Šta je novo?

Crysis 3

Vegetacija je super, efekti takodje a ostalo je isto kao u C2. Nije mi jasno da li se vatra gasi jer je mocvara u pitanju ili se tako generalno ponasa kada god zapalis travu, bila ona suva ili ne?

Sam gejmplej kao i UI ne bih dodatno komentarisao, i dalje ostajem pri misljenju da ovoliko indikatora rusi imerziju i cini igru decijom.
 
Vegetacija je super, efekti takodje a ostalo je isto kao u C2. Nije mi jasno da li se vatra gasi jer je mocvara u pitanju ili se tako generalno ponasa kada god zapalis travu, bila ona suva ili ne?

Sam gejmplej kao i UI ne bih dodatno komentarisao, i dalje ostajem pri misljenju da ovoliko indikatora rusi imerziju i cini igru decijom.

Slazem se za HUD, za moj ukus je malo prevelik, ali imas opciju da ga skroz iskljucis ako hoces, pa eto... No ova trava mi je po malo krzava, nisam bas skroz odusevljen, mislim generalno u globalu vegetacija je OK, ali kvalitet je mozda mogao i bolji da bude, a i iskreno mislim da zbog te silne vegetacije i sam fps dosta varira i pada.
 
Mug shot :)

finaloutputwokrd.jpg
 
Ko je ovaj akrap? Samo da nije Sajko...
 
Što bi rekli američani nije aged well a niti mi liči na original, sajko je imao oštrije crte lice a ovaj je nekako šljonuo:D
Kontam ja da oni hoće da prikažu starost što originalnije i detaljnije (svaka čast za to) ali mogli su nekog drugog da unakaze, npr. Profita :D
Nem pojma, možda bolje izgleda u pokretu ali ovako je bljak...
Eto, Solid Snake je ostario ok i mogao si da skontaš da je to on:)
 
Slazem se za HUD, za moj ukus je malo prevelik, ali imas opciju da ga skroz iskljucis ako hoces, pa eto... No ova trava mi je po malo krzava, nisam bas skroz odusevljen, mislim generalno u globalu vegetacija je OK, ali kvalitet je mozda mogao i bolji da bude, a i iskreno mislim da zbog te silne vegetacije i sam fps dosta varira i pada.
Ovo je najbolja i najgusca vegetacija koju sam ikada video u nekoj igri. Ne znam kako to mislis da je vegetacija "krzava" i zanima me koja igra ima bolju/realniju vegetaciju pa da ti sluzi kao referentna tacka za ocekivanje neceg boljeg od ovoga sto C3 nudi?
 
Ovo je najbolja i najgusca vegetacija koju sam ikada video u nekoj igri. Ne znam kako to mislis da je vegetacija "krzava" i zanima me koja igra ima bolju/realniju vegetaciju pa da ti sluzi kao referentna tacka za ocekivanje neceg boljeg od ovoga sto C3 nudi?

Ne ne, nemam referentnu ovoj kada su igre u pitanju, to krzava sam mislio u smislu kao da nije primenjen AA na travu, ivice bas upadaju u oci, zbog toga sam i rekao. Generalno gledano sve je extra upakovano, samo eto to malo kvari utisak.
 
Svasta bre, kakva krzava trava i neprimenjen aa na travu?:) Garant ti je ukljucen neki sharpening filter u codec-u.

Inace, vezano za AA, receno je na twiteru da ce igra podrzavati novi SMAA sa svim modovima, nvidijin novi TXAA, sve MSAA modove plus nesto novo(opet vezano za aa). Tako da nema sta da brinete o ivicama, vec o kolicini memorije vaseg quad sli setup-a:)
 
Ma kakav crni player! Sve jedno, igra ce biti pravi uzitak, kako god, ja ovo primecujem a neko mozda ne.
Nije u svim situacijama, vec kada je bas blizu biljkama, odnosno kad je dole medju njima, nije to sad ne znam ni ja koliki problem, mislim normalno, poligoni su u pitanju, ne moze bas sve savrseno da bude. Na onom videu, 180p, ~1.4GB, se bas vide nedostaci AA-a.
 
Naravno da se vide, posto je u trejleru bilo neophodno da igra bude igriva, je l'. Crysis trojci ce za standardnu MSAA varijantu biti neophodno vise od 2gb video memoriije i zverina od masine, licno mislim da ce 690tka prilicno da se bori sa nekim nizim nivoima MSAA. Jedini kompromis po tom pitanju bice TXAA tehnika koja je dosta manje zahtevna a ima, po mom ukusu, prilicno bolje rezultate.
 
Poslednja izmena:
Kako god, na poslednjem gameplay-u se bas vidi drop fps-a, tesko da cemo mi ovo da igramo lagodno, mozda eventualno sa smanjivanjem object quality-a, na neki medium. :( Ili cu morati da se iuspruzim za jos jednu 7970. :mad:

...ili kada MaLDo i za C3 odradi njegov mod, pa tako i fenomenalnu optimizaciju uz super texture. c c c
 
Ko zna zbog cega se cini da je pao fps, ne mora uopste imati veze sa performansama igre. Takve zakljucke ne mozes izvesti na osnovu youtube klipa.
 
Ko zna zbog cega se cini da je pao fps, ne mora uopste imati veze sa performansama igre. Takve zakljucke ne mozes izvesti na osnovu youtube klipa.

A sta ti mislis sta je u pitanju? Ja vidim da u nekim delovima uspori igra vidi se, e sad mozda je do klipa ili sta vec...
 
Puno stvari u poslednjem videu fali, vidi se da su eksplozije malo siromasne, odnosno particles efekti nisu na nivou dvojke, zatim taj ubogi AA ili koju vec verziju koriste - takodje je jako los, nigde se ne vidi teselacija, to se pogotovo primecuje na samom pocetku, zidovi su jako losi, interakcija vode(onih mocvarica) je nikakva, kao da je ulje u pitanju a ne voda, ima tu jos toga, ne vredi sada sve to analizirati, ipak je ovo samo preview nivoa The Fields, koji ko zna kakav ce i da bude kao finalni product.

Do pre nekoliko dana prvi gameplay ovog nivoa je imao oznaku "Alpha gameplay", sada su to uklonili, mozda je ovo beta. ;)
A mozda je igra jaaakoooo zahtevna, pa i njima stuca, a hteli su ipak da pokazu sa malo vise detalja, pa su nesto poiskljucivali. BTW secam se prvih najava prvog dela Crysis-a, po raznim sajmovima, daleke 2006-2007 godine, pa na svim review-ima im je seckala igra, imala je jako los frame rate, tako da ko zna, mozda opet idu u krajnost sa grafikom. Videcemo za dva meseca. :)
 
Ne mislim da ce biti zahtevna igra, valjda su do sada ustimali taj engine. O vodi smo vec pricali, generalno je takva povrsina vode u igrama. Kada je okean u pitanju simuliraju talase, penu kao i vodeni svet sa sve dobrim shaderom koji cini da zaista ronis u okeanu. Ali je problem kod bara i barica jer je vrhunac ono sto se vidi na klipu a to, kao sto rece Jovyland, nije mrdnulo od Morrowinda.

Krzavu travu zaista nisam primetio, mozda je do tekstura koje su bas prirodne i malo odskacu od ostatka scene. Igra zaista izgleda super napolju, dok unutra je isto kao C2, izivljavanje sa GI (da pokazu da mogu), jednom recju lightshow...
 
Poslednja izmena:
Svako ko je probao pre mesec i po dana onu alfu video je interaktivnu vodu (koja je postojala i u C2), foliage koji ima geometriju, clothing, dx11 render only, izuzetnu zahtevnost i monoton postprocessing, mislim sa aspekta art dizajna na toj mapi. Kao sto rece Shone ovde fali par efekata, a i ja isto nesto ne vidim da ovde fali AA...
 
Alpha je bas bas zahtevna, ako se gleda sa aspekta sta se vidi(eye candy) i koliko je zahtevna, i u tom smislu je dvojka bolja. E sad mapa same alphe je bila suvise jednolicna, koloritet pre svega pa i nije odavala sad neki utisak da bi rekao WOW.

Ja sam mozda i malo preterao kada sam kritikovao AA, mislim, prisutan je, nego, kad malo bolje razmislim, previse su dodali grain efekta ovom nivou, bar na ovom snimku se vidi, pa mi mozda zbog toga deluje sve tako nekako, je**m li ga... ;)
U svakom slucaju sam dizajn nivoa, sve sa ovom travom, je vrhunski.
 
Svako ko je probao pre mesec i po dana onu alfu video je interaktivnu vodu (koja je postojala i u C2), foliage koji ima geometriju, clothing, dx11 render only, izuzetnu zahtevnost i monoton postprocessing, mislim sa aspekta art dizajna na toj mapi. Kao sto rece Shone ovde fali par efekata, a i ja isto nesto ne vidim da ovde fali AA...

Geometrija za svu ovu vegataciju.. bacanje resursa. Pogotovo sto je i sada trava animirana. Meni i dalje nije jasno zasto se ne siri pozar.
 
Zato sto nije pokosena i osusena aka seno. :D
 
Aj to za pozar, meni nije jasno, u jednom trenutku puca na aliene sa visine i rusi drvece unaokolo, a trava ostaje netaknuta, njise se na vetricu, cak ni da pocrni. LOL
 
Vidim vi ovde pricate o fizici pozara.. a to sto ce ai da bude zabagovan i glup kao i u dvojci.. :d
 
Ma di ste videli da zelena trava gori? :d
 
 
Vrh Dno