Slazem se sa Coltom.
CoD je dizajniran za tih 60 frejmova od nule, a osecaj se najvise vidi kod kontrola. Momci iz IW-a su rekli ranije da su mogli da nabiju rezu na 720p uz manji framerate, ali da dodatne graficke detalje bi retko ko primetio, dok bi pad framerate, koji se ogleda i kroz tecnu upotrebu kontrola, bio mnogo lakse za primetiti.
BTW ne mozete bas za svaki engine da kazete da ako neko poveca rezu za npr. 50% da se dobija 50% manji framerate.
Evo, uzmite za primer iDtech 5. Carmack (aka Kajmak) je rekao da ce Doom 4 raditi u 30 frejmova, ali da ce imati 3x vise detalja od RAGE-a. A ako biste primenili "normalnu" racunicu dosli biste do cifre od 20 frejmova.
Da, CoD4/CoD6 jeste pregazilo vreme... to jeste. Iako ima 2xMSAA, ipak se vidi smanjena rezolucija, zbog gomile jaggija i drugih artifakata. Mada, sa obzirom da igra radi u 60 FPS-a, to im se IMO moze oprostiti, jer bar drze do nekog standarda za razliku od milion developera koji guraju gomilu stvari da bi igra lepo izgledala na screenshotovima, a na kraju se dobije igra bez antialiasinga i uz sub-30 frejmrejt.