокса са ТВ-ом (они кодови са друге стране ми нешто неће) да могу да управљам и тв-ом а не само боксом.

Или како да упарим VOX даљински, Magic Remote са hipernet boxom?

Покушавам сатима да нађем решење али не успевам, ако може неко да напише.
Odgovorili smo ti putem privatne poruke, samo je potrebno da ispratiš podešavanje, kucni nam ako je potrebna dodatna pomoć!
 
Neki novi tv kanali, neko novogodišnje iznenađenje, neki radio kanali... Ništa Yettel, a?
 
Ne menjam volume sa dve ruke. Otkud ti ta ideja? Od kad sam upario daljinski od Yettel STB-a sa TV-om, običan pritisak na Volume mi menja nivo zvuka na TV-u. Zvuk na STB-u je uvek pojačan do kraja, sva kontrola nivoa se dešava na TV-u ili AV.
Ovo čak i bolje radi jer TV ima 50 nivoa zvuka u odnosu na STB koji ima 10 ili 11.
Pozdrav
Kako si uspeo da uparis sa tvom?
 
^ Po uputstvu koje je neko okačio, negde pri početku ove teme.
Pozdrav
 
Nazad
Vrh Dno