Šta je novo?

Call Of Duty: World at War

Daj bre ne zezaj. Znachi i ako igra bude ekstra,opet necjesh igrati samo zbog tematike? ,)

Da, ozbiljno.

Prosto znam da ce me opet terati da se guram i prcim po rovovima, da trcim na tenk sa puskom kako bi nakacio eksploziv, da lezim u blatu i postavljam nagazne mine kako bi unistio APC...
JEdnostavno, ne volim sve to radim, prosto zato sto su mi to uvek najsmor delovi gameplay-a i vec 100 puta sam ih radio i reko sam sebi - necu vise !
:type:
 
Sta to u COD5 moze biti extra osim grafike i WW2 skina? Opet ces ubijati stotine botova bez mozga koji naviru sa svih strana, nema taktike, nema vise putanja, samo trcis napred i pucas. COD (4) SP je po meni put kojim FPS igre definitivno ne treba da idu.

Pa chekaj,koja je poenta tvog posta?
Ako ne volis COD 4 i ne ochekujesh nishta od COD5,shto postujesh uopshte u ovoj temi?


EDIT: Okej @ gx-x
 
Poslednja izmena:
Ima taktike i u cod2 i u cod4. Nije uopste svejedno gde stojis, koji si zaklon uzeo, kuda ces trcati prema cilju itd. Istina je da imas samo jedan pravac kojim mozes da ides ali uglavnom je sirok i mozes da ga iskoristis na vise nacina, da drugacije pristupis problemu itd. U cod4 recimo uopste nije svejedno bilo gde si se zaklonio u onoj TV stanici, niti pred kraj medju onim betonskim barijerama iznad nuclear silo-a itd. Ipak ima varijacija, sasvim dovoljno da svaki put mozes drugacije da odigras.

Uostalom 90% (ako ne i 99%) FPS igara je takvo. Na pamet mi padaju samo 3 koje nisu takve: Stalker, FarCry, Crysis. Ostale sve imaju predefinisane puteve i okvire u kojima se moze kretati.

edit:

== COD5 - World at War
tako ce se zvati

it's going to be grittier, as gritty as ANY game out there to quote. The enemy will be scarier and use new tactics. There will be co-op for the first time in a Call of Duty. Also there will be vehicles and squad-based elements to the multiplayer. Formats: PC, PS3, 360 and Wii. The Wii version is being worked on by a separate team within Treyarch

Screens:
cod4.jpg

cod1.jpg

cod2.jpg

cod3.jpg

cod5.jpg

cod6.jpg

cod7.jpg

:) Ako nista drugo bar ce biti u boji za razliku od cod2 :D

edit1:

:S: Sad vidim da je vec kacen ceo clanak i link ka skrinovima. ***, sorry narode...
 
Poslednja izmena:
Uostalom 90% (ako ne i 99%) FPS igara je takvo. Na pamet mi padaju samo 3 koje nisu takve: Stalker, FarCry, Crysis. Ostale sve imaju predefinisane puteve i okvire u kojima se moze kretati.

U pravu si ali u drugim shooterima mozes koliko toliko da menjas nacin igranja, ovde nema ni malo "stekanja" vec moras napred jer neprijatelji izlaze u neogranicenim kolicinama.

@Srdjan vidi, nisam ja sad neki COD hejter, COD1 me je odusevio, COD2 malo manje a COD4 mi je... nije to toliko ni bitno samo kazem da ne bi trebalo da idu u tom pravcu sto se tice gameplaya, za pocetak bi mogli da "ukinu" beskonacno spawnovanje protivnika jer je to stvarno bezveze.
 
Odlicno je to sto je tema WW2, ali te kosooke ne mogu da svarim ni kroz virtualni nisan. Gade mi se, pa mi se gade. Nisam rasista, ovo govorim samo sa estetskog stanovista, posavsi od izgleda njuske, preko konsitucije tela, pa sve do zagasito zuckaste boje tena. 'bale ih i kineskinje, i japanke, i te 3 palme za dve bitange i ribicu u pozadini ....

Ne volem ih ni ja preterano ali Arapi vs. Amera su mi dozlogrdili.

Dovoljan razlog za igru na temu WW2 je GARAND ;) samo ugodjaj koji stvara taj zvuk i repetiranje je nenadxxxiv za sve vrste modernog naoruzanja :d
Dzaba optike, dzaba laseri ... to je za fenserice ...

Garand a posle AK 47 i bog da te vidi ... normalno neki Creative EAX sound uz to ;)

Potpisujem. Svaka ti je Njegoseva!

Moji prijatelji sa kojima igram DOD, govore o COD 4 sa ushicenjem. Cak se sprdaju sa DODom, kao DOD je smejurija, a COD 4 je pravi rat. Ja sam pre za Wermacht slem. Onda svrsim na jedan. ;)

E izes prijatelje. Pa COD izdanja mi sluze samo da malo presecem DOD.:d
 
U pravu si ali u drugim shooterima mozes koliko toliko da menjas nacin igranja, ovde nema ni malo "stekanja" vec moras napred jer neprijatelji izlaze u neogranicenim kolicinama.

@Srdjan vidi, nisam ja sad neki COD hejter, COD1 me je odusevio, COD2 malo manje a COD4 mi je... nije to toliko ni bitno samo kazem da ne bi trebalo da idu u tom pravcu sto se tice gameplaya, za pocetak bi mogli da "ukinu" beskonacno spawnovanje protivnika jer je to stvarno bezveze.

Pa bezveze je ako chekash da prestanu da dolaze.Al ako ih ubijash,i idesh napred, onda nema problema.
 
Poslednja izmena:
U pravu si ali u drugim shooterima mozes koliko toliko da menjas nacin igranja, ovde nema ni malo "stekanja" vec moras napred jer neprijatelji izlaze u neogranicenim kolicinama.

@Srdjan vidi, nisam ja sad neki COD hejter, COD1 me je odusevio, COD2 malo manje a COD4 mi je... nije to toliko ni bitno samo kazem da ne bi trebalo da idu u tom pravcu sto se tice gameplaya, za pocetak bi mogli da "ukinu" beskonacno spawnovanje protivnika jer je to stvarno bezveze.

E ovo je bas prava poenta zasto je COD4 mnogo losiji u odnosu na COD2, u kome nije bilo, ili barem ne toliko izrazeno kao u COD4, to konstantno spawnovanje neprijatelja...

:) Nisam mislio da je sareno vec da ima boje. COD2 izgleda kao da je 40-tih godina falio deo svetlosnog spektra :D

Pa naravno da je falilo, i meni se bas zbog toga i svideo.
Staljingrad, bela i nijanse sive (crne), taman kako i treba ;).
 
cod4 losiji od cod2 :zgran: Koje bre spawanovanje neprijatelja ? Koji ste vi kamperi hebote :D Nije ni cudo sto vam je smetalo. Stormuj kroz cod4 nivoe i neces ni primetiti da se neprijatelji spawnuju. Ne spawnuju se na svim mestima vec samo na nekim. Zapravo u vecini igre nema re-spawn-a...A i kad ga ima bas je uzivanje napucavati ih :D
 
Kako bre nema re-spawna u vecini igre...botovi se spawnuju svuda, pa cak i u helikoperu (koji izgleda nosi 50+ mitraljezaca) :D CoD4 je frikin spawn-fest :p I sto je njgluplje, rade jedno-te isto; trce istom putanjom, zauzimaju iste zaklone, sedaju za isti mitraljez...i da, bacaju bombe tako precizno da to prkosi svim zakonima prirode- kroz zid, seno, auto...al uvek da ti ananas padne pod noge.
I da ne zaboravim da je igra kriminalno kratka.
Od ovog nastavka ne ocekujem nista, pogotovo sto sam ga vec prelazio (MoH PA), a i ocekujem da ce biti 3 puta kraci od MoH PA.
 
Poslednja izmena:
Uzmi za primer bas tu mapu sa helikopterom. Pobio si ih sve, gadjas helikopter i niko se ne respawnuje sem onih u helikopteru :p
 
Si siguran? To je bese ono u Rusiji.Dakle, livada, bale sena razbacane tu i tamo, helis poliva odozgo a mi SAS komandosi cekamo da neki dilbe otvori vrata podruma :S: I botovi samo dolaze, i dolaze...a ovog u helikopteru sam rokao iz principa, da vidim DOKLE VISE ***.A ovi pesadinci su dolazili iskljucivo do trenutka kada je ovaj pajser najzad otvorio vrata :d ...I onda sve utihnulo LoL.
I onda dva koraka u kucu, i opet krece spawn show, sve dok glupava skripta ne detektuje da je "nesto odradjeno", tipa trigger ili mini zadatak.
Takav gameplay me uzasno nervira jer tera coveka da igra Unreal gde mu nije mesto.U "realnosti" sa oruzjima iz naseg realma i gravitacijom :p
 
pa siguran sam naravno, utrcis u ambar, uzmes zolju i onda gadjas heli. Nema nikog okolo, samo ti i Heli (99% sam siguran, eto, mozda se ne secam dobro)
 
Aha, to je deo posle ovog, i on se ne racuna :D Zato sto je to shatro-mini-arena sa bossom, tj helikopterom.A pesadinci su se spawnovali sve do trenutka dok ne udjes u hebeni ambar...

A nikad necu zaboraviti najgluplji nivo koji sam ikad doziveo u jednoj pucacini: silazak sa onog brda, uz idiJotsko vremensko ogranicenje...koja glupost od nivoa, koji se predje na cist kukavicluk (trk nizbrdo, koga zabole za saborce), jer si jedina osoba u timu koja moze da pogine :d

Ne znam, mnogima se CoD4 svideo, mene je nerviralo sve u toj igri.Presao sam je za jako kratko vreme na nivou pre najtezeg, bilo povuci-potegni na par mesta i to je to...Mislim, smeta mi sto igra "kaznjava" skill igraca i logicno razmisljanje.
Ono kad spasavas oborenog pilota helija u arapskom gradu.Smesno.Sprint kroz botove koji ne kapiraju nista, pokupis pilota i dobauljas ga nazad bez problema...A pre toga sam deset puta zaginuo "takticki" se priblizavajuci, koristeci zaklone i tako to...
 
pa siguran sam naravno, utrcis u ambar, uzmes zolju i onda gadjas heli. Nema nikog okolo, samo ti i Heli (99% sam siguran, eto, mozda se ne secam dobro)

Ma bre on govori o misiji u Pripyatu, kada cekas sa onim likom, koji je ranjen u pedu, helikopter da doje po tebe.

***, gx-x si ti na nekim drogama.
Svi vide ocigledno spawnovanje, a ti jedini ne.
I reci mi jos nesto, jel ti lici igranje COD4 kao REALNO. Trcis pucas na sve strane ko nezdrav, da bi se probijao...

U COD2 je to mnogo realnije... misije su realnije kudikamo.
 
Poslednja izmena:
^Nije ni to u Pripyatu, ovo je "danasnjica", misija sa onim spijunom ili sta je vec.Pripyat je bio dobra misija, izuzev ludih kerova (koji znaju da prolecu kroz zidove) i one gluposti na kraju, cirkus...trci, bezi, trazi dzebanu, krvari, sakrij se, pa opet bezi...a tvoj drugar lezi na travici okrenut ledjima neprijatelju, a ovaj "neprijatelj" zna da dodje do njega, opkoli ga na pola metra i gadja tebe da ubije :D

A i CoD2 je bio ovakav sto se tice spawna, i njega nisam voleo bas puno iz istih razloga, a CoD4 je "uznapredovao" sto se tice istih mana.

U MoH AA i CoD1 je bilo standardno napucavanje, ides sam, pobijes sta ti se nadje na putu, i na nekoliko mesta imas "rostilj" misiju, tj upravo to sa beskrajnim spawnom neprijatelja, tek da razbije monotoniju i da potera adrenalin.
CoD2 je kolik ose secam prvi uveo "non-stop" rostilj, (a videli smo i malo blazu verziju toga u MoH Airborne) a CoD4 je zaista vrhunac.Da, atmosfera, ludnica, tacno...ali mi se jednostavno ne svidja :S: "In war, no man fights alone", to stoji, al se ni ne ratuje sa debilima na obe strane :p
 
Poslednja izmena:
koji vam je djavo ljudi :) taj spawn je nesto sto karakterishe cod serijal, ako volite stekanje batalite toga vishe nema (kao u prvim medaljama) ... ovde je poenta da stalno mrdash napred uz povremeni stek da snimis gde si sta si (mada je i to retko kada) ... jedini problem je sto sa ovakvim pristupom igra traje prekratko, pogotovo ako je spawn preteran i tera te da samo jurishash napred... cod4 koliko je imao sjajnih momenata toliko je imao i bash zbunjwtf trenutaka... ali nista vishe ili manje nego druge dobre igre...
 
^Ma jasno, Dzi, i u principu nemam nista protiv toga...ali te neke imba stvari koje sam pomenuo, mi smetaju i kvare dozivljaj.Ako ne igras kako ti skripta naredi, bude raznih "anomalija" :p
 
Mozda na prvoj ili drugoj tezini mozes da jurisas napred i da samo ponekad zastanes. Na vecim tezinam mora da se drzi distanca i zaklon i da ih ubijas dok ne smanjis pritisak da bi krenuo napred.
 
Pa sasvim je normalno za COD serijal spawnovanje botova. Oni su to i izmislili.
Samo povremeni stek da se dodje do daha ili malo vezba napucavanje. Sto veca tezina to se igra brze zavrsava. Zvuci paradoksalno ali tako je. Samo jurnjava kroz nivoe...
Nikada od COD-a nisam ni ocekivao vise. Adrenalin rush i to ti je to.
A ono trcanje niz brdo je pravo iskustvo. "Bezte noge usracu vas" dok saborci ginu. hahahhahaha
 
Pa sasvim je normalno za COD serijal spawnovanje botova. Oni su to i izmislili.
Samo povremeni stek da se dodje do daha ili malo vezba napucavanje. Sto veca tezina to se igra brze zavrsava. Zvuci paradoksalno ali tako je. Samo jurnjava kroz nivoe...
Nikada od COD-a nisam ni ocekivao vise. Adrenalin rush i to ti je to.
A ono trcanje niz brdo je pravo iskustvo. "Bezte noge usracu vas" dok saborci ginu. hahahhahaha

:d :laugh: :happy:
 
Citiram korisnika: gx-x
pa siguran sam naravno, utrcis u ambar, uzmes zolju i onda gadjas heli. Nema nikog okolo, samo ti i Heli (99% sam siguran, eto, mozda se ne secam dobro)


Dobro se secas, koliko sam ja provalio, uvek ima odredjen broj neprijatelja. Kada ih upokojis, nema ih vise...
 
Poslednja izmena:
ww2 - opet :wall:
No thanks, I'll pass...

Nemam stomak ni MOH:Airborne da zavrsim kolko mi se gadi vishe taj ww2, matoro oruzje, alijanse i osovine, kuke i motike...Ocu novu pusku, najnoviju, najmoderniju, sa hebeno dobrom optikom kad mi zatreba, podcevnim bacacem granata, laserima ako treba, ne mogu vise da mlataram onim mauzerima i prematorim heklerima.
Naravno ovo je moj u kus. Ja sam se jednostavno smorio od 10 delova MOH i 2 ww2 COD-a. 1 MOH i 1 COD su bili sasvim dovoljni sto se mene tice. Posle njih, ko nije sit ima BF1942 i krljanje do mile volje...

i onda cesh u strahoti izaci sa servera od tone psovki i pljuvanja po tebi :d
 
Ponovo ww2?

Fuj.

Cod4 je igra koja je razbila monotoniju koji je upravo i ww2 doneo. Dosta mi je prokletog naci napucavanja i prokletih dzungli/ostrva kao glavni hajlajt.

Da se napucavaju sa sve teletabisima u timu opet mi je zanimljivije nego ww2. Nije da nece biti akcije, ali jednostavno predhodna 2 cod-a nisu mi dali toliki uzitak u igranju ko shto je doneo cod4 chiju zamerku mogu samo dati na duzinu igre.
 
Poslednja izmena:
i onda cesh u strahoti izaci sa servera od tone psovki i pljuvanja po tebi :d

:p Na serverima ne koristim GL. Pricao sam o SP, ne o MP. Uostalom, ne bi GL bio problem ni u MP da ga ne zlostavljaju, mada, to je tesko definisati, mislim, sta je zlostavljanje, a sta nije :p
 
Citiram korisnika: gx-x
pa siguran sam naravno, utrcis u ambar, uzmes zolju i onda gadjas heli. Nema nikog okolo, samo ti i Heli (99% sam siguran, eto, mozda se ne secam dobro)


Dobro se secas, koliko sam ja provalio, uvek ima odredjen broj neprijatelja. Kada ih upokojis, nema ih vise...

Ma bre, to je "boss-arena" gde ti je zadatak da obori helis stingerom.Kao sto sam vec rekao, do trenutka ulaska u ambar, spawnuju se non-stop.
A i kada si 1-1 sa helikopterom, eno ti gadjaj mitraljesca puskom, pa ces videti sta je "odredjen broj neprijatelja" :d
I opet ponavljam: nije TOLIKO strasno sto se botovi spawnuju do besvesti, nego sto uvek, ali uvek imaju iste rutine.
Mislim, kad se setim penjanja "uz brdo" u rusiji...pa iz nekoliko kuca njih 3 miliona, sve u grupama i periodicno, i svi isto rade...smejurija.
 
Vrh Dno