CamBieL
Čuven
- Učlanjen(a)
- 05.04.2005
- Poruke
- 894
- Poena
- 620
Da, epilog je kratak ali sjajan. Koliko je veliki onaj 747, ***e...![]()
odgledaj flight plan pa da vidis sta je veliki avion.. ko da su snimali u beogradjanci...
Da, epilog je kratak ali sjajan. Koliko je veliki onaj 747, ***e...![]()
Mozete da me flejmujete koliko hocete, ali mislim da je COD4 bolja igra od izvikanog Crysisa. I sa tehnicke strane, i sa atmfosferske strane. Prava uzivancija, posebno nivo u Cernobilu.
Ali kada sam zavrsio igru bilo mi je stvarno krivo jer sam hteo jos.. Stekao sam utisak da je prekratka malo. I jedva cekam neki dodatak ako izadje.
Mislim da je ovo boljka koja je postala hronicna kod novih naslova. Setite se samo MOHA-e! Dobijamo relativno kratke nivoe sa intenzivnom akcijom kao kompenzaciju na duzinu.
Tehnički se ne mogu i ne smeju porediti. CoD4 je ušminkan, a Crysis je bukvalno sledeći nivo - u svakom prokletom smislu.
Nema šta da te flejmujemo, ti si isflejmovao. Šalim se, i ja sam imao takav utisak, ali sad igram Crysis i ta igra nema nikakvih nelogičnosti koje sam naveo ovde... Naravno, meni one ne smetaju i mislim da je ta igra za 95, ali Crysis onda mora dobiti 100! Tehnički se ne mogu i ne smeju porediti. CoD4 je ušminkan, a Crysis je bukvalno sledeći nivo - u svakom prokletom smislu.
Ja obožavam da skidam kapice koreancima u Crysis-u
A čini mi se da svi imaju neke pancire, tako da pogodak u telo zaista nema fatalni efekat.
Fizika nedorađena!???
kakav rep :smash: :wall:BTW, onaj rep na kraju mi je potpuno odvratan, kao za decu do 12 godina...
kakav rep :smash: :wall:
Sta god da je, totalno nisam u tome
BTW, da li ste primetili da na predposlednjem nivou, kada imate vremensko ogranicenje za detonaciju projektila u vazduhu, protivnici odjednom mnogo bolje nisane. Toliko je ocigledno da boli![]()
Neki od kompromisa: dim je dvodimenzionalan, trava ne mrda uopšte, voda je ravna tekstura...Šta je vama šminka ovde?
Taj dim iako je dvodimenzionalan, izgleda mnogo bolje nego bilo koji 3D danas, isto kao što i plamenobacač iz RTCW-a i ET-a izgleda bolje i dan danas nego bilo koji što je izmišljen posle te igre. Ostali kompromisi zaista skoro i da nisu vredni pomena, a kao što i sami vidite znatno utiču na performanse igre.
Meni je posebno drago što je ova igra tako dobro optimizovana jer se u poslednje vreme samo fabrički štancuju zahtevniji efekti zbog bolje prodaje hardvera i lakšeg programiranja igara na tom novom hardveru (ovaj i onaj shader bla bla). Nekada i neka starija rešenja mogu da izgledaju bolje nego nova ako se dobro primene. Sa te strane, COD 4 zaslužuje sve pohvale.
Slažem se da COD4 izgleda sjajno za performance cost koji je potreban za njega. Ali nova generacija engine-a kojoj pripada Crysis prosto radi te stvari kako treba, ne koristeći shortcut-ove radi uštede.
Za nekih godinu dana, sa sledećom generacijom hardvera pokreni ponovo obe igre i reći ćeš mi koja izgleda bolje.
A da ti i ostali koji razmisljaju kao ti kupite lepo poster neki sa "lepom slikom" pa gledajte u to, posto vidim da vam je izgled trave i dima bitniji od toga sta radite u toku igre. Ne treba meni razgledanje ostrva i prasuma, otici cu negde kao turista za to...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari