Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

to je jednostavno greška, i na žalost stalno traži logovanje
 
Nisam zvao ali sam poslao email :)
Javljam ako bude odgovora i resenja za ovaj problem.
 
Poslednja izmena:
Na koji email si im pisao? Zadnjih godina su aktuelani samo 063 9000 i Facebook
 
Dobar dan,
Ja koristim 3 dana ovu finalnu verziju za LG Smart TV i imam problem sa svakodnevnom reaktivacijom.
Sve uradim po protokolu aktiviram i radi odlicno, medjutim kad ugasim TV pa isti dan ili sutradan hocu ponovo da je pokrenem tarzi opet da je aktiviram.
Nerazumem sta je problem, mozda neko ima slicno iskustvo?
Rado bismo proverili za tebe, molimo te da nam kucneš svoje podatke putem privatne poruke.
Na koji email si im pisao? Zadnjih godina su aktuelani samo 063 9000 i Facebook
Kontakt sa podrškom je moguć pozivanjem naših kolega na broj 0639000, takođe smo dostupni i preko društvenih mreža, Facebook, Instagram, Twitter, ukoliko je potrebna pomoć ili informacija, stojimo na raspolaganju!

Lep pozdrav!
 
nema šta da se "kuckaju" bilo kakvi podaci kad ste jednostavno naporavili propust u webos aplikaciji, i onda se mora non stop logovati, posle svakog isključenja tv-a
 
Ćao svima,

Obaveštavamo vas da smo uspešno lansirali naše aplikacije za Smart TV uređaje od ponedeljka (30.10.) do srede (1.11.). Konstantno smo posvećeni radu na stabilizaciji obe platforme i zbog toga nismo stigli da vam se ranije obratimo. Vaša podrška i strpljenje su nam izuzetno važni, i na tome smo iskreno zahvalni!

Za dalje unapređenje, podrška i feedback sa vaše strane i dalje će nam biti važni. Nastavite da nam dajete komentare, a za sve sugestije, primedbe ili povratne informacije, možete da nas kontaktirate putem mejl adrese [email protected] .

Još jednom, hvala vam na vašem strpljenju i podršci. Radujemo se vašim utiscima i sugestijama, jer nam je Benchmark zajednica neizmerno važna! 😊



Predstavljamo vam i specifikacije uređaja koje podržavamo:

LG Smart TV:

· Godina proizvodnje: 2019. ili noviji

· Operativni sistem: WebOS 6.0 ili noviji



Android TV:

· Operativni sistem: Android TV 9.0 ili noviji



Android televizori - proizvođači:

· JVC

· Panasonic

· Philips

· Sharp

· Sony

· TCL

· Tesla

· Xiaomi

· VOX

· Hisense

· Vivax

· Toshiba

· Profilo



STB uređaji:

· Hipernet TV Box

· NVIDIA SHIELD TV

· Google Chromecast

· STRONG LEAP-S1

· Xiaomi Mi Box S

· Xiaomi Mi Box S 2nd gen

· Xiaomi Mi TV Stick

· Xiaomi TV Stick 4K

· EON box


~Yettel
Gde mogu skinuti APK za Android TV? Moram da sideloadujem na Fire stick, obzirom da nema za Tizen...
 
@Yettel Srbija da li postpaid korisnik moze da dobije na probu nalog za hipernet tv buduci da mi uskoro istice ugovor sa mts pa da vidim da li mi odgovara da teazim kod za prenos optike?
 
Rado bismo proverili za tebe, molimo te da nam kucneš svoje podatke putem privatne poruke.

Kontakt sa podrškom je moguć pozivanjem naših kolega na broj 0639000, takođe smo dostupni i preko društvenih mreža, Facebook, Instagram, Twitter, ukoliko je potrebna pomoć ili informacija, stojimo na raspolaganju!

Lep pozdrav!
Koji podaci su vam potrebni, adresa broj ugovora?
Vec sam slao email ali jos nisam dobio odgovor.
Koristio sam i beta verziju koju ste testirali (mode devloper) tu je takodje trebalo svaki dan ponoviti postupak aktivacije, nije radila 3 ili 5 dana kako je bilo nvedeno u vas post na forumu.
 
@Yettel Srbija da li postpaid korisnik moze da dobije na probu nalog za hipernet tv buduci da mi uskoro istice ugovor sa mts pa da vidim da li mi odgovara da teazim kod za prenos optike?
Zahvaljujemo se na interesovanju za naše usluge. Trenutno nije dostupna opcija probnog naloga za Hipernet TV za postpaid korisnike. Međutim, stojimo ti na raspolaganju za pružanje informacija o našim uslugama i paketima kako bi mogao da doneseš odluku da li je naša usluga odgovarajuća tvojim potrebama.
Koji podaci su vam potrebni, adresa broj ugovora?
Vec sam slao email ali jos nisam dobio odgovor.
Koristio sam i beta verziju koju ste testirali (mode devloper) tu je takodje trebalo svaki dan ponoviti postupak aktivacije, nije radila 3 ili 5 dana kako je bilo nvedeno u vas post na forumu.
Potrebni su nam podaci o samom ugovoru, te bismo rado ovu konverzaciju nastavili putem privatne poruke :)
 
Dok čekam odgovor za VIDAA operativni sistem, u pitanju su Hisense televizori, instalirao sam na SBB box android verziju Hipernet TV aplikacije.
Znači, gledanje na Hisense TV 50A7KQ preko SBB box-a. Za ovo kratko vreme utisci su veoma dobri, slika bez zastoja, brzo prebacivanje kanala, gledanje unazad bez problema. Da napomenem, SBB box je priklčen na SBB mrežu, nije optika i brzina koju zvanično imam kod njih je 600/60.
 
Još koliko dugo će kanal Arena Sport 1×2 biti u 25fps? To vam je jedini sportski kanal koji je 25fps.

P.S. Nema šta da se tu proverava ni meni ni nikome taj kanal je svima takav, prijavljivao sam, promena nema.
 
Kod mene radi kako treba duže vreme, ali nekako je sve postalo mnogo bolje i lakše od kako sam prestao da gasim box. Neverovatno, ali kada ne gasim box, 90% problema se ne javljaju. Ako ga gasim svaki dan, ceo spektar problema - sporo, koči, baguje, gubi se, restartuje se... Zato je sad upaljen non-stop i da kucnem u drvo, sasvim solidno sve radi.
 
Ćao svima,

Obaveštavamo vas da smo uspešno lansirali naše aplikacije za Smart TV uređaje od ponedeljka (30.10.) do srede (1.11.). Konstantno smo posvećeni radu na stabilizaciji obe platforme i zbog toga nismo stigli da vam se ranije obratimo. Vaša podrška i strpljenje su nam izuzetno važni, i na tome smo iskreno zahvalni!

Za dalje unapređenje, podrška i feedback sa vaše strane i dalje će nam biti važni. Nastavite da nam dajete komentare, a za sve sugestije, primedbe ili povratne informacije, možete da nas kontaktirate putem mejl adrese [email protected] .

Još jednom, hvala vam na vašem strpljenju i podršci. Radujemo se vašim utiscima i sugestijama, jer nam je Benchmark zajednica neizmerno važna! 😊



Predstavljamo vam i specifikacije uređaja koje podržavamo:

LG Smart TV:

· Godina proizvodnje: 2019. ili noviji

· Operativni sistem: WebOS 6.0 ili novij



STB uređaji:
· EON box


~Yettel

Da li aplikacija radi na svim EON boxovima ili samo neke određene verzije?
Meni u pretrazi izlazi "Aplikacija Hipernet TV" nije dostupna na Google Play na ovom uređaju?
 
Kod mene radi kako treba duže vreme, ali nekako je sve postalo mnogo bolje i lakše od kako sam prestao da gasim box. Neverovatno, ali kada ne gasim box, 90% problema se ne javljaju. Ako ga gasim svaki dan, ceo spektar problema - sporo, koči, baguje, gubi se, restartuje se... Zato je sad upaljen non-stop i da kucnem u drvo, sasvim solidno sve radi.
Isti slučaj. Više od godinu dana mi box stoji upaljen i problema ima daleko manje, a prekide, rušenja (ponovno pokretanje aplikacije) i plave krugove nemam po 4-5 meseci. Zna tu i tamo da zakoči (zaglupi se, zagrcne se - kako god) kada ponekad malo više motam i vračam unazad ali bez rušenja i resetovanja.
Da li aplikacija radi na svim EON boxovima ili samo neke određene verzije?
Meni u pretrazi izlazi "Aplikacija Hipernet TV" nije dostupna na Google Play na ovom uređaju?
Moguće je da su nešto promenili jer je ranije radila. Koji EON box imaš? Najnoviji? Ako neće da radi na boxu jedino da probaš sa TV aplikacijom na samom TV-u, u zavisnosti od toga koji televizor imaš.
 
Ni je ne gasim box - osim kad moram da ga restartujem. Ne gasim ni aplikaciju, ali se posle nekoliko dana rada EPG zaglupi, i onda moram da uradim restart aplikacije. Nakon toga EPG radi OK - dok se za nekoliko dana ponovo ne zaglupi, pa onda opet mora restart aplikacije, i tako u krug...
Povremeno imam problema sa zastajkivanjem slike i obaranjem rezolucije, dok ostali uredjaji na istoj mreži rade bez problema.
Ukratko, u odnosu na početak od pre više od 2 godine, napredak je neznatan, neprimetan. Od novih funkcionalnosti ništa nije uvedeno; stare rade (neke jedva...). Razočaravajuće...
Pozdrav
 
Skine se aplikacija na flash, prikači se na EON i onda se instalira. To je najjednostavniji način, ostaje samo posle da se ubace podaci o korisniku.
 
Možda nije loše da se i na android TV aplikaciji doda stavka "sistemska podešavanja" kao što je ima na boksu.
Da bih podesio tv na automatsko isključivanje moram da izađem iz Hipernet tv aplikacije, da podesim tajmer i da se vratim u aplikaciju što zna malo da nervira. Ovako je i lakše, i brže, i bolje kad se sve to odradi iz same aplikacije
 
Rekao bih da je odlicna ponuda tv-a LG na rate...

4k za 900 din mesecno, 43 inca. Bravo.
 
Nazad
Vrh Dno