Šta je novo?

BeotelNet

Kakva su iskustva sa Beotel optikom. Daju neke lepe popuste za nove korisnike u mom gradu se pojavili promoteri sa flajerima. Samo net me zanima.
 
@Rosuljac konsultuj
Upravo uveo Beotelnet u Vlasotincu, optika 200/20 i radi ekstra ... dobio sam neki Mercusys ruter 2/5g momci sve namestili kako treba
i
U Vlasotincu u mojoj ulici nalepljeni flajeri, a u centru postavljen štand, Beotel Net nudi tv, net i tel preko svoje optike, nude neke popuste, baš sam se iznenadio.
za utiske. Leskovac za divno čudo nije pokriven pa nemam predstavu kako funkcioniše.
 
BeotelNet korisnik, WiFi veza, ug.obaveza na 12 mes.
Pre isteka ug. obaveze, negde na pola, korsnik koji je zakupac stana u kom stanuje i koristi uslugu, mora da se iseli.
Prelazi u drugi stan gde nema uslova za dalje pružanje usluge. Nikako izvodljivo od strane BeotelNeta, što su konstatovali njihovi ljudi.

Šta i koliko je dosadašnji korisnik u obavezi da plati???

PS
U ugovoru postoji klauzula o 10,000 RSD troškova, ali nema stavke o obavezi plaćanja preostalih, neplaćenih i nekorišćenih mesečnih rata.
 
Kakva su iskustva sa Beotel optikom. Daju neke lepe popuste za nove korisnike u mom gradu se pojavili promoteri sa flajerima. Samo net me zanima.
Odlično rade godinu dana sam korisnik, evo danas je prvi dan da nemam net i da imam problem (rekoše neki kabl je prekinut) ali ja nisam ni razmišljao o netu jer mi no jednog momenta do danas nije zaštekao ili usporio net, a uvek je 4-5 uređaja zakačeno.... plus tv koji ceo dan deca ostave na Yt.... ne znam sad s cenama kako ide, ja sam uhvatio nesto gpdinu dana po 1000 druga godina po 2000 samo net
 
Pozdrav ljudi, nov sam ovde (mada znam odavno za sajt i forum)

Koristim Beotel od 2013 i uvek su bili korektni, brzo rešavali bilo kakve kvarove, javljali se u roku od 5 minuta na pozive, vrlo brzi sa dostavom modema (doduše modemi su ******) i bio sam zadovoljan uslugom. Pre 2 godine sam prešao na VDSL 50/8 i bilo je ok, mada pomalo nestabilno.
Pre nekih 3 meseca sam imao kvar, nisam znao šta je i zvao sam ih. Preko razgovora smo proverili ruter, spliter itd i sve je bilo ok, tako da su prosledili zahtev mts-u... nakon par dana dolazi neki "majstor" iz mts-a (nažalost nisam ja bio kući), gleda u čemu je problem i kako mi je preneto u jednom trenutku se zgrožava i kaže "pa ovo nije naše!" nakon čega obavlja neke preglede, dijagnostike sa njegovim specijalnim ruterom i pozive sa centralom da se promene neki parametri. Uglavnom, problem je bio rešen. Uzrok problema? Jedna od žica koja ide u spliter ili iz splitera, zaboravio sam sad, nije bila ispravna pa je zamenjena (ne znam kako se nisam toga setio...)
Ali osim toga, imam šta da vidim. Brzina mi je prepolovljena, sa 50/8 na 25/4... Zovem Beotel, čekaj šta se dešava, jeste vi? Operater mi objašnjava detaljno da nisu oni već je mts "zavrnuo slavinu" i sad je gotovo, mogu da se pozdravim sa brzinom koju sam imao. Nude mi manju cenu ili manji paket, ja rek'o neka videću sa njima. Zvao sam mts jedno 10 puta, nikad ih nisam dobio (a potrošio sam minimum sat vremena čekajući na operatera), nakon čega sam otišao u poslovnicu da kažem šta se desilo. Lik na šalteru je uzeo broj telefona i kaže javiće. Sledećeg dana ili dva dana kasnije zove me neki recimo "majstor" i pita u čemu je problem. Ja mu objasnim i on kaže da je to gotovo, i da se ne može ništa promeniti, da mora tako. Ja opet kažem pa kako je pre moglo? On nešto brlja i govori da ne može tako i eto, kraj priče.
Upravo mi je istekao ugovor za taj Beotel 50/8 paket i nisam siguran šta da radim. Tu brzinu mi ne daju smradovi iz mts. Moj komšija ima tu brzinu, zato što koristi ceo njihov paket sa TV i mobilnim telefonima i šta već tu ide, za šta naravno deru. Inače, Beotel je 1590 a mts 2750 za isti paket. Uslove imam, ali eto, dok nije njihovo, mogu da rade šta hoće. Prokleti bili i oni i ova kriminalna država koja ovo omogućava.
 
Mislim da nema to veze s tim, nego pošto je taj „tehničar“ procenio da ti je linija nestabilna za 50/8, neće ti dopremiti tu brzinu. Tako su i meni u mts-u prvobitno dali VDSL pa pošto sam prijavio kvar, zamenili su ga ADSL ruterom i to je kao bilo bolje, ali od VDSL-a na mom kućnom broju ubuduće mogu da zaboravim, neće mi dati veće brzine. Takva je politika firme i svi su im samo natprovajderi. Bolje i A1 neograničeni internet 4G paketi nego da se patiš.
 
Komšija ima tu brzinu, ali koristi njihov BOX paket. Razmišljam o tom A1, ne znam samo koliko je stabilna za gaming u smislu da nema lag i packet loss.
 
Mts preuzeo Beotel...
Na APR-u nema nedavnih promena. Da nisi možda permutovao sa preuzimanjem Euneta, gde je kao ISP provajder isti postao Yunet, a hosting je kupio SBB i zadržao ime? Verat je onomad kupio Beotel, ali nastavio da posluje kao Beotel ukinuvši Verat.
 
Ne bih rekao. Videće se brzo u narednom periodu.
 
@relinguished

Идентична ситуација код мене 2021. године. После преласка на МТС сви проблеми на линији су магично нестали (све са чувеном мантром МТС техничара "па ово није наше").
Елиминисање конкуренције на суптилан начин, чак и на ВДСЛ/АДСЛ технологији.
Исто ми се десило на другом броју на другој адреси,Орион је једва радио на 20, а МТС сада магично ради на 50/8.
 
Isto na jednoj lokaciji gde je beotel radio super na 20 pa jedva na 7, da bi sad mts radio sa sve iptv i netom od oko 13. To je dzabe svakako jos godinu dana, pa kad istekne problem oko zaostale tehnologije rešiće a1 kucni net :)
 
Pozdrav ljudi, nov sam ovde (mada znam odavno za sajt i forum)

Koristim Beotel od 2013 i uvek su bili korektni, brzo rešavali bilo kakve kvarove, javljali se u roku od 5 minuta na pozive, vrlo brzi sa dostavom modema (doduše modemi su ******) i bio sam zadovoljan uslugom. Pre 2 godine sam prešao na VDSL 50/8 i bilo je ok, mada pomalo nestabilno.
Pre nekih 3 meseca sam imao kvar, nisam znao šta je i zvao sam ih. Preko razgovora smo proverili ruter, spliter itd i sve je bilo ok, tako da su prosledili zahtev mts-u... nakon par dana dolazi neki "majstor" iz mts-a (nažalost nisam ja bio kući), gleda u čemu je problem i kako mi je preneto u jednom trenutku se zgrožava i kaže "pa ovo nije naše!" nakon čega obavlja neke preglede, dijagnostike sa njegovim specijalnim ruterom i pozive sa centralom da se promene neki parametri. Uglavnom, problem je bio rešen. Uzrok problema? Jedna od žica koja ide u spliter ili iz splitera, zaboravio sam sad, nije bila ispravna pa je zamenjena (ne znam kako se nisam toga setio...)
Ali osim toga, imam šta da vidim. Brzina mi je prepolovljena, sa 50/8 na 25/4... Zovem Beotel, čekaj šta se dešava, jeste vi? Operater mi objašnjava detaljno da nisu oni već je mts "zavrnuo slavinu" i sad je gotovo, mogu da se pozdravim sa brzinom koju sam imao. Nude mi manju cenu ili manji paket, ja rek'o neka videću sa njima. Zvao sam mts jedno 10 puta, nikad ih nisam dobio (a potrošio sam minimum sat vremena čekajući na operatera), nakon čega sam otišao u poslovnicu da kažem šta se desilo. Lik na šalteru je uzeo broj telefona i kaže javiće. Sledećeg dana ili dva dana kasnije zove me neki recimo "majstor" i pita u čemu je problem. Ja mu objasnim i on kaže da je to gotovo, i da se ne može ništa promeniti, da mora tako. Ja opet kažem pa kako je pre moglo? On nešto brlja i govori da ne može tako i eto, kraj priče.
Upravo mi je istekao ugovor za taj Beotel 50/8 paket i nisam siguran šta da radim. Tu brzinu mi ne daju smradovi iz mts. Moj komšija ima tu brzinu, zato što koristi ceo njihov paket sa TV i mobilnim telefonima i šta već tu ide, za šta naravno deru. Inače, Beotel je 1590 a mts 2750 za isti paket. Uslove imam, ali eto, dok nije njihovo, mogu da rade šta hoće. Prokleti bili i oni i ova kriminalna država koja ovo omogućava.
Možeš uvek da insistiraš da se ipak podnese zahtev za 50/8, tako su i meni liniju segmentirali za maksimum 20/4 pa je na moje insistiranje podnet zahtev za 50/8 i radi najnormalnije
 
Vrh Dno