Problem nije u kvalitetu grafike (koga boli uvo za high ress teksture i dx11 efekte u ovakvom naslovu), vec u njenom dizajnu. Ovo deluje kao preslikan Azeroth, sto nije ni cudo, uzimajuci u obzir da ista ekipa WoW dizajnera, na celu sa Samwise Didierom i uz dodatak Boyarskog i Wilsona, radi i na D3.
Blizzard north, koji nam je podario prva dva Diablo-a, ne postoji jos od 2005, a ekipe koje su radile na ova dva naslova su u potpunosti drugacije. Tu se zavrsava svaka prica o mogucim slicnostima... Uzimajuci u obzir ko stoji iza D3, logicno je da ce treci nastavak mnogo vise liciti na WoW nego na svog prethodnika. I tu ne mislim samo na dizajn; svakome ko je imao iole iskustva sa WoW-om je jasno da su vise od pola udaraca/spellova koje smo imali prilike da vidimo u gornjem klipu pokradeni od nekada najpopularnijeg MMO-a. Vecina novosti koji se daju procitati na ovoj strani samo govore u prilog tome da ce ova igra mnogo vise pucati na razilazecu WoW omladinu (kome je Blizzovog MMO-a preko glave) nego staru Diablo publiku.
No, slicnosti sa WoW-om na stranu, ono sto je zapanjujuce je koliko igra niskobudzetno i zbrzano izgleda, iako su je razvijali godinama. Gameplay izgleda nefludino i sporo, scenografija deluje isprano i dosadno, a vecina skillova/spellova se cine uzasvajuce smarajucim i monotonim, pogotovo kod ranged klasa.
Postoji mala mogucnost da su sve resurse bacili na razvijanje Titana, a da je D3 samo jos jedna usputna stanica za zgrtanje brze love, no, uzimajuci u obzir da je D3 vec najavljivan kao igra koja bi trebalo da ih izvuce iz go*ana u koja su upali sa Kataklizmom, rekao bih da su uradili los domaci zadatak. Nikako da shvate da ovo vise nije 2005. i da "wow sindrom" vise ne pali mase...