Šta je novo?

Clair Obscur: Expedition 33

Alex

Znamenit
Učlanjen(a)
15.08.2000
Poruke
5,339
Poena
1,255
Moja oprema  
CPU & Cooler
AMD Ryzen 7 5800X3D | Fuma 2 rev.B
Matična ploča
ASUS TUF GAMING B550M-PLUS
RAM
Fury Renegade 2x16GB DDR4 3600MHz CL16
GPU
EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING
Storage
2x KINGSTON 1TB KC3000 SKC3000S/1024G
Zvuk
HyperX Cloud 2 | AltecLansing 2.0 Curved
PSU
Corsair SF750
Kućište
Lian Li DAN A3
Monitor
Gigabyte FO27Q2 | Dell S2721DGFA
Miš & tastatura
G502 X Lightspeed | Keychron K8 Pro
Ostale periferije
LG 65G3, Q990C, PS5
Mobilni telefon
Galaxy S23+
Pristup internetu
  1. Optički internet
Zapala mi za oko. Možda bude nešto od ove igre.



Clair Obscur: Expedition 33 is our turn-based RPG incorporating real-time elements, focusing on a unique journey to stop The Paintress from ever painting death again.In this early preview of the game’s initial stages, you will get a first look at gameplay in Flying Waters, a mysterious region where Gustave and Lune search for their missing companion, Maelle.

We are a small and passionate team, and we're dedicated to creating an experience that both honours classic RPGs and pushes boundaries in new ways that haven’t quite been done before.
 
Pratim od onog prvog trailera od pre par meseci, deluje jako impresivno i podseća me na stari Shadow Hearts.
 
Prehajpovan za igru samo da nadju nacin da ukrote UE za pc jer ako bude bio stutterfest dzaba im sve
 
Prehajpovan za igru samo da nadju nacin da ukrote UE za pc jer ako bude bio stutterfest dzaba im sve
if3ldk2w2j841.jpg
 
Tamburacemo bagetima a kad moderi dovate bice tu i neki dildo, tiganj, gitara, bakalar...
 
Izlazi: 24. april. 2025.

 
Šarmantno... Ako je suditi po likovima u igri, naglašena sugestija je da iza ovog projekta stoji neki francuski studio, dok je gejmplej rekao bih više azijatskim bojama obojen, što je pomalo neobična koncepcija - barem meni. Lični problem koji imam sa ovakvim igrama je akcioni koncept. Potezni RPG nije nešto što baš gotivim. Izdavač je opet Kepler Interaktiv za koji piše sledeće...
Kepler Interactive is a video game publisher founded in September 2021. Based in London and Singapore, it is co-owned by a group of independent game developers.
Kepler Interactive was founded in September 2021 by CEO Alexis Garavaryan, the co-founder behind Kowloon Nights, a game development fund. Self-described as a "super developer" publishing group, Kepler was initially co-owned by seven independent studios: A44 (known for developing Ashen), Alpha Channel, Awaceb, Ebb Software, Shapefarm, Sloclap (known for developing Absolver) and Timberline Studio. Each participating studio had "equal say" on the publishing label's decision-making process and were able to share resources and financial gains, but Kepler itself will not interefere with the operations of each studio, allowing them to stay independent. Kepler received $120 million in funding from Chinese gaming company NetEase, which became a minority shareholder. The studio's revenue reached $50 million in 2022, boosted by the release of Ebb Software's Scorn and Sloclap's Sifu.
Sve u svemu obećava...
 
Minimum:

    • Requires a 64-bit processor and operating system
    • OS: Windows 10
    • Processor: Intel Core i7-8700K / AMD Ryzen 5 1600X
    • Memory: 8 GB RAM
    • Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1070 Ti 8GB / AMD Radeon RX Vega 56 8GB / Intel Arc A580 8GB
    • DirectX: Version 12
    • Storage: 55 GB available space
    • Additional Notes: For 1080p 30FPS low settings gameplay.
Recommended:

    • Requires a 64-bit processor and operating system
    • OS: Windows 11
    • Processor: Intel Core i7-11700K / AMD Ryzen 5 5600X
    • Memory: 16 GB RAM
    • Graphics: NVIDIA GeForce RTX 3070 8 GB / AMD Radeon RX 6800 XT 16 GB
    • DirectX: Version 12
    • Storage: 55 GB available space
    • Additional Notes: For 1080p 60FPS high settings gameplay.
 
 
Odigrah par sati, odlicna u svakom pogledu.
Jedino mi malo smeta QTE za parry/dodge, al sta cu kad sam za to uvek bio nesposoban :whistle:
 
Ja cu je probati veceras, gledah sinoc na Twitch-u malo, deluje zanimljivo, iako turn igre ne preferiram.
 
Upalio sinoć na kratko i ostao zakucan za ekran 3 sata :)

Orginalna priča, zanimljivi likovi, odlična glasovna gluma, grafika. Sve po meri.

Iako je turn based nema spavanje jer bez QTA nema igranja.
 
Nije mi ni palo na pamet da proverim :)

Mislim da bi isključivanjem QTE borba postala dosadna. Ovako sam non stop na ivici pogotovo kod bossova. Neki onе-shotuju pa dolazim u Souls situacije gde ih igram par puta.

Sad sam pogledao. QTE u accessibility meniju ne utiče na parry, dodge i jump) samo na skillove koje igrač baca.
 
Poslednja izmena:
Poslednja izmena:
Kupio i verziju za PS5. Fenomenalna igra, retko dobar soundtrack i glasovna gluma.
 
Nije mi se dopalo u početku i malo je falilo da je batalim, bilo mi je previše kruto i zbrzano kretanje glavnog lika, mesta su mi bila previše apstraktna i sve je delovalo kao neki demo za unreal engine 5 sa default podešavanjima. Ali sam onda malo odmakao sa pričom i upecao se.
Priča je zaista intrigantna i vuče te da igraš dalje, likovi isto interesantni a muzika je absolutno prelepa i atmosferična. Nisam preveliki fan jrpg borbe ali ga gotivim kod nekih serijala (FF, Persona) a ovde je prilično ok urađen, podseća na neku mešavinu Metaphor: Re Fantazio sa quick-time akcijama, i trebaju malo brži refleksi da bi se izbegao napad neprijatelja.
 
Ako bi naveo neku manu to je za moj ukus preterana apstrakcija. Sa druge strane ipak je reč o umetničkom izražavanju tj. svet oblikuje "Slikarka".
 
Nazad
Vrh Dno