Šta je novo?

Dark Souls II

Skalira se sa odgovarajucim skilom. Sa dodatkom hex magija treba obraditi paznju kako se koji staff/chime skalira sa int/fth ili sa dark. Takodje, za razliku od prvog dela infusion sistem sada moze da se primeni i na staff/chime. Dakle, od zavisnosti kako ces da koristis staff/chime radis infusion sa magic (ne enchant!), lightning ili dark. Enchant ti samo omogucava da se physical dmg skalira sa int, ne daje magic dmg.
 
Kada uzmeš oružje u ruku sa desne strane inventara za svaki tip dmg piše nešto tipa x+y. Ovo X je osnovni dmg koji se povećava sa titanite shards i to 10% za svakih +1, a Y zavisi od skaliranja sa osnovnim atributima.
Što je veće x+y to je veći dmg sa određenim tipom magija.
 
OK hvala momci. Otisao sam na faith posto zelim da ojacam oruzje (mac/sekira/buzdovan) sa lightning dmg-om, a samim time onda idem i na te magije za faith pa reko kad vec mogu da biram da izaberem najbolji chime za to :D Tj. onaj koji ce da pravi najveci dmg sa magijama, one munjice.
 
[YOUTUBE]il5g0XkJtSc[/YOUTUBE]

igra ne prestaje da iznenadjuje... :d
 
A jel ima neki texturni modovi za DS 2?
 
Spekulacije za end boss-a u prvom DLC-u

10325315_10152193049677108_2982012748825088889_n.jpg
 
we`re doomed!
 
Koja je fora sa onim prvim kraljevim vratima u Forest of the Fallen Giants? Ima i vatrica odmah nakon sto se otvore vrata i onaj Giant oko koga zuje oni nekakvi svitci ili sta vec?
 
pridjes i examine
 
Koja je fora sa onim prvim kraljevim vratima u Forest of the Fallen Giants? Ima i vatrica odmah nakon sto se otvore vrata i onaj Giant oko koga zuje oni nekakvi svitci ili sta vec?


Tu uzimas dusu od Giant Lorda da bi mogao kasnije da se boris sa Nashandrom u Drangleic Castlu kao "grand finale" :)
 
Dark Souls II - igrao je par sati, stigao do neke sume i obrisao... jednostavno, mnogo me smara sto se tako cesto gine u igri, sto stalno moras da ponavljas iste deonice kad te ubiju, sto se neprijatelji vracaju i sto se oruzje kvari, i to veoma brzo... ubijem sacicu neprijatelja i odma mi pise da mi je oruzje pod rizikom da bude pokvareno/polomljeno, i tako samo polomio 5,6 maceva, tj sve sto sam imao i kupio i na kraju nisam ni imao sa cim da igram, a damage sa takvim oruzjem je drasticno smanjen... msm kad zakinem, pa se ponovom spawnujem na bonfire-u, vrati se i mac u predjasnje stanje, ali sve to skupa sto sam nabrojao mi je veoma smorno i zamorno...
igra jeste zanimljiva, izgleda ok i ima lepu atmosferu i svet, dizajn... ali nije dovoljno zanimljiva da bi me naterala da je igram na silu...
borba je takodje lose uradjena, sve se zasniva na tome, da izbegavas udarce neprijatelja, a onda se priblizis u serijom udaraca ga uhvatis u masinu i ubijes...
nekako mi je sve to jeftino, msm da borbeni sistem nije kvalitetan, a jos manje dobro balansiran... neprijatelji kad te zakace, skidaju suvise energije, a sto je jos gore, cesto te i vataju u masinu od nekoliko udarca...
da bi to izbegao, moras im nauciti poteze/animacije napamet, sacekati da ih zavrse i onda ih napasti, ali ni to nije uvek garancija, tipa ako ti sa stitom izblokira udarac...
takodje tvoj stit je prakticno beskoristan, jer kad te neprijatelj udari u njega, i dalje ti skida nesto HP-a, pa se vise isplati jednostavno dodge-ovati, nego blokirati...
te sam tad uvideo da je i bolje da sam uzeo lika koji je specijalizovan za dva oruzja, nego sto sam isao na kombinaciju sa beskorisnim stitom...
takodje, hebes borbe gde moras vise da dodge-ujes, nego li da udaras...

dalje, interfejs je jako lose uradjen, nije lagan za koriscenje, nije intuitivan, izgleda ko iz nekog prastarog vremena...
onda, jako slabo daje bilo kakve informacije, tipa gledas oruzje i uporedjujes, ako su crvene brojke, slabije je od tvog trenutnog, ako je plave, onda je jace, ALI nigde zivo ne pise na sta se sve te silne brojke i ikonice odnose, sta je to... to nigde ne pise...
zatim imas gomilu item-a koji nemas pojma cemu sluze, msm postoji description, ali cak je i on sam ponekad napisan zbunjujuce, a ponekad i ne mozes da ga razumes dok pretpostavljam ne dodjes do odredjene situacije u igri, kad bi saznao sta je to...

dakle, igra je otezana na svakom koraku, i recimo ne smeta mi da istrazujem kuda da idem, da izbegnem jace protivnike i slicno... ali tezina borbi, respawn neprijatelja i repetativnost, joj ne mogu oprostiti... sva sreca, nisam mazohista... da sam mladji, imao bi volje da je igram i bila bi mi izazov, ovako mi je meeeh... radije cu igrati nesto zabavnije...

lako je napraviti tesku igru, to je veoma lako... samo pojacas kolko neprijatelj skida energije tokom borbi, stavis ih gomilu, ako treba i vise odjednom da te napadaju... i to je to... tesko je napraviti balansiranu igru, koja je fer prema igracu i ne vara, koja je na pravi nacin izazovna, a ne na ovaj da tako kazem, jeftin...
ovo moze igrati samo poseban i mali sloj broja ljudi, sva sreca, ja tu ne spadam...
necu da je ocenjujem, jer nisam uspeo da je igram duze od nekoliko sati, ali cu reci da sam razocaran sto je ovakva igra, i pored svog potencijala i stvari koje neminovno poseduje, ipak nezasluzeno najhapovana...
kad je naprave modernije i logicnije, od ove igre moze biti nesto, ali sad je u stadijumu za izbegavanje... jer igranje ove igre nije uzivanje, vec mucenje, a to nije svrha igra...
 
Nema veze, imas ac, watch dogs itd.
Izem ti igru u kojoj treba sam da skocis u ponor da bi crkao, posto je, jeli, user friendly.
 
ac mi je najgora igra ikad, a od wd ne ocekujem nista sem sjajne grafike :)
no da ne idemo u off :)
 
@damirbaj Pa dobro ako si ocekivao H&S ova igra to nije. Sto se stiteva tice postoje i oni koji imaju 100% physical dmg resist pa kada te zavale skidaju ti samo staminu a ne i HP. Sto se tice sta koja ikonica znaci kada kliknes na neko parce opreme/oruzja treba da pritisnes ili T ili N (po def na tastaturi) i ispisace ti za stavku na kojoj ti je kursor sta je. Nakon sto neprijatelje ubijes 10 puta (mislim da je toliko) vise se ne respawnaju.

Pazi igra nije repetivna odnosno postaje repetitivna ukoliko te neko stalno ubija ali to onda vise i nije do igre nego do tvog umeca :d Nije niti predvidjena da se predje a da se ne zagine (dobro, dobro verovatno postoji neki vanzemaljac koji je seo krenuo da igra prvi put i nije poginuo nijednom do kraja). Dizajnirana je tako da ti namerno pravi mose (s tim da je DS1 bio daleko bolji u tome).

Sto se itema tice ako te bas toliko svrbi da znas sta je tu ti je wiki pa pogledas.


Uglavnom ako si ocekivao da samo ides mlataras macem i neprijatelji padaju ko pokoseni, ovo definitivno nije igra za tebe. Mislim da je ovo vec bilo ali i dalje vazi, ne znam da li si video:
JXHk9rA.jpg
 
Izem ti igru u kojoj treba sam da skocis u ponor da bi crkao, posto je, jeli, user friendly.

ma sa te strane mi se jako svidja DS, ta neka realnost i ozbiljnost u odredjenim segmentima, koji ne ubijaju gameplay...

@damirbaj Pa dobro ako si ocekivao H&S ova igra to nije.

ne, nisam ocekivao da je H&S... samo... msm da se ovo moze svideti samo hardcore rpg fanovima...
meni je rpg najomiljeniji zanr uz fps, ali recimo baldurs gate i torment mi se ne svidjaju, a svidja mi se recimo arcanum, nema pravila...
mada najvise volim kombinaciju rpg-a i fps-a tipa deux ex, bloodlines, zatim akcione tipa diablo, i recimo ciste rpg-e, ali ne ovako sumanuto teske, poput Witcher i Gothic serijala... i oni su bili izazovni, ali su bar bili fer prema igracu, ovo ovde je cist sadizam, msm na ljude koji su pravili igru...

Sto se tice sta koja ikonica znaci kada kliknes na neko parce opreme/oruzja treba da pritisnes ili T ili N (po def na tastaturi) i ispisace ti za stavku na kojoj ti je kursor sta je. Nakon sto neprijatelje ubijes 10 puta (mislim da je toliko) vise se ne respawnaju.

igrao sam preko dzojpeda i nista mi to nije bilo jasno, zato i rekoh, uzasan interfejs, nimalo user frendly... kapiram da je u duhu igre, ali ja ne zelim da radim neke bravure i da se pitam sta je sta, kad pricamo o tako elementarnim stvarima, kao sto su itemi u igri...

Pazi igra nije repetivna odnosno postaje repetitivna ukoliko te neko stalno ubija ali to onda vise i nije do igre nego do tvog umeca :d

meni je fazon sto nemam strpljenja... tipa na prvom prelasku neke mape sam u imerziji i imam volje da igram polako, pazljivo, pametno i takticki...
e sad, kad zaginem, a to se neminovno desi i to ne tako retko kao sto svi znate, onda sve vise gubim volju da natanane prelazim sve to sto sam vec bio presao, i tipa trebam da pobedim 20ak neprijatelja do sledeceg bonfire-a, da snimim poziciju... previse su otezali igru, bas je ono old skul, podseca na stare igre, gde je svaki neprijatelj bio izazovan i gde nisi imao prilike da cuvas poziciju, cak sta vise, uopste :D

Nije niti predvidjena da se predje a da se ne zagine (dobro, dobro verovatno postoji neki vanzemaljac koji je seo krenuo da igra prvi put i nije poginuo nijednom do kraja).

cisto sumnjam da neko bez recimo iskustva iz prve igre, ovo moze preci bez ginjenja :)

Uglavnom ako si ocekivao da samo ides mlataras macem i neprijatelji padaju ko pokoseni, ovo definitivno nije igra za tebe. Mislim da je ovo vec bilo ali i dalje vazi, ne znam da li si video:

nisam to ocekivao, igrao sam malo keca... znao sam sta da ocekujem, ali jednostavno me nije kupilo... ja volim izazov, cesto igram kompetativno online, jednu drugu igru, ali ovo nije moj tip igre, nije me tolko privukla da se nateram da je predjem :)
 
Ja sam prešao samo prvu zonu ali izgleda mi da jednom kada "upoznaš" svakog neprijatelja i samu zonu, možeš da pogineš samo ako nisi oprezan i da zapravo nije teško uopšte.
Ok verovatno su bosovi donekle lutrija ali ovi regularni protivnici su laki (makar u prve dve zone).

Inače stvarno na gamepadu nema dugmeta za pojašenjenja šta koja ikonica znači, video sam na nekom klipu da lik na xbox-u otvara ali pojma nemam kako ja sam sve isprobao i ništa... moraću da probam sa tastature to.
 
Ne znam za svaki gamepad pojedinacno, ali naravno da postoji dugme, na DS3 je "select".

meni je fazon sto nemam strpljenja... tipa na prvom prelasku neke mape sam u imerziji i imam volje da igram polako, pazljivo, pametno i takticki...
e sad, kad zaginem, a to se neminovno desi i to ne tako retko kao sto svi znate, onda sve vise gubim volju da natanane prelazim sve to sto sam vec bio presao, i tipa trebam da pobedim 20ak neprijatelja do sledeceg bonfire-a, da snimim poziciju... previse su otezali igru, bas je ono old skul, podseca na stare igre, gde je svaki neprijatelj bio izazovan i gde nisi imao prilike da cuvas poziciju, cak sta vise, uopste :D

You're going hollow :). Ne, bez zezanja, to i jeste dizajn souls igara, jedini nacin da chosen undead postane hollow je da igrac izgubi volju da igra.
 
evo i mene , nakon NG+ (Lv 220 , na ds1 mi je za taj level trebao NG 6+ ) , i trenutno novi bild (Lv120) , sa revizijom ocene .

U prethodnom postu sam rezignirano izjavio da je igra šajze u poredjenju sa DS1 ,
prvenstveno zbog mnogo lakših bosova, sveopšteg kilavog kretanja (i protivnika i igrača, čak i sa jakim AGL) i neinteresantne priče .
Dakle, fali onaj Epski faktor i težina, kao i mnogo opasniji bosovi , koji su ds1 činili da izgleda ne kao neko epsko kraljevstvo, nego kao Level pakla (ili valhale) u zagrobnom životu .
toga ovde nema , već je igra papazjanija svega i svačega u velikim količinama.
verovatno je akcenat na multiju.

Ipak , nakon strpljivog krckanja levela i soulsa i perioda evaluacije, dužnost mi je , kao srbinu i antikomunisti,
da u ime istine revidiram svoju ocenu koja sad glasi -

nije loša .
 
Poslednja izmena:
Naravno da nije losa, hteo sam da ti odgovorim nakon tvog prethodnog posta ali sam znao da ces da promenis stav :) . Igra ne moze da te odusevi jer si vec jednom prosao kroz taj sok koji ti je pruzio ds1, meni nakon 250h u demons souls i jos toliko u dark souls ds2 je bila prelaka i vec vidjena ali nisam ni hteo da se menja nista, zapeo sam samo na 2 mesta po 15min ali daleko od toga da je zbog toga losa igra. Imam puno zamerki koje su mogli bolje da odrade, ne svidja mi se bonfire ascetic zbog farmanja, bonfire auto repair, prejake resonant magije, sarenis sveta i nedostatak mracne atmosfere, nema onog osecaja straha i bespomocnosti ali to je vec mozda vezano za dugi staz igranja ovog serijala. Kupio sam ps3 verziju ali nisam mogao tamo da je zavrsim zbog uzasnog fps-a a na pc-u ng++ ali nemam online :( , sacekacu neki popust pa ponovo.
 
zmay je svve objasnio ali se ne slazem oko farmanja.

to postoji u ds2 ali ***, uopste nije bila nikakava fora kada dobijes neki rare armor ili nesto. a ovde je to big deal , jer da bi "isfarmali" ceo armor set na primer , mnogi su morali da potrose po 8~9 bonfire ascetica , i ako su srecni , da dobiju ceo armor nakon 3~4 sata upornosti. I meni je ovo super fora , jer nakon ubijenih , sta znam , 10ak protivnika , prestaju da respawnuju i za nastavak farmanja morate da im podignete tezinu ;) sto i farmanja cini zanimljivijim.
Osim ovoga , ne vidim nikakakav drugi problem , jer sve ostalo moze da se ili kupi kod merchanta/blacksmitha , ili dobije igranjem za svoj covenant.
 
Ma valja, igra, koliko god da ima mana i da nije baš na nivou prvog dela opet ima onaj "lepak" u sebi koji ti ne da da se odlepiš kad kreneš da igraš. To je i najbitnije. A ima i toga da je onaj prvi šok kad uđeš u souls svet neponovljiv. To se jednom doživljava. KAd se setim samo Taurusa kad mi je skočio sa kule, mogao je i viljuškom da me bocka ubio bi me kad sam se oduzeo od straha :D Ili havel kad me je zalepio za zemlju a ja kao podigao neki škrbavi štit, možda sam bio 15lvl :d
 
Poslednja izmena:
E ljudi imam ono kao problem tj. ne znam u cemu je stvar. Uzeo sam Ultra Greatsword (onaj duuuuugacki siroki sivi sto mu je secivo na nekim mestima okrnjeno). Uspeo sam nekako da ga uklopim sa Havelom i ono interesantan je ALI kada lock-ujem neprijatelja i probam da ga udarim sa jakim udarcem onaj sto ide vertikalno na dole, preko glave pa u zemlju, on umesto da pukne neprijatelja pukne iza mene. Okrene mog char kompletno za 180 stepeni, u trenutku udarca okrenut sam neprijatelju ledjima. Desava se po neki put i sa onim slabim udarcem. Da li neko zna zasto se ovo desava?

A, da, inace koristim Claymore i to mi se nikada nije desavalo bez obzira kako se krecem sta radim itd uvek je raspalio sa macem tamo gde sam okrenut.
 
zbog sporosti teskog oruzja , uvedeno je da , ukoliko se protivnik pomeri pri pocetku animacije (kada naravno vidi sta hoces da uradis) , mozes to da korigujes.

jednostavno resenje , ne pritiskaj movement kada radis takve udarce , inace ce da udari u onu stranu na koju se pomeras , bez obzira sto je protivnik lock-ovan.
 
mislim da sad vec imamo materijal za novu temu :D

E3 can`t come fast enough.
 
Nazad
Vrh Dno