Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Kod mene webOS app radi odlično, mnogo bolje od Android TV APK. Jedini problem je što ne pamti logovanje i uvek iznova moram da se ulogujem. @Yettel Srbija molim vas popravite ovo i biće super. Pozdrav
 
Da, to je osnovni, takoreći i jedini problem, to mora da se popravi pod hitno
 
Sinoć sam pomislio, čitajući vas, da sam možda skinuo neku test verziju webOS aplikacije i da mora da postoji neko ažuriranje čim je vama dobra. Proverio-nema, to je što je.
U sred gledanja filma mi se slika zamrzne dok na androidu sve šljaka bez problema.
Zvuk sekne na par sekundi- na androidu toga nema
MTV muzički kanali se ne vide na webOS aplikaciji dok su kod androida tu
Kretanje kroz meni sporo uz ogroman lag.
Mislio sam da je možda i do neta jer mi je tv poprilično udaljen od rutera. Stavim ga pored, probam-isto.
Stvarno više nemam ideju zašto kod mene tako loše radi.
 
Sinoć sam pomislio, čitajući vas, da sam možda skinuo neku test verziju webOS aplikacije i da mora da postoji neko ažuriranje čim je vama dobra. Proverio-nema, to je što je.
U sred gledanja filma mi se slika zamrzne dok na androidu sve šljaka bez problema.
Zvuk sekne na par sekundi- na androidu toga nema
MTV muzički kanali se ne vide na webOS aplikaciji dok su kod androida tu
Kretanje kroz meni sporo uz ogroman lag.
Mislio sam da je možda i do neta jer mi je tv poprilično udaljen od rutera. Stavim ga pored, probam-isto.
Stvarno više nemam ideju zašto kod mene tako loše radi.
Zdravo, ukoliko smetnja i dalje postoji, molimo te da nam podatke kucneš putem privatne poruke, radi smo da proverimo o čemu je reč, stojimo ti na raspolaganju!
 
Zdravo, ukoliko smetnja i dalje postoji, molimo te da nam podatke kucneš putem privatne poruke, radi smo da proverimo o čemu je reč, stojimo ti na raspolaganju!
Pa jel moguce da ste 2 godine nakon ulaska na trziste trazili od nas da testiramo aplikacije i da nas onda niste udostojili jednog posta na forumu kojim objavljujete da su aplikacije zvanicno dostupne. Ozgleda da vam je ova genericka poruka krajnji domet...
 
Testiranje aplikacija ne znači da će iste sutra biti dostupne, niti testiranje traje 5 dana. Neki mogu i danas da preuzmu neku od aplikacija da je testiraju narednih nedelja. I ako je sve sasvim u redu i kako treba i ako niko sa aplikacijama nema nikakve primedbe i probleme (što je čitaj šansa za tako nešto 1%) - treba vreme da se aplikacije ispeglaju, doteraju, isprave svi bagovi i problemi, utvrde razlozi pojedinih problema itd. Što znači da je nerealno očekivati aplikacije pre decembra, možda i pre Nove Godine (uopšte me ne bi čudilo).
Pravo je pitanje kako je moguće da posle nepune 2 godine od startovanja platforme tek od maja meseca o.g. imaš box aplikaciju kakvu treba i da se samim tim tek sada aplikacije za TV testiraju. Mobilnu aplikaciju si dobio tek u januaru-februaru o.g., koja tek od proleća radi kako treba.
 
Pa aplikacije su sada već zvanično dostupne, od ponedeljka
 
OK, po komentarima sam zaključio da testiranja još uvek traju jer ne radi sve glatko
 
sve sto je dostupno na store-u, znaci da je zvanicno, iskustvo sa webOS, bas sporo radi app, menja kanale, inace je sve isto kao i preko boxa. Jos malo pa ce A1 sve da ih ukanali sa Netflixom
 
sve sto je dostupno na store-u, znaci da je zvanicno, iskustvo sa webOS, bas sporo radi app, menja kanale, inace je sve isto kao i preko boxa. Jos malo pa ce A1 sve da ih ukanali sa Netflixom
Naravno da sve što je na store-u, znači da je zvanično. Ali nemam vremena da visim stalno na istom. Što reče @Cira84 o tome su trebali iz Yettela da nas obaveste (makar ovde jednim postom) a ne da svakodnevno dežuram i vrebam na store-u da li se nova aplikacija pojavila ili ne. Mada mi iskreno TV aplikacije ne trebaju, više bi mi značilo da može na se gleda na više računara.
I ja bih radije sačekao još koju nedelju sa puštanjem TV aplikacije dok iste ne budu kako treba (bolje i da kasne nego da izbace polovičan proizvod) nego da se ljudi na njih žale kao da su u pitanju beta verzije.
 
Na televizoru već oko dva meseca imam Hipernet aplikaciju koja je namenjena za telefone i radi veoma dobro. Sada sam skinuo i verziju sa play store i radi užasno. Prebacivanje kanala traje od 3 do 10 sekundi, kvalitet slike je na obe aplikacije isti. Vraćanje radi bez zastoja ali isto treba oko 10 sekundi da se pojavi slika.
 
Kako akam webOS aplikaciju tako primećujem neke "zakonitosti"
Ton kreće da puca na po par sekundi tek posle dvadesetak minuta od startovanja
Slika se zamrzava na RTS kanalima i Pink filmu
Premotavanje je skoro nemoguće na RTS Trezoru dok na Doxtv radi skoro bez problema
MTV kanali i dalje ne rade.
Na startovanju aplikacije izađe jedno četiri, pet puta logo Hipernet TV-a pre nego što aplikacija krene, a i kad se pokrene treba joj dobrih 20 sekundi da učita početni meni i kanal. Ketanje kroz meni ide tako loše da sam prvo zamenio baterije na daljinskom misleći da on slabo reaguje.Po dva, tri puta pritisnem strelicu desno pre nego što kursor stvarno ode u desno.
Ono što me ubedljivo najviše nervira, a redovno se događa je slučaj kada hoću da gledam neki film iz kartice "Filmovi" i kada odabrani film krene nikad ne znam kada će se slika zakucati, desi se i na početku, i u sredini i pri kraju filma. Nema pravila.
 
Ćao svima,

Obaveštavamo vas da smo uspešno lansirali naše aplikacije za Smart TV uređaje od ponedeljka (30.10.) do srede (1.11.). Konstantno smo posvećeni radu na stabilizaciji obe platforme i zbog toga nismo stigli da vam se ranije obratimo. Vaša podrška i strpljenje su nam izuzetno važni, i na tome smo iskreno zahvalni!

Za dalje unapređenje, podrška i feedback sa vaše strane i dalje će nam biti važni. Nastavite da nam dajete komentare, a za sve sugestije, primedbe ili povratne informacije, možete da nas kontaktirate putem mejl adrese [email protected] .

Još jednom, hvala vam na vašem strpljenju i podršci. Radujemo se vašim utiscima i sugestijama, jer nam je Benchmark zajednica neizmerno važna! 😊



Predstavljamo vam i specifikacije uređaja koje podržavamo:

LG Smart TV:

· Godina proizvodnje: 2019. ili noviji

· Operativni sistem: WebOS 6.0 ili noviji



Android TV:

· Operativni sistem: Android TV 9.0 ili noviji



Android televizori - proizvođači:

· JVC

· Panasonic

· Philips

· Sharp

· Sony

· TCL

· Tesla

· Xiaomi

· VOX

· Hisense

· Vivax

· Toshiba

· Profilo



STB uređaji:

· Hipernet TV Box

· NVIDIA SHIELD TV

· Google Chromecast

· STRONG LEAP-S1

· Xiaomi Mi Box S

· Xiaomi Mi Box S 2nd gen

· Xiaomi Mi TV Stick

· Xiaomi TV Stick 4K

· EON box


~Yettel
 
Presmešni ste. Ili prejadni.

A gde je aplikacija za Samsung Tizen platformu? Da li će je biti do kraja 2025?

Sreća pa korisnici Android tv mogu da ubudže solidnu aplikaciju za telefon (koristim je par meseci, radi solidno, rekao bih i bolje nego da vašem buđavom boxu).
 
Pa je l će biti aplikacije za webOS 5 jer mnogi LG televizori iz 2019. koriste upravo taj operativni sistem?
Kako sad Iris, EON, Orion i A1 imaju funkcionalne aplikacije čak i za webOS 3, a vi samo za 6?
 
Njihova aplikacija je napredna, nije zaostala kao kod konkurencije. /s 😂😂😂
 
Ja sam instalirao na lg b9, čini mi se da je kod mene webos 5. Ali nešto kljakavo radi, bolje je na boxu
 
Ja sam instalirao na lg b9, čini mi se da je kod mene webos 5. Ali nešto kljakavo radi, bolje je na boxu
Verovatno zato jer je pravljena i prilagođena za WebOS 6. Pretpostavljam i da zbog toga ne radi svima glatko i kako treba več je spora, koći, puca, baguje,... Ja na mom imam WebOS 3.9.3 i uopšte ne mogu ni da preuzmem aplikaciju.
Presmešni ste. Ili prejadni.

A gde je aplikacija za Samsung Tizen platformu? Da li će je biti do kraja 2025?

Sreća pa korisnici Android tv mogu da ubudže solidnu aplikaciju za telefon (koristim je par meseci, radi solidno, rekao bih i bolje nego da vašem buđavom boxu).
Nema ni za starije SONY televizore (od pre 3-4 godine) koji nisu android kao ovi današnji.
 
Zainteresovan sam da uzmem televiziju, kakva je trenutno situacija kada je u pitanju Yetel box? Da li radi brzo ili sporo?
 
Zavisi dal gledaš sa ili bez naočara. Meni bez naočara mutno.
Y. isporučuje sliku u full HD za Arena kanale. Na 4K TV nije kompletan ugođaj, fale pikseli.
Ali, opet, zavisi sve od tvojih tehnikalija koje poseduješ.
 
SLika na arenama je sasvim OK
 
Televizor je FULL HD.
Slika je dobra.
Možda ćeš morati da doteraš boje na TV.
Stb uredjaj podržava HDR, tako da to ume da na pojedinim TV uredjajima 'pokvari' sliku. Tada je potrebno podešavanje TV uređaja.
Ja koristim Sony tv (nema android, starija verzija). Kada sam uveo Hipernet boje su bile prezasićene, prenaglašene. Gasio sam HDR na STB ali tada mi se nisu sviđale boje. Vratio sam HDR na STB i podešavao sliku na TV dok nisam pronašao za mene zadovoljavajući prikaz boja.
Kada sve podesiš kako treba, slika je vrh. Na kanalima koji su u HD rezoluciji nema zamućenja. Oni koji su SD slika je šit kao i svuda..
 
Slika je dobra.
Možda ćeš morati da doteraš boje na TV.
Stb uredjaj podržava HDR, tako da to ume da na pojedinim TV uredjajima 'pokvari' sliku. Tada je potrebno podešavanje TV uređaja.
Ja koristim Sony tv (nema android, starija verzija). Kada sam uveo Hipernet boje su bile prezasićene, prenaglašene. Gasio sam HDR na STB ali tada mi se nisu sviđale boje. Vratio sam HDR na STB i podešavao sliku na TV dok nisam pronašao za mene zadovoljavajući prikaz boja.
Kada sve podesiš kako treba, slika je vrh. Na kanalima koji su u HD rezoluciji nema zamućenja. Oni koji su SD slika je šit kao i svuda..
Hvala na informacijama.
 
Dobar dan,
Ja koristim 3 dana ovu finalnu verziju za LG Smart TV i imam problem sa svakodnevnom reaktivacijom.
Sve uradim po protokolu aktiviram i radi odlicno, medjutim kad ugasim TV pa isti dan ili sutradan hocu ponovo da je pokrenem tarzi opet da je aktiviram.
Nerazumem sta je problem, mozda neko ima slicno iskustvo?
 

Prilozi

  • IMG_5262.JPG
    IMG_5262.JPG
    132.1 KB · Pregleda: 21
  • IMG_5263.JPG
    IMG_5263.JPG
    78.9 KB · Pregleda: 21
Nazad
Vrh Dno