Šta je novo?

Cyberpunk 2077

Cyberpunk u drugu ruku će doneti jako puno novina što se tiče imerzije, slobode istraživanja i samog gameplaya jer se igra ne pravi po nekom kalupu već je kompleksan RPG iz prvog lica koji daje slobodu da igrač radi šta hoće i gde hoće. Karakter nije predefinisan, pravi se pre starta igre i odatle vas niko ne drži za ruku šta ćete da radite, donekle sloboda koju ste osetili u Skyrimu npr samo u urbanom okruženju. Na svu tu slobodu kao sledeći sloj će biti kvalitet priče i questova koji se video u Witcheru, samo još napredniji i bolji, sa više izbora i više posledica na izbore.

Uz dužno poštovanje prema nekome ko je stvarno član razvojnog tima, ali sve što si naveo je samo BIGGER game.

Kako si deo tima za animacije, eto predlažem ti da na nekom sastanku pomeneš ideju da se jednom rukom puca sa jednim oružjem a drugom radi reload drugog oružja, i vidi šta će ti reći nadređeni.
 
Poslednja izmena:
Polako, kad tad će gameplay biti pokazan pa ćemo da vidimo šta javnost misli... da ne pričam sad ne znam šta.
 
Polako, kad tad će gameplay biti pokazan pa ćemo da vidimo šta javnost misli... da ne pričam sad ne znam šta.

Ne vredi da pričaš, njima je Dark Soul 'vrh' igra. Verujem u ovo što pričaš da će biti unapređena igra u odnosu na W serijal, ali može jedno pitanje da li će Ciri biti kao lik u igri ili neće?
 
naravno da je dark souls vr' igra. izvršila je masivnu intervenciju na gameplay mehanici i klasičnih hack'n'slash-eva i akcionih rpg-ova. igra je ZAISTA drugačija ne samo u smislu grafičke prezentacije za koju se neki ovde hvataju, nego pre svega u smislu načina na koji se takva igra igra.
to je mnogo više nego što je witcher serijal ikada uradio, a porediti "pritisni x" borbu iz witchera 3-jke sa bilo kojim dark souls-om je smešno iz više uglova.

O mediokritetu W3 nemam šta da komentarišem, imate metacritic, imate steam, pogledajte mišljenja većine pa dodjite do zaključka ko greši: vi ili većina
većina glasa za vučića, većina je godinama birala sims za najbolju igru na pc-u, većini se dopadaju i ti noviji fallouti koje pljujete...

i exste i moja malenkost imamo prilično konkretne zamerke na w3, na koje odgovaraš sa - većina je rekla. nije ti to baš neki argument, a sud većine je varljivo dostignuće.
 
Poslednja izmena:
naravno da je dark souls vr' igra. izvršila je masivnu intervenciju na gameplay mehanici i klasičnih hack'n'slash-eva i akcionih rpg-ova. igra je ZAISTA drugačija ne samo u smislu grafičke prezentacije za koju se neki ovde hvataju, nego pre svega u smislu načina na koji se takva igra igra.
to je mnogo više nego što je witcher serijal ikada uradio, a porediti "pritisni x" borbu iz witchera 3-jke sa bilo kojim dark souls-om je smešno iz više uglova.


većina glasa za vučića, većina je godinama birala sims za najbolju igru na pc-u, većini se dopadaju i ti noviji fallouti koje pljujete...

i exste i moja malenkost imamo prilično konkretne zamerke na w3, na koje odgovaraš sa - većina je rekla. nije ti to baš neki argument, a sud većine je varljivo dostignuće.

prosto ne mogu da verujem koliko ljudi malo misle svojom glavom i koliko sicial media uticu na ljude...ok mozda je nekom TW3 prva igra pa je ono kao wow ali na kraju dana sve se svede na ekonomski motiv - napravi igu koja ce da se proda masovno - a proda se masovno ako ga kupi puno ljudi - puno ljudi - social media - influenceri i poznati youtuberi :S: - cool in blala bla bla...zadruga...luna i sloba...kija i eto lika koji radi na igri i misli da je tW3 next gen :trust: pa da onda napravimo neki cool trejler sa napucanom grafikom izbacimo monster minimum recomended specification, ubacimo rpg sistem sa zilion opcija...malo vegete tu i tamo neko kresanje...da se vidi neka sisa i eto ga...Da se prekrsti covek dokle je to doslo. Ode sve na kvantitet, velike mape, tona bespotrebnih qustova, marvelovsko poziranje...pa *mjau**mjau**mjau* meni je komercijalni alien isolation igretina u odnosu na TW3, next gen za TW3, osetis jezu jer jeza je tamo gde treba da bude u pravo vreme... i to je sve ...ne treba vise od toga...

#daum
Predlozi likovima u timu da angazuju scenaristu koji ce da obrati paznju na ponasanje npc-ova njihove komentare, glumu i voice acting i nek neko porade na AI-ju, smanje sarenilo a igru produze zato sto nece biti lako odigrati je a ne da poubacuju donesi 10 ovoga u 30% igre...cemu side quest ako ti upropasti main quest...
Od onoga da je side quest tu da te uvuce u svet, otkrije deo price, pomogne kasnije iz nekog razloga, pruzi side story koji je stand alone mini main quest doslo se do toga da je side quest tu da ponudi jos sadrzaja da bi se reklamiralo kao kvadrilion sati gameplaya...jer to je next gen sta li...ME2 sa side story je lepo pokazao kako treba, main quest + povezanih 7-8 velikih side qustova i jom malo necega i eto ga. Nije to MMO da igra traje koliko hoces, kad je story driven igra pazi da taj story ima smisla inace sve ostalo pada u vodu i igra mora da ima dobru reziju inace...TW3.
 
Poslednja izmena:
i eto lika koji radi na igri i misli da je tW3 next gen :trust:

Bez uvrede, ali nigde nisam rekao da je W3 next gen, i vrlo je primitivno da spuštaš diskusiju kao da te neko ovde odredio za sudiju šta valja a šta ne. Veruj u šta hoćeš ali nemoj meni da izvrćeš reči. Ne moram ništa da im predlažem jer ovolika kompanija ima ljude odredjene za svaki segment igre i siguran sam da će pokriti sve što si naveo po onome što sam video u demou. Ako misliš da možeš da popuniš funkciju scenariste ili gameplay dizajnera apliciraj slobodno preko njihovog sajta, uvek su otvoreni za saradnju sa iskusnim ljudima.

Odjavljujem se sa teme jer nemam nameru da čitam bilo kakvo soljenje pameti, uživajte i pravite zaključke kad vidite gameplay klipove, toliko od mene...
 
mmike & exte aj smanjite malko doživljaj,nisam doša tu da čitam vaše filozofiranje,već da pročitam o ciberpunku

otvorite temu o šta,kako,gde i tamo raspravljajte.....il još bolje,aj napravite nam igru sa sve time šta ste napisali,pa da barem imamo korist od vas :p
 
hajde molim te... dok nismo počeli da pričamo o ng-osti cyberpunk-a, tema je bila ciri. jako fokusirano xD
to što ne pričamo ono sa čime se ti slažeš ne znači da prdimo u prazno. mene je zanimalo šta vam tačno znači to ng i dobio sam odgovor - kada igra "izgleda". realno, mene takve priče ne zabavljaju, ali mi dobro dođu da se podsetim kakav gejming bekgraund ima današnji "elitni pc masta' race gejmer". nismo džaba u doba amige pc zvali kanta :)
 
naravno da je dark souls vr' igra. izvršila je masivnu intervenciju na gameplay mehanici i klasičnih hack'n'slash-eva i akcionih rpg-ova. igra je ZAISTA drugačija ne samo u smislu grafičke prezentacije za koju se neki ovde hvataju, nego pre svega u smislu načina na koji se takva igra igra.
to je mnogo više nego što je witcher serijal ikada uradio, a porediti "pritisni x" borbu iz witchera 3-jke sa bilo kojim dark souls-om je smešno iz više uglova.

Soulsborne serijal je meni ubedljivo na prvom mestu, ali souls naslovi nisu rpg-ovi, već linearni akcioni naslovi orijentisani na skil sa dodatkom rpg elemenata u vidu razvoja lika, ali na tome se "rpg priča" i završava.

Po meni gejmplej u pravom rpg-u ni ne sme preterano da zavisi od skila koji zavisi od refleksa i tajminga samog igrača, već od rolanja nevidljivih kockica koje zavise od tvojih prethodnih interakcija sa svetom, iskustva i sposobnosti avatara koga kontrolišeš (a ne tvojih mehaničkih gejmerskih sposobnosti) i njegove opreme. :)
 
Poslednja izmena:
Koji genijalci ovde, sve su provalili, a mi ostali glupi, naprzili se na YT snimke, popasli marketing(koga nije ni bilo, vec je zajednica sama stvorila marketing hvaleci fenomenalnu igru)
Igrao sam Witcher 3 pre nego sto sam i jedan video odgledao, igrao sam i keca i dvojku.
Toliko je igra bila kvalitetna, da sam i po 15 sati odjednom igrao. Ti dijalozi, ta gluma, cut scene, osecaj velike vaznosti i najmanjeg nebitnog questa, sa sve propratnom pricom iza svakog...pa to do sada ni jedna jedina igra nije pruzila.
Ima i mana, ali navedi mi jednu igru koja nema.

To kazem kao ogroman fan svih vrsta rpgova(odusevila me je i Original Sin 2 od skorijih) i generalno kao neko ko je odigrao od 2000e, verovatno 90% rpg igara.

I da, svaki Dark Souls sam zapoceo, dosao do neke polovine i dosadio mi je repetitive grinding, igra ima jako malo veze sa pravim rpgom.
To mi je vise za ljubitelje Mortal Combata, no kvalitetnog rpga, jer je sustina svakog roga Roleplaying, a tu je uloga bitna koliko i prica, koja maltene ne postoji, osim kao neki sporedni lore, eto, cisto da znas zasto 67 puta igras jedan te isti nivo, ne bi li ovog puta ispeo da kliknes dugme u oravom trenutku i izbegnes udarac kraljice/bossa.

Ne pricam o onome sta drugi kazu, vec pricam o onome sto sam sam iskusio u TW3, a to je brutalno dobra igra, ne samo iznad proseka, vec na samom vrhu gejmerske industrije, potpuno zasluzeno.
Igram igre od 95e godine i ti dosta aktivno, ne treba mi yt da mi kaze sta da igram i sta mi se svidja.
Pricati za takvu igru da je mediocre je klasicno trolovanje, udaranje kontre i bezcinjenicno hejtovanje, nista drugo.
Opet, da podsetim da je TW3 izasao pre 3 godine.
 
Poslednja izmena:
Soulsborne serijal je meni ubedljivo na prvom mestu, ali souls naslovi nisu rpg-ovi, već linearni akcioni naslovi orijentisani na skil sa dodatkom rpg elemenata u vidu razvoja lika, ali na tome se "rpg priča" i završava. Po meni gejmplej u pravom rpg-u ni ne sme preterano da zavisi od skila koji zavisi od refleksa i tajminga samog igrača, već od rolanja nevidljivih kockica koje zavise od tvojih prethodnih interakcija sa svetom, iskustva i sposobnosti avatara koga kontrolišeš (a ne tvojih mehaničkih gejmerskih sposobnosti) i njegove opreme. :)

to je onda tzv. klikćući rpg.

mislim da sad malo mešamo stvari. rpg je žanr koji označava igru u kojoj "glumiš ulogu" i u kojoj budžiš lika. čak ni "priču" ne bih ubacivao u definiciju, jer je jasno da priče i ne mora biti, odnosno da se priča i same misije mogu proceduralno odmotavati odnosno generisati kao u mount and blade serijalu. sam način na koji je rpg realizovan, odnosno da li se u fajtu rolaju kockice ili se očekuje nekakav tvoj skil nema direktne veze sa time da li je igra rpg ili nije. to da li koristiš skil zapravo od igre pravi akcioni rpg (u odnosu na tzv klasični), i to je ono gde je i soulsbourne serijal rpg. budžiš lika, dakle igraš rpg :)

klikćeš i rolaju se kockice - to je klasični rpg. fajt je u real time-u i očekuje se tvoj skil - to je akcioni rpg, baš kao što je recimo i taj witcher 3. ono gde je witcher zakazao je što je taj fajt trivijalan. bolje bi bilo da je potezni i da se rolaju kockice nego da je akcioni a trivijalan.
souls je tu objasnio. istina, nema kockica, ali sam fajt je sve samo ne trivijalan i zahteva mnogo skila.
 
naravno da je dark souls vr' igra. izvršila je masivnu intervenciju na gameplay mehanici i klasičnih hack'n'slash-eva i akcionih rpg-ova. igra je ZAISTA drugačija ne samo u smislu grafičke prezentacije za koju se neki ovde hvataju, nego pre svega u smislu načina na koji se takva igra igra.
to je mnogo više nego što je witcher serijal ikada uradio, a porediti "pritisni x" borbu iz witchera 3-jke sa bilo kojim dark souls-om je smešno iz više uglova.

Ali u RPG igri borba nije najbitnija stavka. Mnogo su bitniji priča, svet u kom se nalaziš i tvoj uticaj na taj svet, interakcije koje imaš sa NPC-evima... Kada se sve to mnogo bitnije usavrši, borba dolazi tek kao šlag na tortu.
 
Souls ni nema nista osim fajta, to je sustina igre, da klikces dugmice u pravo vreme i nista drugo, ostalo je tu cisto da ne bude prazno.
Ta igra nema sadrzaj, osim grindovanja.

Zamisli da ja, koji sam ostavio oko 200 sati u Witcheru, moram jos da u svakoj od 1000 borbi, budem specijalac i da to traje u nedogled...pa igra bi izgubila svaku dinamiku, a igranje Guitar Hero-a na tastaturi i misu tokom borbe, nije poenta RPGa.
 
Poslednja izmena:
Ne pricam o onome sta drugi kazu, vec pricam o onome sto sam sam iskusio u TW3, a to je brutalno dobra igra, ne samo iznad proseka, vec na samom vrhu gejmerske industrije, potpuno zasluzeno.
Igram igre od 95e godine i ti dosta aktivno, ne treba mi yt da mi kaze sta da igram i sta mi se svidja.
Pricati za takvu igru da je mediocre je klasicno trolovanje, udaranje kontre i bezcinjenicno hejtovanje, nista drugo.
i ja se igram od 82-ge pa mi ne pada na pamet da vaše guranje witchera među vrhunske igre nazovem trolovanjem.

u witcheru sam iskusio potpuno besmislen borbeni model kojim je moja tadašnje devojka jeca ovladala za deset minuta, a prvi put je uzela gamepad u ruke. ako je to brutalno dobra igra, onda je souls serijal više od igre :)
 
Ali u RPG igri borba nije najbitnija stavka. Mnogo su bitniji priča, svet u kom se nalaziš i tvoj uticaj na taj svet, interakcije koje imaš sa NPC-evima... Kada se sve to mnogo bitnije usavrši, borba dolazi tek kao šlag na tortu.
Souls ni nema nista osim fajta, to je sustina igre, da klikces dugmice u pravo vreme i nista drugo, ostalo je tu cisto da ne bude prazno.
Ta igra nema sadrzaj, osim grindovanja.
Zamisli da ja, koji sam ostavio oko 200 sati u Witcheru, moram jos da u svakoj od 1000 borbi, budem specijalac i da to traje u nedogled...pa igra bi izgubila svaku dinamiku, a igranje Guitar Hero-a na tastaturi i misu tokom borbe, nije poenta RPGa.

poenta rpg-a je da uživiš u ulogu. ne da to izlgeda lepo, ne da pročitaš neki dobar dijalog nego da se UŽIVIŠ u ulogu. znaš kako sam se uživeo u ulogu vešca kad sam skapirao da samo treba da pritiskam x dok ne otpadne?

o kakvom šlagu na torti pričaš djakza, voleo bih znati?
 
Ne, nego ti ne mozes da skontas da postoje razlicite igre izgleda.
Tebi je ok da besciljno ides i bijes se, da bi postao najjaci ma brdu, ali je ocigledno da vecini to nije cilj igranja roleplaying igara, sto i samo ime kaze.

Ja se i dan danas, posle 15 godina secam imena iz Gothica 2, koji sam samo jednom odigrao, poput Adanosa, Beliara, Xardasa, Diega i slicnih...to je kada te igra uvuce u svoj svet i istripuje te da si tamo i bole te uvo sto je borba krs.
 
Poslednja izmena:
da si rekao - meni je ok da besciljno idem i bijem se dok ne naučim da izlomim bez i da primim udarac, to bi još i imalo smisla. ovako, meni ostaje da konstatujem da je vama ok da pritiskate X sve dok vam igra govori kako ste mnogo, ali mnogo *******i likovi.

mene igra ne može da uvuče u svoj svet ako je izazov koji ispred mene postavlja smešan, i naravno da to neću zapamtiti.

rothron the wise? luxor the moonprince? nepoznato? a prošlo je više od 30 godina kako sam to igrao...
 
Ne moze igra da bude vrhunska ako tebi licno nije izazovna, tako kazi... xD
 
izvini, KOME je izazovan fajt u witcher serijalu?

imenuj ga username-om i godištem, ja vodim na ručak :)
 
ok,dužan si mi ručak :p
 
je li?

možeš li mi, pošto sam te konačno otkrio, objasniti u čemu je tačno bio izazov u borbi u witcheru 3? da li je teže bilo pritisnuti X ili pustiti ga da bi ga ponovo pritisnuo?

smešno je, sebe degradiraš takvom izjavom.
 
Pa opet, ti igru gledas kao cilj, da pobedis, da postanes *******, pa je i logicno da ti je igra u kojoj grindujes dok ne zapamtis svacije pokrete, dobra, a meni jako dosadna, jer igram rpg da bih usao u taj svet, a ne da bih pamtio u glavi, 3 puta levo, roll, roll, light hit, heavy hit, roll back...
Cilj Dark Soulsa je da ubijes sve, cilj Witchera je da prozivis njegovu pricu.

Drugo, mozda si ti Witcher igrao na nekim niskim tezinama, ali na Death March je recimo i te kako zeznuto, jer neprijatelji imaju 80% vise healtha i zadaju 230% vise stete i dobijas 20% manje experiencea.
Kada ti izadje njih 10, izbeci sve i pri tom ih sve pobiti, nije tako jednostavno, a ti mozes to banalizovati do mile volje.

Meni je dovoljno da udjem u Dark Souls i da se razocaram kada stanem na vrata i da skelet prodje na metar od mene, jer nisam presao zamisljenu liniju, a onda 1 korak ispred, njih 5 sa 3, 10 i 30m dotrcavaju da te napadnu.
Zmaj pljuje vatru i roka sve zivo kada sam ja korak dalje no sto sam bio, gde je kulirao na kapiji...

Dark Souls je kao Counter Strike ili Battlefield...ok je to, ali je bez nekog cilja, cilj je da redjas ubistva.
Ok je to za neku razbibrigu, ali daleko od ozbiljnog rpga.

Dark Souls ima slabu pricu, linearne mape...jedini cilj je da ides i da se bijes, da ucis iz brda pokusaja kako se krecu neprijatelji, kako da ih izbegnes pa udaris i to je to.
Ono, igrao sam i Mortal Komvat, barem imam razlicite lilove i vise od 3 poteza :D
 
Poslednja izmena:
je li?

možeš li mi, pošto sam te konačno otkrio, objasniti u čemu je tačno bio izazov u borbi u witcheru 3? da li je teže bilo pritisnuti X ili pustiti ga da bi ga ponovo pritisnuo?

smešno je, sebe degradiraš takvom izjavom.

Na najvećem nivou težine, na kom ima i najviše smisla igrati, itakako zna da bude izazova, jer je potrebno kombinovati napitke, magije, itd..., naravno na nižim nivoima je dovoljno i x.
 
volim što smo se dotakli ove teme. kao i većina neinventivnih developera, i cdpr je pribegao triku da ukoliko imamo neizazovnu borbu istu učinimo teškom tako što od komarca pravimo godzilu budženjem hp-a u nedogled i povećavanjem damage-a koji komarac nanosi. kombinovanje napitaka i magija se valjda u frp rpg-u podrazumeva, ili sam ja opet negde pogrešio?

momci (gospodo, omladinci, veterani i ostali), vi imate pravo u jednom - witcher je megapopularan brend. deo koji vi ne priznajete jer ste fanbojevi, je da serijal lagano opada na isti način na koji opada i svaki drugi - trivijalizacijom svega što iz daleka podseća na hard core i na "ozbiljno", te očiglednim trudom developera da svoj proizvod približe onomad spomenutoj tetka stani koja baš i nije vična rpg-ovima i smara je da klikće i da gleda kako se kockice rolaju.
u tom smislu, sve što napiše neko ko kritički gleda na cdpr i njegov veliki hit vama deluje kao trolovanje i kao jeres, i u suštini ne dozvoljavate da iko ima drugačiji stav, čak i kad je argumentovan. klasična odbrana od toga je - ti želiš samo da se šibaš, idi igraj for honor i slično, pri čemu potpuno zanemarujete da ja ne sporim da je witcher generalno dobra igra jer ima razvijenu priču i grananja na način koji to svima prija, iako je odabir kraja, ako se ne varam, opet trivijalizovan izborima za koje bi tek poneko i od vas rekao da su bili bitni tokom igranja. ono što ja zameram cdpr-u je što su napravili igru koja se previše lako igra i završava, ali to mi nećete nikada priznati jer witcher je savršen, pa bez obzira što je fajt đubre, sve ostalo je toliko dobro da je igra savršena.
nije savršena, i objasnio sam vam veoma detaljno zašto nije savršena, a vi udarajte i u klin i u ploču, možda se pojavi još neki fanboj da vam drži stranu ;)
i idalje stojim iza toga da bi bilo mnogo bolje da su napravili potezni fajt sa kliktanjem i rolanjem kockica nego ovo što su napravili. naravno ni to ne bi bila NEXT GEN igra, jer next gen ipak MORA ZNAČITI da se tu nešto dramatično promenilo po pitanju gameplay-a.

i sad, kad su najavili da će izvođenje biti iz prvog lica, najveći broj vas drhti od straha da to ne postane samo još jedan fps kao fallout (iako fallout baš i nije fps ali ae), nesvestan činjenice da bi, ako želimo stvarno igru sledeće generacije, nešto u tom gameplay-u konačno moralo da se promeni. a'e što je sve to manje više isto ovako izgledalo i na spektrumu i na amigi, ali fakat je da se tu ništa nije promenilo još od pravih "kućnih" frp-ova. rulebook, kockice, game master... čak bi svako od onih koji je probao frp sesiju uživo ustvrdio da je to toliko mnogo imerzivnije i bolje i od witcher-a.

u tom smislu, ja možda i više verujem da cyberpunk ima prostora da nešto promeni i da stvarno bude next gen igra, samo što ne verujem da to može jedan klasičan "veliki" tim, a cdpr, šta god vi o tome mislili, to sada i jeste.
 
Nije taj combat sistem jedino bezveze u TW3. Kakvi su questovi, dijalog, atmosfera, gde te to vodi...lepo neko rece RPG je da se uzivis u lika ako je iz prvog lica tek onda bez toga ne moze, necemo o drugim klasama rpg-a kao sto je party ili neki izometrijski ...itd. Ovde je na delu story driven RPG iz prvog lica. Dakle film u kojem si glavni junak, u kojem rastes i prica koja te vodi kroz sve to. Taj osecaj prestilizovanosti u TW3, prenabudzena grafika, sareno, kao negde je prljavo i mracno ali ja se ne bojim i sve mi je sareno...taj osecaj sam imao. NPC-ovi bez komentara i karaktera, kad ga startujes on kao pesmicu izdeklemje da mu je nestala krava, mislim arkadno povrsno i sa tim osecajem da odlicna grafika pokriva malo sustine, osecaj vec vidjenog i dosadi i da startujes nekog i da se i interesujes po selu kod NPC-ova a posle nekog vremena i da pratis main story jer jednostavno osecam da mi dosta i da su podvalili odlicno pakovanje a unutra proivod na nivou prosecne igre...Combat je stvarno arkadni ne bih ga komentarisao ok je da igras na najtezem ali samo ako si mazohista pa hoces umseto jednom da klikces 5 puta za sekundu jedina razlika...

Dajte nekog scenaristu ozbiljan sam. Nek napravi likove njihove karaktere nek ne bude svaki NPC isti nek aktivnih bude 10% ali da imaju karakter i da iza njega stoji neki motiv da mu ispratis side quest. Pa najobicnija fufa na ulici u VTMB je bila autenticnija od bilo kog NPC u TW3 ili onaj fenomalni lik sto bi da postane gul pa ti uvaljuje quest da mu nadjes mastera ili smoreni barmen u Azilumu za razliku od krcmara on je stavrno u tom svetu ima svoj karakter dok krcmari u TW3 svi isti, neutralna facijalna ekpresija ko roboti...to je nedostajalo u TW3 npc ovi su bili visak bolje da si isao na tablu u selu i kupio questove nego sto si gubio vreme da ides u dijalog a osecas se ko magarac
 
Poslednja izmena:
Tako je, BG1 i 2 zajedno sa Planescape: Tormentom su reper za sve RPG-ove. Ostalo je sve boranija i nista ne valja. (sarcasm off)

Dajte nam vase idealne RPG igre, ali nesto sto je izaslo a ne fantaziranje sta bi sve jedan RPG trebao da ima... Mislim na exstea i mmika - posto volu tako da zapljucnu sve novo od igara sto izadje ali nikako da daju za primer igre koja im cekira sve "parametre"...
 
Poslednja izmena:
po meni VTMB je najbolji rpg story driven iz prvog lica koji sam igrao. Gothic 1 i 2 isto tako tesko mi je da se odlucim. Dakle igre po konceptu kao TW serijal. Divinity takodje ako cemo na party based. Takodje moram i STALKER da pomenem, fenomenalna igra. U Ghoticu mi je bilo interesantno da se samo setam po gradu i osluskujem NPC-ove koliko su bili dobro napravljeni au VTMB-u svaki ali doslovno svaki lik sa kojim mozes u interkaciju u igri je unikat! U Ghoticu je combat savrsen klikcanje po misu ne prolazi jednostavno uz progresiju sam sticao uticaj da stvarno ucim bolje macevanje, svaka karakondzula je imala sovju osobinu jednostavno morao sam da se primirim i da ih posmatram pa da osmislim sa koje strane i kako da pridjem, igra me terala na to.
E da VTMB sam odigrao dobrih 10 tak godina posle izlaska, uz patcheve i hi rez texture i posle 20 godina igranja od amige naovamo, posle obliviona za kojeg sam tada mislio wow a sada cak mi je i on ima bolju atmosferu od TW3...i opet me oduvao VTMB. TW1 mi je bila omiljena igra, onaj combat sa stavovima i tajmingom mi je bio daleko bolji a ceo seting je bio miljama ispred po imerzivnosti nego nastavci. U novije vreme mi se dopao Elex koji je casual prosecna igra ali opet imao je likove i osecaj progresije a i Risen 2.
Risen 2 je bio nevidjeno sarmantan sa divnom atmosferom, na momente malo predvidiv ali do kraja sarmantan.
 
Poslednja izmena:
Haha, fanboj igre...koji crni fanboj, igram, predjem i ostaje u secanju onakva kakva je bila, kao i svaka druga igra.
Niti sam je igrao 2 puta, niti modovao, niti se lozio da se dalje od igranja, uopste zanimam za igru.

Da ne pricam sto se iznose totalne nebuloze, da npcovi nemaju karaktera i slicno...pa upoznas lika koji ti prodaje suknje i pantalone i on ima svoju pricu i karakter, a tako za xxx likova...ako neko ocekuje da neka igra moze da ima posebne glumce i posebne dijaloge, kao i karakter za fazon 5000 razlicitih nebitnih karaktera u igri, pa zaista treba malo da se vrati u realnost.

Mehanika borbe je losa, jer se boris tako sto ides na evade, block, strike,power, evade, strike, za razliku od Dark Soulsa, u kome se kako boris? :D


Pazi, dizu tezinu time sto ojacaju neprijatelje...pa to je cela sustina Dark Soulsa, sto ne smes da se bijes sa vise od 2 neprijatelja odjednom, jer ako te navataju, gotov si...a zaista kao fan Dark Soulsa, spominjes jace neprijatelje u negativnom smislu? [emoji23]

Ne stavis najlaksu tezinu, pa ti onda borba nije tapkanje X-a, vec daleko dinamicnije iskustvo.
Meni borba nije dosadila do kraja igre, nisam je nigde izbegavao jer me smara, sto se u vecini igara desava posle xx sati. Mass Andromeda je recimo primer povrsne borbe, koja vremenom jako dosadi.
 
meni je idealan rpg mount and blade xD ali to sam samo ja.

ali voleo sam falloute, pogotovo prvi, drugi ali bogami i tactics; odličan mi je bio prvi, prvi deus ex; mnogo sam peglao hired guns, ali to po vašim kriterijumima nije rpg; naigrao sam se ishara i pools of radiance-a...

problem sa rpg igrama je što nema idealne rpg igre :) čak ni po gameplay mehanikama, kamoli još u sve to da uklopimo dobru priču i grananja. dopadao mi se i plugin sa grind xp-om za rust, ali kod nas toksičnih pvp chadova je reći za nekoga da je role player zapravo uvreda xD

iskreno, mislim da je klasičan rpg kategorija koja je umrla u "zlatnom dobu" pc igara kako ga neki od vas nazivaju. to ne mora da obavezno bude loše, pošto ima mesta za novi, next gen pristu u izradi rpg igara, i lično se tome nadam i radujem se cyberpunk-u, kao što sam se svojevremeno radovao fps fallout-ima. štos je samo što me je većina vas tad napljuvala, pljujete me i sada, a ovde sve nešto puca ;)
 
Nazad
Vrh Dno