Šta je novo?

Carina na posiljke [FAQ u prvom postu]

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
pa onda su očigledno neki muvatori, ja obično u početu pravim male porudžbine 10-20€ dok nemam neko iskustvo sa šopom, da vidim kako se ponašaju kad ima problema, ako ne mogu da reše problem na porudžbini od 15$ onda su za recicle bin, nepouzdani, ne vredi kupovati ništa skuplje... Al tebi to sad ne znači puno, zar ne... Jedino da ih smaraš, svaki drugi dan pošalji mail, otvori tiket, idi na čet ili šta već imaju kao komunikaciju sa strankama, svaki put pitaj jedno pitanje, bez mnogo opisa i piskaranja tipa
da li ste poslali moju porudžbinu broj xyz?
pa sledeći dan
a zašto je niste poslali ili ako jesu a kad ću dobiti broj za praćenje
smaraj ih, to je jedino rešenje, spamuj kao oni tebe što spamuju..
 
Ma smaraci da sam znao nikada nebih od njih... Smaram ih ali ovigledno ne reaguju... Vise... Navikli :)
Pretio sam im da necu vise nikada od njih naruciti da cu svima reci da su najgori i da cu napraviti blog o njima. Ma meni samo treba tracking number da znam gde je paket. Doduse jedan paket mi je od njih stigao, narucen kada i ivaj samo vrednosti 15$ ali je stigao pre skoro 2 nedelje, jedino da nije jos na carini... Poslednji odgovor sam sa sajta dobio da cekam 21.03 pa ce kontaktirati kurire da vide gde je paket, ali ja pitam kintaktirajte sada 5 dana pred 21. Hocu da znam gde je moj paket a ne da ga cekam 2/3 meseca. Samo ponove poruku za cekanje do 21. :(
 
Moguce je da nemaju na stanju (ako je nesto sto je jeftino i dobro :) ) i onda cekaju da stigne, a kupce zavlace tako..
 
Jel neko narucivao preko light in the box sajta? Ja imam jedan paket poslat 22.02. I jos uvek mi nije stigao, platio sam im 150$ i nikakav tracking number nisam dobio... :(
Ja sam narucivao sa tog sajta i sa miniinthebox. Ni ja nisam dobio tracking number ali su i bile sitnice od po 5&10$ ali su stigle malo duze sam ih cekao ali rezultat sam rekao. U principu vise nisam narucivao odatle sem to dva puta.
Po meni se ne isplati narucivati odatle jer nije nista povoljnije a i nikad ne dobijes tracking na manje iznose gde recimo na Aliju i ponekad dobijes za manje cifre ovde nema trackinga do mislim 30$ pa mi cudno da za 150$ nisu dali broj, mozda nisi gledao gde treba jer je to velika suma da se ne dobije broj.
 
Ma seljaci nikada vise nista preko njih. Samo neznam kako da im zaprrtim vise stalno mi pisu da sacekam taj 21.mart i da ce mi do tada stici paket.
 
Inace proveravao sam za tracking number i bas su mi napomenuli da nemam, iako sam za postarinu doplatio nekih 15tak20$
 
Koliko ovih dana obično čekate da vam paket prođe carinu? Moj je već 7 dana tamo, nadam se da će se smilovati da ga pogledaju u narednih par dana...
 
Telefon Letv Le Pro x800, platio na ali-ju €246... Kinez napisao na paketu $87. Carinik procenio $200 i platio sam 7500 din (carinu i PDV).

Telefon Lenovo K80m, platio €188... Kinez napisao na paketu $112. Carinik procenio $200 i naplatio 7500 din (carina+PDV)

ODUSTAJEM :(

Redmi Note 2 u ponedeljak mi stigao i nisam platio carinu ;).
 
Na drugom forumu isto lik ništa nije platio za redmi3. Izgleda samo xiaomi prolazi tako :D
 
Ljudi imam pitanje, drugaru stiglo pismo, kao da dostavi racun ili fakturu, e sad gde da posalje ako neko zna, na njihov email?? hvala
 
Jel zna neko sta ovo znaci na slici? Kod za pracenje koji mi je kinez dao ocigledno je prepoznat od strane poste, ali nema mnogo informacija. Narucio sam ovo sa Alija 16.02.
 

Prilozi

  • Screenshot_1.png
    Screenshot_1.png
    18.5 KB · Pregleda: 165
Dear , We sincerely apologize that your package was delayed during shipping. Unfortunately your package was delayed due to an extremely busy schedule of the courier. We have contacted this Air Mail courier and asked them to prioritize the delivery of your order. So we would really appreciate if you could kindly wait for a few more days. However, if you do not receive your order by [2016-03-31], please contact us as soon as possible. We will either arrange the reshipment with Trackable Airmail of the package to you, or send you a reward which values the package cost as the compensation. As a token of our apology we offer you a rewards worth 10 USD. Note: 1. Please find these Rewards 24 hour later in your Personal Center : My Rewards & Credit. 2. The Expiration Date is 3 months from today. 3. The Total Price for All Products must be over TWICE of the rewards value. 4. The payment currency has to be identical to your Rewards currency. 5. It will automatically appear in your checkout payment process when meeting the requirement. 6. Rewards cannot be withdrawn or replaced for a cash refund. We apologize again for the delay and any inconvenience this may have caused. Thank you for your patience and support. Sincerely, Zoe LightInTheBox Customer Service
 
Ljudi ovo je odgovor u celosti od njih! Ja sam rekao da ukoliko ne stigne u ponedeljak salju ponovo sa trackingom. Neznam sta mi je ciniti meni to deluje da nije ni poslato. Ljudi ne narucujte od njih evo ja se sa njima mucim nemojte i ci.
 
Za moj set top box ništa carina, samo PDV, mogli su da ga puste i bez ovoliko čekanja na carini :)
 
Za location piše Malme i da je dispečovano za kantri ov destinejšn. Ja mislim da će najkasnije u toku sledeće nedelje da stigne kod nas.
 
Pozdrav forumasi,
treba mi mala pomoc,posto prvi put mi neki paket ide ovako,da li sam ja dobro shvatio,da paket nije carinjen i da cekam samo urucenje,hvala Vam unapred.Evo print screen-aUntitled-2.jpg
 
Pa to ti stize u ponedeljak, vez carine..
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno