Šta je novo?

Carina na posiljke [FAQ u prvom postu]

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
yup, welcome to Serbia :D
 
I can see that it is DHL Express worldwide. So, approximately 40€ in total?! Crazy!!!!!
If its DHL Express there is a huge possibility that DHL agents will ask you for 25-40 euros to pay them so they can finish paperwork with serbian customs. Also you will have to pay 30-32% import taxes. There is a way to check who will deliver it to you in the end.
On this link https://www.posta.rs/eng/alati/pracenje-posiljke.aspx you will find Serbian Post tracking bar. You should copy-paste your package tracking number. If serbian post recognizes it and gives you some status thats a good news. There is a huge possiblity that Serbian Post will handle and deliver the package which means no need for additional costs (for handling the customs). You will only pay import taxes.
If Serbian post system dont recognize your tracking number but DHL tracking system does, this probably means THEY will handle everything. Which also means that you will probably have to pay them their share including import taxes. Which is not that cheap in the end.
 
Poslednja izmena:
Najverovatnije će da ga izadje sveukupno oko 70€ (špedicija + pdv + carina)
 
Izvinite sto pitam @risa @nijebikovic ali posto su vam pustili posiljke sa carine. Ako su vam posiljke vece od 50e, da li su vam napisali nesto u statusu kao "Ocarinjen"?
 
Ne postoji taj status, da li je ili nije ocarinjen vidiš tek kad primiš paket...
 
To "ocarinjen" nikada nije pisalo ali u ranijem praćenju znao si da trebaš da platiš nešta jer je bio status gde si video vreme zadržavanja na carini. Saznaćeš kada poštar zazvoni a ti treba da imaš nešta novca u džepu. Uvek se računa famoznih 32% davanja (carina+PDV) a kako bude.
 
Pa da čim ne puste istog dana znači da će biti naplaćeno ili samo otvaranje ili carina a pdv u svakom slučaju...
 
nastavice oni da dizu cene postarine. Sledece godine verovatno nista isp
Izvinite sto pitam @risa @nijebikovic ali posto su vam pustili posiljke sa carine. Ako su vam posiljke vece od 50e, da li su vam napisali nesto u statusu kao "Ocarinjen"?
Nema takvog statusa. Ali s obzirom da je i na fakturama naznaceno 50+ evra, Ocarinjeno je 100%
Zaista nikad nisam imao problem sa Carinom u Beogradu, Uvek su postovali fakture. Doduse ja od prodavca uvek trazi da sredi dobro dokumentaciju i da jasno prikaze cene.
E sad valjda ce posteno odraditi i ovaj paket sto je prosao carinu. Dok ne stigne ne znam.
 
Pa da čim ne puste istog dana znači da će biti naplaćeno ili samo otvaranje ili carina a pdv u svakom slučaju...
Već neko vreme ništa ne znači da li puste istog dana ili se čeka, u praćenju uvek piše carina Bgd a zna se da se carini regionalno. Čak i da je expresno prošlo carinu ne zna se ništa dok poštar ne zazvoni-
 
nastavice oni da dizu cene postarine. Sledece godine verovatno nista isp

Nema takvog statusa. Ali s obzirom da je i na fakturama naznaceno 50+ evra, Ocarinjeno je 100%
Zaista nikad nisam imao problem sa Carinom u Beogradu, Uvek su postovali fakture. Doduse ja od prodavca uvek trazi da sredi dobro dokumentaciju i da jasno prikaze cene.
E sad valjda ce posteno odraditi i ovaj paket sto je prosao carinu. Dok ne stigne ne znam.
Meni je paket ispod 50eura pa je opet bio na carini 10 dana. Nema pravila, kako se cariniku ćefne taj dan.
 
Zdravo
Treba da mi stigne reklamacija od Logitecha preko UPS-a (volan G920). Sve je placeno sa njihove strane. Poslali su mi paket pre neki dan i sada je stigao na carinu. UPS me je kontaktirao sve normalno oko izjave i ovlascenja i ja sam to lepo sve poslao. Problem je sada to sto mi UPS trazi "Proforma invoice" koji ja nemam a Logitech odbija da mi posalje. Kako mi savetujete da dalje postupim?
Hvala
 
Zdravo
Treba da mi stigne reklamacija od Logitecha preko UPS-a (volan G920). Sve je placeno sa njihove strane. Poslali su mi paket pre neki dan i sada je stigao na carinu. UPS me je kontaktirao sve normalno oko izjave i ovlascenja i ja sam to lepo sve poslao. Problem je sada to sto mi UPS trazi "Proforma invoice" koji ja nemam a Logitech odbija da mi posalje. Kako mi savetujete da dalje postupim?
Hvala
Pa jel imaš neki imejl gde ti stoji koliko si platio, ili u tvom slučaju da si platio pa da si poslao nazad njima da ti pošalju ispravnu robu, mada ako hoće da šilje mogu pošto verovatno nisi privremeno izvezao robu iz zemlje....? To bi trebalo da je dovoljno i izvod iz banke. A i oni su morali (ali ih očigledno baš briga) da daju račun na 0.00.
 
Poslednja izmena:
Pa jel imaš neki imejl gde ti stoji koliko si platio, ili u tvom slučaju da si platio pa da si poslao nazad njima da ti pošalju ispravnu robu, mada ako hoće da šilje mogu pošto verovatno nisi privremeno izvezao robu iz zemlje....? To bi trebalo da je dovoljno i izvod iz banke. A i oni su morali (ali ih očigledno baš briga) da daju račun na 0.00.
Ja nisam njima slao proizvod nazad. Poslao sam dokaze preko mejla kako prozivod ima kvar i oni su samo poslali novi.
 
Pa jedino što ti presotaje je da daš te imejlove što imaš i to da moliš boga da će da prođe. A u svakom slučaju su morali da daju račun na 0.00 ali ako neće nište ti tu ne možeš.
 
to je protivzakonito :)
 
Pošto je ovo Srbija to ti niko sa sigurnošću ne može reći ali ono što je sigurno oni su morali da pošalju račun. Možd aje najbolje da im opet pišeš i kažeš da će bez toga roba biti vraćena i da su bili dužni u skladu sa carinskim propisima da to pošalju. Ako neće jedino ti presotaje da probaš ako hoće da ti pošalju preko obične pošte oni su znatno nromalniji od kurirskih službi ali su oni sada u štrajku, a i velike kompanije obično imaju neku svoju rutinu koju neće da menjaju. Druga opcija je da pošalju na neku adresu u EU pa da organizuješ dalje preuzimanje.
 
Pošto je ovo Srbija to ti niko sa sigurnošću ne može reći ali ono što je sigurno oni su morali da pošalju račun. Možd aje najbolje da im opet pišeš i kažeš da će bez toga roba biti vraćena i da su bili dužni u skladu sa carinskim propisima da to pošalju. Ako neće jedino ti presotaje da probaš ako hoće da ti pošalju preko obične pošte oni su znatno nromalniji od kurirskih službi ali su oni sada u štrajku. Druga opcija je da pošalju na neku adresu u EU pa da ti taj pošalje busom ili lično donese ovde sa nadom da ga naši carinici na granici ne nahvataju.
Hvala na odgovoru. Ako na kraju ne budem mogao da dodjem do tog invoica morace neko da mi donese iz EU.
 
sto ce na granici opet da mu traze :)
 
ne brinem se ja :)
 
Stigla mi ke neka roba, skupa i odvalili po ps i porez i carinu... Sve poplatio preuzeo robu... Sad krece sex.
Roba neispravna, treba da se reklamira... Ima li neki obrazac bilo sta da se salje nazad roba na reklamaciju i da se zameni novom i opet posalje meni ali da ne naplacuju opet carinu i to... Da se vidi samo da je zamena...?
 
Stigla mi ke neka roba, skupa i odvalili po ps i porez i carinu... Sve poplatio preuzeo robu... Sad krece sex.
Roba neispravna, treba da se reklamira... Ima li neki obrazac bilo sta da se salje nazad roba na reklamaciju i da se zameni novom i opet posalje meni ali da ne naplacuju opet carinu i to... Da se vidi samo da je zamena...?
Kada je ocarinjena? Koji datum? Meni od ocarinjena 4.11 jos uvek stoji 61200 otprema.
 
Ima procedura zivr se privremeni izvoz, on je vremenski ograničen i tada nema duplog carinjenja, za to se raspitaj.
 
Kada je ocarinjena? Koji datum? Meni od ocarinjena 4.11 jos uvek stoji 61200 otprema.
Isla je dhl expressom... Bila par dana na carini jer sam pribavljao sva dokument, cim sam poslao sledeci dan atigle uplatnice a isyi razduzoli robu postaru... Posilka stifla na carinu 30.10. Prvog trazili dokumenta i vec za dan dva atigla roba cim sam platio.
 
Upravo treba da platim, pa ocekujem da mi stigne roba vrednosti od 1650$, dolazi preko UPSa(valjda me nece za3bati).
Da li treba onda da trazim "Proforma invoice" od prodavca ili to on salje automatski?
 
Pozdrav,

Imam pitanje, i "procesljao" sam temu, ali je bas ogromna da bih sve procitao, pa ako je neko raspolozen da mi objasni...

Koja bi bila procedura ako zelim da porucim vecu kolicinu proizvoda sa Alibabe?
Tipa, 100-200 kom nekog proizvoda sa cenom od nekoliko stotina eura. Kasnije mozda i vece kolicine/vrednosti.
Naravno, placa se carina za to. I koliko sam procitao, morao bih imati otvorenu firmu za tako nesto.
Ali koji tip firme je najbolji (citaj: najjednostavniji) za tako nesto?
Takodje, spedicija... Da li mogu da se konsultujem sa bilo kime, ili postoje spedicije koje bas rade uvoz iz Kine?

Izvinjavam se ako su pitanja glupa, ali bas nemam iskustva u ovome, i voleo bih ako je neko raspolozen da mi malo detaljnije objasni.

Hvala unapred
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno