Šta je novo?

Call of Duty: Infinite Warfare (11.04.2016)

Igra mi legla ko budali samar....a i radi odlicno na mom kompu.
Pravi SF, mozda imam par sitnica da sam primjetio jedino sto mi pada na pamet je bullet damage obicnih pusaka u svemiru, ostaje isti kao u atmosferi sto je glupost s obzirom koliko su se potrudili oko sf detalja.

Mislim na single naravno

Sent from my Z5
 
Igra mi legla ko budali samar....a i radi odlicno na mom kompu.
Pravi SF, mozda imam par sitnica da sam primjetio jedino sto mi pada na pamet je bullet damage obicnih pusaka u svemiru, ostaje isti kao u atmosferi sto je glupost s obzirom koliko su se potrudili oko sf detalja.

Mislim na single naravno

Sent from my Z5

Isti slucaj, legla bas :)

Inace negativac je mnogo jadan :D
 
Poslednja izmena:
Negativac je dzon snou iz got-a [emoji5]
 
Sto pokazuje da je lik John Snow-a mocan a da je Kit Harington u stvari jedan bezvezan glumac.
 
Da se vratimo malo na temu :d
Da li zna neko hoce Cod 4 Remaster imati dedicated, a samim tim i custom servere?!? Sad sam odgledao malo po netu, i stvarno u TDM 6-12 igraca:wall::wall:

Nekom je to ok iz ugla novijih Cod igara, sto je i razumljivo ali ovde su mape dosta vece, ovo je presmesno.

Da, uglavnom je 6 na 6, dok jedino ground war ima do 18 igraca. Probao malo multiplayer radi nostalgije i igra definitivno dobro izgleda i koliko vidim koristi Advanced Warfare engine i onaj budjavi mouse acceleration je ope prisutan i ubija igru. Takodje, nema server browsera i postoji samo matchmaking bez ikakvih indikacija kakav je match u pitanju po kvalitetu neta, kako za igrace tako i za celokupan match. Ovo najvise podseca na MW2 kao i sam HUD koji je MW2/3 klon i nema veze sa onim sa originalnim MW. Sto se tice same igre, ona je u sustini ista, medjutim i pored lepe grafike koja je unapredjena na svakom polju, najgori utisak definitivno ostavlja mouse acceleration jer kontrola igraca kao da je po defaultu pravljena za gamepad (konzole) pa onda portovana na PC, generalno ista boljka kao i sa AW. Sem toga i player count mi dodje nekako mali jer sam nekad proveo hiljade sati na serverima sa bar 20 igraca, pa u poredjenju sa tim igra ovde deluje nekako pusto.
 
Da, uglavnom je 6 na 6, dok jedino ground war ima do 18 igraca. Probao malo multiplayer radi nostalgije i igra definitivno dobro izgleda i koliko vidim koristi Advanced Warfare engine i onaj budjavi mouse acceleration je ope prisutan i ubija igru. Takodje, nema server browsera i postoji samo matchmaking bez ikakvih indikacija kakav je match u pitanju po kvalitetu neta, kako za igrace tako i za celokupan match. Ovo najvise podseca na MW2 kao i sam HUD koji je MW2/3 klon i nema veze sa onim sa originalnim MW. Sto se tice same igre, ona je u sustini ista, medjutim i pored lepe grafike koja je unapredjena na svakom polju, najgori utisak definitivno ostavlja mouse acceleration jer kontrola igraca kao da je po defaultu pravljena za gamepad (konzole) pa onda portovana na PC, generalno ista boljka kao i sa AW. Sem toga i player count mi dodje nekako mali jer sam nekad proveo hiljade sati na serverima sa bar 20 igraca, pa u poredjenju sa tim igra ovde deluje nekako pusto.

O tome i ja pricam. Mape su takve da sve ispod 24 igraca (12v12) nije bas ugodno, ovo govorim iz iskustva iz MW-a, a to iskustvo je preko 1000 sati. Secam se kad je izasao MW2 kad sam video 12-18 igraca, odnosno 12 u TDM slogirao sam se, a onda malo igrao i bilo mi je ok, i to je poslednji Cod koji sam igrao u MP(nije los bio ni prvi Black Ops). Prosto mape su bile mnogo manje i linearnije. Videcemo, rekli su bice dedicated servera, ako ubace tamo kad krene standalone prodaja(a krenuce sada sam siguran, zbog IW-a i njegove prodaje), dakle kroz patch onda uzimam i lepo serveri 24-32 igraca i udri. Ovako i da bude standalone ne uzimam nikako.
 
Mnogo mi se svidja ovaj remaster Modern Warfare-a, grafika je unapredjena podosta :) igram doduse na ps4 a ovaj Infinite Warfare ne znam uopšte dal cu i pokrenuti :)
 
Resio problem za mouse acceleration, igra (a i IW) koristi podesavanje iz Win-a za acceleraciju, pa iskljuciti "enhance mouse precision" u podesavanjima za misa i nisanjenje sada radi kao nekada. Jos samo da se sete da ubace i custom servere ili povecaju player limit (sto ce tesko da se desi) i dobijamo jedan od najboljih remastera.
 
Igra mi se svidja dosta akcije ima sto mi prija.
 
Valjda se enhance pointer precision isključuje po instalaciji Wina, niste hardkor :D
 
Pretpostavljam da remaster ne može posebno da se kupi, pošto bi me to jedino interesovalo? :trust:
 
Igra mi se svidja dosta akcije ima sto mi prija.

Ne prestaje akcija ni na nebu ni na zemlji, pa još kada pilotiram svemirkom letelicom jeeeehhhh, rokaš topom beskonačno, pa malo se bacaju ice mamci .
Razvalili igru i ko voli svemirske pucačine gde akcija i napucavanje ne prestaje prva stvar.
 
E vidiš meni je ta svemirska splačina najgore izveden deo. Jedino što vredi od svega toga je ulazak u kokpit i izletanje iz broda, zajedno sa onim supply dronom koji doleće, ali što se tiče same celine i naročito komandi u tom izvođačkom delu ovo je užas. Meni zbilja nije nimalo jasno kako ovo uopšte prolazi danas, jer mi se čini da svaki naredni CoD ima makar malo degradirano manevrisanje u odnosu na predhodni. Pilotiranje je na momente bilo zbilja mučno ovde jer da bi okrenuo brod morao sam da odižem miša i vozikam ga po stolu ko dečija kolca ne bi li skrenuo u stranu! :S:

Baška što nemaš ni radar pa ne vidiš gde su protivnici, nego moraš da juriš one crvene strelice koje se mešaju sa takođe crvenim konturama na kokpitu, mislim ej... :smoke: Znači bilo je situacija da sam motao ko blaseav okolo na bih li uočio protivničku letelicu u moru otpada i ostalog krša pomešanim sa raznoraznim bloom efektima zbog kojih je generalno vidiljivost manja. Nemam reči koliko sam razočaran ovim.

A inače je igra solidno koncipirana i ono što je dopadljivo i efektno to su ti sitni detalji, tipa recimo animatici glavnih protagonista ili recimo pojedine mašine i mehanizmi koji su fino upakovani zajedno sa ostalim detaljima unutar enterijera i toga zaista ima dosta. Ono što nervira su dugmići koji iskaču kada treba da otvoriš nešto (tipično za konzole). Na većim težinama protivnici su jednostavno vidoviti, tj odvale te čim pomoliš njušku iza neke kutije ili zida. Znači nema šanse da te ne uoče momentalno u sekundi, što je apsolutno nerealno. Neretko se primećuje i da ljudi iz ekipe ne umeju da pogode ništa odnosno da ih protivnici ignorišu i jurcaju pravo na mene kao da sam sam u toj akciji. Znači više su mi smetali nego što su bili korisni i naravno ponajviše barem mene je iritirala pomenuta kamera koja je neviđeni krš u okretima. Na skali od 1 do 5 ovo bi što se mene tiče bila jedna prosečna 3-ka i to ponajviše zbog dobre produkcije. No more, no less...
 
I ja volim svemirsko napucavanje [emoji4]

Послато са LG-D802 уз помоћ Тапатока
 
E vidiš meni je ta svemirska splačina najgore izveden deo. Jedino što vredi od svega toga je ulazak u kokpit i izletanje iz broda, zajedno sa onim supply dronom koji doleće, ali što se tiče same celine i naročito komandi u tom izvođačkom delu ovo je užas. Meni zbilja nije nimalo jasno kako ovo uopšte prolazi danas, jer mi se čini da svaki naredni CoD ima makar malo degradirano manevrisanje u odnosu na predhodni. Pilotiranje je na momente bilo zbilja mučno ovde jer da bi okrenuo brod morao sam da odižem miša i vozikam ga po stolu ko dečija kolca ne bi li skrenuo u stranu! :S:

Baška što nemaš ni radar pa ne vidiš gde su protivnici, nego moraš da juriš one crvene strelice koje se mešaju sa takođe crvenim konturama na kokpitu, mislim ej... :smoke: Znači bilo je situacija da sam motao ko blaseav okolo na bih li uočio protivničku letelicu u moru otpada i ostalog krša pomešanim sa raznoraznim bloom efektima zbog kojih je generalno vidiljivost manja. Nemam reči koliko sam razočaran ovim.

A inače je igra solidno koncipirana i ono što je dopadljivo i efektno to su ti sitni detalji, tipa recimo animatici glavnih protagonista ili recimo pojedine mašine i mehanizmi koji su fino upakovani zajedno sa ostalim detaljima unutar enterijera i toga zaista ima dosta. Ono što nervira su dugmići koji iskaču kada treba da otvoriš nešto (tipično za konzole). Na većim težinama protivnici su jednostavno vidoviti, tj odvale te čim pomoliš njušku iza neke kutije ili zida. Znači nema šanse da te ne uoče momentalno u sekundi, što je apsolutno nerealno. Neretko se primećuje i da ljudi iz ekipe ne umeju da pogode ništa odnosno da ih protivnici ignorišu i jurcaju pravo na mene kao da sam sam u toj akciji. Znači više su mi smetali nego što su bili korisni i naravno ponajviše barem mene je iritirala pomenuta kamera koja je neviđeni krš u okretima. Na skali od 1 do 5 ovo bi što se mene tiče bila jedna prosečna 3-ka i to ponajviše zbog dobre produkcije. No more, no less...

Možda su ti očekivanja bila velika, ali ja recimo nikako nisam razočaran jer nisam ni očekivao nešto više, odigraš jednom, može i drugi put ako baš nemaš nikakvu igru na disku a zaključan si greškom u sobi, treći put nikako.
Ja sam očekivao u svemirskim okršajima neku raketu vazduh - vazduh, i topovi nisu baš precizni pucačina negde okolo u vidim brod eksplodira. Pa one jurnjave po hangarima i palubama, ništa eksrta svi jure na tebe gužva neopisiva, ortaci pucaju negde bezveze. Da čista 3 ( i slovima trojka ) i ništa više, ima nedostataka na sve strane, ali budimo realni nije ovo "game of the year " pa da sve sija. Remastered je već sa dve klase iznad.
 
...Neretko se primećuje i da ljudi iz ekipe ne umeju da pogode ništa odnosno da ih protivnici ignorišu i jurcaju pravo na mene kao da sam sam u toj akciji. Znači više su mi smetali nego što su bili korisni i naravno ponajviše barem mene je iritirala pomenuta kamera koja je neviđeni krš u okretima. Na skali od 1 do 5 ovo bi što se mene tiče bila jedna prosečna 3-ka i to ponajviše zbog dobre produkcije. No more, no less...

Za protivnički AI i prijateljski AI da je retardiran ja sam to počeo primećivati u MW3, tamo znam da su bile one klasične misije svi grupno juriš idemo full frontal napad a svi mene roka, ovi moji stoji na sred prostorije 5 minuta niko od neprijatelja da ih pogodi a kamoli da skine, ono baš dugo ih ignoriše AI.

Saborci su tu samo kao da daju nekom realizmu, tj. da nemate skroz osećaja da ste One Man Army (što u celom serijalu upravo jeste).
 
Izlazi free map update za MWR:



Cini mi se da je ostao samo Creek, Shipment i Broadcast od mapa koje nisu remasterovane. Doduse mozda stigne i Winter Crash za praznike...

Na drugu stranu za IW nikakav update do sad niti mape niti bilo sta. Inace, krenuo da igram i njega (kampanju) i nije lose, definitivno mi vise lezi nego BO3 kampanja. Takodje tu su i zombiji ali idemo redom.
 
Izlazi free map update za MWR:



Cini mi se da je ostao samo Creek, Shipment i Broadcast od mapa koje nisu remasterovane. Doduse mozda stigne i Winter Crash za praznike...

Na drugu stranu za IW nikakav update do sad niti mape niti bilo sta. Inace, krenuo da igram i njega (kampanju) i nije lose, definitivno mi vise lezi nego BO3 kampanja. Takodje tu su i zombiji ali idemo redom.


Mene zanima da li oni planiraju i dalje da mi u Cod 4 Remastered gledamo retardirane 6v6 okrsaje po ugledu na nove Codove....To je meni nenadoknadiv minus.
Sve (iako ima dobru osnovu, plus jako dobar remaster) mora na nekom polju da se usere, to je danas patologija...

Ostaje samo nada (jer je meni Cod 4 fps koji sam najvise igrao bez konkurencije, u svom zivotu) da ce ispostovati najavu da ce biti custom servera, a samim tim i 32 player.
Mozda to vidimo sledece godine, kad krenu sa standalone prodajom, a morace da krenu, posle kriminalne prodaje IW-a, koja je i sama kriminal.
 
Poslednja izmena:
uf ovaj remaster stvarno budi zelju da se odigra :) ali sto kazes 6vs6 je ono komedija :|

kako bi legao jedan cod2 remaster :D
 
Ma verovatno server (softver igre, ne hardver na kome radi) nije u stanju da adekvatno podrži veći broj igrača, pa zato furaju 6x6.
 
Ma verovatno server (softver igre, ne hardver na kome radi) nije u stanju da adekvatno podrži veći broj igrača, pa zato furaju 6x6.

Nzm sta je fora, mada licno smatram da pokusavaju da Cod publici koju najvecim delom cine klinci od 12-15 godina podvale, jos jednu Cod pricu, sa linearnim mapam gde imas 2 koridora i to je to, kao sto rade pocev od MW2 pa ovamo. Jos je u MW2 i MP licio na nesto(to je poslednji Cod koji sam igrao u MP). Kazu ljudi da nije los za MP bio i prvi Black Ops, da cak tamo ima i neki recoil :)
 
Pa majka mu stara ispada da CoD niko ne igra stariji od 15god, ja cepam BO3, znaci vrh igra u MP, jes da jos uvek ucim da igram na gamepad-u, ali zabava je na nivou, meni mnogo bolje nego BF, a imam sate u 3 i 4-ci... I ovo mi je tek drugi CoD mp, prvi je ghost koji nema puno igraca na PC-u pa ga nisam puno igrao, ali i on je skroz korektan... A i vise volim future, space i tako te fazone :) Cak i Frank Underwood igra CoD :d

Sent from my ASUS_Z00UD using Tapatalk
 
Govoris o IW ili MWR, single ili multi? Koja su ti podesavanja, koja rezolucija i da li dodatno koristis supersampling? Ja za IW koristim resolution scalling i na 180% od 1080p sa svim opcijama na ultra i on bas nigde u igri ne trza i drzi stabilnih 60 fps lock, izuzev filmova izmedju koji znaju da nekad zabaguju. Nisam merio VRAM usage ali pretpostavljam da nije presao limit jer bas fluidno radi i btw, izgleda sasvim fino sa onim volumetrijskim efektima i refleksijama.
 
Single. Sve je na maksimumu, jedino nisam dirao fov scale. Nativna rezolucija, super sampling nisam koristio, ne znam ni da li ima nekog efekta.
Evo ti shoot, pogledaj. Jedino ako se nesto nije istripovalo. Sinoc sam se malo igrao. Danas cu probati kad budem imao vremena. Kako se tebi cini super sampling? Jel ima neke razlike?

iw7_ship 2016-12-10 05-22-28-60.jpg
 
Mozda si ukljucio one opcije za sun i spot shadow caching koje ukesiraju senke pre pocetka nivoa i veoma su VRAM zahtevne. Generalno ako imas brz gpu/cpu to ti nije potrebno i sa tvojom konfiguracijom mozes sigurno da guras 4k i vise bez ikakve muke.
Probacu kasnije kad dodjem kuci da proverim VRAM usage ali definitivno bez kesiranja tih senki ne stuca cak ni pri supersamplingu. Sto se tice njega mozes slobodno da ukljucis ili pak koristis native render upscaling, generalno kvalitetom slike su tu priblizni.
 
ma gde vi vidite opciju supersampling u IW....
 
Nazad
Vrh Dno