Šta je novo?

Chaos Group V-Ray RT & GPU Rendering

Ja juce nisam uspeo da izrendam nista, samo mi izbacivao crnu scenu...pa sam onda provalio da moram da koristim photometric svetla. Krivo mi je sto nemam nijednu cestitu scenu postavljenu u MR, sve su u vRay-u. Pa onda moram da menjam materijale, svetla, kamere...A da rendam cajnike i kocke mi je bzvz:p Kad budem ugrabio vremena ovih dana.
 
Evo ja sam na brzaka iskoristio jednu scenu za Maxwell.

Jedno svetlo. Za Arion sam morao da pravim kameru i obj. svetlo pa je drugacija perspektiva i nije identican DOF ali ... :) Uglavnom, iRay i fRY sam ogranicio na 3 min. rendanja, ARION (takodje hibrid CPU/GPU render) sam prekinuo oko treceg minuta a mRay sam pustio da renderuje pod jakim final gather setovanjem i malo jacim AA (1/64) da dobijem sto pribliznije rezultate. Njemu je trebalo oko 7 min.

(1. iRay (3min CPU + GPU), 2.fRY render (3 min. CPU), 3. ARION (3 min. CPU + GPU), 4. mRay (oko 7cpu))

Quad 2 core@ 3ghz, 4gig. rama i 9800gt 1 giga v rama.
 

Prilozi

  • iRay test 1.jpg
    iRay test 1.jpg
    19.6 KB · Pregleda: 54
  • fRY test 1.jpg
    fRY test 1.jpg
    94.7 KB · Pregleda: 47
  • ARION test1.jpg
    ARION test1.jpg
    94 KB · Pregleda: 55
  • mRay test1.jpg
    mRay test1.jpg
    18.8 KB · Pregleda: 59
Poslednja izmena:
Hm, cudno se izrendala ta poslednja.

Ajde ako te ne mrzi okaci tu scenu negde, da isprobam...taman da uporedim razlike u brzini:)
 
Odlicno, hvala :)

Kod mene okruglo 1 minut traje render (iRay). Primetio sam da karti treba malko rada u 3dsmax-u da podigne klokove u performance mod, tako da i to moze da utice na skor.
 
Poslednja izmena:
E ***. imas 460icu :D
Fermi ubija kako radi! Ovo sto si primetio za mRay i DOFsi u pravu. Meni nije jasno zasto tako ispadne? Nema veze da li je standardni mental DOF ili je onaj novi lens shader, rezultat je isti.

P.S Kako to mislis 1 min okruglo? :) Pa iskljuci mu time limit :D Imas 3 opcije, da ogranicis vreme, broj passova i beskonacno.
Stavi 3 min da se renderuje pa okaci sliku da vidim koliko detalja jos doda.
 
Poslednja izmena:
Mozda sampling...neki bug sa tim.

Btw, sad videh da je render time bio ogranicen na 1 minut, rezultat je bio ovo

vyxeeh.jpg


Deluje mi i da ima nesto manje noise-a, bez obzira sto je renderovala za manje vremena. Which is nice:p
 
Samo sam spicio render, ocekivao sam da ce Gamma/LUT setovanja prilikom importa fajla da budu dovoljna da se usvoje, ali razlike ipak ima.

Na arion slici mi deluje da ima manje light bounce-a...a mozda samo gamma / expozicija...nisam siguran:)
 
Render od minuta, sada u tandemu sa 8800GT:

25yuq1s.jpg
 
Izvinjavam se za off...

Da li sam te dobro razumeo, da CUDA (u ovom slucaju iRay) može iskoristiti dve (ili i više nV karti) u sistemu čak ako matična ploča ne podržava SLI????
 
Naravno...SLi i kad imas, mora da se iskljuci za ovakve stvari:)
iRay ce da koristi sve sto imas u masini, graficke kartice (CUDA capable, dakle 8xxx i novije), procesore...
 
Poslednja izmena:
Dobijam optrpilike iste rezultate. Mozda maaalko vise noise-a. Ne znam ... ne mogu nikako da uposlim iRay u neki ozbiljan test. Na grafickoj imam 1giga vram-a i mogu da napucam objekata i sve, ali bas se gusi. FryRender jeste sporiji ali mi daje mnogo "lepse" rezultate.
 
Mali update na ovom polju...

iRay je dobio (tj dobice uskoro) i GPU realtime preview



Octane je pre par meseci dobio svoju "kopiju" za Blender (tj na malo kontroverzan nacin lol) - koja je besplatna

 
Ne vidim zašto je Cycles kontroverzan. Zar nije autor Octane rendera isti čovek koji je napisao Cycles?
 
Poslednja izmena:
Nije. Brecht je kratko vreme radio u refractive software-u, a par meseci nakon toga pojavio se cycles koji dosta podseca na octane. Otud i kontraverza:)

Poz
 
iray daje dobre rezultate ali me noise izludjuje...

igrao se malo oko enterijera. ovo je plod rendera od 30 minuta na masini iz potpisa
 

Prilozi

  • nja.jpg
    nja.jpg
    816.4 KB · Pregleda: 72
Ta soba ti je osvetljena samo kroz prozor? Ako je tako, to je sa ovim glossy podom otprilike najtezi slucaj za renderovanje, jer sve zavisi od bounce-ovanja fotona. Ovde ti se javlja noise, dok bi u regularnom renderu imao dosta fleka po podu i zidovima, dok ne pojacas sample-ove poprilicno. Noise ce da bude sve dok render traje (a tehnicki moze da traje neograniceno) i postepeno ce da se smanji do prihvatljivog nivoa.
Probaj da stavis "ravno" (plane) svetlo na prozor, i/ili dodaj jos neko svetlo unutra.
 
will do :) tnx
 
Nazad
Vrh Dno