Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Nema optike, mada mi je nelogično da moraš da platiš fiksni, al dobro. Ne koristim mts mobilni. Ne mogu da nađem nikoga da uzmem iris tv go, da probam da li bi radila na mojoj mreži, lokalni provajder, koristi mts infrastrukturu, pa možda bi radilo, mada ne verujem, ako su ukinuli, onda su ukinuli za sve, osim mts mreže.
Hipernet tv, na žalost, ne valja i sve je gori. Nema veze da li je povezan kablom ili ne, mislim da je potpuno svejedno. A šteta zaista.
Samo Iris TV ili Iris Go paketi su oko 1500, sto je skupo samo zbog Arena
 
Definitivno ne može preko crnogorskog fiksnog interneta da se gleda web tv, dok na paketu za roming zapadnog Balkana radi...
Meni je u junu radio u Makedoniji i Grckoj bez ikakvih problema i geo blokada, svi kanali su normalno radili. Izgleda da su se “opametili”. Znaci ne stoji da bas nista nisu radili ovih par meseci 😂
 
Ne bih znao
 
Mozda nije pravo mesto za pitanje ali ako nije prebacite gde treba. Imam total paket i u okviru njega pravo na 2 besplatne aplikacije. Interesuje me da li bih mogao da aktiviram HBO max bez nadoknade ili se placa korišćenje usluge? Viber mi je aktivan kao jedna besplatna aplikacija. Druga aplikacija jr slobodna.
 
možeš da aktiviraš HBO besplatno
 
Ljudi da li se nekome desilo da kada treba da registruje STB na ytl.rs/tv, ukuca kod koji se prohvati, ali informacija nikad ne dodje do STBa i on tako zakuca na tom ekranu?
Dzaba factory reset, vec probao...
 

Prilozi

  • 20220831_174657.jpg
    20220831_174657.jpg
    181.3 KB · Pregleda: 30
Valja biti iskren i reći da danas stvarno sve radi kako treba, iako se igra derbi
 
Bas sam hteo da pohvalim i vidim da nisam jedini. Derbi odgledan bez i jednog stucanja ili obaranja rezolucije! Samo nastavite tako
 
@Yettel Srbija: evo još jednog predloga za unapredjenje aplikacije. Uvedite mogućnost globalnog podešavanja titlova. Na pojedinim kanalima postoji više titlova, ali po defaultu oni su isključeni. Napravite da mogu da izaberem da je titl uvek uključen (ako postoji), kao i koji jezik, ako ih ima više.
Pozdrav
 
Mozda nije pravo mesto za pitanje ali ako nije prebacite gde treba. Imam total paket i u okviru njega pravo na 2 besplatne aplikacije. Interesuje me da li bih mogao da aktiviram HBO max bez nadoknade ili se placa korišćenje usluge? Viber mi je aktivan kao jedna besplatna aplikacija. Druga aplikacija jr slobodna.
sta ce ti viber, trosi najmanje neta od svih aplikacija :)
 
Ljudi da li se nekome desilo da kada treba da registruje STB na ytl.rs/tv, ukuca kod koji se prohvati, ali informacija nikad ne dodje do STBa i on tako zakuca na tom ekranu?
Dzaba factory reset, vec probao...
Zdravo!


Poslali smo ti privatnu poruku, molim te za proveru!


~Lazar
 
Zdravo svima!

Već neko vreme postoje izazovi sa isporukom TV servisa i ovom prilikom se javljamo da sa vama podelimo više detalja i adresiramo nastalu situaciju.

Od prvog trenutka nastanka smo svesni izazova sa isporukom usluge kada je reč o TV servisu i u čak tri smene smo aktivno i svakodnevno radili na otklanjanju uzroka.
Kao što se i vidi po iskustvima korisnika podeljenim u poslednjim objavama, juče tokom prepodnevnih časova problem je u najvećoj meri otklonjen.
Potpuno rešenje izazova očekujemo u naredne dve nedelje (ukoliko ne bude nepredviđenih situacija, a mi se nadamo da neće) čime će potpuno biti otklonjene smetnje, koje se već u ovom trenutku pojavljuju vrlo retko.

Pored toga, par reči i o možda najaktuelnijoj temi - aplikaciji. Znajte, da uvek pažljivo slušamo šta imate da nam kažete i sve informacije uvek prosleđujemo na pravu adresu. Shodno tome u narednim nedeljama ćemo biti u prilici da vam ponudimo i brojne nove funkcionalnosti platforme, kreirane prema vašim povratnim informacijama.

Razumemo vaše nestrpljenje, isto je i sa naše strane jer želimo da omogućimo što bolje iskustvo u korišćenju naših usluga i opravdamo poverenje koje ste nam ukazali.
Ovom prilikom se izvinjavamo na neprijatnostima koje je ova situacija izazvala i još jednom želimo da vam se zahvalimo na izdvojenom vremenu za sve sugestije i komentare, ali i kritike koje su nam uvek bile od pomoći, kao i vašem strpljenju.

Korisnike Benchmark foruma ćemo svakako prve obaveštavati u narednim danima.

~Yettel
 
Zdravo!


Poslali smo ti privatnu poruku, molim te za proveru!


~Lazar
Zdravo! Odgovorio sam, iako malo kasno, ali je sve ok sada.

Zdravo svima!

Već neko vreme postoje izazovi sa isporukom TV servisa i ovom prilikom se javljamo da sa vama podelimo više detalja i adresiramo nastalu situaciju.

Od prvog trenutka nastanka smo svesni izazova sa isporukom usluge kada je reč o TV servisu i u čak tri smene smo aktivno i svakodnevno radili na otklanjanju uzroka.
Kao što se i vidi po iskustvima korisnika podeljenim u poslednjim objavama, juče tokom prepodnevnih časova problem je u najvećoj meri otklonjen.
Potpuno rešenje izazova očekujemo u naredne dve nedelje (ukoliko ne bude nepredviđenih situacija, a mi se nadamo da neće) čime će potpuno biti otklonjene smetnje, koje se već u ovom trenutku pojavljuju vrlo retko.

Pored toga, par reči i o možda najaktuelnijoj temi - aplikaciji. Znajte, da uvek pažljivo slušamo šta imate da nam kažete i sve informacije uvek prosleđujemo na pravu adresu. Shodno tome u narednim nedeljama ćemo biti u prilici da vam ponudimo i brojne nove funkcionalnosti platforme, kreirane prema vašim povratnim informacijama.

Razumemo vaše nestrpljenje, isto je i sa naše strane jer želimo da omogućimo što bolje iskustvo u korišćenju naših usluga i opravdamo poverenje koje ste nam ukazali.
Ovom prilikom se izvinjavamo na neprijatnostima koje je ova situacija izazvala i još jednom želimo da vam se zahvalimo na izdvojenom vremenu za sve sugestije i komentare, ali i kritike koje su nam uvek bile od pomoći, kao i vašem strpljenju.

Korisnike Benchmark foruma ćemo svakako prve obaveštavati u narednim danima.

~Yettel

Dobre vesti. Evo par preporuka, ako vec nisu pomenute ranije.

1. Kod premotavanja stavite thumbnail-ove, da znamo koliko treba da se premota.

2. Kod taba "kanali" preglednije je da se stavi samo vreme kada pocinje/zavrsava se neka emisija, da ide verikalno, umesto horizontalnog timeline pregleda kako je sada.

3. U web browseru bi bilo dobro da kada se mis prevuce na levu ivicu da izadje spisak kanala, kao sto je EPG pregled na boxu, recimo da uzme deo ekrana umesto celog.

4. I generalno brzina / optimizacija platforme, ipak jeste osetno sporija od konkurenata kod premotavanja kanala i rukovanja inace.


Pozdrav!
 
Ljudi da li se nekome desilo da kada treba da registruje STB na ytl.rs/tv, ukuca kod koji se prohvati, ali informacija nikad ne dodje do STBa i on tako zakuca na tom ekranu?
Dzaba factory reset, vec probao...

Za prvi STB sam zvao tehničku podršku. Trebao sam da odradim preko nekog maila. Drugi STB sam odradio preko računara iz prve
 
@Yettel Srbija: od vaše poslednje poruke, dva dana nisam imao problem sa "kružićem koji se vrti". Zato sam imao novi: slika i zvuk jednostavno stanu (zamrznu se) na sekund-dva, pa nastave dalje. A od sinoć se ponovo javlja i "kružić koji se vrti".
Pozdrav
 
Da, sinoć je opet bilo loše
A danam Mančester-Arsenal, biće opet raspad sistema
 
Za restart box-a bez ustajanja drzis power dugme na daljincu sve dok se ne pojavi opcija za restart, slicno kao na telefonima.

Inace EPG cesto zabada, sporo se ucitava, pa ga i ne koristim, najbrze ide promena kanala na “overlay” sa navigacionim tasterima daljinca, tako menja odmah, manje od sekunde.
 
Crkao mi tv, pa sam trenutno prinuđen da gledam sport preko hntv.rs. Kvalitet Arenasport kanala je, blago govoreći, loš. Šta je ovo, 360p? Ništa bolji nije ni prenos Eurobasketa na RTS-u. Mislim da bi bilo koji online stream dao bolju sliku.
 
Slika preko weba je odlična
 
U stvari je slika preko weba i najbolja, i najbrža, pa preko aplikacije za webOs, pa tek na kraju box
 
Jutros sve ok, stvarno dobra slika. Biće da je juče bilo nešto privremeno loše ili šta već...
 
Nazad
Vrh Dno