Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

Ja bolje vise nista da ne pisem na ovu temu, i kuda bih ja :)
A vozim u proseku oko 4x nedeljno i hteo - ne hteo, prolazim vrlo prometnim ulicama, brankova ulica je jos najbolja :D

Brankova ulica, vala jeste uživanje spustiti se brankovom, pa pičiš pravo preko mosta ka novom beogradu, ulicom naravno.

Mada iskreno zadnji put sam taj potez praktikovao još dok sam vozio sa kritičnom masom, pa blokiraju ulicu i deo gde mi prolazimo.

Inače, par puta sam biciklom prolazio terazijskim tunelom, kada je jedan magarac u nekom reli pežou proleteo pored mene,
a zvuk u tunelu ubitačan. Ako tada nisam pustio u gaće nikada neću. :d

@Phantomire hvala na podsetniku, verovatno idem.

Kada već pričamo o mostu na Adi, rade pristupne saobraćnice koje izlaziti u Omladinskih brigada,
ako sam dobro razumeo trebalo bi da na tom potezu bude izgrađena i biciklistička staza. Tako da
sa mosta na adi bi moglo biciklom da se izađe odmah na omladinskih brigada. Mada ionako postoji ta
mogućnost preko bulevara Milutina Milankovića. Ali od viška staza glava ne boli.
 
Poslednja izmena:
jNEi7g1.jpg
 
Direktan put vodi Brankovom i u Terazijski tunel, a to bih poistovetio sa samoubistvom.
Pa ovo je vrh. Neopravdan strah i preterivanje. Mada čuo sam to mnogo puta za razne deonice, ulice, magistralne puteve, nizbrdice i spusteve, krivine... a u praksi ništa nema veze s realnošću. Aj možda ja imam sreće, ali šta je s celim gradom, eno reče načelnik da cele godine na teritoriji BG nije poginuo niti jedan biciklista. Kako to ako je saobraćaj u BG toliko opasan?
Ne znam zašto je gužva = samoubistvo?! Baš takve opterećene ulice su manje opasne jer se sporije vozi i često je zastoj. Navikneš se na provlačenje.
 
Sad sam tek saznao da i nepismen moze polagati vozacki ispit. :p

Sto-sta ti neznas decko. Vidim da ti i nekolicina znate dobro ovaj hrvatski pravopis. Bravo ! Trebalo bi jos ponesto u zivotu da saznate, npr. sustinu, a ne samo formu ! Imate vremena. Sve sto je prazno treba popuniti, treba vreme, shvaticete !
 
Sto-sta ti neznas decko. Vidim da ti i nekolicina znate dobro ovaj hrvatski pravopis. Bravo ! Trebalo bi jos ponesto u zivotu da saznate, npr. sustinu, a ne samo formu ! Imate vremena. Sve sto je prazno treba popuniti, treba vreme, shvaticete !

Kakav hrvacki pravopis?
 
#155 - Od Červara do Antenala, nadomak Novigrada
Nastavak odlične vožnje uz obalu, ali i uz opciju korišćenja glavnog puta, kako kome odgovara. Dakle, dva u jednom. Put je priličan uspon kroz lepo selo, obala je blaža i kroz (ne naročito uređen) kamp, kroz polja i maslinjake. Svakako se stiže do zanimljivog mosta preko reke Mirne. Koja, usput, teče i između Vižinade i Grožnjana, pa podno Motovuna, što su mesta viđena u serijalu sa Parenzane (filmovi #46-50). U svakom slučaju, prelepo za vožnju, ako se ima dovoljno vremena. Bar ja volim sunce, more i četinare.

 
Neopravdan strah i preterivanje.
Vidiš, u delu moje poruke koji si citirao jasno je da ja iznosim lični stav. Ti ovde iznosiš tvrdnje. Prvo tvrdiš da kod mene postoji strah, a onda i da je neopravdan. Valjda garantuješ svima da im se tu neće dogoditi ništa loše? Pritom, nigde nisam rekao ni da je svaka gužva = samoubistvo. Ne znam zašto si moj komentar o Terazijskom tunelu tako doživeo. S druge strane, iskusivši mnoge druge gradove i sredine, smatram da saobraćaj u BG jeste mnogo opasniji. Odnosno, ponašanje mnogih vozača (i podrška takvima od strane policije) čini svako učešće u saobraćaju opasnijim. Recimo, već u Novom Sadu je neuporedivo bolje, bar iz mog iskustva vožnje auta, vožnje bicikla i pešačenja. Naravno, možda si ti bio negde gde je mnogo gore, pa ti BG deluje kao neki prosek ili možda i odličan. Zato i diskutujemo - iznosimo iskustva, kao i mišljenja i stavove koji iz njih proizlaze. Samo sam prema bakari blag zato što me podržava na Stravi. ;)
 
Provozao sam danas jedan kraci krug pre mraka do trosarine da vidim tu bici traku.
Stvarno izgleda odlicno, ima trake u oba smera pocinje kod zgrade pinka pa ide do vma i odjednom se prekida, na ukrstanju sa raskrsnicama traka je ofarbana u crveno i iscrtani su bicikli, kulturno izgleda, ali deluje kao da je to nacrtano u svrhe testiranja da vide kako to moze da izgleda.

Evo slike

627a5294227da573252630206a3b1dbe.jpg


Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
 
Ne znam zašto si moj komentar o Terazijskom tunelu tako doživeo.
Pa prosto, zato što si direktno tako napisao i poistovetio običnu ulicu sa komforne dve trake i prolazak njome bicikom sa samoubistvom. I generalno preteruješ, preuveličavaš i predstavljaš bicikliranje Beogradom kao ne znam kako opasnu aktivnost.
 
Gadjane, pa vidis da samo najhrabiji voze ;)

Nego ajmo mi jedan dan svi zajedno da provozamo gradom stazom i kolovozom i da vidimo dal je bezbedno...
cane, gedza, gadjan ko jos?
 
Poslednja izmena:
Teško ćeš sad na par stepeni iznad nule skupiti ekipu, i oni aktivni su smanjili ili završili sezonu. Samo mali broj zaluđenika vozi zimi.
Ja nisam sad u BG. Ali sutra vozim nekih 95-100 km, upravo sam podmazao drumaša i dopumpao gume pa javljam ako me neko oduva sa magistralnog puta :D još mi se to nije desilo nigde, samo još ozloglašenu Ibarsku nisam overio
 
Bezbedno nije sigurno, e sada samo jos da se vidi ko koliki stepen bezbednosti podnosi i koliko dugo. :)
Kod mene je to stvar matematike i izracunam sta mi je podnosljivo i tako radim. Moram ovako, jer nemam racionalni strah (bivsi zavisnik od adrenalina) i znam da ce me to kostati ako ne ubacim ovu matematiku, plus sto predstavljam primer mojima u kuci. Takodje ne sedam ispod 12-15 stepeni, cuvam kolena da mi duze traju. :)
Treba tu traku da spoje sa onom kod Trosarine i trebalo bi da se uradi traka do Avalae, ali kada ne zna se. Postoji plan sta sve streba uraditi, ali do kada to se ne zna. Nisu toliko problem pare koliko infrastruktura i tehnicka mogucnost postavljanja istih. Sada rade tamo gde nema prepravljanja infrastrukture, samo okrece i gotovo. Po planu do 2021. treba da se uradi nesto preko 100km staza, do Umke, Obedske Bare i Avale, kao najfrekventniji pravci, ali i da se urbani deo Beograda isparta sa trakama. Sve ukupno oko 324km (do sada uradjeno 68km).
Sada kapirate zasto pozdravljam svaki metar staze koji se uradi, a to je zato sto vodi ka krajnjem cilju i to je jedini nacin na koji mozemo doci do tih staza koje ce stvarno omasoviti bicikl kao prevozno sredstvo.

Edit:
1. Blok 45 - Obedska bara: 73,8 km
2. Аda Ciganlija - Umka: 25,3 km
3. Rakovica/Banjica - Avala: 11,9 km
4. Ada Huja - Vinča: 12,7 km
5. Karaburma – Devojački bunar: 48,9km
Ukupna dužina vangradskih koridora: 172,6 km

1. Centar grada – Dorćol (varijanta 1)
2. Centar grada - Dorćol (varijanta 2)
3. Centar grada – Mirijevo
4. Mirijevo - Dorćol
5. Centar grada – Zvezdara
6. Centar grada – Voždovac i Banjica
7. Rakovica – Banjica (varijanta 1)
8. Rakovica – Banjica (varijanta 2)
9. Košutnjak – Medaković – Voždovac - Sajam
10. Dušanovac - Sajam
11. Banjica – Sajam
12. Dušanovac – Banjica - Sajam (duž autoputa)
13. Petlovo brdo – Ada Ciganlija
14. Zemun – Ušće – Blok 45
15. Žel. st. "Novi Beograd" – Ada Ciganlija
16. Bežanija – Novi Beograd (varijanta 1)
17. Bežanija – Novi Beograd (varijanta 2)
18. Centar grada – Medaković I i II
19. Zvezdara – Medaković
20. Centar grada – Konjarnik
21. Centar grada – Braće Jerković – Medaković I i II
22. Konjarnik – Medaković – Voždovac - Sajam
23. Dušanovac - Sajam
24. Banjica - Sajam
25. Dušanovac – Banjica – Sajam (duž autoputa)
26. Rakovica – Petlovo brdo
27. Vidikovac - Košutnjak
28. Košutnjak – Petlovo brdo
29. Centar – leva i desna obala Save
30. Zemun – Novi Beograd – Trg republike
31. Zemun – Ušće – Blok 45
32. Kružna staza oko muzeja Savremene umetnosti
33. Zemun – Studentski Grad – Blok 45
34. Zemun – Novi Beograd – Centar
35. Zemun – Bežanija – Blok 45
36. SIV - žel. st. ”Novi Beograd”
37. Žel. st. ”Novi Beograd” – Ada Ciganlija
38. Staro sajmište – Novi Beograd (duž autoputa)
Ukupna dužina gradskih koridora: 129,7 km
 
Poslednja izmena:
Pa prosto, zato što si direktno tako napisao

Osim što nisam. Ali, valjda kao samoprozvani autoritet za određivanje kakva je koja ulica daješ sebi za pravo da odrediš i ko je šta rekao.
U stvari, ako je već svuda bezbedno voziti, ne razumem zašto učestvuješ u diskusiji? Jesi li ti projektovao te ulice, pa imaš neki lični interes u odbrani istih?

@Gedža Ja sam za vožnju motora u hladnijim uslovima kupio štitnike za kolena. Tada su ih prodavali kao štitnike za rukomet i bili su prilično jeftini. Ako inače imaš želju i potrebu da voziš po hladnom, naravno. :)
 
Poslednja izmena:
Imam Cane te stitnike i koristim ih za fudbal, ali za bajs tokom zime mi treba maltene skafander i dok se obucem prode me volja. Jednostavno nije mi to-to. Zamenim bajs sa nekim drugim aktivnostima koje imaju manju brzinu (trcim u parku) ili neki drugi sport. Bajs+sunce+15C-vetar=uzivanje :)
 
Edit:
1. Blok 45 - Obedska bara: 73,8 km
2. Аda Ciganlija - Umka: 25,3 km
3. Rakovica/Banjica - Avala: 11,9 km
4. Ada Huja - Vinča: 12,7 km
5. Karaburma – Devojački bunar: 48,9km
Ukupna dužina vangradskih koridora: 172,6 km

Gde nađe majke ti da od Ade Ciganlije do Umke ima 25,3km? Jedino ako ideš preko Jakova :D
 
po mom poznavanju rekao bih da su to razdaljine za oba pravca, znaci verovatno za biciklisticke trake.
 
Samo sam iskopirao iz nekih projekata. Srecu se razlicite duzine, verovatno u zavisnosti ko je sta merio sto rece Bakara.
Potrazih na netu i nadjoh na ovim linkovima. skinite pa pogledajte:
www.biciklirajbeogradom.com/wp-content/uploads/2014/10/02_Smartplan-i-POUS-za-Beograd_Beoland.pdf
www.biciklirajbeogradom.com/wp-content/uploads/2014/10/04_Dve-rute-za-bicikliste_CEP.pdf
Ovo je sa linka:
http://www.biciklirajbeogradom.com/evropska-nedelja-mobilnosti-2014/
Poenta je da planovi za to postoje, samo treba raditi na tome i nadati se da ce zavrsiti planirano do 2021.
 
Poslednja izmena:
Pozdrav narode.

Interesuje me jeli neko mozda neko pravio, kupovao koristio ili ima viska adaptere za mavic crossmax st tockove, napred 15mm osovina nazad 12mm?

Sve je u opticaju da ih pravim na strugu na osnovu crteza ili uzorka ili kupovine preko ako neko nesto bude kupovao?

I dali je neko menjao lezajeve na tim tockovima, tj interesuje me dali su indutrija standardnih promera ili neka mavicova izvedba?
 
Brankovu sam ja prvi pomenuo samo zbog priče da je most jako opasan i stazica veliko unapređenje bezbednosti a zapravo kad pređeš čeka te sve identično kao na mostu samo bez staze.

Osim što nisam. Ali, valjda kao samoprozvani autoritet za određivanje kakva je koja ulica daješ sebi za pravo da odrediš i ko je šta rekao.
U stvari, ako je već svuda bezbedno voziti, ne razumem zašto učestvuješ u diskusiji? Jesi li ti projektovao te ulice, pa imaš neki lični interes u odbrani istih?
Eto učestvujem. Da nisi preterivao ne bi ni ja kontrirao.

Direktan put vodi Brankovom i u Terazijski tunel, a to bih poistovetio sa samoubistvom.
Zato što... je gužva? Ili biciklisti stalno stradaju na tom potezu? Koliko znaš slučajeva?

Koliko znaš
Vidiš, u delu moje poruke koji si citirao jasno je da ja iznosim lični stav. Ti ovde iznosiš tvrdnje. Prvo tvrdiš da kod mene postoji strah, a onda i da je neopravdan.
Ok eto tvrdim ako hoćeš. I šta ćemo sad?
 
totalbike dao 58% popusta na Avid bb5 i sada kosta 1000din,ali na zadnju nisu nista dali od popusta :D
 
Koliko znam samo je razlika u adapteru, a celjust je ista. Kupis dve prednje i na jednu samo stavis adapter od zadnje.
 
Adapter je koji tacno deo?

Послато са GT-I9300 уз помоћ Тапатока
 
Adapter je deo koji drzi celjust, bira se prema velicini rotora

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
 
Imaju I adapteri dobru cenu :D

Послато са GT-I9300 уз помоћ Тапатока
 
Sve ima dobru cenu. Biciklizam je skup sport ako se zaludiš i gledaš delove sa kojim bi unapredio bajs.
 
Juče/preključe videh na fejsu da čovek traži specifikacije nekog bajsa u svrhu naplate osiguranja!
Gde to može bajs da se osigura?
 
Hoce li ko mozda uskoro porucivati sta sa inostranih sajtova? Mozda bi mi trebali adapreti za mavic tockoce?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
 
Juče/preključe videh na fejsu da čovek traži specifikacije nekog bajsa u svrhu naplate osiguranja!
Gde to može bajs da se osigura?

Prošle godine nije moglo za nas smrtnike. Takmičarske bajseve su neki osiguravali, ali ne znam na koju "foru". Sredstvo za rad ili tako nešto...

Možda čovek traži info o specifikacijiama jer je pokupio nekog biciklistu, pa mora da plati neku odštetu i gleda koliko bajs košta.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno