Šta je novo?

Crysis 3

Vidim ja da cu morati jos jednu 680-icu vrlo brzo da uzimam. :D
 
Ono sto je dobro u celoj toj prici oko C3, jeste sto je Crytek zvanicno potvrdio da ce C3 biti bez kompromisa, da je igra pravljena i razvijana posebno za PC platformu tako da nece biti sanse da ce ikako moci da se poredi sa konzolnom verzijom, kao sto je bio slucaj kada su izbacili C2 samo u dx9. Resili su da isprave gresku, i verujem da je pred nama "best looking" igra ponovo(kao sto je to bilo 2007.). ;)

Ako nista drugo bar da sa razlogom pomucimo nase masine. :)
 
Ono sto je dobro u celoj toj prici oko C3, jeste sto je Crytek zvanicno potvrdio da ce C3 biti bez kompromisa, da je igra pravljena i razvijana posebno za PC platformu tako da nece biti sanse da ce ikako moci da se poredi sa konzolnom verzijom, kao sto je bio slucaj kada su izbacili C2 samo u dx9. Resili su da isprave gresku, i verujem da je pred nama "best looking" igra ponovo(kao sto je to bilo 2007.). ;)

Ako nista drugo bar da sa razlogom pomucimo nase masine. :)

To mozda i bude tako vezano za grafiku, ali kompletan game design je usko vezan i za konzole, igra je multiplatform, tako da ne stoji bas prica o igri bez kompromisa.
 
Poslednja izmena:
Zanimljivo je da nisu izbacili apsolutno ni jedan footage sa x360 ili ps3 verzije..
 
Pa nisu, ali ni ovo sto sto smo videli na PC-u ne deluje TOLIKO spektakularno, iako odlicno izgleda. Skoro je objavljeno da onaj Agni's Philosophy demo radi u 60 fps u 1080p sa 8x MSAA + FXAA na jednoj GTX 680, a izgleda 10 puta bolje (iako nije za direktno poredjenje). To mi je vec impresivno, iako je samo cinematic demo u pitanju. A da ce ovaj Crysis biti zahtevan koliko ce biti, mozda mi i nije opravdano, kao ni FC 3. Hocu da kazem da ce tek next-gen igre pokazati koliko se sve ovo sada ne dizajnira oko high-end pc-a. Odjednom ce nesto sto je do sada bilo nezamislivo 'ladno raditi na ~gtx 680 i ostavljati bez daha, a sada se ove nasminkane konzolne verzije u visoj rezoluciji i sa boljim IQ i teksturama KAO muce na tom hardveru...
 
Poslednja izmena:
Pa pazi, kad sam rekao bez kompromisa, mislio sam na to da nece nista, sto su, i kako prvobitno zamislili, da izbacuju sa PC verzije, mislim pre svega na objekte, zelenilo itd... Mape ce biti krcate popunjene svim i svacim, kako bi izgledale sto lepse. Ako se uporedi recimo Crysis iz 2007. sa konzolnom verzijom koja je izasla prosle godine za xbox360 i ps3, vidi se razlika i te kako, dosta toga fali, naravno morali su da skresu zbog limitiranog hardware-a konzola, tako da, bez obzira na sve, npr. velicinu mapa koje su prakticno iste, oni ipak drugacije pristupaju PC zajednici, i drugacije se ophode ka izdanju za pc platformu, sto je za pohvalu, dok se za neke druge razvojne studije to ne moze reci.

E sad druga stvar je sto su igraci po malo i razmazeni, pa mozda i previse ocekuju. Dokle god se koriste poligoni u igrama, dokle god se ne predje na neku novu tehnologiju, novi engine, bice ovako, mozda ne toliko revolucionarno, tek sa po nekim novim efektima, tu i tamo, po malo nalickanim i ispravljenim nekim manama i to je to. :(
 
Opet samo prica o grafici, ja sam mislio na to da ce igra biti dizajnirana oko joypada, takav je "level design", sve sto treba da predjes ce biti osmisljeno sa tim na umu, "vertikalnost" (uh) gejmpleja, ceo pristup generalno. A grafika je grafika, to mogu da budze do sutra. C2 je ocigledno zamisljen kao konzolna igra, iako moze fino da se igra na pc-u i da izgleda bolje. Ali dominira "konzolni" dizajn cele igre, ne grafike.

Ovaj put mozda bude manje kompromisa oko grafike i to je to.

Pritom ja ovo ne govorim u nekom negativnom kontekstu, samo mislim da je tako.
 
Pa pazi, kad sam rekao bez kompromisa, mislio sam na to da nece nista, sto su, i kako prvobitno zamislili, da izbacuju sa PC verzije, mislim pre svega na objekte, zelenilo itd... Mape ce biti krcate popunjene svim i svacim, kako bi izgledale sto lepse. Ako se uporedi recimo Crysis iz 2007. sa konzolnom verzijom koja je izasla prosle godine za xbox360 i ps3, vidi se razlika i te kako, dosta toga fali, naravno morali su da skresu zbog limitiranog hardware-a konzola, tako da, bez obzira na sve, npr. velicinu mapa koje su prakticno iste, oni ipak drugacije pristupaju PC zajednici, i drugacije se ophode ka izdanju za pc platformu, sto je za pohvalu, dok se za neke druge razvojne studije to ne moze reci.

E sad druga stvar je sto su igraci po malo i razmazeni, pa mozda i previse ocekuju. Dokle god se koriste poligoni u igrama, dokle god se ne predje na neku novu tehnologiju, novi engine, bice ovako, mozda ne toliko revolucionarno, tek sa po nekim novim efektima, tu i tamo, po malo nalickanim i ispravljenim nekim manama i to je to. :(

Ne razlikuje se TOLIKO konzolna i PC verzija Crysis 1. Paleta boja, kontrast i sve to se razlikuje samo zato što je C1 za PC rađen u C1 engine-u a za konzole u C2 engine-u, to je najveća razlika. Sve ostalo je meh, gledao sam DF upoređenje, jeste PC verzija bolja, ali ne toliko koliko treba da bude.

Mislim da X360 verzija ove igre nema šta da traži, baš zbog toga šta Ivan reče. Živo me zanima koliku su "slobodu" dali u level design-u za ovaj Crysis baš zbog toga što izlazi za 3 platforme uporedo, bez sečenja content-a na nekoj platformi.
 
Ma taman posla, naravno da ne shvatam da bilo sta pricas negativno.
Jednostavno smatram da smo malo i razmazeni. Sve je subjektivno. Konkretno meni je C2 legao bas bas, evo upravo ovih dana ga ponovo prelazim, misije su mi odlicne, fantastican mi je SP. MP ne igram uopste.

Sto se tice tehnickih detalja, s obzirom da sam clan oficijelnog crydev foruma, poznajem odatle lika koji je nedavno poceo da radi za Crytek, a lik radi na pisanju coda za shader-e. Inace ima i njegov mod za prvi deo Crysis-a koji daje zaista cool look igri. Pomenuo je da radi upravo na shaderima za C3, i ono sto sam mogao da vidim iz gameplay-a od nivoa "The Fields", uradio je extra posao, taman je igra dobila taj neki filmski look koji je po malo falio dvojci. ;)
Poenta je da oko objekata na mapi(ukljucujuci sve zivo na mapi) postoji taj neki koloritet(mesavina crvene,plave.... ali u formi shader-a), nisam bas toliko strucan da objasnim, ali je primetno, taman toliko da da taj smek kao da je filmsko ostvarenje u pitanju.
 
@Wahad
Ne radi se samo o koloritetu i tod-u, naravno da su drugaciji zbog samog engine-a, vec je fora u tome sto fale objekti na mapi, recimo trava i neke druge stvari su potpuno izbaceni, opet pominjem, zbog limitiranosti same kozole, verovatno njene memorije i cega jos.

Evo ga primer:
xscpcfvuq2.jpg
...sto rece lik sa foruma, koji je i postavio ovo poredjenje:
"Console gamer: Ohh... i cant hide over there, because there is nothing
PC gamer: There is a nice place to hide over there"

;)
 
Poslednja izmena:
Crysis 1 je besmisleno porediti, on je razvijan samo za pc, o konzolama nisu ni mislili dok su ga pravili i planirali. To sto je nekako portovan u CE3 je ispalo tako, ali to definitivno nije bilo planirano. Zato nema smisla pricati o limitiranosti ovoga ili onoga kroz primer prvog Crysisa i screenshotove.

A i jasno je da full Crysis 1 koji je vidjen na pc-u nije moguc na konzolama u tom obliku. U datim okolnostima, dobro je sto je izasao i u onoj verziji koja je izasla.
 
Poslednja izmena:
Meni se i dalje cini da Crysis 1 bolje izgleda od Crysis 3.
 
Ne izgleda, bolje su teksture i efekti u C3 ali prvi Crysis izgleda prirodnije zbog normalnog kolorita i ne izivljavanja sa lightning efektima.
 
Nema sanse, bar u smislu koji Crysis deluje prirodnije i realnije, imam Warhead instaliran i na enth sa 8xAA deluje fantasticno ali plasticno i osvetljenje je neprirodno, najveca prednost warhea-da je view distance i detalji u daljini, u C2 je sve to zamaskirano i spakovano u hodnik zbog konzola jer ako razmislis malo c2 na ultra i full hd rezoluciji uz sva ogranicenja prostora i malo detalja u okolini trazi gtx670 za 60 fps, e pa zamisli onda onoliki i detaljan prostor iz prvih crysisa, dual gpu bi jedva postigao 60fps sa hd teksturama, dx11 osvetljenjem, efektima i teselacijom ;)
Ne izgleda, bolje su teksture i efekti u C3 ali prvi Crysis izgleda prirodnije zbog normalnog kolorita i ne izivljavanja sa lightning efektima.

Ne bih se slozio, Warhead deluje bas plasticno ali i atraktivnije za oko od rusevina NY-a zbog tropskih boja i prirode, osvetljenje ne moze da se poredi kao ni dx9/10 vs dx11 efekti.
 
Poslednja izmena:
ja ne znam šta neki očekuju od ovog dela, ovo je dvojka sa novim nivoima. Morate malo smanjiti očekivanja, manje ćete se i razočarati .
Isto tako i za nove konzole, tu je najrealnije očekivati konačan prelazak na dx11 i hi-res teksture u svakoj pc igri, a neke druge stvari bolje prihvatite sa pozamašnom rezervom...

I onda će opet vremenom te hi res postati low res, neki nadareniji developer će učiniti koji korak više u pristupu gameplay-u, izaći će ovo, ono ali sve će to ići spooooro. Grafika će naravno napredovati, jer dodavanje eye candy-ja ne zahteva nikakav rizik i daje prostora za kupovinu novih grafičkih, dok neko revolucionarnije menjanje game play-a zahteva a možeš izbrojati developere na prste momka iz pilane koji imaju muda i para za to. Spoooorooo!:)
 
Ja ne očekujem apsolutno ništa novo iskreno, samo hoću da vidim da li će kartica koja mi bude došla moći da potera sve to i da li vredi taj apgrejd. Iskreno, više očekujem od MP-a nego od SP-a.
 
Od kako su krenuli sa trendom da svaka igra mora imati MP, kvalitet multiplejer igara je znacajno opao. Igrati MP u Crysisu je isto ko igrati MP u Unchartedu, gubljenje vremena ako planiras da igras na duze staze. Za par sati je ok.

@UnlimitedDetails: Bruce Dell je preverant, manite se toga.
 
Wahad se ne bi slozio sa tom konstatacijom :d
 
Naravno da ne bih :D Nisam jedini ali nas 10-15 sa foruma smo lepo igrali C2 MP i boga mi lepo se zabavili... Šteta samo što je jako kratko trajao.

Isto tako, Uncharted ima odličan MP, e sada što razmaženi PC gejmeri nisu navikli, to je druga stvar :p
 
Nema sanse, bar u smislu koji Crysis deluje prirodnije i realnije, imam Warhead instaliran i na enth sa 8xAA deluje fantasticno ali plasticno i osvetljenje je neprirodno, najveca prednost warhea-da je view distance i detalji u daljini, u C2 je sve to zamaskirano i spakovano u hodnik zbog konzola jer ako razmislis malo c2 na ultra i full hd rezoluciji uz sva ogranicenja prostora i malo detalja u okolini trazi gtx670 za 60 fps, e pa zamisli onda onoliki i detaljan prostor iz prvih crysisa, dual gpu bi jedva postigao 60fps sa hd teksturama, dx11 osvetljenjem, efektima i teselacijom ;)


Ne bih se slozio, Warhead deluje bas plasticno ali i atraktivnije za oko od rusevina NY-a zbog tropskih boja i prirode, osvetljenje ne moze da se poredi kao ni dx9/10 vs dx11 efekti.
+1
U potpunosti se slazem!

Izglada da mali broj ljudi primecuje lighting efekte i koliko su oni u stvari realniji u dx11. Govorim iz iskustva, jer i sam se zabavljam i modujem u Cryengine-u(2 i 3). ;)
 
Eh ti zvanicni screenshotovi. :)
crysis-20070109084349326-1782269.jpg
 
Crysis 2 je imao kvalitetno 'osvetljenje' i nista drugo bolje u odnosu na C1 i Warhead, a oni su kvalitetnije sve ostale graficke komponente, teksture pre svega.

Gameplay u prva dva dela je bio delimicno inovativan, ali je znao brzo da dosadi. U C2 je drugacija prica, ni jednu sekundu nije bio zanimljiv :d.

A o MP u sva tri dela... to su mogli igrati samo ljudi kojima je bas bilo dosadno.

Zna se koje su igre pravljene za MP, u njim je kampanja privezak.
Kod Crysisa je o obrnuta stvar.
 
Zanimljivo je da apsolutno sve ideje tog power-suit-a iz keca su da kažem "pokradene" zi Far Cry Instincts koji je izašao za konzole... Ali niko ne priča o tome jer je igra užasno prošla na xbox classic i x360.
 
Al ih je zahebo na kraju. :d

[YOUTUBE]xH9ooDvEH5g[/YOUTUBE]
 
Samo da se zna, ovo je snimak sa "console spec" vizuelnim podesavanjima. Kada se pogleda sta je sve bilo u MP beti, ovde fali tona efekata - kvalitet textura je smanjen, senke su losije, POM je zestoko smanjen, neki objekti su low res, LOD je agresivniji...

Sve u svemu, Yerli je juce rekao da Crysis 3 iz konzola izvlaci maximum sto one mogu, ni 1% vise ne mogu da izvuku. Takodje je rekao da niko u industriji igara nije uspeo toliko naprednih efekata da ubaci u konzolnu igru... ono, tehnicki orijentisana firma skroz, nije ni cudo sto se tako hvale.


Koji ce mu k luk i strela nije mi jasno
Ovo je prva od nekoliko "webizoda", tj, filmski projekti koji opisuju drukcije stvari i storylineove nego oni sto ce biti u samoj igri. Reziser ovde ima "umetnicku slobodu" da radi sta oce.
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno