Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Sve zavisi od afiniteta.
Ja više nikad neću preći na servis koji je - ne bluetooth daljinski.
Ukućani nisu (još uvek) dovoljno tehnološki pismeni i potrebno mi je da instaliram aplikacije na Box (ne, još nemam smart TV)
Obzirom da su nam afiniteti još uvek na nivou Nick Junior I You Tube Kids, ne smeta mi da učestvujem u razvoju platforme.
Na kraju krajeva, kao što su svi operateri svesni, ovo nije samo tržišna, već i politička utakmica, pa će biti opet ugovor za dinar i kod drugih operatera kad promo istekne, ako se platforma ne dovede u red.
 
Dodadoh hipernet uz vec dugogodisnje koriscenje sbb-a.

Prvi utisak mi je da je sbb otprilike svetlosnu godinu ispred sto po kvalitetu slike, sto po dostupnin opcijama. Brzinu optike uopste nisam osetio, ne vidim uopste razliku u odnosu na kabal kod sbb-a.

Plus ovo sto sam rekao za yettel vazi isto i za mts, posto sam imao uvid kod par drugara, jednostavno nisu jos dorasli sbb-u.

Definitivno sbb necu jos odjavljivati, a sto se tice hiperneta za ove pare je sasvim ok. Kao sto neko rece ovo su sve politicke igre.

Eee sad imam jedan problem, od kako je postavljen yettel box, tv (hisense) se iskljucuje i kad koristim njegov daljinski cak i u youtube aplikaciji i ne mogu da utvrdim sta je fazon.
Bilo ko da ima slican problem?

Edit:
Momci koji su danas instalirali opremu kod mene su pomenuli da ce biti aplikacija za smart tv ali da ne znaju tacno kada.

Edit2:
Daljinski od tv-a zeza yettel box, a od yettela zeza tv 🤣
 
Poslednja izmena:
Dodadoh hipernet uz vec dugogodisnje koriscenje sbb-a.

Prvi utisak mi je da je sbb otprilike svetlosnu godinu ispred sto po kvalitetu slike, sto po dostupnin opcijama. Brzinu optike uopste nisam osetio, ne vidim uopste razliku u odnosu na kabal kod sbb-a.

Plus ovo sto sam rekao za yettel vazi isto i za mts, posto sam imao uvid kod par drugara, jednostavno nisu jos dorasli sbb-u.

Definitivno sbb necu jos odjavljivati, a sto se tice hiperneta za ove pare je sasvim ok. Kao sto neko rece ovo su sve politicke igre.

Eee sad imam jedan problem, od kako je postavljen yettel box, tv (hisense) se iskljucuje i kad koristim njegov daljinski cak i u youtube aplikaciji i ne mogu da utvrdim sta je fazon.
Bilo ko da ima slican problem?

Edit:
Momci koji su danas instalirali opremu kod mene su pomenuli da ce biti aplikacija za smart tv ali da ne znaju tacno kada.

Edit2:
Daljinski od tv-a zeza yettel box, a od yettela zeza tv 🤣
EON postoji godinama, plus su pre toga imali i D3, Hipernet nema ni 20 meseci, i sve je u fazonu "biće - biće..."
 
Prosto, uopste ne vidim da je bilo sta brze. Ne igram igre tako da ne obracam paznju na ping i te pikanterije. Surf, youtube i to osnovno koriscenje uopste nema razlike.
 
Kad je reč o tome šta još treba dodati-unaprediti - Ostalo je da u @Yettel Srbija ispune naredna obečanja oko unapređenja TV platforme tj. da urade-uvedu sledeće:

  • Favorit lista omiljenih-odabranih kanala. I da onda stoji obojena zvezdica dole desno pored ikona "info" i "snimi", da znamo da nam je taj kanal u favorit listi
  • Radio kanale
  • Bolji kvalitet slike i više HD kanala
  • Da EPG prati na kom si trenutno kanalu i da se u njemu otvori kada ga pokrenemo
  • Da se pretražuju i sami TV kanali (emisije unutar aplikacije) a ne samo YouTube
  • Da se prilikom gledanja starih emisija-utakmica od ranije vidi neki znak negde u uglu da je to što gledamo od ranije a ne trenutno "live".
  • Omogućiti gledanje celih serija, svih epizoda od početka, a ne samo onih zadnjih - 7 dana unazad
  • Omogućiti da se mogu blokirati-zaključati i pojedini kanali a ne samo celokupan sadržaj u odnosu na uzrast
  • Da se ikona "Uživo" uz donju levu ivicu ekrana nalazi uvek kada gledamo nešto od ranije.
  • Uvesti anuliranje ponovnim pritiskanjem istim tasterom - Kada smo u Info pa ponovo stisnemo taster Info - da automatski tad izađemo iz toga. Ovako, moramo da izađemo sa drugim tasterom - Back, a ako smo recimo 3 puta stisnuli Info, onda trebamo 3 puta da stisnem Back da bi izašli. Info taster treba da radi po On/Off principu: prvi pritisak prikazuje informacije, drugi stisak na Info ih uklanja i vraća na gledanje programa.
  • Da se prilikom menjanja kanala negde nakratko u uglu ekrana uz ostale informacije o tom kanalu prikaže i podatak o rezoluciji i frejmu trenutnog kanala (1080p, 720p, 576p, 540p, 480p, 360p...), da znamo u kojoj rezoluciji gledamo koji kanal, kog kvaliteta (bez nagađanja)
  • Da se vrati dugme za prikaz i odabir dostupnog jezika zvuka i jezika titla, pa da možemo znati koji kanali uopšte imaju dostupan odabir više jezika. Kažem "vrati" jer to je postojalo ranije, pre godinu i više dana.
  • Da vrate od pre brzu listu kanala klikom na kursor levo, koja je bila pre godinu dana. U njoj mogu da dodaju "zvezdicu" sa strane pored naziva kanala, čijim štikliranjem ćemo određeni kanal dodati u favorit listu.
  • Da vrate brzi pregled rasporeda prethodnih-prošlih i narednih emisija na trenutnom kanala koji gledamo klikom na kursor desno ili dole (to je isto postojalo pre godinu dana).
  • Da se reši problem sa gubljenjem Bluetooth konekcije na daljincu sa boxom, posle nekog vremena nekorišćenja istog
  • Na mobilnoj aplikaciji uvesti biranje kvaliteta slike zbog kontrolisanja potrošnje mobilnog interneta (jer ne gledaju svi TV na tabletu/telefonu kada su na Wi-Fi-u).
  • Uvesti Info kanal (na broju 0 - nuli) - sa svim informacijama (na njemu bi se svakodnevno 24 sata prikazivale-vrtele sve vesti i informacije vezane za Yettel, kao i informacije i novosti vezane za Hipernet - novi TV kanali, promenjen raspored TV kanala, da je ukinut-uklonjen neki kanal, da je neki kanal prestao sa emitovanjem, da ima novi apdejt za STB, promene i novine koje taj apdejt donosi, obaveštenja o eventualnim prekidima rada servisa, razlozima zašto juče nije radio internet, telefoni i adrese za kontakt i podršku, novine u ponudi paketa, akcije-promocije, popusti i ponude, novi cenovnik,...).

Ako neko ima još neki predlog-ideju-sugestiju-primedbu - neka doda.

Nadam se da ćemo barem nešto od svega ovoga dočekati u predstojećem aprilu mesecu ove godine.
stavka sa serijama od pocetka, pa onda ce biti jaka konkurencija striming servisima, to se sigurno nece desiti. Na mts je bila opcija da se serije gledaju mesec dana unazad, bio je popis sezona epizoda, ali ne dalje od 30 dana unazad. Update-om aplikacije popisa vise nema, samo po datumima.
 
stavka sa serijama od pocetka, pa onda ce biti jaka konkurencija striming servisima, to se sigurno nece desiti. Na mts je bila opcija da se serije gledaju mesec dana unazad, bio je popis sezona epizoda, ali ne dalje od 30 dana unazad. Update-om aplikacije popisa vise nema, samo po datumima.
OK, neka onda zbog konkurencije uvedu opciju da se serije gledaju do mesec dana unazad - sa popisom sezona epizoda i po datumima istih. Svakako će biti bolje od kako je ovo sadašnje.
 
Pa napiši predloge i ideje. Kao i primedbe i probleme. Tome ovaj ovde forum i služi. Ako te ne mrzi da čitaš - pogledaj šta su proteklih godinu i više dana ljudi ovde pisali.
Prijatelju,uzmes supernnova box kod nekog prijatelja ,komsije ,kolege i probas da se prosetas malo po kanalima,vratis unazad vidis sta ide posle emisije koju trenutno gledas,odes u video klub....bas zato i napominjem Supernovu,jednostavan za koriscenje i sugerisem pravac u kom treba da idu,puna podrska za yettel develop ekipu
 
Prijatelju,uzmes supernnova box kod nekog prijatelja ,komsije ,kolege i probas da se prosetas malo po kanalima,vratis unazad vidis sta ide posle emisije koju trenutno gledas,odes u video klub....bas zato i napominjem Supernovu,jednostavan za koriscenje i sugerisem pravac u kom treba da idu,puna podrska za yettel develop ekipu
Nažalost, ne poznajem nikoga ko ima-koristi Supernovu. Znam lično milion njih koji imaju (ili su imali) MTS, SBB, Orion, KBC, T-Mobile (van Srbije), ali za Supernovu baš nikoga (čak ni da ju je koristio). Jedino nešto malo što mogu da vidim vezano za njen interfejs je na netu i YT-u. Zato neko ko ju je imao i ko je dobro poznaje treba konkretno da navede šta bi bilo dobro sa nje uvesti-preneti na Hipernet TV platformu. Recimo to da kada gledaš vracen sadržaj od ranije možeš da vidiš šta ide posle te emisije koju trenutno gledaš (kao i šta je tog trenutka uživo na tom kanalu).
 
OK, neka onda zbog konkurencije uvedu opciju da se serije gledaju do mesec dana unazad - sa popisom sezona epizoda i po datumima istih. Svakako će biti bolje od kako je ovo sadašnje.
Kod hiperneta je maksimum 7 dana unazad za svaki tv program. Za duzi period unazad od toga postoji opcija “Snimi” gde se bira da snimi ceo serijal ili pojedine epizode, ali ne znam dal funkcionise ta opcija, nisam probao.

Ako mislimo na istu stvar, taj popis epizoda za serije vec postoji, koristim ga za hbo kanale, ali je 7 dana maksimum, ako se ne aktivira snimanje serijala.
 
Poslednja izmena:
Kod hiperneta je maksimum 7 dana unazad za svaki tv program. Za duzi period unazad od toga postoji opcija “Snimi” gde se bira da snimi ceo serijal ili pojedine epizode, ali ne znam dal funkcionise ta opcija, nisam probao.

Ako mislimo na istu stvar, taj popis epizoda za serije vec postoji, koristim ga za hbo kanale, ali je 7 dana maksimum, ako se ne aktivira snimanje serijala.
Probao sam da snimim serijal ali opet je sadrzaj isticao posle 7 dana. Tako da ne znam
 
Nažalost, ne poznajem nikoga ko ima-koristi Supernovu. Znam lično milion njih koji imaju (ili su imali) MTS, SBB, Orion, KBC, T-Mobile (van Srbije), ali za Supernovu baš nikoga (čak ni da ju je koristio). Jedino nešto malo što mogu da vidim vezano za njen interfejs je na netu i YT-u. Zato neko ko ju je imao i ko je dobro poznaje treba konkretno da navede šta bi bilo dobro sa nje uvesti-preneti na Hipernet TV platformu. Recimo to da kada gledaš vracen sadržaj od ranije možeš da vidiš šta ide posle te emisije koju trenutno gledaš (kao i šta je tog trenutka uživo na tom kanalu).
a neko iz Yettela trazio recenziju Supernove? :)
 
Kod hiperneta je maksimum 7 dana unazad za svaki tv program. Za duzi period unazad od toga postoji opcija “Snimi” gde se bira da snimi ceo serijal ili pojedine epizode, ali ne znam dal funkcionise ta opcija, nisam probao.

Ako mislimo na istu stvar, taj popis epizoda za serije vec postoji, koristim ga za hbo kanale, ali je 7 dana maksimum, ako se ne aktivira snimanje serijala.
Ne, mislio sam da tako nešto slično kao za HBO kanale (popis epizoda za serije) bude i za serije koje se puštaju na TV kanalima, mesec dana unazad, sa brojevima epizoda (a ne da piše Undefined).
a neko iz Yettela trazio recenziju Supernove? :)
????
 
toliki entuzijazam da ce na osnovu komentara sa foruma, Yettel srediti TV aplikaciju, a oni na pragu trece godine od lansiranja usluge ne mogu da je osposobe da radi neometano i ima konkurentnu ponudu, lepo sve to zvuci u teoriji ali je realizacija jos uvek spora ;)
 
Ne znam da li si pokušavao sa vađenjem baterija iz daljinca? Jeste šupačka metoda ali je bolja-elegenatnija od svakodnevnog factory reset-a. Ili da batališ bluetooth i da staviš box na vidno mesto pa da sve obavljaš daljincem preko IR. Pošto kažeš da ti ne odgovara da ti box stalno 24h bude upaljen. Ili da koristiš EON-ov daljinac. A ako ništa od toga onda jedino da svakodnevno jašeš ove iz Yettela da nekako reše taj problem sa gubitkom konekcije na daljincu u dogledno vreme... pošto je sve ovo sa Hipernetom još uvek u fazi probnog balona, mada daleko bolje nego pre godinu dana.
Evo probao i sa vadjenjem baterije i banana. Ni da mrdne. Mrsko mi i da ih zovem telefonom, a trebao bih makar da ima traga i tamo. Džabe ovde pisanije. Probaću i sa Xiaomi TV Box daljnskim, Baš mi mrsko da se bakćem sa ovim jer i da radi, opet gomila stvari ima na kojima trebaju da se poprave, a tek za to ne verujem da će uskoro.

Uzgred, za oko mesec dana korišćenja, bukvalno sam 4-5 puta koristio BOX. U odnosu na EON je stvarno beton liga.
 
toliki entuzijazam da ce na osnovu komentara sa foruma, Yettel srediti TV aplikaciju, a oni na pragu trece godine od lansiranja usluge ne mogu da je osposobe da radi neometano i ima konkurentnu ponudu, lepo sve to zvuci u teoriji ali je realizacija jos uvek spora ;)
Pričalo se na prethodnim stranicama šta bi sve trebalo ispraviti i dodati u platformi i jedan od članova je pomenuo Supernovu i uporedio je sa Hipernetom. I tema je potom otišla u tom smeru. Šta tu ima tebi nejasno, bezvezno i sporno??

"... a oni na pragu trece godine od lansiranja usluge..."
Voleo bih da mi napišeš od kada tačno postoji Yettel Hipernet TV usluga? Kada je tačno lansirana, od kog datuma-meseca?

" toliki entuzijazam da ce na osnovu komentara sa foruma, Yettel srediti TV aplikaciju..."
Koja je onda svrha ovog ovde foruma? Čemu Yettel kao učesnik iste? Ako je tako kako ti tvrdiš - ajde onda da zatvorimo ovu temu, pošto kažeš nema nikakvu svrhu, primenu niti značaj. Možda bi za početak trebalo da se vratiš na početak i prvih nekoliko stranica ove teme i malo njih pročitaš.

I ako tako smatraš kao što si gore napisao - postavlja se pitanje: Šta onda tražiš ovde na ovoj temi-forumu, zašto gubiš vreme na njoj (čitajući, komentarišući,...) i na nečemu što je po tebi uzaludno, neproduktivno i beskorisno? i zašto koristiš neku platformu kojom si nezadovoljan, razočaran i pre svega ubeđen da ne može biti bolja od ovoga kakva je trenutno?? Na tvom mestu ja bih lepo otkazao Hipernet uslugu i prešao kod drugog operatera (jer su po tebi svi bolji od Yettela) ili barem napustio ovu ovde temu. Pogotovo ako nemaš šta pametno i korisno da napišeš (čak je i konstruktivna kritika na neki konkretan problem korisna i svrsishodna) sem cinizma i mračenja.
 
Poslednja izmena:
Pričalo se na prethodnim stranicama šta bi sve trebalo ispraviti i dodati u platformi i jedan od članova je pomenuo Supernovu i uporedio je sa Hipernetom. I tema je potom otišla u tom smeru. Šta tu ima tebi nejasno, bezvezno i sporno??

"... a oni na pragu trece godine od lansiranja usluge..."
Voleo bih da mi napišeš od kada tačno postoji Yettel Hipernet TV usluga? Kada je tačno lansirana, od kog datuma-meseca?

" toliki entuzijazam da ce na osnovu komentara sa foruma, Yettel srediti TV aplikaciju..."
Koja je onda svrha ovog ovde foruma? Čemu Yettel kao učesnik iste? Ako je tako kako ti tvrdiš - ajde onda da zatvorimo ovu temu, pošto kažeš nema nikakvu svrhu, primenu niti značaj. Možda bi za početak trebalo da se vratiš na početak i prvih nekoliko stranica ove teme i malo njih pročitaš.

I ako tako smatraš kao što si gore napisao - postavlja se pitanje: Šta onda tražiš ovde na ovoj temi-forumu, zašto gubiš vreme na njoj (čitajući, komentarišući,...) i na nečemu što je po tebi uzaludno, neproduktivno i beskorisno? i zašto koristiš neku platformu kojom si nezadovoljan, razočaran i pre svega ubeđen da ne može biti bolja od ovoga kakva je trenutno?? Na tvom mestu ja bih lepo otkazao Hipernet uslugu i prešao kod drugog operatera (jer su po tebi svi bolji od Yettela) ili barem napustio ovu ovde temu. Pogotovo ako nemaš šta pametno i korisno da napišeš (čak je i konstruktivna kritika na neki konkretan problem korisna i svrsishodna) sem cinizma i mračenja.
e polako, hvala ti na sugestijama, a evo i moje: nemoj lično da shvataš ništa sa foruma. Entuzijazam koji iskazao je svakako za pohvalu, ništa tu nije sporno. Da li će Yettel koristiti komentare sa foruma i prema njima unaprediti usluge, to je apsolutno odluka njihovog menadzmenta.
Moje misljenje je sveobuhvatno, upravo jer pratim raznorazna iskustva clanova, ne retko podelim i svoja, ali isto tako ne pisem eseje ovde jer ni to nije poenta foruma.
 
Za podesavanje box uredjaja ide se sledece:
1. Obavezno da su razdvojene mreze 2.4 i 5
2. Povezati na 5ghz ako nije velika udaljenost od rutera
3. Povezati stb na 5ghz
4. Pa idemo u opcije rezolucija ekrana
5. Obavezno iskljuciti automatski prebaci na najbolji kvalitet slike
6. Rezim prikaza u zavisnosti od vaseg modela tv, birate ili 1080p 60 ili 50hz
7. Hdr politika adaptive hdr
Daljinski redovno proveravati da li ima azuriranje, a moze povremeno da se raspara pa opet upari preko bluetootha.
Takodje android je uredjaj koji voli da se restartuje, pa shodno time ne bi bilo lose da resetuje na nedeljnom nivou.
 
Za podesavanje box uredjaja ide se sledece:
1. Obavezno da su razdvojene mreze 2.4 i 5
2. Povezati na 5ghz ako nije velika udaljenost od rutera
3. Povezati stb na 5ghz
4. Pa idemo u opcije rezolucija ekrana
5. Obavezno iskljuciti automatski prebaci na najbolji kvalitet slike
6. Rezim prikaza u zavisnosti od vaseg modela tv, birate ili 1080p 60 ili 50hz
7. Hdr politika adaptive hdr
Daljinski redovno proveravati da li ima azuriranje, a moze povremeno da se raspara pa opet upari preko bluetootha.
Takodje android je uredjaj koji voli da se restartuje, pa shodno time ne bi bilo lose da resetuje na nedeljnom nivou.

Slažem se sa ovim navedenim postavkama.

I na TV-u treba izvršiti podešavanja za sliku. Meni je recimo bolja i jasnija slika kada isključim HDMI Ultra HD Deep Colour, na LG-u. Dalje, mnogi televizori takođe imaju HDR opciju, pa treba videti da li je ista na TVu potrebna ukoliko uključimo i HDR na boxu (dupli HDR zna da stvori suviše "veštačku" sliku). I treba videti sa kojim HDR-om je slika bolja - kada je aktiviran na boxu ili na TV-u. Ili da se oba isključe. Isto tako na pojedinim TV-ima zna da bude opcija "OŠTRINA" ili "IZOŠTRI SLIKU". Naravno da mi je slika bolja kada uključim tu opciju i kada je postavim na višu vrednost. Možda ne bi bilo loše da u Yettelu istu tu opciju za izoštravanje ubace na Box-ove i da ista bude po defoltu uključena.
 
Društvo, u čemu je fora sa poskupljenjima non stop? Pričali ste mi jednu priču,a sada poskupljenje skoro duplo. Imam fore 30 dana, a tako zakon kaže da raskinem ugovor i to ću uraditi. Totalno ste me razocarali! Jel ovo mi plaćamo?
 
Ovo poskupljenje se odnosi na nove korisnike samo ili kači i stare koji su pod ugovornom obavezom?
 
Samo da vidimo da li ce da budu glupi kao SBB da poskupe ljudima koji su pod ugovorom i bude masovni egzodus kod drugog provajdera.
 
Meni je samo sbb poskupeo od januara ove godine, yettel nije.

To su maliciozni komentari tj. “Vesti” tako ofrlje napisani sa agendom.
 
Poslednja izmena:
Slažem se sa ovim navedenim postavkama.

I na TV-u treba izvršiti podešavanja za sliku. Meni je recimo bolja i jasnija slika kada isključim HDMI Ultra HD Deep Colour, na LG-u. Dalje, mnogi televizori takođe imaju HDR opciju, pa treba videti da li je ista na TVu potrebna ukoliko uključimo i HDR na boxu (dupli HDR zna da stvori suviše "veštačku" sliku). I treba videti sa kojim HDR-om je slika bolja - kada je aktiviran na boxu ili na TV-u. Ili da se oba isključe. Isto tako na pojedinim TV-ima zna da bude opcija "OŠTRINA" ili "IZOŠTRI SLIKU". Naravno da mi je slika bolja kada uključim tu opciju i kada je postavim na višu vrednost. Možda ne bi bilo loše da u Yettelu istu tu opciju za izoštravanje ubace na Box-ove i da ista bude po defoltu uključena.
Slazem se i ja. Sve je do podesavanja. Ne samo na stb nego i na tv samom. Meni ovo radi ovako, sad ja nisam neki korisnik yettel tv app, jer tv i ne gledam ukucani koriste. Ali sam vise zavisnik od YouTuba. 😀
Ovo poskupljenje se odnosi na nove korisnike samo ili kači i stare koji su pod ugovornom obavezom?
Kaci samo nove korisnike, stari imaju ugovor koji su potpisali i sa kojim cenama. A ove sad cene su iste kao sto su bile u februaru 2022 kad sam ja uzeo hipernet paket. Sad sta kombinuju ko zna.
 
Nazad
Vrh Dno