^Nije ni to u Pripyatu, ovo je "danasnjica", misija sa onim spijunom ili sta je vec.Pripyat je bio dobra misija, izuzev ludih kerova (koji znaju da prolecu kroz zidove) i one gluposti na kraju, cirkus...trci, bezi, trazi dzebanu, krvari, sakrij se, pa opet bezi...a tvoj drugar lezi na travici okrenut ledjima neprijatelju, a ovaj "neprijatelj" zna da dodje do njega, opkoli ga na pola metra i gadja tebe da ubije
A i CoD2 je bio ovakav sto se tice spawna, i njega nisam voleo bas puno iz istih razloga, a CoD4 je "uznapredovao" sto se tice istih mana.
U MoH AA i CoD1 je bilo standardno napucavanje, ides sam, pobijes sta ti se nadje na putu, i na nekoliko mesta imas "rostilj" misiju, tj upravo to sa beskrajnim spawnom neprijatelja, tek da razbije monotoniju i da potera adrenalin.
CoD2 je kolik ose secam prvi uveo "non-stop" rostilj, (a videli smo i malo blazu verziju toga u MoH Airborne) a CoD4 je zaista vrhunac.Da, atmosfera, ludnica, tacno...ali mi se jednostavno ne svidja :S: "In war, no man fights alone", to stoji, al se ni ne ratuje sa debilima na obe strane
