Proveri prvo kod prodavca, pa ako se ispostavi da je carina u pitanju, možeš ovde da ih prijaviš za bilo kakvu nepravilnost i korupciju:
http://www.upravacarina.rs/cyr/Stranice/PrijaviteKorupciju.aspx
Možda je samo neki neodgovorni carinik(ili poštar), i pošto se niko ne žali, on može da divlja, ali čim ga neko bude pozvao u kancelariju da objasni šta je to bilo, biće to druga priča.
Mislim da svaki slučaj treba prijaviti, da bi ubuduće bilo bolje.
ПРИЈАВИТЕ КОРУПЦИЈУ
Управа царина на плану борбе против корупције тежи да се приближи европским стандардима и већ неколико година уназад подсећа грађане да и сами морају да се укључе и дају свој допринос тако што ће пријављивати све неправилности које уоче у раду царинских службеника.
Уколико уочите било какву неправилност у раду цариника или сте пак сведок корупције, то анонимно можете да пријавите путем Отворене царинске линије
064/732
или на дежурни телефон Одељења за унутрашњу контролу Управе царина
066/303-300
а који је доступан 24 часа дневно, 365 дана у години..
Достављање притужби или представки на рад царинских службеника, као и указивање на друге незаконите радње у царинском поступку могуће је и путем интернета, тако што ћете послати пријаву на емаил адресу
[email protected] или попунити доступни образац Отворене царинске линије.