Šta je novo?

Carina na posiljke [FAQ u prvom postu]

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ma najviše od svega ih je strah da ukucaju broj bankovne kartice pa kao fol ne znaju da koriste. Kao da tamo sa druge strane sedi neko ko odmah taj broj koristi za dalju kupovinu dok je ne svuče skroz na nulu.

Poznajem ljude koji još ni pare ne podižu na bankomatu već večito čekaju na šalteru, koji su u stanju da čekaju u kilometarskim redovima za plaćanje računa u pošti ili banci sa debelim provizijama, koji ni u radnji ne žele da koriste karticu ili ono ne daj Bože bezkontaktno plaćanje, koji od svih banaka priznaju samo Poštansku Štedionicu...

Kad Srbenda utuvi nešto u glavu tu jednostavno nema leka.

Još kad vidim da neko ode u tržni centar i u onim nafuranim lokalima sa opremom ili na onim pultevima uzme za 1200 din. onu najgoru moguću masku na preklop (koja košta realno 150 din. na Aliju) ,a ja za 1000 din naručim sebi 4 vrhunske maske. I posle bude woooow odakle ti to. Daj brate meni poruči...Nije odakle mi, nego si ti toliko glup da nema dalje. Džaba takvim ljudima bilo šta dalje pričati...

Sent from my Xiaomi Redmi Note 5
 
Poslednja izmena:
Ja sam godinama naručivao svašta drugaru, sa Ebaya, Amazona, Alija... Na kraju mi dosadilo, stvarno više nisam imao živaca. Nemam problem sa tim da isklikćem gde treba i da mu kažem koliko para treba da mi uplati, ali sam svaki put razmišljao šta ako paket negde zaglavi, pa budem morao da se zamajavam prodavcima, vraćanjem para itd.

A ovo što kaže ubabic je odlično opisano. Meni su za zamenu ekrana za BlackBerry Passport u jedinom domaćem servisu tražili 25.000 dinara, pa malo kasnije 20.000, pa sam naručio OEM sa Ebay i sam ga zamenio za ukupno 26 evra i sat vremena posla. Kad ispričam to ljudima kojima su popucali ekrani na njihovim telefonima, oni mi ili ne veruju ili traže da nađem i njima, umesto da se zainteresuju za to kako da sam otvore nalog i naruče ono što im treba.
 
Ljudima svaku uslugu papreno naplatiti, inace nece ceniti ucinjeno.

koji ni u radnji ne žele da koriste karticu ili ono ne daj Bože bezkontaktno plaćanje

Nisam ni ja fan kreditne kartice, jer nije bog zna koliko jednostavnije ili brze nego rad sa zivom lovom. Kartica je prvenstveno korisna bankama pa tek onda korisnicima. Sistem koji mi skida lovu bez mlacenja sa kasirkom bi svakako voleo da vidim. Zato volim paypal i slicne servise, uneses jednom karticu/sredstvo placanja, posle samo potvrdjujes kupovine, nema upisivanja brojeva, datuma, sigurnosnih kodova. Kada naprave fizicku prodavnicu koja mi to isto omoguci, da kupim ono sto hocu i platim automatski, to ce biti napredak. A ne red u supermarketu da se ucitaju barkodovi i kasirka unese karticu.
 
Ili, možda, nemaju karticu za on line trgovinu. Malo nemoguće zvuči da im je lakše sve to preko nekog drugog. Nisam shvatio, oni surfuju, pronađu artikal i kad treba da kliknu na 'Buy Now', pošalju vam link i Vi to uradite umesto njih? Neverovatno [emoji41]
 
Ne znam koliko je još ovakvih diskusija potrebno da administracija zaključi kako imamo posla sa temom kojoj je istekao rok trajanja? Sad već više strana čitamo o naručivanju za druge, to je vaša privatna stvar i tiče se samo vas i vaših prijatelja ili rodbine koga već...
 
E, stigo mi dron, tj. drončić jjrc h36, i prošao je kroz carinu za 2 dana, juhuuu :D


I kod mene su drugari a najveše kolege u pitanju, ne pada mi na pamet da radim dropšiping tj. komercijalno naručivanje, nekad davno pre 10 godina DX bio hit je to možda i moglo da se izvede a sad je to samoubistvo biznis plan...
Ima tu kombinacije lenjosti, neznanja, straha mada ja mislim da je najviše lenjost u pitanju, ima i tih što pošalju linkove ali je više onih što pitaju dal ima toga u kini i kad kažem da ima onda sledi, "aj mi ti to nađi i poruči".
Uglavnom, odosmo mi u off, al šta ćeš, kad je carina spora i ne radi vikendom :d
 
Poslednja izmena:
A ne red u supermarketu da se ucitaju barkodovi i kasirka unese karticu.

Na zapadu imaš samouslužne kase.
Sam provlačiš bar kodove artikala,sam provlačiš karticu ili ubacuješ keš,nemaš fizički kontakt sa kasirkama.
Sam sebi si i kupac i prodavac :d

Inače meni su pustili Mi Band sa carine juče
 
Ima i ovde u IDEA marketima takvih kasa. Ako uopšte uđem kod njih za nešto sitno onda idem na takvu kasu i sve završim sam. Kasirka mi i ne treba...

Odosmo totalno offtopic. Dok Vam ne puste te pakete sa carine. Hehehehe...

Sent from my Xiaomi Redmi Note 5
 
Poslednja izmena:
Ljudima svaku uslugu papreno naplatiti, inace nece ceniti ucinjeno.



Nisam ni ja fan kreditne kartice, jer nije bog zna koliko jednostavnije ili brze nego rad sa zivom lovom. Kartica je prvenstveno korisna bankama pa tek onda korisnicima. Sistem koji mi skida lovu bez mlacenja sa kasirkom bi svakako voleo da vidim. Zato volim paypal i slicne servise, uneses jednom karticu/sredstvo placanja, posle samo potvrdjujes kupovine, nema upisivanja brojeva, datuma, sigurnosnih kodova. Kada naprave fizicku prodavnicu koja mi to isto omoguci, da kupim ono sto hocu i platim automatski, to ce biti napredak. A ne red u supermarketu da se ucitaju barkodovi i kasirka unese karticu.
Imas u Merkatoru samousluzne kase odavno.

Sent from my Galaxy S9+ using Tapatalk
 
Meni dva paketa prošla carinu za manje od 24h u NS, na oba naplaćene carinske dažbine da ne bude zabune, to mi se nije desilo u ovih skoro 7 godina koliko sam u NS, nešto se jeste promenilo :)

Sent from my x2 using Tapatalk
 
Nije bas vezano za temu ali da pitam,kako se placa preko kartice.Fora je u tome sto na kartici imam dinare a i evre. Na sajtu je cifra u evrima tako da bi trebalo evre da skinu?
 
Ako imas evre skidaće prvo od njih. Ako imaš samo dinare banka će konvertovati potreban iznos i skinuti koliko treba u dinarima po nekom njihovom kursu...

Sent from my Xiaomi Redmi Note 5
 
Ako imas evre skidaće prvo od njih. Ako imaš samo dinare banka će konvertovati potreban iznos i skinuti koliko treba u dinarima po nekom njihovom kursu...
Da dodam samo jos jednu informaciju, koju sam saznao odavno. Placanje u dolarima kad imas dinare je najgora opcija. Posto se prvo dinari konvertuju u evre (valjda po kursu banke), pa onda po rojtersovom kursu se konvertuju u dolare. OTP banka - VISA virtual.
(davno je bilo, izvinjavam se ako sam nesto omasio, ne secam se svega 100%)


Paket koji je stigao na carinu 3.9. mi je stigao danas. U pitanju wifi endoskop (~15€) i 2 arduino nano klon plocice.
Endoskop procenje na 25$ (2541 din) i sveukupno sam platio 653 dinara (PDV 508 din).

PS. Ono sto sam primetio je da oni kad otvore paket ili lupaju PDV samo na odredjene proizvode (kad ih ima vise), ili mozda procene ukupnu vrednost svih proizvoda, pa to predstave kao cenu jednog. Posto se ne secam da sam ikada imao vise od stavke u izvestaju.
 
Prosao paket danas 17.9. koji je 04.09. stigo na carinu, 13 dana na carini, 4 dana belgija - srbija ... Strasno paket ocarinili 1365din proracunali vrednost 6100 din a bio je oko 70 dolara, kako sam prosao jel su me osurili ili jok ?
 
Ja bas imam karticu u OTP banku,valjda nece da konvertuju nesta na svoju ruku?
 
Mislis da li ce da ti skidaju sredstva bez tvog naloga?

Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
 
Alo? Ima tema o Platnim karticama, sa odgovorom u prvoj temi.
Manite se offtopica.
 
Kingdian Portable SSD 120GB prosao bez carine. Rezultati testa u temi o SSD-ovima.
 
Narucio sam neki deo za hladnjak sa aliexpressa (sto kod nasih uvoznika nema, normalno) iako je kinez stavio tacnu cenu od 24$ na paketu (samo nije stavio shipping od 10$), on je bio "ocarinjen" 11 dana i onda zadnjem danu na brzinu carina je lupila cenu od 80$, a kada sam slao email sa dokazima da se zalim dobio sam ovo kao odgovor:
Поштовани,


Странка има право да изрази своје неслагање са износом процењених дажбина и уложи приговор на налаз царинарнице у погледу врсте, каквоће, количине и вредности робе, те у управном поступку мора изнети све чињенице и околности и поднети исправе и друге доказе значајне за доношење одлуке.Уколико је оцарињена роба на царинској испостави Пошта Београд , улица Угриновачка 210б Земун, 11080 Београд, приговор или захтев за повраћај више наплаћених дажбина уколико сте платили и преузели пошиљку можете уложити у Вашој најближој пошти и приложити сву пратећу документацију која иде у прилог тврдњи колико је заиста предметна роба плаћена ( фактуру, извод из банке,свифт,...) и насловити га на исту. Улагање приговора на извршени обрачун увозних дажбина или захтева за повраћај више наплаћених дажбина подразумева уплату Републичке административне таксе у износу од 470,00 РСД и то на рачун бр. 840-742221843-57, позив на бр. 97 50016.



Уколико пошиљку нисте преузели поштански оператор ће исту заједно са Вашим приговором проследити на пошту царињења, где ће формирана Комисија имати увид како у приговор са пратећом документацијом , тако и у робу која је била предмет обрачуна увозних дажбина.

За остале трошкове који нису назначени на УПЦД-у одговор можете добити од поштанског оператора.



Срдачан поздрав,



ЦИ Пошта Београд

a normalno posta kaze da to nema veze sa njima i da nista oni tu ne mogu da rade, samo da pricam sa carinom
 
Poslednja izmena:
Narucio sam neki deo za hladnjak sa aliexpressa (sto kod nasih uvoznika nema, normalno) iako je kinez stavio tacnu cenu od 24$ na paketu (samo nije stavio shipping od 10$), on je bio "ocarinjen" 11 dana i onda zadnjem danu na brzinu carina je lupila cenu od 80$, a kada sam slao email sa dokazima da se zalim dobio sam ovo kao odgovor:


a normalno posta kaze da to nema veze sa njima i da nista oni tu ne mogu da rade, samo da pricam sa carinom



Pa obavezno podnesi prigovor, ovi te baš odraše...
 
Kako, da saljem dokumentaciju postom u Beograd ? Posto ovaj u mojoj posti nece da ima nista sa tim...
I odakle im ova uplatnica za administraciju od 470 dinara... kome to dajem ? Na kraju ce da ispadne da je jeftinije platiti originalni iznos
 
Ta taksa je izmisljena da bi ti odustao od prigovora. Da ima pravde oni bi to platili jer su oni pogresili a ne ti.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno