Šta je novo?

Crysis 2 [pc only]

ajmo jos jednom

crysis12comparison.jpg


prophets_face_crysis2_yhp1.png

^ From GDC 2010 Crysis 2 tech trailer [HD source]
 
-1!!!11 :S:

Meni je bolje sto su humanoidni...manje ce da deluju kao "dosadna napast", vise ce doci do izrazaja Ai (ako ga bude)...pa bi time izbegli onu masu kritika "smor napucavanje sa vanzemaljcima..." koja je bila za prvi deo.

Da pojasnim- Ai ce imati "citljivije" ponasanje. Iz perspektive igraca, uvek ce inteligentnije izgledati humanoidni lik u akciji, (trci, saginje se, kleci, izviruje i puca) nego leteca hobotnica koja letucka naokolo.

Pa to je lepo, ali ruku na srce mogli su da budu i malo originalniji. Sto ne napravise humanoida sa makar cetiri ruke, jako izduzenim vratom i recimo tim lignjaskim pipcima na ledjima ili nekim transformes fazonom! Jeste da bi malo podsecali na Doktora Octopusa ali cenim da bi tu bilo svakako manje slicnosti nego li sto je bilo sa ovim letecim zezalicama iz prvog dela koji su me neodoljivo podsecale na lignjasa iz Matrixa. To bi meni barem, licno izgledalo kao logican nastavak onoga sto je ponudjeno u prvom delu!

Ko što neko reče, Asasins Krid 2 vam ima super grafiku a ovaj shot je dno. Jaki ste mi vi kritičari, čak je i Goranštajn izgubio edge, sad samo ima drajverovske upadice...

Kad kažem zelenilo ne pričam o drveću već o zelenom filteru koji dominira na prvoj slici.

Ti si mi izgleda sentimentalno vezan za Gorana. Vec nekoliko puta unazad si ga spomenuo, a ja licno nisam primetio da drugima on nesto specijalno nedostaje! Pa sta da ti kazem...osim... Vodi ga kuci kad ga tolko volis! :d

Sto se tice ovih slicica koje vuku na zeleno, definitivno je to sve skupa uslikano fotoaparatom i zato je to toliko povuklo na zeleno! To si dobro primetio...

A sto se tice grafike, paa... obzirom da ce uskoro sve sto izadje za PC biti multiplatform (izuzev mmo-a i jos par usamljenih naslova), uglavnom cemo gledati slicice sa konzola i to ce nam biti to... Pa sad svidelo se to nekome ovde ili ne, tako je kako je...

Uzgred kad smo kod ovih shotki gore, hteo sam da dodam jednu stvar. Jos ce proci malo vremena dok svi likovi u igri ne dobiju jednak znacaj u tom tehnickom delu! Drugim recima a shodno ovome principu funkcionisanja, manje biti karakteri uvek imaju manji broj poligona i teksture sa manje detalja... To je uvek tako...
 
Poslednja izmena:
+1^^^ :)
 
Oni Lignjoslavi iz keca su bili mašine? Možda su alieni odlučili da svojim mašinama daju oblik vladajućeg oblika života na Zemlji, pošto je dokazano najbolji :D
Normalno, mogli su da izmisle i nešto treće, ali se nisu potrudili...
 
Aha, bili su mašine, a oni ljigavi alienu u njihovom brodu su u stvari pravi vanzemaljci.
 
ali čekajte zar nije logično da je priča u dvojci ovakva: Alieni zauzimaju ostrvo i stupaju u kontakt sa svojim udaljenim rođacima iz dimenzije x :D, tj iz neke daleke galaxije. E sad sama priča u prvom delu je ta da su ti fosili stari par miliona godina, zar ne mislite da nisu uspeli za to vreme da evoluiraju u raznim obilicima i onda kad su im se ovi javili sa zemlje krenuli su takvi kakvi su u invaziju. Na jesen će stići na zemlju, bar se nadam, i to sa ciljem da nam maximalno opterete 5850 i 5870 kartice, da ne pričam o 470 i 480. meni je to nekako logično, ali uostalom videćemo
kontam da će xbox-ovi da crkavaju samo tako :D
 
Poslednja izmena:
bilo bi extra kad bi vs. imali neki vid telekineze ili nesto slicno :D ali ajd...pushka je pushka :d
 
koliko ja vidim,morace ruka da se zavuce u dzep...

...i da se uplati jači paket da se što pre skine preko torrenta :d

G@W bi ovo nazvao dobrom optimizacijom :D

Ccc, ko je našao da me proziva. Pa zar nisi ti beše onaj isti rAMA koji je trljao ruke što Metro ima mnogo jake teksture? Pa bar na PC-ju su teksture najmanji problem. to svaki polusposoban modadžija odradi bolje i kvalitetnije od većine razvojnih timova. Nego da se vratimo na temu, onaj belac ne izgleda uopšte loše. Tačno, crnja je kudikamo detaljniji ali je zato rošav ko Morfeus (da ne bi BD diskova niakda ne bih saznao koliko je bušno lice u Fišburna Lorensa :D). Ja se ne bi bunio da svaki manje bitan NPC u igri bude urađen kao belac iz trailer-a.

Ti si mi izgleda sentimentalno vezan za Gorana. Vec nekoliko puta unazad si ga spomenuo, a ja licno nisam primetio da drugima on nesto specijalno nedostaje! Pa sta da ti kazem...osim... Vodi ga kuci kad ga tolko volis! :d.

Pošto se oko preostalog slažem sa tobom samo da prokometarišem ovaj deo. Nisam ja vezan za njega nego me nervira što tako bane jednom u tri meseca i ubaci neki totalno nebulozan komentar da bi ispao kul ili šta već. Nekad je bio faktor kada je prepoznavanje dobrih igara u pitanju (po mom mišljenju), ne znam šta mu sad bi da se povodi za masom. Pogotovo što bi ta ista masa, igru sa lošijom grafikom proglasila za vrh samo da je u pitanju neka scena u prirodi i malo god ray-a da začine kompletan ugođaj...

Ja sam poprilično siguran da će za razliku od Crysis demonstracija, nastavak izgledati dosta bolje u odnosu na do sada dostupan ingejm materijal. Na tom ispljuvanom skinu sam video neke stvari, koje ako se pokažu tačnim garantuju vanserijsku grafiku. Mislim da će real time GI da omogući neke do sada neviđene momente.
 
^ inace, kao i ranije, u pitanju je konzolna verzija igre.
 
Prelepo, nema šta!
 
These Streets Will Make You Feel Brand New

The first thing you notice when looking at Crysis 2 is this: it's not Unreal Engine 3. Crysis 2 doesn't roll that way. Oh no. Instead of having gruff, oversized musclemen roaming around a ruined planet fighting off the Locust swarms, Crysis 2 has you playing a gruff, oversized muscleman roaming around an impeccably destroyed New York City fighting mercenary gits and aliens.

You also might think this, then: different engine, typical sort of game - if you're a console gamer, that is, where you're positively spoilt for shooter choice with easy access to those Marcus Fenix's, Master Chief's, Sev Sevchenko's and Hayden Tenno's. Okay, maybe not the last one: the seminal 2008 megahit Dark Sector had a gimped PC port, after all.

Crysis's Nomad, and his spangly red visor, has previously lived up to his name, existing on the periphery of shooters by requiring a six million dollar computer and a virgin sacrifice to even run at 13fps. But now, due to some very complicated technical mojo probably involving secret ancient incantations and powerful shamans, the latest version of the potent CryEngine can run seamlessly on 360, PS3 and PC. Magic, I tell thee.

I'm clearly beating around the bush, because the fact of the matter is this: Crysis 2 is being shown on the 360 and it is gorgeous. For every silly moment - such as naming the nefarious human abusers of science/cut-throat mercenary corporation Crynet Systems - there's a little sprinkling of potential joy and technical majesty, and even a brief run-through of an early level proves that maybe you can judge a book by its cover, provided that cover has a snarly red visor looking at you all tough and grizzled.

The whole game bubbles with potential, a mixing pot of multiple gaming styles and crazed prospective death dealing. Crysis was a game about stalking your way across a lush verdant paradise hunting down ambiguously evil Koreans before some aliens turned up and ruined the whole game, and the most significant change to Crysis 2 is that those pesky aliens have instead taken a fancy to bricks and mortar and decided to lay waste to America's favourite city that's not Los Angeles.

Somebody at Crytek is clearly an observer of 9/11, and probably Battlestar Galactica too, because the whole 'New York city in peril' thing has been undoubtedly modelled around those unsettling events.

It's a conscious design decision. Crytek decided gamers didn't identify with the faraway paradise of the original game's island - which is understandable, as the only island most gamers will relate to is the one with a smoke monster on it - and decided to eke out some player empathy by springboarding over a genuine tragic event. It's worked pretty well for World War II games, after all.

The areas are still massive compared to normal FPS standards, and the urban decay is littered around at every opportunity. Newspapers roll aimlessly across the ground, discarded taxis streak the vacant roads and the day-to-day potholes have been made a whole lot worse due to frequent rocket barrages from both sides of the conflict. Those with a keen eye for their graphics will be amazed at the seemingly limitless draw distance.

No need to be afraid of the aliens, though. Nomad's tougher than Bruce Willis in an adamantium shell, and to prove a point the demo starts with him jumping off the top of a skyscraper. He doesn't mess about.

For those who missed the first game, Nomad wears a state of the art super suit that can funnel its considerable powers into various functions - speed, strength, stealth etc. These are controlled by the user, and while Crytek have made a discernable effort to overhaul them for the sequel, they tend to work in the same prescribed roles as before.

Stealth turns him temporarily invisible; Speed lets him run almost as fast as Usain Bolt; Strength lets his bullets do considerably more damage than your regular kinetically-charges bits of metal. And, no, I have no idea how that possibly works either. There's also an Armour perk, but that's for sissies.

Together they combine to turn the ruined city into Nomad's very own adventure playground, letting the player calculate what skill to use to get out of whatever sticky situation the developers insist on throwing you in.

One thing Crytek is keen to develop is a sense of cycling through the powers. According to the developers, most people who played the original chose one method of play and rigidly adhered to it for the entire game, like people who eat their meals one ingredient at a time. Fools.

In the demo, Nomad leaps and bounds over rooftops, weaving in, out and over extractor fans and walls, to take out the score of hopeless Crylab henchmen who pepper the district. Some are dispatched silently, picked up while Nomad is in stealth mode and tossed off the edge of a building, whereas others are taken out with the traditional 'bullets to face' method. New vantage points are easily manoeuvred to, and it's clear the urban landscape of New York offers a lot more potential for inventive, and entertaining, level design than that boring old island.

The biggest fear, though, is the aliens - who make their requisite appearance at the end of the demo. Crytek's previous games have had a miraculous habit of going to pot when non-human foes turn up, and from what the developer is showing of Crysis 2 the extra-terrestrial enemies are taking an even bigger role in the proceedings.

Getting the mix right is an obvious developmental balancing act, and an order as tall as the Empire State Building itself, from a developer more renowned for creating beautiful scenic vistas and complex, processor-destroying engines than they are decent, hearty games. Crysis 2 has a lot of clear potential, though, and there's a good chance that Crytek's first outing on the consoles might be their most entertaining game to date.

U principu, impresionira me ovolika neobavestenost kod ovih tekstopisaca...ili je mozda samo senzacionalizam u pitanju. Pocev od prica o ultrazahtevnosti Crysisa, (koji izgleda niko nije igrao??) do hvaljenja "magije" Cryteka zbog toga sto su to "uspeli" da ubace na konzole...Ne verujem da igra ima ikakve sanse da vizuelno nadmasi prvi deo kad su konzolne verzije u pitanju, ali zahvaljujuci ovakvim izvestajima, svi ce verovati u tako nesto, bez obzira na konacni ishod.

Ali ovo bi dobar komentar

Crytek decided gamers didn't identify with the faraway paradise of the original game's island - which is understandable, as the only island most gamers will relate to is the one with a smoke monster on it

:D:D

http://play.tm/preview/30287/crysis-2/


img001cfv.jpg

img002f.png
 
Poslednja izmena:
Review je bas nekako pocetnicki, ovaj ko je ovo pisao izgleda kao da i ne igra igre, a mozda je i odigrao par konzolnih hitova (one U3 koje spominje).
 
Bolji skenovi ovog puta...

img003ybx8z.jpg

img005nl9ta.jpg

img007vki5bfh.jpg

img009vmvy6j.jpg

img011khmxlg.jpg

img013lz6zuq.jpg
 
Jesu li rekli sta o recommended masini za Crysis 2? Ja verujem da cu morati uzeti neki Q9550 i noviju grafiku da igram ovo cudo ko svet...
 
Ili budi pametan i kupi xbox360
 
Kako "pametan" pocetak teksta iz ovog scana, kao u faoznu napravili su izuzetan FPS 2004, Farcry, koji je bio WOW dok se ne pojave mutanti (krigeri) ?! WTF ? Pa Farcry je bio jedan biser u to vreme, em vanserijsko napucavanje, grafika, lokacije, u dosta trenutaka savrsen horor. Ne shvatam ljude koji mrze mutante, zombije u igrama ako su izvedeni na pravi nacin.
Inace Crysis 2 izgleda bruka za sada, nadam se da ce nivo destrukcije biti neogranicen (ocu da srusim pola NY-a) :D.
Opet ima dosta zelenila, oce da naprave tropsko ostrvo od NY. :)
 
Mutanti u FC su se zvali "trigens"...
 
Ali ih je napravio Dr. Kriger tako da i nije mnogo pogrešio.

Što se tiče ovih skenova, malko sam razočaran zelenilom iako mi se u početku činilo bolje nego u prvom delu. Takođe očekujem destukciju i potajno se nadam da ona rupa u asfaltu nije premade. A tu su i god rays na jednoj od slika, poprilično realno odrađeni (kroz krošnju drveta). Ili se to odbija svetlost od okolnih zgrada? Nisam siguran koliko je to realno očekivati ali refleksije od staklenih zidova bi bile SUPER!
 
Ne znam da li sam ja ćorav, ali meni ovo ni po čemu ne deluje impresivnije od prvog dela. Svuda vidim poligone i nalepljene tekstura uz ograničenu širinu kretanja. Kako da se oduševljavam time? Govorim isključivo o grafici.
 
Odusevices se time kada budes igrao igru na konzoli :)
 
Mutanti u FC su se zvali "trigens"...

Zezas ?
Ja sam bio ubedjen da su krigers, zbog Dr. Krigera.

Inace ovaj sto kaze da mu je ovo isto kao C1 nek saceka neke full HD slike ili full igru pa nek onda kaze dal je isto kao C1.
To ko kad bi rekao da je Farcry isto sto i Crysis 1 graficki.
 
Poslednja izmena:
Ovo će u full-u i velikoj rezoluciji moći da poteraju samo elitne grafičke karte još ne izašlih ATi i nVIDIA grafičkih akceleratora :trust:
Ove danas aktuelne neće moći ovo da pipnu ni na high, a kamo li nešto ozbiljnije :S:
 
Poslednja izmena:
Jadno je to da cim izlazi neki fps svi pricaju samo o grafici i o performansama.....
A kriza samo lepa na oko, ko lepa devojka bez mozga :)
 
Poslednja izmena:
A šta je to pa jadno, kada i vrapci na granam znaju da je Crysis serijal prvenstveno demonstracija grafičke sile pa tek onda ostalo. Od njega se drugo i ne očekuje....
Da mu nije pa eksluzivan i poseban gameplay? Ima možda dobru i zanimljivu priču? A valjalo bi napokon da porade i na drugim elementima igre sem grafike.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno