Šta je novo?

Carina na posiljke [FAQ u prvom postu]

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ne mesam se u tvoje izbore tumacenja stanja tih posiljki samo kazem da cesto ti statusi podnosenja na carinski pregled su formalni mogu da objave 15 dana podnosenje na carinski pregled a to ne znaci ni d aje blizu carinskog pregleda ..samo to ..
Kada dodje na carinu to je stavr njihove azurnosti a to posta samo formalno svakodnevno izbacuje te statuse
sve dok tvoj paket ne dodje na red..To sam rekao informativno..U pravu si ne tice me se..

Slazem se ja da je to formalno podnosenje na carinski pregled svaki dan, sve dok se to stvarno I desi. Ovde je slucaj sto toga uopste nema. Kao da je I dalje u Posti i da nije ni stiglo do Carine.
Screenshot_20190621_211247_yqtrack.app.jpg
 
Pa zar nije bilo priče da više nema nema tog statusa Podnošenje na carinski pregled. E sad ne sećam se jel to važi za NS, BG, NI... Ili za neke samo...

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
Pa zar nije bilo priče da više nema nema tog statusa Podnošenje na carinski pregled. E sad ne sećam se jel to važi za NS, BG, NI... Ili za neke samo...

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk

I ja sam do pre neki dan mislio da ga nema vise, pa su mi u cetvrtak dve posiljke otisle na Carinu uz svakodnevno obavestenje o podnosenju na carinski pregled. Evo jedne...
Screenshot_20190701_124621_yqtrack.app.jpg
 
Toga se i plašim. Jasno mi je šta traže, ali nešto sam nepoverljiv. A sve je naizgled regularno.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 
Zbog čega plaćaš direktno karticom, pored PayPal-a? To baš i nije logično, zato ti i traže podatke...
 
Plaćam uvek PayPal-om. Kao i ovog puta. Jedan paket mi je odavno stigao, a ovaj putuje od 01.05. i nikako da stigne, a ni praćenje nešto ne radi najbolje. Zato sam i pitao, jer mi je sve sumnjivo. Prvi put mi se ovako nešto dešava, a gomilu paketa sam uredno naručio i primio u prethodnim godinama.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
171231fc339df352ce7f4715313ebe1a.jpg
 
Poslednja izmena:
Ovako mi je od petka,zadržala carina 2 MI band 4 narukvice.
Koliko se obično čeka da završe carinjenje???
7151bb47fcd90d0883381e28d130d722.jpg


Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Posiljka od 17.06 I dalje u statusu "za carinu". Nista se nije promenilo. Pisao sam carini na mail [email protected] I dobio neki vec pripremljeni odgovor koji imaju kao mustru za sve upite, po sistemu "mnogo smo zauzeti".

"Поштовани,

С oбзиром да је задњих месеци у приспећу велики број пошиљака и поред свих напора које улажемо ради брже обраде пошиљки,постоји одређени застој.
Уколико нисте добили обавештење за доставу додатне документације, пошиљка ће бити обрађена што је брже могуће.
У нади да ћете имати разумевања за насталу ситуацију при отпреми пошиљака крајњем кориснику, молимо за стрпљење.

Срдачан поздрав,

ЦИ Пошта Београд"

Medjutim, nesto mi u celoj prici ne stima. Kao prvo, sve posiljke koje su stigle posle te, a bilo ih je 12, ekspresno su otpremljene, dok su dve zadrzane na Carini, uz regularno menjanje statusa "PODNOSENJE NA CARINSKI PREGLED". Raspitivao sam se I u posti oko zahteva za potragom, gde su mi rekli da u principu posiljalac (u ovom slucaju Kinez), moze da zatrazi potragu za posiljkom, a ne ja kao primalac. Poslao sam i mail posti, preko sajta, medjutim, njihov odgovor ocekujem tek u ponedeljak (nadam se). Ne znam vise sta da radim, osim da jos vidim sa Kinezom da li hoce da posalje zahtev za potragom. Cekacu jos narednu nedelju da vidim sta ce se desavati.

Pogledajte prilog 271670
Ispostavilo se da je bilo dobro sto sam pisao Posti, jer su mi odgovorili da posiljka koja stoji od 17.06 u statusu za Carinu, uopste nije moja. Navodno poslata za Novi Sad, jer je odatle I doslo obavestenje. Poslao Kinezu upit oko ispravnosti tracking broja I dobio odgovor da je moja posiljka bila ostecena prilikom transporta do Pekinga, da im je vracena, te da su je prepakovali I poslali pod drugim brojem koji mi je danas dostavio (malo se zaboravio da javi:)). Prema trackingu, vec je pristigla I urucenje ce biti sutra.
 
Poslednja izmena:
Ja sam nov član, koji je manje više iščitao temu ali ipak moram da pitam.

Prijatelj iz Belgije mi je poslao DHL-om 2 majice sa logom kompanije u kojoj radi, juče su me kontaktirali iz DHL i pitali da li očekujem neku robu iz Belgije. Poslala sam im tj. forwardovala moju email prepisku sa pošiljaocem iz koje se vidi da je reč o poklon majicama ali je ispao problem jer je on iste poslao preko svoje kompanije i nije priložio fakturu sa navedenom vrednošću majicu.
Sada traže da on njima dostavi "pismo izvinjenja" i fakturu a od mene da im platim uslugu carinjenja i dažbine državi.

Ono što me zanima je da li sam ja obavezna da platim uslugu carinjenja i dažbine ako je vrednost tih majica u DHL pošljci 20€ (jer će im tu vrednost dostaviti moj prijatelj na dodatnoj) fakturi, zar DHL ne propuša pošljke vrednosti ispod 50€ bez dodatnih troškova?

Izvinjavam se na dužini posta i unapred zahvaljujem na odgovorima. :)
 
Od istog prodavca narucujem vec trecu posiljku i juce mi pise da je vracena pošiljka prodavcu... zovem postu u Bg kazu mi da to znaci da je pogresna adresa. Zovem u Ns u posti odakle stize posiljka niko se ne javlja 3 sata. Novi Sad najgora posta i carina na svetu.
537e06d8bd3e4988e393e72e9aaa8841.jpg


Sent from my Mi A2 using Tapatalk
 
Mozda su izabrali pogresan status... za jednu posiljku u zemlji stavili su ”Vracena (UMRO)” :D Greske se desavaju.

Zovi tu postu... ako vec nisu vratili ili jos bolje da odes do njih ako ti je to bitno.

21102

Локација: НОВИ САД
Назив: 21102 НОВИ САД
Адреса: ВОЈВОЂАНСКА 5
ПАК: 403601
Радно време: 08.00-19.00
субота:08.00-14.00
Телефон: 021/4807-190 021/4807-186


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Zovem ih evo vec 4 sata ne javlja se niko. A nemam mogucnosti da odem do poste.

Sent from my Mi A2 using Tapatalk
 
Evo mene opet. Izgleda da Kinez hoce da me prevesla. Pisao sam par postova iznad da me zezaju nesto oko posiljke. Danas odem do poste da vidim o cemu se radi i dobijem informaciju da posiljka nikad nije ni stigla do Srbije. Kinez mi trazio JMBG i kopiju licne karte jer navodno nasa posta nesto zeza. Naravno, ispostavilo se da Kinez laze i danas mi salje sledece poruke:
Thank you for your reply. We sincerely apologize for this delivery issue.

As you did not purchase the shipping insurance during the checkout please understand that we can only partially refund you for this issue.

In order to resolve this issue please consider the following solutions:
1. Partial Refund To Wallet
We can refund you 4.87 USD to your Gearbest Wallet for use on your future orders.
In addition, we will reward you with extra points that you can use as a discount towards your next purchase. (You will receive 1 point for every 1 USD refunded. Kindly note points are not rewarded on wallet balances used.)

Refunds to your Wallet will take up to 24 hours after being processed.

2. Partial Refund To Original Payment Account
We can refund you 4.87 USD to your original payment account.

For PayPal refunds, please allow up to 48 hours for the transaction to process and appear in your account. In rare cases, please allow 3-5 business days for refund to be processed.
For credit card refunds, please allow between 7-14 business days for the transaction to process. This time depends on your card issuing bank and is unfortunately beyond our control.

Kindly let us know your decision at your earliest convenience.
We look forward to hearing from you soon.

Gearbest je u pitanju.

Jel da prihvatim da mi vrate polovinu para ili mogu za nesto bolje da se izborim?
Izvinjavam se sto mozda smaram, ali nemam iskustva sa ovakvom situacijom, a desetine paketa sam uredno dobio do sada.

Hvala
 
U kom smislu ne?

Ako je istekao rok za koji treba da isporuči robu i ako ceniš da te zeza podnesi pay palu refund zahtev vratiće ti ceo iznos....što bi se zadovoljio sa pola ako misliš da te mulja? U svetu paypala i ebay rizik od neisporučivanja robe je na prodavcu...dakle ako nema dokaz da ti je uručena roba mora da ti vrati pare...naravno neki pametnjakovići su to zloupotrebljavali pa neki neće više da šalju u Srbiji...ali to je druga priča...
 
Poslednja izmena:
Eto mene opet sa "problemom". Sa amazona stigla tastatura preko UPS-a, naručena 1-og, poslata 2-og i u BGD stigla 4-og. Juče sam očekivao da će stići kod mene, međutim posle 15:00 status promenjen da je potrebno pribaviti dodatnu dokumentaciju za carinjenje.
Naravno, znam šta im treba, ali status takođe kaže da nisu uspeli da kontaktiraju primaoca (kako da ne).
Danas sam nazvao UPS Srbija, to jest AKS, i rekli su mi da će danas jedan od njihovih kolega zvati sve kojima je stigla juče pošiljka, a treba da se carini. Naravno do sada me niko nije nazvao.

Sa DHL-om je to odmah stiglo na email i kontaktirali su me direktno.
 
Ako je istekao rok za koji treba da isporuči robu i ako ceniš da te zeza podnesi pay palu refund zahtev vratiće ti ceo iznos....što bi se zadovoljio sa pola ako misliš da te mulja? U svetu paypala i ebay rizik od neisporučivanja robe je na prodavcu...dakle ako nema dokaz da ti je uručena roba mora da ti vrati pare...naravno neki pametnjakovići su to zloupotrebljavali pa neki neće više da šalju u Srbiji...ali to je druga priča...

Sad je sve jasno.
Evo sta mi Kinez napisa kad sam mu poslao poruku da cu se obratiti direktno PayPal-u da oni rese problem i da ne zelim delimicni povrat novca:
Dear Vladimir, we remind you that you do not pay a shipping insurance, following our policies we can offer you the solution mentioned in the previous message, we ask that you please choose one of the options to proceed with the refund, we apologize for the inconvenience caused.

Sto se mene tice ovo je poslednji put da nesto narucim preko Gearbest-a. Kao nisam platio "nepotrebno" osiguranje ?!?!
 
Pisao sam ja odavno na GB temi kako mi 20% paketa ne stiže kad ne platim osiguranje. Takođe ne objavljuju negativne komentare uopšte... Davao sam 1 za neke sitnice očajnog kvaliteta i to nikada ne izađe na sajt. 4-ke i 5-ice normalno mogu.

Ja sam tu đubrad na kraju izbrisao iz bookmarka.
 
@vladabg

Ako si platio preko PayPal-a ne zanima te taj njihov shipping insurance. PayPal ti je više nego dovoljno osiguranje i uopšte ih ne zanimaju GB-ove gluposti.
Ne prihvataj parcijalni refund već traži povraćaj novca preko PayPal-a.
Samo u PayPalu idi u transakcije, klikni na spornu transakciju i pokreni zahtev za refund. Tu im priloži broj za praćenje, screenshot transakcije i to je to, dobićeš od PayPal-a sav novac nazad ako se po praćenju vidi da ti paket nije isporučen.
Taj GB-ov insurance je čist lopovluk i bezobrazluk, čak ako uređaj dođe neispravan ili polimljen ako nemaš kupljen isurance prave se blesavi. Sa GB-a kupujem isključivo ako ne nađem na Aliju.
 
@vladabg

Ako si platio preko PayPal-a ne zanima te taj njihov shipping insurance. PayPal ti je više nego dovoljno osiguranje i uopšte ih ne zanimaju GB-ove gluposti.
Ne prihvataj parcijalni refund već traži povraćaj novca preko PayPal-a.
Samo u PayPalu idi u transakcije, klikni na spornu transakciju i pokreni zahtev za refund. Tu im priloži broj za praćenje, screenshot transakcije i to je to, dobićeš od PayPal-a sav novac nazad ako se po praćenju vidi da ti paket nije isporučen.
Taj GB-ov insurance je čist lopovluk i bezobrazluk, čak ako uređaj dođe neispravan ili polimljen ako nemaš kupljen isurance prave se blesavi. Sa GB-a kupujem isključivo ako ne nađem na Aliju.
Hvala puno na detaljnom odgovoru.
Tako sam uradio na kraju, direktno preko PayPal-a. Prethodno sam za svaki slučaj poslao još jednom poruku Kinezu da vi vrati ceo iznos sa upozorenjem da ću se obratiti Paypal-u. Naravno napravio se blesav, te sam momentalno nakon toga otišao na PayPal i odradio gore navedeno.
Hvala još jednom.
Od sad samo AliExpress.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 
Koliko vremena je proslo od kada si kontaktirao paypal, do vracanja para?
 
Kakva su iskustva sa JoyBuy za skuplje stvari? Ja sam uzeo 2-3 sitnice, sve je stiglo bez problema, ali ništa od toga nije koštalo više od pet evra.
 
Zna li neko kako postupiti sa Dhl-om kad stigne pošiljka koja ide na carinjenje?
Nema tu mnogo filozofije. Poslaće ti par dokumenata koja trebaš popuniti. To skeniraš popunjeno i zajedno sa očitanom LK (ako ti je čipovana) pošalješ u replyju na mail sa koga su ti poslali. Nakon nekoliko dana će ti poslati cenovnik gde će ti reći koliko će troškovi iznosti gde u repayu potvrđuješ ili odbijaš da platiš troškove. Ako potvrdiš poslaće ti uputstvo za plaćanje DHLu za špediciju i upravi carina za carinjenje (broj računa, poziv na broj, opis tj. svrha plaćanja i iznos). Kad im uplata legne šamlju ti njihovim kurirom pošiljku.

Послато са SM-G975F помоћу Тапатока
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno