- Učlanjen(a)
- 17.01.2009
- Poruke
- 8,233
- Poena
- 605
Vlado previse komplikujes pojasnjavajuci... Pricam iz iskustva igranja i probanja gomile so called next-gen igara (next gen je sala) i vidim i znam kako se trpaju postprocessing filteri. Najveca gomila trpa zato sto je in, zato sto sakriva slabo texturisanje, drugi zato sto su videli od konkurencije, treci zato sto je to UE i idu u korak sa njim.
Slazem se sa tim da neki sa pravom stavljaju nesto, ali kao sto rekoh najveca vecina stavlja zato sto misle da ce da naprave fazon new looka.
A sto se tice dnevnog osvetljenja i kolorita, pa kul je sto si dipl. slikar, svaka cast na tome, ja sam poslednje o slikarstvu jos davno ucio u gimnaziji.
Ali, imam i ja oci, pogotovo ovo sto sam rekao za jarki kontrast osvetljenja koji zavisi od sunca. Mislim, ne treba da izlazim na ulicu, vec da odem do obliznje sume i livade kada je po mogucstvu sunce posle prolecne kise i da vidim sta su drecave boje... Cak i koliko crvenih zalazaka sam video gde mi je dvoriste bilo komplet okupano u crvenu. Mislim, priroda sama moze da ofarba u bilo sta, pogotovo sve zavisi od cestica u vazduhu, upadnog ugla suncevih zraka i sta ti ja znam jos koje hemije... spektar svetlosti je cudo.
U svakom slucaju, da ne smaramo vise sa bojama, moje misljenje je da je boja promasena, svaka cast njima na razmisljanju o "uzdizanju", ali sa ovako prostom igrom, ja sam uvek za boje prvog dela i malo vecu kompleksnost svega. Sve ovo odise uproscenoscu novog talasa igara i njihovog "zajednickog" postprocessinga.
A sto se tice dnevnog osvetljenja i kolorita, pa kul je sto si dipl. slikar, svaka cast na tome, ja sam poslednje o slikarstvu jos davno ucio u gimnaziji.
U svakom slucaju, da ne smaramo vise sa bojama, moje misljenje je da je boja promasena, svaka cast njima na razmisljanju o "uzdizanju", ali sa ovako prostom igrom, ja sam uvek za boje prvog dela i malo vecu kompleksnost svega. Sve ovo odise uproscenoscu novog talasa igara i njihovog "zajednickog" postprocessinga.
Poslednja izmena: