Šta je novo?

Crysis 3

Dizajn nivoa ne spada u grafiku, nego u... dizajn.
 
Poslednja izmena od urednika:
[YOUTUBE]jsF1uxVClHw[/YOUTUBE]
 
...a to nema veze sa endzinom? A sad si ubacio i dizajn nivoa u kos sa grafikom i "brzo se radi" ? :)

Endzin je alat, grafika je copy paste sa vec odradjenim teksturama. Zato i ide najbrze. :)
 
Bolje mu stoji onaj skin iz Krajzisa.
 
Endzin je alat, grafika je copy paste sa vec odradjenim teksturama. Zato i ide najbrze. :)

Umesto kratkog i sarkasticnog posta, samo cu napisati da ti je misljenje skroz pogresno i pokusati da objasnim. Grafika u nekoj video igri nije "copy-paste sa vec odradjenim teksturama" vec je zbir mnogih cinilaca na kojima radi velika ekipa ljudi. Od koncept-artista, do 3D modelara, animatora i crtaca tekstura, da nabrojim samo najociglednije primere. U vecini slucajeva, ti se poslovi i njihova zaduzenja i preklapaju. I svi oni koriste svoje specificne alate koji nemaju veze sa endzinom igre. Ali zato velika vecina njih mora da radi sa endzinom i zna njegove mogucnosti i postavljene limite.

A endzin je taj koji ce tu grafiku i da prikaze na kraju krajeva. Prvo tu je armija koja je ucestvovala u njegovom razvoju. Zatim dolazi armija programera koji moraju da pisu kilometre koda da bi se taj i taj efekat pojavio tu i tu u skladu sa koncept-artom i vizijom igre, da prikaze to i to, da se optimizuje da izgleda sto slicnije i radi sto tecnije na gomili razlicitog hardvera, razlicitih podesavanja i plus konzola. Jer grafike nema bez endzina koji treba da je tera. I on se ne razvija preko noci vec godinama, i razvoj traje stalno tokom rada na igri jer ce uvek da se nadje nesto sto treba da se napravi, neki shader za neki objekat, neki novi efekat za neku novu situaciju, itd itd...

Nema tu nista preko noci a kamoli lake love copy-paste-ujuci teksture.
 
Umesto kratkog i sarkasticnog posta, samo cu napisati da ti je misljenje skroz pogresno i pokusati da objasnim. Grafika u nekoj video igri nije "copy-paste sa vec odradjenim teksturama" vec je zbir mnogih cinilaca na kojima radi velika ekipa ljudi. Od koncept-artista, do 3D modelara, animatora i crtaca tekstura, da nabrojim samo najociglednije primere. U vecini slucajeva, ti se poslovi i njihova zaduzenja i preklapaju. I svi oni koriste svoje specificne alate koji nemaju veze sa endzinom igre. Ali zato velika vecina njih mora da radi sa endzinom i zna njegove mogucnosti i postavljene limite.

A endzin je taj koji ce tu grafiku i da prikaze na kraju krajeva. Prvo tu je armija koja je ucestvovala u njegovom razvoju. Zatim dolazi armija programera koji moraju da pisu kilometre koda da bi se taj i taj efekat pojavio tu i tu u skladu sa koncept-artom i vizijom igre, da prikaze to i to, da se optimizuje da izgleda sto slicnije i radi sto tecnije na gomili razlicitog hardvera, razlicitih podesavanja i plus konzola. Jer grafike nema bez endzina koji treba da je tera. I on se ne razvija preko noci vec godinama, i razvoj traje stalno tokom rada na igri jer ce uvek da se nadje nesto sto treba da se napravi, neki shader za neki objekat, neki novi efekat za neku novu situaciju, itd itd...

Nema tu nista preko noci a kamoli lake love copy-paste-ujuci teksture.

Svaka tebi cast kad si zadrzao toliku dozu optimizma u ovo mracno vreme, bar kad je rec o gejming industriji a pogotovo pc gejmingu.
Da ti postavim onda ovakvo pitanje. Sta ti se nije dopalo u Crysis serijalu ?
 
Ja ne razumem stvarno o čemu ti pričaš :)
 
^^Ne radi se o optimizmu, to jednostavno tako ide i tako stoje stvari.

A ovo drugo ako vec pitas - meni se u Crysis serijalu ne dopada to sto nisu posvetili paznje storytellingu i likovima u samoj igri pa je taj deo supalj i stoga imamo situaciju da kada odgledamo onaj recap sto je Jovy okacio plus uz pratece pisane i crtane sadrzaje prica deluje zanimljivije i kompletnije. Ne dopada mi se i to sto je odabran opet Njujork, iako ovaj u trojci nema veze sa onim u dvojci. Nije mi se dopao ni redizajn odela u v2 koje je napumpano (iako je realnije). Ni redizajn vanzemaljaca u neku ruku...

Takodje, to sto su tek pred pocetak razvoja drugog dela angazovali kompetentnu osobu da im napise pricu pa su se konci pogubili, od FPS-a sa casual pricom do FPS-a sa (kao) storydriven kampanjom i upecatljivijom atmosferom pa su dosta razliciti jer su i u tome polarizovali igrace, jer je to sve povuklo i mnogo vise cutscena i "more focused" bla-bla sto je uz gradsko okruzenje mnoge ljubitelje keca odbilo od igranja a privuklo one druge kojima je kec bio prazan i dosadan.

Multiplejer slabo igram inace tako da me taj deo ne tangira previse.

U danasnje vreme kad je FPS zanr u cabru i gde se forsira multiplejer ispred svega ostalog, i gde PC sluzi kao bonus za zaradu preko one sa konzola (makar u glavama menadzera i producenata) i gde se upropaste i sasvim jasni i ocigledni koncepti kao sto su Aliens i Marinci ,ovo sto pokusava Crytek je i dalje vredno paznje i pohvale. Izmedju ostalog i zahvaljujuci njima se i drugi developeri i izdavaci zalozise da se nove konzole izbace sto pre jer je im je dosta kritika oko grafike koja je toliko naprednija na PC i da ce kad tad krenuti da udara po dzepu (nekima vec i jeste) i da je krajnje vreme za novi hype tipa "next next-gen" i sl.

FPS kampanja, sa (opet) najboljom grafikom i tragovima zanimljive price, (opet) na PC. Nemam nista protiv...
 
Poslednja izmena:
^^Ne radi se o optimizmu, to jednostavno tako ide i tako stoje stvari.

A ovo drugo ako vec pitas - meni se u Crysis serijalu ne dopada to sto nisu posvetili paznje storytellingu i likovima u samoj igri pa je taj deo supalj i stoga imamo situaciju da kada odgledamo onaj recap sto je Jovy okacio plus uz pratece pisane i crtane sadrzaje prica deluje zanimljivije i kompletnije. Ne dopada mi se i to sto je odabran opet Njujork, iako ovaj u trojci nema veze sa onim u dvojci. Nije mi se dopao ni redizajn odela u v2 koje je napumpano (iako je realnije). Ni redizajn vanzemaljaca u neku ruku...

Takodje, to sto su tek pred pocetak razvoja drugog dela angazovali kompetentnu osobu da im napise pricu pa su se konci pogubili, od FPS-a sa casual pricom do FPS-a sa (kao) storydriven kampanjom i upecatljivijom atmosferom pa su dosta razliciti jer su i u tome polarizovali igrace, jer je to sve povuklo i mnogo vise cutscena i "more focused" bla-bla sto je uz gradsko okruzenje mnoge ljubitelje keca odbilo od igranja a privuklo one druge kojima je kec bio prazan i dosadan.

Multiplejer slabo igram inace tako da me taj deo ne tangira previse.

U danasnje vreme kad je FPS zanr u cabru i gde se forsira multiplejer ispred svega ostalog, i gde PC sluzi kao bonus za zaradu preko one sa konzola (makar u glavama menadzera i producenata) i gde se upropaste i sasvim jasni i ocigledni koncepti kao sto su Aliens i Marinci ,ovo sto pokusava Crytek je i dalje vredno paznje i pohvale. Izmedju ostalog i zahvaljujuci njima se i drugi developeri i izdavaci zalozise da se nove konzole izbace sto pre jer je im je dosta kritika oko grafike koja je toliko naprednija na PC i da ce kad tad krenuti da udara po dzepu (nekima vec i jeste) i da je krajnje vreme za novi hype tipa "next next-gen" i sl.

FPS kampanja, sa (opet) najboljom grafikom i tragovima zanimljive price, (opet) na PC. Nemam nista protiv...

Dakle zadovoljan si onim osnovnim sto svaki fps treba da poseduje, a to je osecaj pri napucavanju i dobar AI (kad govorimo o single player kampanji) ?
 
Da. Da li to sve moze bolje? Moze. A s obzirom sta je konkurencija trenutno ovo je jos i odlicno. Smo zavrsili sa random pitanjima danas...?

Uporedi balistiku oruzja i osecaj pri napucavanju kod Stalkera recimo sa Krizom.
Nebo i zemlja covece. Kriza je samo demonstracija endzina, sto kaze Starac. nema tu duse ;) (Sad ocekujem vorsipovanje od strane Djordja :d)
 
Stagod. Vidim da je tebi zaludno objasnjavati bilo sta i da je trebalo da ostavim kratki sarkasticni post koji pomenuh umesto da gubim vreme. A vorsipovanje i price o stalkeru ostavite za temu o istom jer je ovde offtopic ;)
 
Poslednja izmena:


P.S. Ne secam se da je ijedna igra imala ovoliki marketing, non stop zasipaju kojekakvim trejlerima i video materijalom.

EDIT: BTW pojavila se u prodavnicama. ;)
 
Poslednja izmena:
nije krekovana koliko vidim. Samo preload sa origina
 
Stagod. Vidim da je tebi zaludno objasnjavati bilo sta i da je trebalo da ostavim kratki sarkasticni post koji pomenuh umesto da gubim vreme. A vorsipovanje i price o stalkeru ostavite za temu o istom jer je ovde offtopic ;)

Trazio misljenje od tebe jesam, a nametanje istog ne. ;) Uzivaj u uber Krizi, i neka je fraps counter with you all the time :D
 
@duls postavljas pitanja pa na njih sam odgovaras, sta je svrha toga -_-' at least show some respect to the moderator ;) :p
 
To je 100e po satu igranja za graficku koja ce Crysis 2.0.5 da pokrene na max.. :d
 
To ne bio problem da su tih 5 sati uzbudljivi i prozeti zanimljivim desavanjima.
 
Pojavio se na netu walkthrough od prve misije, gameplay sa xbox-a. Jeste spoiler, ali sam iz znatizelje malo pogledao, deluje bas super, ima pricu, gameplay je OK.
 
Mene, vise od duzine trajanja kampanje, brine sto se ne zna sudbina modSDK-a za C3. :(

Mike Read:
We've never promised a mod SDK. It could happen, but that decision is way over my head.
 
Naravno da će biti. Rekli su isto za C2 pa ga kasnije izbacili.
 
Posto su leakovale konzolne verzije, poceli su da izlazi snimci misija iz igre. Cuvajte se spojlera.

Evo ovde samo non-spoiler snimka kako izgleda igra na x360. Otvoreni prostori, full trava, motion blur, object blur, reflexije,.... fino.

[youtube]0zcLP2REdug[/youtube]
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno