- Učlanjen(a)
- 17.01.2009
- Poruke
- 8,233
- Poena
- 605
Naravno, a potajno sam se nadao da ti vec imas viziju objasnjenja.
Staze su ruzne zato sto se objekti na njima kao i one same jos izradjuju, vise od polovine objekata a i texture na njima su samo placeholderi, pa pogledaj samo na sta lici ono drvece koje ceka da se kasnije zameni hgh res 3d drvecem. Nece staze jos dugo da budu gotove jer nijedna nema sve izradjene assete ili u ovom slucaju objekte oko nje ili na njoj, a trebaju da se odrade i emisione texture za nocni ambijent, dodaju svetla na stazi i oko nje i tako to. Takodje i ljudi, publika, marsali, ribe.
Inace, ni one stare staze koje su prve zapocete nisu zavrsene jer su bukvalno radili njih pa skakali na nove, pa se nesto uradi na starima i tako nekoliko puta kad god novu stazu krenu da rade.
Jedina staza koja je trenutno "lepa" donekle je Bathurst koji ima 3d eukaliptus drvece, nema publiku i uglavnom ambijentom lepo deluje, a mozda i Suzuka sa onim neonskim vrtuljkom uvece. Sto se tice SPA i neravnina, verovatno ce staza biti bumpy kasnije, ali kao sto se zna, realisticnost svega toga samo zavisi od laserskog skeniranja, dok je sve ostalo puko nagadjanje neravnina.
Jedina staza koja je trenutno "lepa" donekle je Bathurst koji ima 3d eukaliptus drvece, nema publiku i uglavnom ambijentom lepo deluje, a mozda i Suzuka sa onim neonskim vrtuljkom uvece. Sto se tice SPA i neravnina, verovatno ce staza biti bumpy kasnije, ali kao sto se zna, realisticnost svega toga samo zavisi od laserskog skeniranja, dok je sve ostalo puko nagadjanje neravnina.