Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Evo nove zanimacije.
Kako sad ide s premotavanjem, strelica levo s prikazom sličica na ekranu pa OK dugme?
I šta se desi? Restartuje se STB. Doduše, ne svaki put ali toga nije bilo pre unapređenja.
 
Kod mene se ne restartuje, ali je sad potreban taj dodatni klik na OK, mislim da ranije nije trebao?
Pozdrav
 
Zatim, gotovo svako jutro kada uključim TV, hoću sa daljinskim da prebacim na kanal 101 ono piše kanal ne postiji. Posle toga moram da restartujem risiver .
To da kanal navodno ne postoji pod tim brojem koji ukucam se kod mene javlja još od jesenas (stari problem). Koji god broj da ukucam - ne prihvata. Jedino ili moram da sa OK potvrdim taj kanal koji je trenutno na ekranu (kliknem Gledaj), ili odem ispod na "Sada na TV", tu nešto potvrdim i onda ukucam željeni broj kanala. Ili odem u EPG pa tamo ili tu odaberem željeni kanal ili izađem iz EPG-a i onda proradi. Nisam morao nikad da ga resetujem. Primetio sam da se to (ne prihvatanje kanala) javlja kada je box duže upaljen (pa se pokrene screensaver pa izađem iz njega - tada od jednom ni jedan kanal koji ukucam ne postoji).

Nisam ni na jednom kanalu primetio zamrzavanje slike.
 
Meni zamrzne slika na bilo kojem kanalu da gledam i na RTS 1 i na Arena Sport i na recimo Balkan Trip.
 
To da kanal navodno ne postoji pod tim brojem koji ukucam se kod mene javlja još od jesenas (stari problem). Koji god broj da ukucam - ne prihvata. Jedino ili moram da sa OK potvrdim taj kanal koji je trenutno na ekranu (kliknem Gledaj), ili odem ispod na "Sada na TV", tu nešto potvrdim i onda ukucam željeni broj kanala. Ili odem u EPG pa tamo ili tu odaberem željeni kanal ili izađem iz EPG-a i onda proradi. Nisam morao nikad da ga resetujem. Primetio sam da se to (ne prihvatanje kanala) javlja kada je box duže upaljen (pa se pokrene screensaver pa izađem iz njega - tada od jednom ni jedan kanal koji ukucam ne postoji).

Nisam ni na jednom kanalu primetio zamrzavanje slike.
Kod mene se to isto desava samo sto ja moram da ga restartujem.Ovo je postalo iritirajuce.
 
Evo problem je od juće kulminirao (mislim na poruku da ukucani broj kanala navodno ne postoji), ozbiljniji je nego proteklih meseci, jer više ne pomaže ništa od onoga što sam prethodnih 8 meseci radio (a što sa gore naveo). Sada jedino gašenje boxa na dugme reševa problem. Čak ni redno menjenje kanala napred-nazad za to određenim tasterima sada ne funkcioniše dok se box ne resetuje.

Mislim, lepo je to što na boxu možemo da koristimo razne aplikacije (YT, Stremio, VLC, razne File menadžere,... igre,...) i ja evo stalno idem na Red Bull i gledam njihove emisije, koristim Net Radio za radio stanice, pregledač slika sa USB flasha, od pre nekoliko dana MAX,... ali očigledno da sve to izazive određene probleme. Ranije (pre par godina) je svaki izlazak iz neke aplikacije automatski resetovao box ili bi ga zakočio pa je morao da se ručno resetuje. A možda su i drugi problemi sa boxom koje su korisnici ovde imali bili uzrokovani određenim aplikacijama. Moguće je da je i ovo sa odbijanjem da prihvati ukucani broj nekog kanala sada uzrokovano MAX aplikacijom, jer se poklapa sa početkom njenog korišćenja. Jer se dešava da kada izađem iz nje, i krenem da menjam kanale (tada prihvata njihove brojeve) od jednom kada ukucam broj nekog kanala me nasilno vrati u MAX aplikaciju iz koje sam pre desetak minuta izašao. A da posle toga kada izađem iz nje više ne prihvata ukucane brojeve kanala. I ranije je pravio takve probleme nakon izlaska iz Screensavera, ali su ovi sada postali ozbiljniji.

A možda sve ovo nema veze sa tim (MAX-om) nego sa najnovijim lošim ažuriranjem aplikacije za box i sličicama iznad trake za premotavanje koje su uvedene najnovijom verzijom. ALi ukoliko korisnici M paketa nemaju ovaj problem (da im box uporno odbija da menja kanale) onda je skoro sigurno do MAX aplikacije koju korisnici L paketa sada svakodnevno koriste. Takođe treba videti da li se isti ovaj problem javlja onima koji imaju TV aplikacije (LG, Samsung, Android) i preko njih gledaju i menjaju kanale, kako bi se uzrok što brže i lakše detektovao i otklonio.
 
Imam ja taj problem na stb koji je na m paketu, a takođe i na stb koji je na L paketu sa max aplikacijom.
Nisam primetio da je na L paketu učestaliji problem (nakon instalacije MAXa).
Da li si probao da obrišeš keš/data iz aplikacije pa se ponovo ulogovao? Da bude koliko-toliko 'clean' install.
@Yettel Srbija jesi li upoznat sa problemom ili da ti kucnemo podatke??
 
Na LG aplikaciji nema nikakvih problema, kao ni na Vox Google tv
Box ne koristim, stoji u fioci
 
Može li restart samo Yettel TV aplikacije ili mora restart uredjaja?
Pozdrav
 
Može samo restart aplikacije ,ja tako radim već danima čekajući ispravku.
 
I kod mene bilo jutros, tačnije sad kad sam došao s posla pisalo nepostojeći kanal, nakon restarta box uređaja radi normalno.Meni nije problem da uradim reset, ali jeste mojoj kevi, kako ona da uradi, kad ja nisam kući.
Možete i putem aplikacije daljinski resetovati ko ima starije roditelje, a vi niste kući.
 

Prilozi

  • Screenshot_20240731-080157.png
    Screenshot_20240731-080157.png
    25.4 KB · Pregleda: 27
  • Screenshot_20240731-080130.png
    Screenshot_20240731-080130.png
    59.1 KB · Pregleda: 27
Poslednja izmena:
Nije poenta da li neko može lako da restartuje uređaj/aplikaciju ili ne. Poenta je da aplikacija radi tako da ne mora da se restartuje svako malo. Pre nesrećnog Yettel TV-a godinama sam koristio SBB EON (a pre toga i druge njihove platforme). Kod njih nije bio potreban svakodnevni restart, pa nešto slično očekujem i ovde.
@Yettel Srbija: kada možemo očekivati rešenje ovog problema? Ako niste sposobni da rešite ovaj problem, uvedite brojač restarta aplikacije, pa nam onda lepo umanjite račun. Evo, neka za početak svaki restart bude po 100RSD manji račun, može?
@Yettel Srbija: kada možemo očekivati ukidanje odlaska u sleep mode? Ne može čovek na miru da odgleda jednu fudbalsku utakmicu sa produžecima, da ne pričam o nekom dužem filmu. Dakle, zahtevam mogućnost da aplikacija nikad ne ode u sleep mod - želim da moj TV radi bez prestanka i bez potrebe da svakih X sati potvrđujem da ga gledam. Ako želite da uštedite na bandwith-u, uvedite Fair Usage Policy i u njoj navedite koliko sati TV programa sleduje svakom korisniku na dnevnom/mesečnom nivou. Stavite to u opšte uslove korišćenja usluge - pa gledajte kako vam broj korisnika pada na nulu.
Pozdrav
 
@Yettel Srbija Da li ima novosti oko uvođenja regionalnih TV kanala u ponudu, kao što su RTRS, RTCG1, HRT1, HRT2 ?

Dodatno, veoma je važno poboljšati stabilnost aplikacije na Box-u, ukinuti sleep mode, i možda vratiti standardan user interfejs za Andriod TV, a ne ovako kroz Yettel TV Launcher ... Ovako nije ni pregledno, ni funkcionalno ... I daje povoda za razmišljanje za napuštanje ove usluge nakon isteka ugovora ...

Hvala unapred na odgovoru.
 
Dragi Benchmarkovci,
Otklonili smo izazov sa porukom o nepostojećim kanalima i u narednim danima će biti dostupna ažurirana verzija.

Ukoliko želite da budete u prvoj grupi korisnika kojima se ažurira aplikacija, možete se prijaviti putem sledećeg linka:

https://forms.office.com/e/VLshsLvCVy

Pozdrav,
Yettel TV
 
Poslednja izmena:
Dragi Benchmarkovci,
Otklonili smo izazov sa porukom o nepostojećim kanalima i u narednim danima će biti dostupna ažurirana verzija.

Ukoliko želite da budete u prvoj grupi korisnika kojima se ažurira aplikacija, možete se prijaviti putem sledećeg linka:

https://forms.office.com/e/VLshsLvCVy

Pozdrav,
Yettel TV
nek sam se ja njih resio.... "izazov",a...azuriranje po grupama...sta reci,a ne zaplakati-strasno
 
Da se primetiti da od pokretanja usluge postoje i dalje neki izazovi i da nijedna verzija nije bila bez nekih bagova ili ispravak istih uz pojavu novih. 2 godine od pokretanja je dovoljno dug period da konačno neka apk postane final i stable
 
Za razliku od ostalih ja tu poruku o nepostojećim kanalima nisam imao.
Je li moguće blokirati ta ažuriranja? Ne bih da mi ispadne nešto gore, kao da se meni odjednom jave nepostojeći kanali.
 
Imam ja taj problem na stb koji je na m paketu, a takođe i na stb koji je na L paketu sa max aplikacijom.
Nisam primetio da je na L paketu učestaliji problem (nakon instalacije MAXa).
Da li si probao da obrišeš keš/data iz aplikacije pa se ponovo ulogovao? Da bude koliko-toliko 'clean' install.
@Yettel Srbija jesi li upoznat sa problemom ili da ti kucnemo podatke??
Nisam brisao keš. Iskreno nije mi ni palo napat to da uradim. Ali radiću ukoliko budu učestaliji problemi sa pojedinim aplikacijama.
 
@Yettel Srbija Da li ste razmatrali komentare (moje i još nekoliko korisnika) da je Volume na box-u (Ili u aplikaciji) previše tih u odnosu na TV sistem?

Sada sam uzeo deci konzolu, i ovaj problem postaje još veći zbog čestog prebacivanja između sistema (sa box-a na konzolu).

Da bih imao neki normalan nivo jačine tona u Yettel aplikaciji, moram da pojačam volume na TV-u, a onda kada prebacim na neki drugi HDMI source pucaju prozori od glasnoće
 
@Yettel Srbija Da li ste razmatrali komentare (moje i još nekoliko korisnika) da je Volume na box-u (Ili u aplikaciji) previše tih u odnosu na TV sistem?

Sada sam uzeo deci konzolu, i ovaj problem postaje još veći zbog čestog prebacivanja između sistema (sa box-a na konzolu).

Da bih imao neki normalan nivo jačine tona u Yettel aplikaciji, moram da pojačam volume na TV-u, a onda kada prebacim na neki drugi HDMI source pucaju prozori od glasnoće
Hvala na komentraru. U toku su testovi na više različitih uređaja pa ćemo vas obavestiti kada budemo imali preciznije informacije o predloženoj korekciji nivoa zvuka.
 
@Yettel Srbija Hoće li biti ažuriranje aplikacije za mobilne telefone. Malo sekcija kanali da se bolje odradi, da bude preciznija i preglednija? Hoće li biti još nekih kanala tipa cinestar, sci-fi?
U narednim danima možeš očekivati i unapređenja funkcionalnosti na Mobilnoj aplikaciji, pre svega u navigaciji kroz sadržaj, kao i u vidu novih funkcionalnosti.
 
Danas, posle baš mnogo dobrih dana, tv skoro uopšte da ne radi, non stop izbacuje "Greška na serveru", nemoguće gledati vaterpolo
 
Što se tiče zvuka, ja bih takođe voleo kad bi volume bio dirigovan od 0 do 100, kao što je na samom TV-u.

Meni lično je mnogo pipav ovaj trenutni slajder, baš često se dešava ili da smanjim ili pojačam previše... Posebno je nezgodno smanjiti ton na minimum, često se onda potpomažem daljinskim za TV.
 
Sve češće izbacuje grešku 4022 kada se pokuša premotati bilo šta. Nije toga bilo do ažuriranja i pojave sličica na vremenskoj liniji.
Jedino što "rešava" stvar je reset.
Isto bilo i sa MOVE boxom, sa svakim ažuriranjem neki novi problem se javi. Ništa čudno, isti model kineza.
 
da li zna neko sta se desava sa fiksnim kada se predje na hypernet s obzirom da je do tada bio priključen na rutera, da li ponovno aktiviraju standardnu paricu na zidnom priključku ili sta... hvala
 
@branko72 Nije ti logicno da ce biti i dalje preko rutera? Kao i svaki voip..
Sve češće izbacuje grešku 4022 kada se pokuša premotati bilo šta. Nije toga bilo do ažuriranja i pojave sličica na vremenskoj liniji.
Jedino što "rešava" stvar je reset.
Isto bilo i sa MOVE boxom, sa svakim ažuriranjem neki novi problem se javi. Ništa čudno, isti model kineza.
A koji domaci provajder ne koristi kineze? Ali ta greska svejedno nije do uredjaja vec jadne TV aplikacije.
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno