Meni ga je gasio, al nije palio. Ali kada upalim tv prvo (koji je smart) i kada odaberem stavku za Hipernet boks u meniju tu mi normalno pali boks sa tipkom OK.А вама је Еон даљински палио/гасио Хипернет бокс без проблема?
Мени је све осим тога радило, тако да сам га баталио, јел сте куцали нешто или је само од себе те команде покупио?
Svaka čast, evo upario sam ga i ja sa TV-om preko onih kodova, e sad šta sve mogu da radim sa njim na TV-u ne znam, nisam isprobavao, ali najbitnije je da mogu da ga palim i gasim, a sve ostalo je ionako preko boxa.Ma, Bog... Ja.... To je jedno te isto 😁
Da, upario sam preko kodova i starog uputstva iz Telemacha. A moj TV je Panasonic plazma kupljen 2010, tako da i za starije modele ferceraju kodovi.
Evo pdf-a (ako je dozvoljeno)
Ja ga normalno gasim a palim ga isto preko numeričkih tastera. E sad, da li to tako treba, odnosno da li je isto tako i na EON boxu ili ne tj. tako je samo na Yettel boxu - to ne znam jer nikad nisam koristio EON box. Sećam se samo da sam pojedine stare televizore pre 20-30 godina isto tako morao da palim preko brojeva na daljincu njihovim originalnim daljincima, pa se zato nisam sada previše začudio.Meni ga je gasio, al nije palio. Ali kada upalim tv prvo (koji je smart) i kada odaberem stavku za Hipernet boks u meniju tu mi normalno pali boks sa tipkom OK.
Ja upravo instalirao Android app sa https://play.google.com/store/apps/details?id=rs.yettel.tv@Yettel Srbija - sta kaze Product tim, da li ima nade za Android TV aplikaciju u ovom Sprintu ili imaju neki plan bar?
Evo mogu da potvrdim da 2.13.3 Android TV app odlično radi na EON boksu.Primetio sam da imaju dve aplikacije na plej prodavnici i da na prvoj(2.10.0) pise gledajte na vasem tabletu i telefonu, a na drugoj(2.13.3) da pise gledajte na racunaru ili tv-u. Nijedna mi se nije pojavljivala na mi boksu, osim 2 madjarske, pa sam ovu drugu gde se spominje tv nasao na apkpure i skinuo. Aplikacija je potpuno ista kao ona na njihovom boksu i aktivira se preko koda
apkpjur i gugl linkovi:
Malo brze radi na njihovom boksu, sto je i logicno, jer je malo bolji hardver od mi boks s, ali meni ne smeta.
Zanimljivo je da sada na plej prodavnici i za nju(2.13.3) stoji gledajte preko mobilnog ili tableta, sto nije bio slucaj pre nekoliko dana
Radi EON (SK, NovaS itd..) na Yettel-ovoj optici preko NordVPN-a, testirano kada je konektovan na Bosnu.Ljudi, ne stizem da pratim temu vec neko vreme, a verujem da ste pricali o ovome. Da li radi EON odnosno Sport Klub na Yettelu ili MTS-u ako se koristi VPN? I da li imate predlog za neki
Problem je očigledno do njih a ne do podešavanja na boxu. Jer ako je slika čas odlična čas mutna - to sigurno nije od uređaja i nećeš ništa popraviti drugim podešavanjem.Jel ima neko problem sa kvalitetom slike u poslednjih nedelju dana? @Yettel Srbija TV i EON app mi imaju jako los kvalitet slike, a HBO Max dobar. Probao sam da menjam opcije na box-u sto se tice kvaliteta slike, ali nista ne pomaze. Stavim na 1080p 50fps ili 60fps, a kao da je rezolucija 720p ili cak 540p... posebno u EON video klubu i na Arenama gde ima dosta dinamike. Probao sam sa novim HDMI i LAN kablom, restartovao box, cak i factory reset TV-a da ponovo podesim sliku, ali nista nije pomoglo. Jel ima neko jos neku ideju sta bi moglo da bude problem?
Pa napiši predloge i ideje. Kao i primedbe i probleme. Tome ovaj ovde forum i služi. Ako te ne mrzi da čitaš - pogledaj šta su proteklih godinu i više dana ljudi ovde pisali.Pozdrav,pre yettel-a, koristio sam supernova tv box i moram da priznam da bolji interfejs za setanje kroz tv nisam koristio(pre toga sam bio dugogodisnji korisnik sbb-a)
Hteo bih samo da uputim sugestiju za neki buduci update za hipernet tv box i pravac u kome bi trebalo da idete...pozdrav i sve najbolje
Kad je los kvalitet na vise servisa (Hipernet TV, EON), imas problem sa padovima brzine mreze odnosno interneta. Jel koristis hipernet optiku ili nesto drugo?Jel ima neko problem sa kvalitetom slike u poslednjih nedelju dana? @Yettel Srbija TV i EON app mi imaju jako los kvalitet slike, a HBO Max dobar. Probao sam da menjam opcije na box-u sto se tice kvaliteta slike, ali nista ne pomaze. Stavim na 1080p 50fps ili 60fps, a kao da je rezolucija 720p ili cak 540p... posebno u EON video klubu i na Arenama gde ima dosta dinamike. Probao sam sa novim HDMI i LAN kablom, restartovao box, cak i factory reset TV-a da ponovo podesim sliku, ali nista nije pomoglo. Jel ima neko jos neku ideju sta bi moglo da bude problem?
Koristim Hipernet optiku. Kad testiram brzinu na EON-u ide mi brzina izmedju 60 i 85mbps. Inace mi je brzina neta 300mbps, pa ne znam da li je tih 60mbps dovoljno da radi normalno?Kad je los kvalitet na vise servisa (Hipernet TV, EON), imas problem sa padovima brzine mreze odnosno interneta. Jel koristis hipernet optiku ili nesto drugo?
To se desava po ceo dan i isto je da li je ukljucen samo box ili je nakaceno jos 5 uredjaja na wifi i svi nesto rade na netu. Doplacujem i za staticku ip adresu od proslog meseca, ali ne verujem da ima veze sa tim.@nikolab09
Da slučajno u isto vreme nešto ne skidaš sa neta (torrent)?
Može zbog toga rezolucija da pada.
Zdravo, ukoliko primećuješ poteškoće u funkcionisanju naših usluga, zamoliću te da nam se javiš putem privatne poruke i vrlo rado ćemo proveriti sve detalje.Bilo bi dobro ako bi @Yettel Srbija mogao da se oglasi i kaze ukoliko postoje neki problemi. Ja sam pokusao sve sto je moglo da uzrokuje problem sa moje strane, sto znaci da je do njih problem.
Apsolutno se slazem. Pogotovo treca stavka je kritična, bas ume da iznervira. Desava se i da nakon toga moras da uradis hard reset box (gasenjem na dugme koji se nalazi na boxu ili zadrzavanjem dugmeta za gašenje na daljinskom › restartuj uredjaj). Za neke korisnike koji nisu snalazljivi to ume da bude problem.Ево да додам и ја пар сугестија:
-Увести подсетник/листу за гледање садржаја који ће бити приказан у будућности, и да онда кориснику изађе подсетник за садржај који је означио, на пример, пола сата пре термина приказивања
-У категоријама филмови/серије... Увести филтрирање, нема потребе да се, нпр. исти филм приказује 5 пута ако је био у различитим терминима или на различитим телевизијама, него да стоји назив филма, па кад се уђе у сам филм, да ту стоји листа канала и термина у којим је приказиван, па корисник може да изабере који снимак ће пустити
-Стабилизовати сам бокс, или лаунчер, шта већ прави проблем, јер се често дешава да након изласка са Јутјуба или неке друге апликације дође до рестартовања Хипернет апликације
-Увести тематско сортирање канала, информативни, спортски, музички, филмски/серијски...
Znaci yettel 🤣Pažljivo pratim (i) ovu temu, jer u mojoj zgradi i oko nje upravo su u toku radovi na uvođenju optike. Kao dugogodišnji, da ne kažem višedecenijski "stari" korisnik SBB-a čekam da pređem na optiku, ali sam (bio) u dilemi Yettel ili MTS. Posle svega što sam ovde pročitao, mislim da nema više dileme ko je "manje loša" opcija.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari