Šta je novo?

Carina na posiljke [FAQ u prvom postu]

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Da vas pitam, možda je bilo već reči o tome, ali ajde da probam. Naime, još 11.11. sam preko Alija naručio oko pet paketa nekih sitnica od po 1 do 3$. Nijedan od tih paketa mi do danas nije stigao, i svaki od (razlicitih) prodavaca mi uporno produžava rok za isporuku kad ih pitam kad mogu da očekujem paket. Inače su brojevi za praćenje pošiljki uglavnom u formatu SYLMY01234567, i nijedna od Android aplikacija ne može da ih track-uje. Ima li neko sličnih iskustava? Treba li da pokrenem dispute?
 
Da vas pitam, možda je bilo već reči o tome, ali ajde da probam. Naime, još 11.11. sam preko Alija naručio oko pet paketa nekih sitnica od po 1 do 3$. Nijedan od tih paketa mi do danas nije stigao, i svaki od (razlicitih) prodavaca mi uporno produžava rok za isporuku kad ih pitam kad mogu da očekujem paket. Inače su brojevi za praćenje pošiljki uglavnom u formatu SYLMY01234567, i nijedna od Android aplikacija ne može da ih track-uje. Ima li neko sličnih iskustava? Treba li da pokrenem dispute?

Uuuu to sam i ja imao par puta,taj sylm sam cekao 50 dana :/
 
Da vas pitam, možda je bilo već reči o tome, ali ajde da probam. Naime, još 11.11. sam preko Alija naručio oko pet paketa nekih sitnica od po 1 do 3$. Nijedan od tih paketa mi do danas nije stigao, i svaki od (razlicitih) prodavaca mi uporno produžava rok za isporuku kad ih pitam kad mogu da očekujem paket. Inače su brojevi za praćenje pošiljki uglavnom u formatu SYLMY01234567, i nijedna od Android aplikacija ne može da ih track-uje. Ima li neko sličnih iskustava? Treba li da pokrenem dispute?
Odmah dispute. Nisu ni poslali.
 
Pre ce biti da nisu poslali, mada meni je bas pre koji dan stiglo nesto isto otprilike 15og novembra naruceno. U svakom slucaju znaju oni zasto salju tom malezijskom postom ili cime vec, jer je jeftinije, tako da otvaraj dispute odmah.
 
Pokrenuo sam dispute za jedan od proizvoda pre nekoliko dana, tražili mi da im dam još par dana fore, nisam odgovarao, prošlo je pet dana koliko smo imali da se dogovorimo, i Aliexpress je rešio da me refundira. Od prodavca dobih još poruku:

"Dear friend,sorry for the trouble we caused,pls accept my sincere apologize.
We gave you the refund just now and the money will be back to your account within 7 to 10 days.
Please check for it then.Here is the website,I think it might be useful,

http://help.aliexpress.com/receive_refund.html

Dear ,our store is small and there is a lot of things need to be improved.
Hoping for your kindly understanding.
If you receive your order several days later, would you please give back the money to our paypalaccount:[email protected] ?
We are a small store. There are something to developed.
Could you pls leave us a five star positive feedback?
Thanks in advance
Best regards
Helen"

Kako ih nije sramota da mi traže da, nakon što se posle 80 dana čekanja ispostavilo da nisu ni poslali paket, da im dam pet zvezdica? Sledeći put pokrećem dispute čim budem video malezijski tracking number, ako uopšte i budem naručivao preko Alija...
 
Plati dhl.
 
Zamena teza. Zato što je jeftino treba da se zagubi? Spreman sam i više da platim, i pristajem da čekam do 60 dana, a oni su dužni da ispoštuju dogovoreno ukoliko sam već platio, ma koliko paket koštao. Ako nisu sposobni da pošalju paket, ne treba ni da se bave prodajom.
 
Zamena teza. Zato što je jeftino treba da se zagubi? Spreman sam i više da platim, i pristajem da čekam do 60 dana, a oni su dužni da ispoštuju dogovoreno ukoliko sam već platio, ma koliko paket koštao. Ako nisu sposobni da pošalju paket, ne treba ni da se bave prodajom.

Slazem se u potpunosti
 
Zamena teza. Zato što je jeftino treba da se zagubi? Spreman sam i više da platim, i pristajem da čekam do 60 dana, a oni su dužni da ispoštuju dogovoreno ukoliko sam već platio, ma koliko paket koštao. Ako nisu sposobni da pošalju paket, ne treba ni da se bave prodajom.

Tacno ali zato ako pise krs posta nemoj uzimat, njihova krivica je jedino sto tvrde nemoguce a to je duzina dostave, jedino express sluzbe kao dhl, tnt koliko toliko garantuju datume, svi ostali ne, cak i nasa posta ne garantuje vreme isporuke
Ja da sam otvarao dispute za kasnjenje pa imao bi 30-tak disputa i verovatno bi me banovali sa aliexpress-a, bilo je kad i kinez ne posalje ali jako retko
 
Tacno ali zato ako pise krs posta nemoj uzimat, njihova krivica je jedino sto tvrde nemoguce a to je duzina dostave, jedino express sluzbe kao dhl, tnt koliko toliko garantuju datume, svi ostali ne, cak i nasa posta ne garantuje vreme isporuke
Ja da sam otvarao dispute za kasnjenje pa imao bi 30-tak disputa i verovatno bi me banovali sa aliexpress-a, bilo je kad i kinez ne posalje ali jako retko

Kako neko ko ne narucuje godinama da zna koja je posta krs a koja nije? Kako neko ko ne gleda threadove na benchu ili drugim cak forumima i ne prati pomno da zna da je BAS malezijska od svih kineskih, hong kong, swiss/nl posta najgora i ne stize mesecima?
Ima pravo da otvara case i posle 40 dana, ionako treba da se ceka njihovih par dana dok se ne escalateuje pa jos 20 dana dok ali odgovori da za 5-6$ refundira. Ne salju oni malezijskom jer im je u komsiluku pa kao blize, ili 'pogodilo se', znaju oni lepo sta rade i kako uspevaju da imaju konkurentnije cene u odnosu na druge kineze.
 
Sve su krs poste, rekao sam jedino ti express kurirske sluzbe nesto garantuju a one su iz kine za srbiju 70-150$
 
To sam postama je cista lutrija. Moja iskustva su, sto se dzidzabidza do 10$ tice, da sam cekao od 10 do 40 dana. Slali su sa svih mogucih posta, a narucivao sam sa Alija, Gearbesta, Geekbuyinga, Pandawilla itd. Gledam da izbegavam kad vidim shipping method Seller's shipping method. Jel zna neko kad pise AliExpress shipping method preko koje poste oni to salju?
 
Imam ja ali jos nije poslato pa neznam sa cime ide, kontam da ce biti nesto sto nemoze da se zapravo prati...
imao sam jednu kinesku regisrovanu poslao sa nekim http://www.mtytrack.com/ drugi kinez treba sa kineskom poslao sa swiss tek se nakon 2 nedelje pojavila na sajtu njihove poste
 
Da li neko zna kako nasa carina procenjuje ekrane za mobilni telefon (touch i panel valjda u kompletu) i da li pustaju uopste?

Treba mi za prijatelja da narucim, ali nisam znao da mu tacno kazem da li moze :)
 
Da li neko zna kako nasa carina procenjuje ekrane za mobilni telefon (touch i panel valjda u kompletu) i da li pustaju uopste?

Treba mi za prijatelja da narucim, ali nisam znao da mu tacno kazem da li moze :)

Beogradskoj prolaze i lokomotive a u vojvodini samaraju sve vece od razglednice, tako...!
 
dobro momci ali ovde verovatno dođe 100 paketa naspram jednog za NS, nemaju tu radnu snagu da pokriju sve. Meni su sad carinili igračku za dete od 20 evra poslatu od drugarice iz Nemačke. Pre toga, kineski nož od 15 evra. Pre dva meseca 5 kesica različitih kvalitetnih šrafova i matica vrednih 15 dolara. Drugaru futrolu i zaštitno staklo iz kine za telefon. Očigledno nema pravila. Stoji na carini 15 dana i onda mi dođe naplata PDV-a od 400 din, smešno zar ne?
 
Poslednja izmena:
Sacekaj par dana i pocece da pise o udbi, zaverama, partijama, zlim carinicima itd.
 
Ma sto se toga tice i meni su carini od sijalica, preko stikera za zid, usb flesa..

Nego me je zanimalo da li ce da puste da se to naruci.

Videcu mozda da narucim sa ebay, iz neke eu zemlje, i da stavi prodavac realnu cenu koliko je. :) Inace se radi o lg g3 touch screenu i svim tim komplet delovima.

U kini je 45-50 dolara, kod nas u radnjama je 130 dolara + namestanje..
 
Da li se desilo nekome ko je narucio npr. neki skuplji telefon iz Kine, da mu naplate samo PDV ili cak nista na carini? Pitam iz naucnih razloga :D
 
Da je ne zaboravimo

Čitam postove iznad i vidim poznata mi persona - Marina Mančić. Iz torbe iskopam carinsku deklaraciju i vidim. Dotična me je klepila za auto alarm. Plaćen je bio 55$ a dotična ga je cenila na 80$ . Mora da je po struci frizerka

Dotični carinik robu od 55$ iz Kine procenio na 70$ nije velika razlika ali zašto?Pa eto kada je postupak reklamacije(žalbe) takav kakav već jeste makar da joj se ime spomene možda pročita pa se postidi ili pročita predpostavljenima pa je nagrade!
 
Poslednja izmena:
Da li se desilo nekome ko je narucio npr. neki skuplji telefon iz Kine, da mu naplate samo PDV ili cak nista na carini? Pitam iz naucnih razloga :D

Meni, telefon je koštao nešto manje od 100€
 
Da li se desilo nekome ko je narucio npr. neki skuplji telefon iz Kine, da mu naplate samo PDV ili cak nista na carini? Pitam iz naucnih razloga :D

Drugaru nista nisu carinili telefon ~170e
 
Sad još da dodje onaj što mu nisu carinili dva ajfona.
Elem, u duhu teme. Meni su carinili svaki telefon i to uglavnom na vrednost koja i jeste. Tako i treba da bude.
Nito su ih puno precenjivali ali ni potcenjivali.
 
Sad još da dodje onaj što mu nisu carinili dva ajfona.
Elem, u duhu teme. Meni su carinili svaki telefon i to uglavnom na vrednost koja i jeste. Tako i treba da bude.
Nito su ih puno precenjivali ali ni potcenjivali.
I meni,3 telefona i sva 3 uredno naplacena.. Nije mi jasno kako se ovoliko ljudi javlja da im prolazi bez haraca.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno