Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

А вама је Еон даљински палио/гасио Хипернет бокс без проблема?
Мени је све осим тога радило, тако да сам га баталио, јел сте куцали нешто или је само од себе те команде покупио?
 
А вама је Еон даљински палио/гасио Хипернет бокс без проблема?
Мени је све осим тога радило, тако да сам га баталио, јел сте куцали нешто или је само од себе те команде покупио?
Meni ga je gasio, al nije palio. Ali kada upalim tv prvo (koji je smart) i kada odaberem stavku za Hipernet boks u meniju tu mi normalno pali boks sa tipkom OK.
 
Ma, Bog... Ja.... To je jedno te isto 😁

Da, upario sam preko kodova i starog uputstva iz Telemacha. A moj TV je Panasonic plazma kupljen 2010, tako da i za starije modele ferceraju kodovi.
Evo pdf-a (ako je dozvoljeno)
Svaka čast, evo upario sam ga i ja sa TV-om preko onih kodova, e sad šta sve mogu da radim sa njim na TV-u ne znam, nisam isprobavao, ali najbitnije je da mogu da ga palim i gasim, a sve ostalo je ionako preko boxa.

Merci
 
Meni je dovoljno source, volume, power.
 
Meni ga je gasio, al nije palio. Ali kada upalim tv prvo (koji je smart) i kada odaberem stavku za Hipernet boks u meniju tu mi normalno pali boks sa tipkom OK.
Ja ga normalno gasim a palim ga isto preko numeričkih tastera. E sad, da li to tako treba, odnosno da li je isto tako i na EON boxu ili ne tj. tako je samo na Yettel boxu - to ne znam jer nikad nisam koristio EON box. Sećam se samo da sam pojedine stare televizore pre 20-30 godina isto tako morao da palim preko brojeva na daljincu njihovim originalnim daljincima, pa se zato nisam sada previše začudio.
 
Primetio sam da imaju dve aplikacije na plej prodavnici i da na prvoj(2.10.0) pise gledajte na vasem tabletu i telefonu, a na drugoj(2.13.3) da pise gledajte na racunaru ili tv-u. Nijedna mi se nije pojavljivala na mi boksu, osim 2 madjarske, pa sam ovu drugu gde se spominje tv nasao na apkpure i skinuo. Aplikacija je potpuno ista kao ona na njihovom boksu i aktivira se preko koda

apkpjur i gugl linkovi:

Malo brze radi na njihovom boksu, sto je i logicno, jer je malo bolji hardver od mi boks s, ali meni ne smeta.

Zanimljivo je da sada na plej prodavnici i za nju(2.13.3) stoji gledajte preko mobilnog ili tableta, sto nije bio slucaj pre nekoliko dana
Evo mogu da potvrdim da 2.13.3 Android TV app odlično radi na EON boksu.
 
Ljudi, ne stizem da pratim temu vec neko vreme, a verujem da ste pricali o ovome. Da li radi EON odnosno Sport Klub na Yettelu ili MTS-u ako se koristi VPN? I da li imate predlog za neki :)
 
Pozdrav,pre yettel-a, koristio sam supernova tv box i moram da priznam da bolji interfejs za setanje kroz tv nisam koristio(pre toga sam bio dugogodisnji korisnik sbb-a)
Hteo bih samo da uputim sugestiju za neki buduci update za hipernet tv box i pravac u kome bi trebalo da idete...pozdrav i sve najbolje
 
Jel ima neko problem sa kvalitetom slike u poslednjih nedelju dana? @Yettel Srbija TV i EON app mi imaju jako los kvalitet slike, a HBO Max dobar. Probao sam da menjam opcije na box-u sto se tice kvaliteta slike, ali nista ne pomaze. Stavim na 1080p 50fps ili 60fps, a kao da je rezolucija 720p ili cak 540p... posebno u EON video klubu i na Arenama gde ima dosta dinamike. Probao sam sa novim HDMI i LAN kablom, restartovao box, cak i factory reset TV-a da ponovo podesim sliku, ali nista nije pomoglo. Jel ima neko jos neku ideju sta bi moglo da bude problem?
 
Meni evo rezolucija luduje zadnjih 15 min, čas mutno, čas full...
 
Jel ima neko problem sa kvalitetom slike u poslednjih nedelju dana? @Yettel Srbija TV i EON app mi imaju jako los kvalitet slike, a HBO Max dobar. Probao sam da menjam opcije na box-u sto se tice kvaliteta slike, ali nista ne pomaze. Stavim na 1080p 50fps ili 60fps, a kao da je rezolucija 720p ili cak 540p... posebno u EON video klubu i na Arenama gde ima dosta dinamike. Probao sam sa novim HDMI i LAN kablom, restartovao box, cak i factory reset TV-a da ponovo podesim sliku, ali nista nije pomoglo. Jel ima neko jos neku ideju sta bi moglo da bude problem?
Problem je očigledno do njih a ne do podešavanja na boxu. Jer ako je slika čas odlična čas mutna - to sigurno nije od uređaja i nećeš ništa popraviti drugim podešavanjem.
 
Pozdrav,pre yettel-a, koristio sam supernova tv box i moram da priznam da bolji interfejs za setanje kroz tv nisam koristio(pre toga sam bio dugogodisnji korisnik sbb-a)
Hteo bih samo da uputim sugestiju za neki buduci update za hipernet tv box i pravac u kome bi trebalo da idete...pozdrav i sve najbolje
Pa napiši predloge i ideje. Kao i primedbe i probleme. Tome ovaj ovde forum i služi. Ako te ne mrzi da čitaš - pogledaj šta su proteklih godinu i više dana ljudi ovde pisali.
 
Jel ima neko problem sa kvalitetom slike u poslednjih nedelju dana? @Yettel Srbija TV i EON app mi imaju jako los kvalitet slike, a HBO Max dobar. Probao sam da menjam opcije na box-u sto se tice kvaliteta slike, ali nista ne pomaze. Stavim na 1080p 50fps ili 60fps, a kao da je rezolucija 720p ili cak 540p... posebno u EON video klubu i na Arenama gde ima dosta dinamike. Probao sam sa novim HDMI i LAN kablom, restartovao box, cak i factory reset TV-a da ponovo podesim sliku, ali nista nije pomoglo. Jel ima neko jos neku ideju sta bi moglo da bude problem?
Kad je los kvalitet na vise servisa (Hipernet TV, EON), imas problem sa padovima brzine mreze odnosno interneta. Jel koristis hipernet optiku ili nesto drugo?
 
Kad je los kvalitet na vise servisa (Hipernet TV, EON), imas problem sa padovima brzine mreze odnosno interneta. Jel koristis hipernet optiku ili nesto drugo?
Koristim Hipernet optiku. Kad testiram brzinu na EON-u ide mi brzina izmedju 60 i 85mbps. Inace mi je brzina neta 300mbps, pa ne znam da li je tih 60mbps dovoljno da radi normalno?
 
I meni je protok u zadnjih par nedelja užasan. Sve mislim srediće kad ono..
 
Bilo bi dobro ako bi @Yettel Srbija mogao da se oglasi i kaze ukoliko postoje neki problemi. Ja sam pokusao sve sto je moglo da uzrokuje problem sa moje strane, sto znaci da je do njih problem.
 
Možda je do Yettel interneta pošto meni na SBB radi Yettel TV app bez problema prethodna 3 dana.
 
Bilo bi dobro ako bi @Yettel Srbija mogao da se oglasi i kaze ukoliko postoje neki problemi. Ja sam pokusao sve sto je moglo da uzrokuje problem sa moje strane, sto znaci da je do njih problem.
Zdravo, ukoliko primećuješ poteškoće u funkcionisanju naših usluga, zamoliću te da nam se javiš putem privatne poruke i vrlo rado ćemo proveriti sve detalje.
 
Nisam primetio nikakve probleme sa kvalitetom slike niti pad iste u zadnjih par meseci. Osim povremenih sporadičnih slučajeva kada je znatno povečana gledanost (neka jača utakmica u Ligi Šampiona, kada se igra derbi, finale u tenisu ili kao juče kada smo igrali sa Crnom Gorom).
Brzinu manje-više stalno kontrolišem i uvek je velika, bez obzira da li gledam samo jedan TV ili se isti gleda na 3 uređaja plus se nešto na kompu skida ili postavlja na net. I jačina WiFi signala je solidna, između 48 i 65 dBm (i na 5 i na 2.4GHz). Što se može videti na priloženim slikama (mereno različitim aplikacija u različitom periodu). Ruter redovno resetujem, na svaka dva meseca. Jedini sam u zgradi koji koristi Hipernet, tako da nije opterečen, ako to ima neke veze. I ne znam zbog čega mi varira Ping? Čas je 5 a čas 50ms.
 

Prilozi

  • Screenshot_20230328_171511_com.internet.speedtest.check.wifi.meter.jpg
    Screenshot_20230328_171511_com.internet.speedtest.check.wifi.meter.jpg
    76.3 KB · Pregleda: 19
  • Screenshot_20230328_171659_org.zwanoo.android.speedtest.jpg
    Screenshot_20230328_171659_org.zwanoo.android.speedtest.jpg
    151.5 KB · Pregleda: 17
  • Screenshot_20230328_171951_com.mynoaman.pc.speedtest.jpg
    Screenshot_20230328_171951_com.mynoaman.pc.speedtest.jpg
    66.4 KB · Pregleda: 16
  • Screenshot_20230328_172519_Speed Test.jpg
    Screenshot_20230328_172519_Speed Test.jpg
    110.5 KB · Pregleda: 15
  • Screenshot_20230328_175924_Petal Browser.jpg
    Screenshot_20230328_175924_Petal Browser.jpg
    102.1 KB · Pregleda: 16
  • Screenshot_20230328_180130_Petal Browser.jpg
    Screenshot_20230328_180130_Petal Browser.jpg
    94.8 KB · Pregleda: 17
Kad je reč o tome šta još treba dodati-unaprediti - Ostalo je da u @Yettel Srbija ispune naredna obečanja oko unapređenja TV platforme tj. da urade-uvedu sledeće:

  • Favorit lista omiljenih-odabranih kanala. I da onda stoji obojena zvezdica dole desno pored ikona "info" i "snimi", da znamo da nam je taj kanal u favorit listi
  • Radio kanale
  • Bolji kvalitet slike i više HD kanala
  • Da EPG prati na kom si trenutno kanalu i da se u njemu otvori kada ga pokrenemo
  • Da se pretražuju i sami TV kanali (emisije unutar aplikacije) a ne samo YouTube
  • Da se prilikom gledanja starih emisija-utakmica od ranije vidi neki znak negde u uglu da je to što gledamo od ranije a ne trenutno "live".
  • Omogućiti gledanje celih serija, svih epizoda od početka, a ne samo onih zadnjih - 7 dana unazad
  • Omogućiti da se mogu blokirati-zaključati i pojedini kanali a ne samo celokupan sadržaj u odnosu na uzrast
  • Da se ikona "Uživo" uz donju levu ivicu ekrana nalazi uvek kada gledamo nešto od ranije.
  • Uvesti anuliranje ponovnim pritiskanjem istim tasterom - Kada smo u Info pa ponovo stisnemo taster Info - da automatski tad izađemo iz toga. Ovako, moramo da izađemo sa drugim tasterom - Back, a ako smo recimo 3 puta stisnuli Info, onda trebamo 3 puta da stisnem Back da bi izašli. Info taster treba da radi po On/Off principu: prvi pritisak prikazuje informacije, drugi stisak na Info ih uklanja i vraća na gledanje programa.
  • Da se prilikom menjanja kanala negde nakratko u uglu ekrana uz ostale informacije o tom kanalu prikaže i podatak o rezoluciji i frejmu trenutnog kanala (1080p, 720p, 576p, 540p, 480p, 360p...), da znamo u kojoj rezoluciji gledamo koji kanal, kog kvaliteta (bez nagađanja)
  • Da se vrati dugme za prikaz i odabir dostupnog jezika zvuka i jezika titla, pa da možemo znati koji kanali uopšte imaju dostupan odabir više jezika. Kažem "vrati" jer to je postojalo ranije, pre godinu i više dana.
  • Da vrate od pre brzu listu kanala klikom na kursor levo, koja je bila pre godinu dana. U njoj mogu da dodaju "zvezdicu" sa strane pored naziva kanala, čijim štikliranjem ćemo određeni kanal dodati u favorit listu.
  • Da vrate brzi pregled rasporeda prethodnih-prošlih i narednih emisija na trenutnom kanala koji gledamo klikom na kursor desno ili dole (to je isto postojalo pre godinu dana).
  • Da se reši problem sa gubljenjem Bluetooth konekcije na daljincu sa boxom, posle nekog vremena nekorišćenja istog
  • Na mobilnoj aplikaciji uvesti biranje kvaliteta slike zbog kontrolisanja potrošnje mobilnog interneta (jer ne gledaju svi TV na tabletu/telefonu kada su na Wi-Fi-u).
  • Uvesti Info kanal (na broju 0 - nuli) - sa svim informacijama (na njemu bi se svakodnevno 24 sata prikazivale-vrtele sve vesti i informacije vezane za Yettel, kao i informacije i novosti vezane za Hipernet - novi TV kanali, promenjen raspored TV kanala, da je ukinut-uklonjen neki kanal, da je neki kanal prestao sa emitovanjem, da ima novi apdejt za STB, promene i novine koje taj apdejt donosi, obaveštenja o eventualnim prekidima rada servisa, razlozima zašto juče nije radio internet, telefoni i adrese za kontakt i podršku, novine u ponudi paketa, akcije-promocije, popusti i ponude, novi cenovnik,...).

Ako neko ima još neki predlog-ideju-sugestiju-primedbu - neka doda.

Nadam se da ćemo barem nešto od svega ovoga dočekati u predstojećem aprilu mesecu ove godine.
 
Ево да додам и ја пар сугестија:
-Увести подсетник/листу за гледање садржаја који ће бити приказан у будућности, и да онда кориснику изађе подсетник за садржај који је означио, на пример, пола сата пре термина приказивања
-У категоријама филмови/серије... Увести филтрирање, нема потребе да се, нпр. исти филм приказује 5 пута ако је био у различитим терминима или на различитим телевизијама, него да стоји назив филма, па кад се уђе у сам филм, да ту стоји листа канала и термина у којим је приказиван, па корисник може да изабере који снимак ће пустити
-Стабилизовати сам бокс, или лаунчер, шта већ прави проблем, јер се често дешава да након изласка са Јутјуба или неке друге апликације дође до рестартовања Хипернет апликације
-Увести тематско сортирање канала, информативни, спортски, музички, филмски/серијски...
 
Ево да додам и ја пар сугестија:
-Увести подсетник/листу за гледање садржаја који ће бити приказан у будућности, и да онда кориснику изађе подсетник за садржај који је означио, на пример, пола сата пре термина приказивања
-У категоријама филмови/серије... Увести филтрирање, нема потребе да се, нпр. исти филм приказује 5 пута ако је био у различитим терминима или на различитим телевизијама, него да стоји назив филма, па кад се уђе у сам филм, да ту стоји листа канала и термина у којим је приказиван, па корисник може да изабере који снимак ће пустити
-Стабилизовати сам бокс, или лаунчер, шта већ прави проблем, јер се често дешава да након изласка са Јутјуба или неке друге апликације дође до рестартовања Хипернет апликације
-Увести тематско сортирање канала, информативни, спортски, музички, филмски/серијски...
Apsolutno se slazem. Pogotovo treca stavka je kritična, bas ume da iznervira. Desava se i da nakon toga moras da uradis hard reset box (gasenjem na dugme koji se nalazi na boxu ili zadrzavanjem dugmeta za gašenje na daljinskom › restartuj uredjaj). Za neke korisnike koji nisu snalazljivi to ume da bude problem.
 
Pažljivo pratim (i) ovu temu, jer u mojoj zgradi i oko nje upravo su u toku radovi na uvođenju optike. Kao dugogodišnji, da ne kažem višedecenijski "stari" korisnik SBB-a čekam da pređem na optiku, ali sam (bio) u dilemi Yettel ili MTS. Posle svega što sam ovde pročitao, mislim da nema više dileme ko je "manje loša" opcija.
 
Pažljivo pratim (i) ovu temu, jer u mojoj zgradi i oko nje upravo su u toku radovi na uvođenju optike. Kao dugogodišnji, da ne kažem višedecenijski "stari" korisnik SBB-a čekam da pređem na optiku, ali sam (bio) u dilemi Yettel ili MTS. Posle svega što sam ovde pročitao, mislim da nema više dileme ko je "manje loša" opcija.
Znaci yettel 🤣
 
Nazad
Vrh Dno