Šta je novo?

COD : Modern Warfare 2

Moze neko malo objasniti multiplayer u modern warferu, sta su perks i ostalo.. Posto mi se jako svidja KZ2 multiplayer (mada par podesavanja je potrebno da bude sjajno) i nacin nisanjenja, da li bi me radovao multiplayer u COD-u? Koliko je zastupljena timska igra, itd..
 
Nema timske igre (bukvalno, svi samo trce po mapi i pucaju jedni na druge), infrastruktura za klanove NE POSTOJI, nema podrske u vidu posvecenog web sitea, graficka resenja uzasno zaostala u odnosu na KZ2, pucanje i kretanje je smesno nakon igranja KZ-a 2.
Perkovi su 3 osobine kojima "poboljsavas" svog lika (npr. preciznije pucanje bez zooma, manje kretanje nisana tokom pucanja iz snajpera itd.).

Mape su manje nego u KZ-u, a modovi se uglavnom svode na ubijanje, ili postavljanje bombe (koju, opet, retko postavlja, posto se svi samo ubijaju).
 
Perkovi su 3 osobine kojima "poboljsavas" svog lika (npr. preciznije pucanje bez zooma, manje kretanje nisana tokom pucanja iz snajpera itd.)

:trust: :trust:

Tako je u svim verzijama, ukljucujuci i PC? Boze koja glupost... a forsirace to i u drugom delu?
Kampanja je bila jako dobra, izgleda da cu zaobici MP i u ovom delu...
 
Da vidis koliko je zanimljivo kad svi zivi uzmu Martydom perk na onom malom brodu, pa jos kad krene bomb spam...
 
CoD4 ima fenomenalan MP.
Ne troluj Ragnarok, umislio si da je KZ2 nenadhebiv, a i on se svodi na pucanje i samo pucanje, sve ostalo je u drugom planu. Tako je i u CoD4.
Naravno da KZ2 ima dosta vise mogucnosti/opcija, recimo kao Wolfenstein Enemy Territory, nesto ne citam vase impresije u KZ2 MP temi, o tome kako ste u ovoj/onoj taktici nadmudrili nekoga, vec samo o ubistvima.

U obe igre imaju neke male misije, gde je rostiljanje izrazeno.

I da, CoD6 MP treba igrati na pc-ju, sad videh da je ovo konz soba :p.
 
Ne moz' covek da ga se otarasi :D

Taj sistem perkova je stvarno debilan, moras priznati..
 
Ne slazem se :).
Pa tu ima malo rpg-isanja, dajes u nekim poljima prednost sebi, dok u nekim drugim oblastima protivnik ima prednost, u zavisnosti od njegovih izabranih perkova.
Neko voli da ostavi Martydom (ako sam dobro zapamtio), tj. kad zgine da bomba eksplodira kad neko naidje blizu, neko drugi voli da umesto toga ima 3 bombe, jel to stvarno mnogo debilno ?
 
Poslednja izmena:
Ne, debilno je da tvoj lik vremenom "uchi" vestine, kao preciznije puca, manje mu se cima snajper i ostalo..
 
Sta je tu debilno :), objasni mi.
Pa kako igrac napreduje, tako napreduje i njegov lik.

I to sa snajperom nije tako izrazeno, davao sam headshotove sa i bez toga.

Ovo oko preciznosti nije tacno, uostalom kako bi to moglo biti izrazeno, trebao bi postojati neki sistem koji detektuje pogodke i promasaje protivnika, i onda valjda promasaji koji su blizu, da pretvara u pogotke, wtf ?!?

MP mape nisu manje nego u KZ2 (to je ragnarok pausalno odvalio :)), doduse nisam igrao KZ2, ali na osnovu onoga sto sam gledao na netu.

Ali ako planiras igrati ovo na PS3, pa pretpostavljam da sa gamepad-om, u odnosu na KZ2 nema sta da trazi :). KZ2 je pravljen za PS3 i mnogo su radili na kontrolama, da smanje nedostatak gamepada :), dok u CoD4 o tome nisu nimalo razmisljali ;).

Borise slobodno probaj MP i shvatices koliko je svetlosnih godina KZ2 ispred po pitanju timske igre a i ostalih elemenata sto je sasvim logicno jer se igra dosta kasnije pojavila...

Ja nisam ovo negirao, samo sam rekao da svi pricaju o taktici, a realno koliko uopste se to primenjuje kad igrac od na net da se igra :). U istoj meri kao kad se igrao ranije Counter Strike, sednu ljudi and let the killing begins :D, treba jedna grupa ljudi dugo da igra, pa da se moze pricati o taktici. Ali mogucnost jelte postoji.
 
Poslednja izmena:
Borise slobodno probaj MP i shvatices koliko je svetlosnih godina KZ2 ispred po pitanju timske igre a i ostalih elemenata sto je sasvim logicno jer se igra dosta kasnije pojavila...
 
MP u KZ2 i CoD4 su potpuno, ali potpuno drugachiji... teshko je objasniti i docharati taj osecaj, najbolje bi bilo da chovek sam isproba obe igre i oceni shta mu vishe odgovara. Po mom mishljenju, stvarno je teshko to objasniti rechima i preko foruma.
 
Mozda za PC, mada ni u to ne verujem, u verziji za PS3 MD postoji bez problema.

Jedan sasvim drugi problem kod CoD4 je auto aim, ali pravi auto aim, bez lazi i prevare, koji na zalost niti jedan patch izgleda ne moze da ispravi... kao i drugi niz prevara i svinjarija.

Iskreno se nadam da ce developeri to sve uvideti i popraviti u nastavku CoD4, jer ce bez obzira na samu igru ukoliko se to ne uradi - igra biti golo ******.
 
Poslednja izmena:
Ja nisam ovo negirao, samo sam rekao da svi pricaju o taktici, a realno koliko uopste se to primenjuje kad igrac od na net da se igra :). U istoj meri kao kad se igrao ranije Counter Strike, sednu ljudi and let the killing begins :D, treba jedna grupa ljudi dugo da igra, pa da se moze pricati o taktici. Ali mogucnost jelte postoji.
Pazi, taktika je veoma komplikovana rec i veoma tesko dolazi do izrazaja igranjem putem interneta sa random likovima, ali ono sto u KZ2 vecinu tera na taktiziranje je nagradjivanje special poenima... Evo ti jedan primer od moje jucerasnje partije...
Zadatak je bio "protect assassination target" i moje ime ispada gore i pise mi da imam 20 sekundi da se pripremim (nadjem dobro mesto) pre nego sto se protivnickoj ekipi pojavim na radaru... Otrcim natrag u bazu ali tako da ostanem u dozvoljenoj zoni (nije moguce otici skroz u bazu gde vrvi od turreta koji se tu uvek nalaze) i nadjem prostoriju do koje moze da se dodje sa dve strane... Nije proslo ni 15 sekundi a vec se skupilo desetak saigraca koji idradjuju svoj posao, jedan baca spawn point tako da ako neko izgine moze odma tu da se pojavi i nastavi da me brani, dalje, trojica njih postavljaju C4 (i jedan turret) na oba prolaza tako da ako neko pokusa da prodje ima da se iznenadi, treci mi baca health pack (energija mi je bila negde na 70- 80%) i baca jos jedan ispred za svaki slucaj...
Sve ovo mi je izgledalo tako jako i nemoguce da se stvarno zapitas da li bi uopste moglo bolje da se odigra da je neki LAN u pitanju...
Svi ti igraci ce biti nagradjeni, onaj koji je postavio spawn point ce dobiti nagradu ako se pet saigraca spawn-ovalo sa tog mesta, onaj koji mi je dao health pack ce dobiti nagradu ako je pomogao petorici (odnosno jos cetvorici) saigraca, oni sto su postavljali C4 ce uspeti da pokupe nagradu ako ubiju petoricu sa tim bombama...
I najbitnije na kraju je da ako tvoja ekipa pobedi poeni zaradjeni u partiji se mnoze za 1,5...

ps. ja sam preziveo, odnosno, uspesno su me odbranili :D
 
Pa i Boris je pricao napamet o perkovima :), nije ni bitno.
Nek proba kod nekoga na pek vidi, nije CoD4 MP za konzole pravljen ;).

Mada mislim ipak da se moze videti kolike su mape i kad neko drugi igra i to posle snimi :p, al Ragnarok preteruje, ispade CoD4 kao Q3 velik.
 
Poslednja izmena:
MadeOfIron (ili kako god da se zoves :d), smesno je trolovati tudje postove o igrama koje nisi ni igrao.

Mozes ti da pricas sta hoces, dovoljno sam igrao obe igre da bih znao kolike su mape u KZ-u 2 i u CoD-u 4.
CoD4 nema nista blizu Salamunu/Pustinji/Hammeru. Te mape su ogromne, pravljene za 32 igraca (Salamun kako-tako, Pustinja opusteno) i to sto ti gledas blokove na YouTubeu i unistavas vid, a onda pokusavas da nam objasnis kako se lozimo na neku igru je... smesno.

Mozes ti da pricas sta hoces, Killzone 2 je primer kada se od ljudi TRAZI da igraju timski, i nama koji smo, iako super pucamo, gubili klanse tekme zbog nekoriscenja headseta ili zbog toga sto niko nije hteo da igra odredjenu klasu (desavalo se da tim izgubi 6:1, da bi na sledecoj mapi dobio 7:0, cim bi se headsetovi upalili ili cim bi neko uzeo da igra tacticina i sabotera), vrlo je jasno zasto je KZ2 u tom aspektu nekoliko svetlosnih godina ispred CoD-a 4.

Sto se tice nasih utisaka, sve je to sadrzano u replayevima na killzone.com. Sve osim govora tj...

Ne znam zasto uopste pokusavas da se upustis u diskusiju, kada Killzone uopste nisi ni video (ako ne racunamo blocky YouTube), a kamoli PROBAO da igras.

Evo, posto je Ranko dao primer timske igre, da to uradim i ja.

Igrali smo Salamun's Market (pod "mi" mislim na clanove klana) i ISA je imala zadatak da unisti metu, okruzenu metalnih pregradama koje sluze kao svojevrsni bunker. Ja i jos neko (ne secam se ko) smo se spawnovali kod bunkera, dok su Serbian i, cini mi se, Bauer (nisam siguran) pokrivali iz jedne zgrade. Serbian je maestralno radio svoj posao, pa se desavalo da za 5-6 sekundi pobije 4 mete koje su napadale marker, dok bih ja bio mrtav. U jednom trenutku, cuo se proximity chat (dakle, neprijateljii udaljeni 30ak metara od mene su pricali) ISA-e, da bi par sekundi kasnije iz bloka zgrada postavljenih 20ak metara ispred mene istrcala dvojca vojnika i pobacala granate na sprat zgrade u kojoj je moja snajper podrska bila. Posle toga (posto su snajperi izginuli od bombi) su istcala jos dvojca i njih cetvoro je sahranilo nas koji smo branili, postavili C4 i uzeli poen. Jedan od boljih primera timskog rada, iako sam i ja licno ucestvovao u nekim koordinisanim napadima koji su se spektakularno zavrsili. : P
Koordinisani napadi, uspesno izvrseni, daju neuporedivo jaci osecaj dostignuca (a samim tim i neuporedivo jaci osecaj da si uradio nesto zaista korisno tokom igre, sto je fenomenalan osecaj), nego cisto osvajanje neke runde u bilo kojoj igri, posebno kada tvoj squad od 4 vojnika uspeo da uradi nesto u cemu 2-3 puta vise vojnika nije uspelo tokom proteklih nekoliko minuta.

Ovako nesto, CoD4 jednostavno NEMA.
 
Poslednja izmena:
Ok, u redu.
Al cemu pominjanje KZ2 :), ja sam se nadovezao, mozda pogresno, no takav mi je utisak.
CoD4 ima opako zanimljiv multiplayer.

To sto ima KZ2 ima Wolfenstein Enemy Terriotory, cak i kompleksnije klase :).
Nije KZ2 tema, samo sam teo Borisu da kazem da ima nesto kvalitetno i pored KZ2, e sad ne znam koliko se to (CoD) kvalitetno moze igrati na gamepadu :).
 
Ja igrao sinoc, super je sve bilo...
CoD4 je po meni #2 multiplayer igra na PS-u 3, mada, opet, dosta je to drugacije nego KZ2...
 
A *** wi poredjujete MP KZ2 koja je izasla pre 2 meseca i COD4 koji je izasao pre wise od god. dana....obe igrice imaju vrhunske MP...
 
jedva cekam i jedva cekam kako ce se u MP-u korisititi owaj stit ...
 
meni oko ove igre extra izgleda samo ovaj hype sto se stvara.
nista do sada nisam video sto je do kolena Killzone-u 2. ako ne bude iole realne fizike, necu je ni pogledati. valjda je dosta vazdusnih arkada, tipa Halo i Resistance i jos more drugih.
 
Ja sam za prvi deo odgledao gomilu trejlera i ispostavilo se da je sav "actual gameplay footage" u stvari scene između nivoa pre-rendirane. I ovo deluje tako. :(
 
Odigrao bi samo kampanju, jer je prvi imao skroz dobru, ali razmisljam se gde. Na PC-u sam unazadio graficku silom prilika, a na PS3 se plasim igrati ove igre bez fizike koje nisu od nule pravljenje za gamepad..
 
Meni ovo izgleda dosta dobro s obzirom da je multiplatform i da se pravi nekih god-dve...dok se KZ2 sa dr strane nekih 4-5 god...*** ne mozete sve da poredite sa KZ2...ta igra je visha klasa u odnosu na Modern Warfare 2...
 
Nazad
Vrh Dno