@
Čika Kure, jasno mi je da neki ne vole njihove igre, cak je RDR2 prilicno spor inace narocito taj uvodni dio, ali sve je to nekako i logicno jer se sve desava u tom nekom "sporom" periodu. Inace, sto se samo Aia tice, imas scene gde neki npc pravi kucu i kako vrijeme odmice on napravi tu kucu, tako je i sa zeleznickom prugom ono prave je cijelo vrijeme i tamo negde pred kraj je zavrse, isto i u glavno gradu pravi se neko pristaniste i to zavrse. Da ne govorim o njihovim rutinama dnevnim, nocnim, predobro su sve uradili, ne pamtim da je neka igra imala tako uvjerljivo docaran svet kao tu. Ako volis vesterne, daj joj sansu, pazi mozda je najbolje da je igras ono po svom, da se uzivis u ulogu da ne pratis kvest markere i slicno, nego da onako lutas mapom i onda ces videti da je to veci RPG od CP2077.
Stp se CPa tice,. nije toliko los Ai protivnika, cak su ga upeglali dodatno sa 1.5 zakrpom i oni dosta dobro reaguju sada, iako bi mogli jos malo da se dorade za stealth mehaniku. Ali sta je sa ostalim NPC, policijom, onim jebenim Trauma timom (bolnicarima), gde su vatrogasci... Koliko samo potencijala tu mogu da dobiju, da urade kvestove glava boli. Secate se samo obecanja za korumpirane policajace i njihove sefove koje mozete da potkupite (ne znam nisam jos do kraja presao) ali zamislite da imate misije gde treba da se infiltrirate u policijsku stanicu pa tamo da pokradete neke fajlove i infomacije, ne smete nikog da ubijete, goli stealth pristup pa ako krene po zlu kvest se fejluje i grana na neku dr stranu.
Dosao sam do "point of no return" misije i jednostavno nisam imao ni jednom to iskusvo kao u Deus Exu gde se radnja desava u nekom uvjerljivom kompleksnom enterijeru. Sve su to neke mini zgradice sa par soba i to je to, cak mi ni neke main misije nemaju taj osecaj da sam unutar nekog smislenog prostora - vecinom su to genericne neke lokacije i ono sto najvise remeti tu uverljivost jeste to sto nema obicnih NPCa koji tuda tumaraju. pa moras da ih postedis, da sa njima imas dodatni dijalog, da izvuces neki info, ne nego tu samo obitavaju neki neprijatelji koji su naoruzani do zuba. Koliko bi samo bila dobra fora da kao u Metal Gearu mozemo da ispitujemo protivnike kada ih zgrabimo.
Jedina misija gde sam imao taj neki organski i uverljiv osecaj jeste misija sa Delamainom ( mozda i jedna od najboljih i najupecatljivijih misija u igri).
Tako da ono, ima tu mnoogo neiskoricenog prostora, pa zamislite samo misiju koja se desava u celom onom jednom Mega Buildingu, gde bi mogli da se krecemo na vise spratova, recimo da nam je cilj da se na poslednjem spratu obracunamo sa nekom od onih frakcija, dok su svi liftovi zablokirani i ne mozemo tako lako da dodjemo do njih, pa onda kao u System Shock 2 treba da osposobimo lift, ili sta vec, na neki nacin da se popenjemo do njih gde bi imali neki epik okrsaj tipa scene iz Sudije Dreda. Nista od toga nemamo. Ona misija iz demoa na pocetku je najkopleksnija te prirode, ostale su samo blede varijante.
Kada malo bolje razmislim ovo nije RPG, ovo je vise kao neki Far Cry u kome nema tornjeva.