Šta je novo?

C.A.R.S - Community Assisted Race Sim

Nobody cares.... yeah, suuure...
 
Slazem se delimicno sa muzzi-em.

Iako graficki izgleda prilicno impresivno , mislim da ce pojesti dragocene hardverske resurse ma koliko god da optimizuju to.

Bolje da tih par procenata koji ce da odu na rendanje oblaka , bace na dodatne detalje na stazi recimo , jer ja na primer , koji vozim onboard , oblake necu ni da vidim . Mozda samo deo horizonta , onoliko koliko dozvoljava unutrasnjost auta.

Takve oblake nisu radili ni za simulacije aviona , tamo gde bi taj feature bio znatno zapazeniji :)
 
Koliko znam kad sam poslednji put gledao, ovo je PC soba, mesto gde efekti, rezolucija i hardwer stalno napreduju. :D

Ako ne mozes da poteras kako treba, ti lepo smanjis detalje i budes zadovoljan. A ako hoces da uzivas u sjajnim i detaljnim vremenskim prilikama i noc-dan spektaklu dok vozis, ti sve odsrafis i divis se ulozenom novcu u hardware i trudu developera da gura granice dinamicnosti i detaljnosti grafike. Kao sto ti onomad rece "simple as that". :)
 
Upravo..

A osim toga, kada se pogleda odnos kvalitet - zahtevnost, ova igra je verovatno negde u samom vrhu. Optimizacija je na odlicnom nivou, a ipak treba imati na umu da konacna optimizacija dolazi tek u beta fazi.

I, jos nesto. Ovo je samo jos jedan "feature", i jednostavno ne vidim razlog zasto ne bi radili na tome. Imaju odvojene timove, i svaki tim je zaduzen za svoj deo posla. I dok god postoji nacin da se igra i njeni elementi unaprede, ne vidim zasto to ne bi radili :)

Uostalom, ako oni naprave neki predlog, predstave svoju ideju, i dobiju pozitivna misljenja korisnika, onda ce i nastaviti da rade na tome. Jer, jos uvek smo mi (community) taj koji se za sve pita. A SMS jos ni jednom nije razocarao kada je ovaj projekat u pitanju.
 
Upravo. Vecina (nesvesno) zaboravlja ili mozda ne zna, da je ovo trenutno najliberalniji development igre po odnosu igrac-developer. Daleko ispred bilo kog Kickstarter projekta (vi nama pare, mi vama rucak i obilazak kancelarija), gde je upravo community ono that matters. Naravno, postoje ogranicenja koliki input moze zajednica da da, ali najbitnije je da je zajednica ta koja pravi gomilu planova, predloga i glasanja sta zeli da vidi u igri ili ne.
 
Ma super , vas dvojica cete se vrteti sami sa sobom u krug , postovati vremena , i posle odvozati nekoliko trka a sve to pod uslovom da vam Aerial Atom i Gumpert ne dosade za 2 meseca :p

Dobra grafika je pozeljna u simulaciji , ali nije preterano neophodna. Oni sada jesu uradili dobar posao i sa fizikom i zvukom i svime , ali jos uvek nedostaju online racing featurs-i , nacini bodovanja , napredovanja (interakcije sa drugim vozacima) , sistemi sankcija i postovanja pravila trkanja...

A mene samo zanima kako ce sve to da funkcionise online , sa 20ak automobila , po kisi , na startu trke kada na prosecnoj masini engine treba da crta volumetricne oblake koje ja iz auta necu ni gledati :d
 
Druze, mislim da bi valjalo napisati ovo jos jednom: pre-alpha

Drugo, multiplayer je u izradi, mogu ti i prepisati sa foruma dokle su stigli, kako napreduju itd. Ocekuje se da ce uskoro biti prvi test. Trece, svake nedelje bude sasvim dovoljno izmena i dodatih novih stvari, da nikako ne moze da dosadi. A posebno je zanimljivo to sto svako ko moze da proba igru, moze i da da svoje misljenje i ucestvuje u razvijanju iste. Cetvrto, nemoj zaboraviti da je isti ovaj tim napravio i GTR, GT Legends i GTR2, koje su i dan danas jako popularne i imaju mnogo dobar multiplayer sistem. Osim toga, ni Shift i Shift2 nisu prosli lose po tom pitanju..

Takodje, imaj na umu da jos nije radjeno na optimizaciji tih stvari koje jedu resurse..

Bilo bi dobro kada bi se uporedio gameplay iz prvih verzija, sa ovim novim, jer je neverovatan napredak na svakom polju, a igra radi tecnije nego ikada.
 
Ma bre Mare je mogao do sad stotinu puta da proba i da vozi i da bude upucen u performanse i kompletna desavanja ovog projekta tamo na forumu, dzaba mu ponavljas nesto receno stotinu puta u ovoj temi. Al jok, bitno je da se iz kompletne neupucenosti i dalje ostro komentarise i sankcionise svaka vest u vezi napretka ove igre... :p
 
Poslednja izmena:
ma upucen sam ja u perfomanse , i znam da je na mojoj masini na kojoj lete sve druge simulacije koje izgledaju pristojno , ova jedva radila na low... sa samo mojim vozilom na stazi :d

Mislim , igra ne mora da se radi za moju masinu , ali koliko je drugih trkaca spremno na heavy upgrade samo zbog ove igre , u trenutku kada je iR vec uveliko zreo i ima armiju odlicnih vozaca , isto i rF2 , Aseto Corsa ne zaostaje mnogo ni po cemu...

A meni je bitnija kvalitetnija racing zajednica , tj. ljudi protiv kojih cu da se trkam (a ne lupam) nego par oblacica koji ce mozda da izgledaju fino kada se budem zagledao u nebo na nekom drugom pravcu .
I ponovo , oblaci odlicno izgledaju (iako jos ne cast-uju senke) ali uopste nisu neka stvar sada zbog koje bih rekao - e to je trebalo simulacijama! :p

Zbog toga ne bi trebala da vas cudi moja ravnodusnost.
 
Koliko je ljudi spremno? Pa samo na wmd forumu ima preko 60 000 clanova, plus kada se doda kompletna podrska za multi, pod ovim se misli i na domacinske dedicated servere koji su u danasnje vreme precious, mozes da mislis o tom broju ljudi zainteresovanih za igru online racing...

Al dobro, opet je interesantno diskutovati sa tobom, posto ti vecinom sve unapred znas od pocetka teme i takodje je interesantno kakve jos izgovore mozes da nadjes za igru koja je u alpha stanju. :D I da, oblaci bacaju senke, samo se to ne vidi kada je timelapse podesen na 240-500 puta. :p
 
..ja bih samo dodao da Mare ima opasnih problema sa kompom :D

Mislim, ako je lik mogao ovo da potera na low na laptopu, a tebi je radila jedva, onda tu nesto ne stima :p
Uostalom, ti si prvi koji se zali na performanse. Bilo je kukanja na wmd forumu, ali to su ljudi koji su bili iznenadjeni sto imaju samo 40-ak fps, a trebalo bi bar 50.
Tako da, nikakav heavy upgrade nije neophodan. Moja masina nije ne znam kakav monstrum, pa ovo radi bez ikakvih problema..
..a opet, ponavljam, optimizacija je poslednji korak.

Ovi oblaci su samo feature, i ni nisu tu da bi nekoga nagovorili da kupi paket i igru.

Ne znam, mislim da je malo glupo sto toliko insistiras na nekim sitnicama, a pritom nisi pratio napredak igre, nisi probao kako sada to sve izgleda, a ovamo poredis igru sa nekom drugom koja ne samo da nije izasla, vec ne postoji nikakav video zapis koji bi pokazao o kakvoj se igri/simulaciji radi..
Mracis :d
 
Ovo je koliko vidim bazirano na Shift 2 engine-u, sto mi ne obecava mnogo, odusevio sam se kako graficki izgleda ali dzabe ako je "polu-simulacija"..
 
Jedino sto ja vidim je da auto deluje kao da ima opusteniju suspenziju zobg pomahnitalog amrotizera.

Covek odvali ovako nesto i posle kaze: "sim, sim i samo sim" LOL :d

A mene samo zanima kako ce sve to da funkcionise online , sa 20ak automobila , po kisi , na startu trke kada na prosecnoj masini engine treba da crta volumetricne oblake koje ja iz auta necu ni gledati :d

ma upucen sam ja u perfomanse , i znam da je na mojoj masini na kojoj lete sve druge simulacije koje izgledaju pristojno , ova jedva radila na low... sa samo mojim vozilom na stazi :d

Marko, jesi li ti svestan da je tvoj racunar star 5-6 godina i da trenutno ne vredi vise od 80 evra? Izvini, ali u kom univerzumu se to smatra prosecnom masinom? :p To sto ti ne zelis da kupis nov komp je totalno drugi padez, ali nemoj svaljivati krivicu na razvojni tim za "neoptimizaciju", zato sto ne radi kako treba na tvom dinosaurusu. :p

Ovo je koliko vidim bazirano na Shift 2 engine-u, sto mi ne obecava mnogo, odusevio sam se kako graficki izgleda ali dzabe ako je "polu-simulacija"..

Pcars veze nema sa Shiftom. Madness engine je toliko modifikovan da nema apsolutno nikakvih dodirnih tacaka sa onim iz Shiftova. Prelistaj malo prethodnih par strana, pogledaj klipove, pa sam prosudi. Ti si ovo izgleda pomesao sa onim nesrecnim Test Drive: Ferrarijem.
 
Poslednja izmena:
Realno i u FC (ili Crysis, ne znam sad vise) me je impresioniralo lisce i trava koja se njise ali sam to prestao da gledam/primecujem posle sat vremena a to samo jede resurse. Trebalo bi staviti opciju da se to iskljuci. Kada se grid napuni sa 15+ automobila + kisa+ pa i sumra i popaljena svetla, ima opasno da padne frejm rejt. To se desava i sa vremesnim GTR2 u opisanim uslovima a sa CARS mogu samo da zamislim sta ce da bude.
 
Evo konacno neko ko se malo ozbiljnije trkao online i zna o cemu pricam.

Da je moja masina dinosaurus i to je tacno , ali na tom dinosaurusu perfektno ( 80+ fps , sve na max ) radi iracing koji sada odlicno izgleda .
Ne bas kao pcars , ali stvarno fenomenalno u trenutku kada se nadju 24+ auta na stazi i kada gledas samo u automobile ispred i iza sebe i kada najmanji kontakt moze da znaci ne samo kraj za tebe , vec za pola karavana. Svaka trka je takva , znaci 20+ krugova , uvek ima preko 18 ucesnika od kojih su 5~6 mozda nubare koji su ionako na kraju i ne smetaju mnogo vodecima , i uvek su jedno 10ak vozaca vrhunski asovi koji cine ukupan dozivljaj zanimljivim i koji vam nabace osmeh na lice kada vidite kako se brane.

Jednostavno takvu organizaciju hocu u pcars , ozbiljna trka svakih sat vremena (pa ti biraj kad ces da ucestvujes) sa 15 min kvalifikacijama pre svake trke , uvek da ima preko 15~16 ucesnika koji ne laguju na stazi a od kojih ce ti bar 5~6 biti konkurencija , precizna fizika , laserski skenirana staza , pravila ponasanja na stazi (uz duzno postovanje , sumnjam da polovina te armije sa wmd foruma koja je spremna na upgrade ne bi znala kada da vas propusti , iako im plavom zastavom cupaju oci :p . O nekim obicajima preticanja i propustanjima , necu ni da govorim).

E pa sad mi pricajte o domacim dedicated serverima koji organizuju ozbiljiju trku 2x mesecno i to obicno pred ekvivalntni dogadjaj u rl.

Sa vama koji cete da vozite time trial i da cupkate fotkice i klipcice a mozda i odvezete 3 trke sa po 5 krugova, ne mogu da pricam o tome. Ja cak i da zestoko nabudzim masinu , nema teoretske sanse da nesto sto onako izgleda , cak i da bude jos podosta optimizovano , u trenutku kada ima vise online igraca na ekranu , sa promenljivim vremenskim uslovima , i svime , nema debeo frame drop u tim trenucima.
 
Poslednja izmena:
Marko ko zna kako ce sve to izgledati kada izadje finalna verzija igre. Mozda bude optimizovana da nece praviti probleme. Jedino mozemo da cekamo i da se nadamo. Realno ako igra recimo sa full gridom od 24 AI radi normalno, verujem da ce i u multiju da radi.

Da igra izgleda lepo izgleda, koliko ce sve to uticati na multi bas me zanima kao i vecinu sim gejmera.
 
Auuuuuuu, kako opasno mracite..

Pa meni deluje kao da vi smatrate da je SMS tim koji nema iskustva sa voznjama, koji pravi arkadni neoptimizovani foto mod..

Do sada se niko na wmd-u nije zalio na nizak fps. Pa ljudi se vozikaju sa 20+ automobila na stazi, sa sve smenom dana i noci, pa sve ide kako treba. A jos jednom bih naglasio: IGRA NIJE OPTIMIZOVANA.

Dalje, sto se tice izgleda, iRacing i Project CARS ne mogu da se porede. Jednostavno, Project CARS je svetlosnu godinu ispred iRacing-a na tom polju..

Jednostavno takvu organizaciju hocu u pcars , ozbiljna trka svakih sat vremena (pa ti biraj kad ces da ucestvujes) sa 15 min kvalifikacijama pre svake trke , uvek da ima preko 15~16 ucesnika koji ne laguju na stazi a od kojih ce ti bar 5~6 biti konkurencija , precizna fizika , laserski skenirana staza , pravila ponasanja na stazi (uz duzno postovanje , sumnjam da polovina te armije sa wmd foruma koja je spremna na upgrade ne bi znala kada da vas propusti , iako im plavom zastavom cupaju oci :p . O nekim obicajima preticanja i propustanjima , necu ni da govorim).

A ovo mi je totalno besmisleno, iskreno. Ti pises sta ocekujes od igre, dok u isto vreme pljujes one koji ucestvuju u izradi, i to sve na osnovu nekih tvojih pretpostavki..
Izvoli, za pocetak, odvozaj nekoliko krugova, ili 200 ako hoces, i probaj da uporedis svoje vreme sa njihovim..

Sa vama koji cete da vozite time trial i da cupkate fotkice i klipcice a mozda i odvezete 3 trke sa po 5 krugova, ne mogu da pricam o tome.

A apsolutno ne razumem cemu ova izjava. U najmanju ruku je uvredljiva..
Na ovom forumu su svi jednaki, i ne vidim poentu ovakve poruke..

Ja cak i da zestoko nabudzim masinu , nema teoretske sanse da nesto sto onako izgleda , cak i da bude jos podosta optimizovano , u trenutku kada ima vise online igraca na ekranu , sa promenljivim vremenskim uslovima , i svime , nema debeo frame drop u tim trenucima.

I opet, opet, opet, opet, samo pretpostavke bez ikakvog osnova..
 
Poslednja izmena:
lol Marko, pljujes po igri koja izlazi za godinu dana, ovo je mislim rekord :D
 
Evo konacno neko ko se malo ozbiljnije trkao online i zna o cemu pricam.
Perce se nikad nije ni malo ozbiljnije trkao, otkad ga ja znam, a znam ga 25 godina :D:p

Da je moja masina dinosaurus i to je tacno , ali na tom dinosaurusu perfektno ( 80+ fps , sve na max ) radi iracing koji sada odlicno izgleda .
Ne bas kao pcars , ali stvarno fenomenalno u trenutku kada se nadju 24+ auta na stazi i kada gledas samo u automobile ispred i iza sebe i kada najmanji kontakt moze da znaci ne samo kraj za tebe , vec za pola karavana. Svaka trka je takva , znaci 20+ krugova , uvek ima preko 18 ucesnika od kojih su 5~6 mozda nubare koji su ionako na kraju i ne smetaju mnogo vodecima , i uvek su jedno 10ak vozaca vrhunski asovi koji cine ukupan dozivljaj zanimljivim i koji vam nabace osmeh na lice kada vidite kako se brane.
Jednostavno takvu organizaciju hocu u pcars , ozbiljna trka svakih sat vremena (pa ti biraj kad ces da ucestvujes) sa 15 min kvalifikacijama pre svake trke , uvek da ima preko 15~16 ucesnika koji ne laguju na stazi a od kojih ce ti bar 5~6 biti konkurencija , precizna fizika , laserski skenirana staza , pravila ponasanja na stazi (uz duzno postovanje , sumnjam da polovina te armije sa wmd foruma koja je spremna na upgrade ne bi znala kada da vas propusti , iako im plavom zastavom cupaju oci :p . O nekim obicajima preticanja i propustanjima , necu ni da govorim).
Malo si ga pretero sa hvalospevima na racun IR.
Tih 5-6 nubara ( kako kazes ) smetaju mnogo vodecima, pogotovo na ovalima gde ih prestizes za krug svaki cas. Osetio na svojoj kozi ( limariji ) mnogo puta.
Ne treba biti as pa voziti stalno defanzivno, unutrasnjom stranom. Definitivno nije zanimljivo, pogotovo kad ga konacno uhvatis sa dobrim izlazom iz krivine, a faca krene da leluja ( blokira ) po celoj stazi.
Vozila koja laguju ima konstantno. Igra ih izbaci, ali zna da bude prekasno ( bar za tebe ).
Uvek se nadje bar jedan, koji misli da pravila ne vaze za njega ( ili ih jednostavno ne zna ).
I za kraj, nema ozbiljne trke svakih sat vremena, jer koliko je meni poznato, na sat se voze trke samo za rukije.
 
Pcars veze nema sa Shiftom. Madness engine je toliko modifikovan da nema apsolutno nikakvih dodirnih tacaka sa onim iz Shiftova. Prelistaj malo prethodnih par strana, pogledaj klipove, pa sam prosudi. Ti si ovo izgleda pomesao sa onim nesrecnim Test Drive: Ferrarijem.

Citao sam sinoc sat vremena o igri, itekako je na Shift 2 Engine-u, cak su i isti developeri u pitanju... Naravno sve to moze da se modifikuje ali pitanje je koliko. Vidim da se igraju posebno sa fizikom svakog automobila, umesto da postoji jedna generalna 'formula' za sve automobile, sto je mnogo bolje resenje.. Videcu ako zbudzim komp da uzmem ovu Junior licencu..
 
Pa ljudi se vozikaju sa 20+ automobila na stazi, sa sve smenom dana i noci, pa sve ide kako treba.
Dalje, sto se tice izgleda, iRacing i Project CARS ne mogu da se porede. Jednostavno, Project CARS je svetlosnu godinu ispred iRacing-a na tom polju..

Nije svetlosnu godinu , bolji jeste ali nije toliko i to samo po pitanju grafike i mozda ffb. Nema poente da gledas kako iR izgleda na yt jer tamo ni ne moze da se vidi , moze da se stekne priblizna slika , ali je potrebno odigrati da bi znali.
I drugo je kad se vozis sa 20 ai vodjenih vozila (gde lag koji zna da uzrokuje gubitak perfomansi ne postoji).
Drugo je da vozis recimo u rFactoru sa 20 ai vozaca jer tada sve moze da ti bude nasvirano na ultra. Probaj sa istim tim podesavanima da vozis ali sa 20 online vozaca. Moraces da spustas na medium i to na nekoj pristojnijoj masini od moje.

i probaj da uporedis svoje vreme sa njihovim..

Pa da , ta vremena koja oni prave na praznoj stazi je realno stanje na trkama. Zasto li se ne voze onda samo kvalifikacije u svim auto-moto takmicenjima :p


A apsolutno ne razumem cemu ova izjava. U najmanju ruku je uvredljiva..
Na ovom forumu su svi jednaki, i ne vidim poentu ovakve poruke..

Jesmo na forumu , ali nismo sa zahtevima i ocekivanjima. Vi tvrdite da ce ova igra biti apsolutno nesto najbolje posle sexa i tople vode. Ja vam govorim zasto nece.


I opet, opet, opet, opet, samo pretpostavke bez ikakvog osnova..

Pretpostavke su bazirane na godinama i godinama igranja simulacija , sto online u ozbiljnijim takmicenjima (pretezno stranim zbog neozbiljnosti domace komune) , sto time trial i free practice zbog podesavanja vozila.

Ne vidim stvarno kako vredjam vas. Da sam vas kojim slucajem opsovao pa da mi bude jasno. Koliko se meni cini , vi bi ste da nekom glavu odfikarite samo zato sto misli da postoje veci prioriteti od par oblaka na nebu a za koje vi mislite da ostali developeri nisu znali da urade. :p

Ja stvarno jedva cekam da vidim na sta ce sve to da lici kada bude bilo optimizovano i spremno za isporuku. Tada ce novac za upgrade biti najmanji problem.

@zmay - nisam te skapirao bas najbolje , posto sam i gt5 kritikovao za ocajan zvuk godinama pre nego sto se pojavio :d

edit: @gdin_M sada sam te upecao i tebe i tvoju objektivnost. Rekao si da na :

[YOUTUBE]IvFt6pn3Knw[/YOUTUBE]

nema senki ne zato sto je to jos WIP (sto je logicno a i sto sam ja pretpostavio) vec da je zato sto je ubrzano ne znam.. 200x ili 500x.
Pa nisu to komarci pa da to sto si rekao pije vodu , vec oblaci , pogledaj koiko se brzo krecu na videu i isto toliko brzo bi trebalo da se krecu i senke , naravno u zavisnosti od ugla sa suncem. :p
 
Poslednja izmena:
Nije svetlosnu godinu , bolji jeste ali nije toliko i to samo po pitanju grafike i mozda ffb. Nema poente da gledas kako iR izgleda na yt jer tamo ni ne moze da se vidi , moze da se stekne priblizna slika , ali je potrebno odigrati da bi znali.

..pa se caskom vratis na moj post i vidis da sam napisao "..sto se tice izgleda.." :)
A iR sam igrao neko vreme, tako da znam zasto sam napisao da je pCARS toliko ispred iR kada je u pitanju grafika :)
Uostalom, i sam si ovu igru poredio sa nekom koju ne samo da nisi odigrao, nego nisi video nista vise od screenshotova/rendera. Da te podsetim:
..u trenutku kada je iR vec uveliko zreo i ima armiju odlicnih vozaca , isto i rF2 , Aseto Corsa ne zaostaje mnogo ni po cemu...

Nego, da se vratimo na ovo..

Pa da , ta vremena koja oni prave na praznoj stazi je realno stanje na trkama. Zasto li se ne voze onda samo kvalifikacije u svim auto-moto takmicenjima :p

Hteo sam da kazem, za pocetak da uporedis svoja vremena sa njihovim, cisto da bi video da na wmd-u nisu sve noobovi :d

Jesmo na forumu , ali nismo sa zahtevima i ocekivanjima. Vi tvrdite da ce ova igra biti apsolutno nesto najbolje posle sexa i tople vode. Ja vam govorim zasto nece.

I, opet, mi tvrdimo sve to na osnovu svega sto je prezentovano na wmd-u, a ti na osnovu pretpostavki koje su zasnovane na predjasnjim iskustvima :)

Ne vidim stvarno kako vredjam vas. Da sam vas kojim slucajem opsovao pa da mi bude jasno. Koliko se meni cini , vi bi ste da nekom glavu odfikarite samo zato sto misli da postoje veci prioriteti od par oblaka na nebu a za koje vi mislite da ostali developeri nisu znali da urade. :p

Iiiiii, kao sto vidis, tu se slazemo da postoje mnogo veci prioriteti od tih oblaka, tako da nema potrebe da izvrces reci :p
 
Poslednja izmena:
@Marko
Ne kapiram u cemu je tvoj problem? Sto od pocetka teme tvoje prognoze i predvidjanja igre nisu tacne, sto ti ocekujes da teras sve na high na hardweru koji ce 2013-te biti star 6 godina, sto mislis da unapred znas kako ide razvoj i onda se razocaras kad se pojavi bilo kakva vest o ovoj igri, sto sada navodno graficki deo igre treba da se ugleda na igre od pre 10 godina? Mislim da je ovo opis onog naseg inata, gde se dolazi do onog stadijuma `e neces ti meni` koja god cinjenica o napretku se iznela... i onda se to se sve naravno dokusuri nekim strucnim poredjenjem sa igrama koje su poodavno izasle i koje su vec u finalnim stadijumima izlaska.

edit:

baci pogled na ovaj klip, pre svega od 0:45 i videces senke od oblaka koji su ti vidim zivotom bitni da dokazes neku nelogicnost u vezi ove pre-alpha WIP igre. :D

 
Poslednja izmena:
Da , vidi se nesto na 0:45 ali svejedno , ti rece da je to nemoguce videti zbog ubrzanog vremena , a ne kao sto sam ja pretpostavio - WIP reason :d So I`m right , and you aren`t :p

Daleko od toga da ja kritikujem svaku novinu koju SMS uvede , mislim koliko je samo odusevljenja bilo sa moje strane , kojih se ne secate. Jedino se secate da sam ja komentarisao nesto , e posto sam sad tvrdoglav to su sigurno bile negativne kritike tj. pljuvanje. :p

@neomckane - da jesi napisao "sto se tice igleda" negde sam to zagubio dok sam birao sta da citiram.

iR je u poslednje vreme debelo popravio grafiku , najverovatnije pod pritiskom upravo SMS-a , igra izgleda dosta drugacije nego pre bez ikakvog povecanja zahtevnosti

7094396281_491b4cf34f_o.jpg


7094396103_69696c1ec7_o.jpg

tako da znam o cemu pricam. iR se stalno unapredjuje , isto kao sto ce siguran sam i pcars te zbog toga ne treba shvatati to "E igrao sam/video sam to davno , i to je to" ;)

Ako si mislio da nisam video aseto corse-u , bilo je par klipova na kojima se vidi dovoljno. Osim toga , ljudi koji rade AC su poznati po tome sto su radili netkar , voznju koja je mene uvela u svet simulacija dok je jos bila u beti (samo je super GT supra bila tada i suzuka , cini mi se `99 god.).

Nisam ni tvrdio da su na WMD sve noobovi , ali ogroman deo jeste , sto vazi i za ostale forume. Ali sad tvrdnja da im pogledam vremena opet ne znaci nista jer sam ja tvrdio da ti ljudi garant ne znaju obicaje preticanja , riskiranja , propustanja i guzve na stazi (narocito kada voze sa zivim protivnicima). To jednostavno u single playeru a narocito time trial-ovima ne moze da se nauci.
Ali racunam da na WMD ima dosta veterana iz LFS , rF , iR , GTL... pa se zbog toga i dalje drzim moje izjave > "pola foruma" :d

Pratim i ja sta se desava na wmd , mozda ne toliko cesto ali kada se kreces u tim krugovima ni jedna vest ti ne promakne (neku cujes kasnije samo). I ako cemo tako , onda i na osnovu onoga sto obecavaju i najavljuju nista ne moze da se tvrdi , jer sve to mora da se implamentira u igru i do zavrsetka optimizacije niko od vas ne moze da zna kako ce to da izgleda i kako ce da koegzistira sa ostalim novinama i implementacijama i u extremnim trkackim uslovima.
 
LOL koji ste vi spameri :smash: Ajde da sam nesto pametno procito pa da vam oprostim :D
 
Evo konacno neko ko se malo ozbiljnije trkao online i zna o cemu pricam.

Da je moja masina dinosaurus i to je tacno , ali na tom dinosaurusu perfektno ( 80+ fps , sve na max ) radi iracing koji sada odlicno izgleda .
Ne bas kao pcars , ali stvarno fenomenalno u trenutku kada se nadju 24+ auta na stazi i kada gledas samo u automobile ispred i iza sebe i kada najmanji kontakt moze da znaci ne samo kraj za tebe , vec za pola karavana. Svaka trka je takva , znaci 20+ krugova , uvek ima preko 18 ucesnika od kojih su 5~6 mozda nubare koji su ionako na kraju i ne smetaju mnogo vodecima , i uvek su jedno 10ak vozaca vrhunski asovi koji cine ukupan dozivljaj zanimljivim i koji vam nabace osmeh na lice kada vidite kako se brane.

Jednostavno takvu organizaciju hocu u pcars , ozbiljna trka svakih sat vremena (pa ti biraj kad ces da ucestvujes) sa 15 min kvalifikacijama pre svake trke , uvek da ima preko 15~16 ucesnika koji ne laguju na stazi a od kojih ce ti bar 5~6 biti konkurencija , precizna fizika , laserski skenirana staza , pravila ponasanja na stazi (uz duzno postovanje , sumnjam da polovina te armije sa wmd foruma koja je spremna na upgrade ne bi znala kada da vas propusti , iako im plavom zastavom cupaju oci :p . O nekim obicajima preticanja i propustanjima , necu ni da govorim).

Tako nesto zahteva totalo drugaciji pristup MP delu igre.
Izvini ali meni se iR sistem ne svidja. Ne zelim Rent-a-game vec da pljunem koliko treba pa da je moja vo vjek i vjekova amin. A ako ce da budu serveri koje ce developeri da hostuju i odrzavaju (kao iR) onda je rentiranje neizbezno. It Sucks...


...
Pretpostavke su bazirane na godinama i godinama igranja simulacija , sto online u ozbiljnijim takmicenjima (pretezno stranim zbog neozbiljnosti domace komune)
A u kojoj si se ti to domacoj komuni zadrzao dovoljno dugo da bi mogao suditi o ozbiljnosti iste, posto na NK nisi a koliko znam od ostalih tu su samo LFS komjuniti i to je to!?

Citao sam sinoc sat vremena o igri, itekako je na Shift 2 Engine-u, cak su i isti developeri u pitanju... Naravno sve to moze da se modifikuje ali pitanje je koliko.

Kakve veze ima to sto su isti developeri u pitanju? Nisi pomenuo da su isti ti developeri zasluzni za GTL, Gtr i Gtr2. Shift 2 je bio cista komercijala i ni u jednom momentu nije sluzio kao demo fizickog enginea. Zbog toga ni ne treba porediti Shift i Cars.

Vidim da se igraju posebno sa fizikom svakog automobila, umesto da postoji jedna generalna 'formula' za sve automobile, sto je mnogo bolje resenje..

Ovo je valjda jedna od najvecih gluposti koju sam cuo u svetu sim racinga.
 
Perce se nikad nije ni malo ozbiljnije trkao, otkad ga ja znam, a znam ga 25 godina :D:p

Na znam zasto sam ja ondaK stekao taj utisak. Valjda je redovan u ovakvim temema :d

Malo si ga pretero sa hvalospevima na racun IR.
Tih 5-6 nubara ( kako kazes ) smetaju mnogo vodecima, pogotovo na ovalima gde ih prestizes za krug svaki cas. Osetio na svojoj kozi ( limariji ) mnogo puta.

Ja sam imao drukcija iskustva. Ovale izbegavam zbog neke moje odbojnosti prema rednecima i nascaru. A sto se tice road konfiguracija , te nubare ne prezive prvu krivinu i posle ragequituju.

Ne treba biti as pa voziti stalno defanzivno, unutrasnjom stranom. Definitivno nije zanimljivo, pogotovo kad ga konacno uhvatis sa dobrim izlazom iz krivine, a faca krene da leluja ( blokira ) po celoj stazi.
Vozila koja laguju ima konstantno. Igra ih izbaci, ali zna da bude prekasno ( bar za tebe ).

Ima i ovoga ali i njih svrstavam pod kategorijom noobara i takvima je dovoljno da das malo vremena i sami ce sebe izbaciti sa staze. Izgubices vreme mozda , ali ce on da izgubi iRating i nece te smarati u buducnosti , narocito ako ga prijavis adminima ;)
Vozila bas i nema koja laguju , ja sam imao jako malo prilike da se uopste borim sa njima a vozikao sam skoro celo prolece.

Uvek se nadje bar jedan, koji misli da pravila ne vaze za njega ( ili ih jednostavno ne zna ).
I za kraj, nema ozbiljne trke svakih sat vremena, jer koliko je meni poznato, na sat se voze trke samo za rukije.

Ne jedan nego 7~8 ;) sto je skoro duplo bolje nego sto sam ja imao prilike da vidim u ostalim simovima.
Imas InRacingNews ili tako nesto , tamo se vozi multuclass (kao lemans -prototipovi , gt , ...) i jeste rookie ali i tmao dolaze stalne asovi sa preko 4k iRatingom i sa njima je pravo zadovoljstvo takmiciti se. To je ono sto mi se svidja tamo - bez obzira koliki ti je iRating , uvek mozes da ucestvujes u "slabijem" takmicenju , a narocito im je primamljiv upravo navedeni InRacingNews zbog cestih i uzbudljivig trka.

A cini mi se da su neke ozbiljnije klase i takmicenja (koja se placaju do duse) na svakih 2h sto i dalje nije neki problem jer ti je nakon trke od pola sata potrebno jedno sat vremena da iskuliras , narocito ako odvezes 3~4 trke na dan :p

edit .. @perce , izvini ali ja nigde nisam napisao da mi se svidja da igra bude bude kao sto si naveo rent a car/game ili sta vec. samo da mi se svidja sistem organizacije a to je moguce napraviti u samoj igri sa nekim javnim serverima.

Inace bio sam aktivan na nk jos pre par godina a bio bih jos aktivniji da je bila veca zainteresovanost. Simple as that. Nemacki forumi su bili daleko ozbiljniji po tom pitanju.
 
Poslednja izmena:
@ perce

Nisi me dobro razumeo, citam da imaju poseban 'engine' za svaki automobil ponaosob, a trebalo bi da imaju jedan koji radi za sve, a da se samo menjaju parametri za svaki automobil.. Inace to sto su isti radili i GTR i GTL i dalje nije neka pohvala :), nikad Simbin nije imao dovoljno uverljivu fiziku guma i FFB..
 
Imaju posebnu fiziku za svaki automobil, a sve ih pokrece isti game engine. Fizika i mora jer se svi i ponasaju drugacije ali nisam naisao nigde da se pise poseban engine za svaki auto!?

A za GTR/2, Gtl ti ne zameram. Vama zakletim LFS-ovcima sve i da daju pravi auto, recicete kako nema dovoljno uverljivu fiziku guma, ffb i sl. ;)
 
Nazad
Vrh Dno