Šta je novo?

Crysis 3

Radi sad, hvala vi :) Bio je sejv odmah posle onog video uvoda.Hvala jos jednom.
 
Kupio sam nov comp(jos malo pa samo zbog C3), koji mi stize za dan-dva. fx6300, amd7850, 8gbrama ako neko ima slicnu konfiguraciju moze li da mi kaze kako radi na 1080p i da li cu moci detalje na max?
 
Najverovatnije Medium/High kombincija, više od toga sumnjam, čak i sa naklokovanom 7850kom, nategnuto na high i sve to bez AA ili onaj minimalni 1x. S tim da podrazumevam da za mene je normalno igranje ako ne pada ispod 35-40 fps.
 
Poslednja izmena:
Nisam puno igrao, tek poceo trecu misiju. Grafika je odlicna, no najvise se isticu detalji, geometrija. AI je truba; vojnici manje-vise, ali stalkeri su koma.

Dobra optimizacija, dobar kod, je naravno najvaznija. Ali postoji nesto sto se zove pametna optimizacija, a cega u ovoj igri nema.
Znaci ako imas GTX 680 i i7, ok si. No moze se ovo igrati i sa mojim krshom, sto nije bilo moguce sa njihovim postavkama, cak i na low?

Malo sam tweakovao, nesto na brzaka. Moze se ovo odraditi i bolje, a mozete zamisliti kako bi tek oni mogli ovo pametno optimizirati. Evo i par slicica. Btw, koristim njihov FXAA.

Levat!


Imam neki jako čudan osećaj dok ovo igram...Kao da igram neki tech demo, koji pritom nije isto kao tech demo iz doba npr. Quake 2 jer znam da se neće pojaviti 3 igre sa ovim endžinom...

Gejmplej je uspešno utanjen posebno zahvaljujući AI-ju, radnja je nezanimljiva totalno, a uopšte mi nije jasno zašto prigušivači nuliraju nevidljivost, ali luk i strela ne........Ne znam, skroz nisam zainteresovan za prelazak igre, džaba vrh grafika i sve. Ne tera me ništa da nastavljam.

P.S. ubacivanje vanzemaljaca je, to se danas vidi, totalno uništilo Crysis, barem za mene...

Vidi njega, postuje nakon par godina!?

Ne samo vanzemaljci vec i nano-odijelo.
 

Prilozi

  • Crysis3.exe_2013-02-26-15-36-47-803.jpg
    Crysis3.exe_2013-02-26-15-36-47-803.jpg
    410.3 KB · Pregleda: 178
  • Crysis3.exe_2013-02-26-15-37-37-050.jpg
    Crysis3.exe_2013-02-26-15-37-37-050.jpg
    349.1 KB · Pregleda: 163
  • Crysis3.exe_2013-02-26-15-53-05-408.jpg
    Crysis3.exe_2013-02-26-15-53-05-408.jpg
    418.4 KB · Pregleda: 152
  • Crysis3.exe_2013-02-26-15-58-07-684.jpg
    Crysis3.exe_2013-02-26-15-58-07-684.jpg
    316.1 KB · Pregleda: 133
  • Crysis3.exe_2013-02-26-15-59-08-962.jpg
    Crysis3.exe_2013-02-26-15-59-08-962.jpg
    443.8 KB · Pregleda: 142
Meni igra izgleda bolje sa very high teksturama, medium sve ostalo i SMAA 4x nego kada su ostala podesavanja na high i FXAA.
 
Evo par screenova, kako kod mene šljaka. (png fajlovi), smanjenje fps-a za oko 25%

High sve / Texture na Very High/ SMAA Medium (2TX) i upoređenje sa Very High sve / SMAA Medium (2TX)
_________________________________________________

_________________________________________________

Igram na ovom prvom setu, skroz je tečno, na drugom se takođe može igrati ali kad se približi 30ki, ježim se, hehe.
 
Pa koliko para toliko muzike, a moja muzika ce da secka :) pa moracu malo da smanjim dozivljaj(ili rezoluciju ili detalje). Mada nesto gledam revijue i izgleda da ce Crysis2 biti najbolji u trilogiji.
 
Meni igra izgleda bukvalno isto kada je sve na max i kada su samo texture na very high i particles na high sve ostalo na low. 1080p, AA x8 ...60-90FPS sa GTX570

Probajte tako i vidite da li zavaljujete ikakvu promenu osim u FPS
 
Ima razlike kad se stavi na veryhigh, ukljucuje se teselacija, creen space ambient occlusion, voda pravi one svetlosne efetke po zidovima, malo bolja refleksija svega, toliko sam ja primetio... Mada to nije opravdanje za ovoliku zahtevnost, al sta da se radi... Jedino sto su texture ultra profi, to je jedina uocljiva razlika! Oruzja su profi odradjena svaki detalj se vidi lepo... Sinoc je presao,zadnji bos je odradjen VRH! Samo bedak sto je igra kratka, moracu jos jednom da je obrnem na stealth.
 
Meni je posle restarta nivoa bio pun snajp.
Inače jesu malo mali nivoi, mada posle FC3 sve deluje malo, ipak igra postaje dosta dobra čak i odlična na momente, preslušavam svaku poruku, sve čitam, ima neku imerziju :)
Slažem se i sa Nexom i sa Mazijem, svako je u pravu, to su činjenice :D

Optimizacija je stvarno ok, tečno radi i to sa drajverima 12.6, stabilan frejm rejt, čak razmišljam da odvrnem još malo ali i ovako izgleda odlično:D :) :p
Bem ga :)
r_AntialiasingMode = 1
r_MotionBlur = 2
r_MotionBlurShutterSpeed = 0.004
r_TexMaxAnisotropy = 16
r_TexMinAnisotropy = 16
sys_spec = 2
sys_spec_GameEffects = 2
sys_spec_ObjectDetail = 2
sys_spec_Particles = 2
sys_spec_PostProcessing = 2
sys_spec_Shading = 2
sys_spec_Shadows = 2
sys_spec_TextureResolution = 3
sys_spec_Water = 2
r_Width = 1680
r_Height = 1050
r_Fullscreen = 1
r_vSync = 0
 
Bolje ugasi FXAA i stavi smaa x2. FXAA unistava sliku potpuno.

Mislis zamucuje sliku? Ne primjecuje se to jer koristim "r_Sharpening = 0.50".

Ali cini mi se da smaa x2 malo bolje pegla, dok su performanse iste.
 
Ne samo vanzemaljci vec i nano-odijelo.

Nije odelo problem, nego sto osim njega nema nista zanimljivo u igri. Imas specijalne moci i u Deus Ex pa igra nije truba kao Crysis. A one conveniently placed kutije sa municijom su posebna prica. To pije vodu u Borderlandsu koji je Diablo style FPS, u cistokrvnoj pucacini to je smesno.

Definitivno najslabija izvedba aliena u igrama, rame uz rame sa District 9 gluposcu.
 
Ima razlike kad se stavi na veryhigh, ukljucuje se teselacija, creen space ambient occlusion, voda pravi one svetlosne efetke po zidovima, malo bolja refleksija svega, toliko sam ja primetio... Mada to nije opravdanje za ovoliku zahtevnost, al sta da se radi... Jedino sto su texture ultra profi, to je jedina uocljiva razlika! Oruzja su profi odradjena svaki detalj se vidi lepo... Sinoc je presao,zadnji bos je odradjen VRH! Samo bedak sto je igra kratka, moracu jos jednom da je obrnem na stealth.

Da ima razlike kada je sve na very high, ali probaj samo senke na high, a sve ostalo na very high i garant neces uociti nikakvu razliku u odnosu na sve na very high, a fps je 20-30% bolji, posebno onaj minimalni.
 
Vidi njega, postuje nakon par godina!?

Ne samo vanzemaljci vec i nano-odijelo.


Loše sam se izrazio. Ne pravi problem samo postojanje vanzemaljaca, već način na koji su ih realizovali. Kec je bio sjajan, tačno kako treba, suspens, jasno ti je da ima nekih vanzemunaca ali nije baš jasno ko su i šta su, niti je tako neozbiljno postavljeno njihovo samo postojanje. Sama igra se zasniva na borbi sa ljudima koji imaju odličan AI i ogromnoj slobodi u odluci kako dalje i šta i na koji način čistiti.

Onda u igri par godina kasnije polako fokus ide samo na odelo, a sve postaje samo izgovor da se promeni okruženje na čemu im je verovatno u PR istraživanjima u nekoj fokus grupi najviše zamerano, samo da se sve premesti u Njujork. I eto...dobije se miš-meš i papazjanija nalik na onome što smo imali u HL2 i epizodama. Jeste, to je sve nekim nitima povezano, ali to prosto nije to...
 
Kad se setim samo, u kecu onaj deo kad ti naprave sacekusu na groblju i napradnu te 3 lika sa odelom! Ne'do ti Bog da to igras na hard-u! Us*o sam se ziv tada!

U trojci mi je takav osecaj izazvao samo onaj mini boss dok nisam provalio foru. A nisam igrao igru ispod phw nivoa tezine...
 
Epic graveyard :)
I dan danas volim taj deo :)
 
Koji slepci ovi iz EA,optimizovali samo za DX11 kartice,da bi ljudi trcali i trosili pare,vala bas i nisam zaludan da menjam karticu,ko ih sisa,kad mogu Battlefield 3 da igram ,sa solidnim podesavanjima,meni dovoljno...A i nije neka razlika u odnosu na Crysis 2.

Veruj mi nista posebno igra. Dosta nabacana samo da bi trajala misija.
Ako bas zelis da igras otidi do koleZe nekog sa foruma pa odigraj ali ne vredi po mom misljenju upgrade-a
 
Kad se setim samo, u kecu onaj deo kad ti naprave sacekusu na groblju i napradnu te 3 lika sa odelom! Ne'do ti Bog da to igras na hard-u! Us*o sam se ziv tada!

Uff... Jedan od najboljih momenata u igri, skroz sam zaboravio na to. Moracu odigrati Krizu jos jednom. :)
 
Odigrao...

Igra je neviđeno glupa, ali sada barem nepogrešivo svako može da napravi rezime ove franšize. A evo mojega... izvinjavam se unapred svima zbog dužine teksta, da je igra iole korektno koncipirana ne bih ništa ni pisao ko što sam i planirao ali ovo što smo dobili je tako lepo zaokruženo da je to prosto jače od mene...

Dakle ovako... 1. deo je ponudio nešto što je bilo jako lepo zaokruženo i zategnuto. Warhead sasvim ok, logičan nastavak koji taman upotpunjuje paralelna dešavanja s druge strane ostrva inače lepo skockan sa sitnim doradama. I ta dva dela su fino funkcionisala možda ponajviše i pre svega zato što je čelnim ljudima u Cryteku tada bilo bitnije da se napravi dobra igra, obzirom da su ionako u tom momentu bili svesni da imaju enzdžin koji je za 2 dužine ispred ostalih.

I umesto da nastave priču koja je ostala nedorečena na kraju prvog dela a koja je objektivno gledano nudila sijaset maštovitih mogućnosti i dalju eskalaciju cele stvari, neeeee.... Neko se onda veoma inteligentno dosetio da sve to lepo treba da se premesti u NY jer tropi više nisu bili "inn" pa su tako i dešavanja vezano za taj deo morala da padnu u zaborav i da se otpišu, zatim da eliminiše Proroka odmah na početku (ko njega šiša bitno je odelo) i poveri glavnu reč nekakvom nepoznatom rookie liku, a sve u cilju kako bi se svi mi ubacili u to imaginarno odelo ko blesavi i mokrom čarapom opaljeni. Onda sledi nekakva nebuloza od priče promešana nekim totalno neubedljivm likovima, vanzemaljci su naprasno postali više čovekoliki (odjedared) i eto tek tako se odrekli svojih letačkih sposobnosti (vrlo važno ko još voli da leti) i mogućnosti da sve živo poprilično ohlade. Turčin se setio da nam objasni kako oni ustvari zapravo više vole tropsku klimu, mmm.... Niste znali, eee sad će vam kažemo... :d

Međutim pošto igračka populacija što je opšte poznato inače ne štedi reči da pohavli ali i naročito pokudi genijalne dosetke poput gore navedene, gosn turčin nije imao kud ovaj put pa je zaključio da mu pojedini likovi iz prvog dela ipak trebaju i da odelo nije postiglo zadovoljavajući cilj. Jer evidentno je to igračka koja se brzo izgustira nakon čega naravno nema dalje a pare mora da se zarade...

I onda je usledila ova jadna 3ka koja je realno mogla (mada veoma teško) da ispegla sve te kardinalne promašaje iz dvojke - Međutim ono što smo dobili je zapravo totalna nebuloza gde ispade da su odela vanzemaljska tehnologija, a inače sami vanzemljaci nemaju takvu tehnologiju nigde u celoj igri i ne vide nas dok smo nevidljivi (kakav benefit za milion godina mlađe američke marince)... Sa Prorokom koji je sad pa odjednom opet živ. Nema veze što se čovek overio metkom u glavu, on je živ i teramo dalje... Sajko sada ne liči na sebe ni malo, čovek naprasno postao neki dežmekasi ćelavko kome čak ni isti lik nije ovaj put glas dao, a NY je postao džungla preko noći. Nikla vegetacija ko u tropima. Drveće ko stoletne sekvoje u Kanadi i sa zgradama neverovatnih razmera i onako baš lepo proređnim. Ide jedna zgrada polu zarušena, pa onda puca nekakav polupoplavnjeni otvoreni prostor pa onda ide opet skoro čitava druga zgrada, pa opet malo poplava i širina itd. Znači nema veze sa bilo kakvom realnošću...

A onda sledi osvrt na odelo, gde je i tu moralo nešto da se dodatno izmulja ali šta više pobogu, jer već se dosta toga uradilo na uprošćavanju korišćenja istog. Tako je ispalo da su dodaci za odelo zapravo peti točak. Koga boli uvo da se smara s tim uopšte. Otključao sam prva četiri koja su mi se učinila najkorisnija i tako sam terao skoro do pred sam kraj. Izmenjao još par varijanti čisto da me ne grize savest da nisam nešto bitno ispustio. Naravno nisam jer ničega bitnog tu zapravo i nema. Oružija ima u izobilju, raznih modela za svakog će se naći već ponešto i to aj da kažemo nije loše, premda realno SCAR je sasvim dovoljan. Luk i strela, fina zanimacija za one koji to vole. Dopalo mi se kad je Prorok na početku rekao šta misli o tome i tu se slažem sa čovekom... :p Koristio sam to čudo povremeno.

Ai od prve igre nije evoluirao ni malo i tu nema šta da se kaže uopšte. To je to i to smo znali...

Završnica igre - opet koncipirana retardirano ko što je i u prvom delu za šta su se svi složili još tada da je to najslabija tačka prve igre.

Elem, mislim ne ide da pričam dalje, jer zbilja nema smisla, ali ovako se prave isključivo nastavci koji treba samo jedno da prikažu i jedno da urade... Da prikažu naravno mogućnosti endžina i ništa dalje, i da otmu za to što više parica jer to je ono što treba da urade. I to je evidentno. Gomila reklamnog materijala je potrošena na ovo i to s razlogom (vidi se sada i zašto).

Tehnički gledano, igra takođe ima propuste. Ajd da kažemo da nije strašno ali ima ih. Svaka čast za teksture i shejdere, kao i za vrlo detaljno odrađene pojedine zarušene zgrade. Nivo sa branom nekako barem meni još i najbolje izgleda kao i možda baš sam početak, ali to je jedino što i vredi pomenuti kada je ovaj deo u pitanju.

Ukaratno, šteta, šteta... Mogao je ovo zbilja da bude antologijski spektakl u svakom smislu a ne ušminkana - smuti pa prospi nebuloza što i jeste.

I za kraj citiraću izvestan hiruški team, koji je ovo ostavio napisano u svom txt fajlu
"for those who didn't become
bored with the game after 15 minutes."
 
Poslednja izmena:
+1

Jedino si zaboravio da ispljujes napucavanje. :p
 
A ja bih samo voleo da preterani kritičari objasne koji je to klasičan FPS, znači klasična pucačina, poslednjih godina izašala uz izuzetak FC3, a da pri tom ne koketira previše sa rpg elementima (kupljenjem kvestova po mapi i prevelikom zavisnošću od budženja mogućnosti i statistika), a da po njihovom mišljenju vredi odigrati više od recimo C2 i C3, a da nije slučaj o igri gde je akcenat bačen ma multiplejer. A da se ta priča ne svede samo na to da je gaming propao i da ništa ne valja. Mene samo taj deo zanima :)

Isto tako kritike na priču isto mi nisu jasno, kada je prvi Crysis gotovo da nije imao priču, osim što su nabacani random amerikanci, korejanci i vanzemaljci na pustom tropksom ostrvu. Znači jedini mogući momenat koji nekome može da smeta je to što se "priča" ne odvija na ostrvu i ništa više.
 
Poslednja izmena:
Odigrajte Black Mesa da se podsetite kako treba da izgleda "punokrvni" FPS (ma šta to značilo) pa ćete videti koliko je ova kriza jedna obična igrica koja služi za pospešivanje prodaje hardwera. Od same igre vrlo malo počevši od keca pa nadalje bila je sve lošija jer je i ono malo što je imala gubila a to je Ai i atmosfera. Na kraju je ostalo zabavno napucavanje sa predivnim senkama i refleksijama. I dužinu su pogodili kako treba, 6 sati je sasvim dovoljno, na granici deinstaliranja. Opet, svaki put ću je rado odigrati jer me zanima kako to sve izgleda, hajp je čudo.
 
To opet nije odgovor na pitanje koju morednu klasičnu "pucačinu" preporučujete, a da se ne spominju igre iz mladosti :)
 
Meni se sviđa igra, grafika i sve, odigram jedan nivo na dan (i to ne svaki dan, mislim da sam tek na trećem), polako onako natenane i uživam. Ja volim baš takve igre kakve vi pljujete, pored klinaca, njihove škole, domaćih, vozi na trening sa treninga i ostalih obaveza preko dana, onih sat, dva pre no što legnem, neću sigurno da igram neku dubokoumnu, dugotrajnu igru, tipa FC3 koji me totalno smorio s tim upornim i dosadnim skupljanjem dosadnih stvari, lutanjem za raznim sra.njima i ostalo (što u suštini jeste super, velika doza samostalnosti), ali nemam ja za to ni vremena ni volje! Tako da, obožavam sci-fi like fps igre, još od Unreal-a, Quake-a i ovaj sistem igranja meni savršeno odgovara. Veliki + za! :D
 
Vrh Dno