Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

Necu ja da pravim dvofaz ili single, ja hocu samo da ispoliram kurble. Inace nisam mnogo zalazio u problematiku konverzije, znam samo da uglavnom rade po ovom uputstvu : http://ti10x.blogspot.com/2012/09/jeff-jones-xtr-960-crankset-modification.html?m=1
Nema veze patrona koliko znam, bar na mtb...

EDIT : Trenutni izgled, ovo do sada je samo rucno smirglanje vodenom smirglom, planiram jo sjednom da predjem, ovog puta sa 2000 granulacijom a posle da usledi poliranje pastom i busilicom sa adekvatnim nastavkom.
Pogledajte prilog 170577

Mozda zvuci kao noob pitanje ali zbog cega poliras kurble?
Nije valjda zbog tih nekoliko grama tezine??
 
Haha naravno da ne nego zato sto su kupljene sa poluskinutom farbom tj onim gloss slojem na kome je pisalo xtr :)
A i svidja mi se kada su uglacane (nadam se sa cu da postignem, barem priblizno...)
 
Imam pitanje za iskusnije. Problem mi se javio u viljusci. Naprezanjem i otpustanjem amortizera tj opruge cuje se jako neprijatno i iritirajuce skripanje. Bukvalno kao da je zaribala. U pitanju je Merida Mats 40. Koje su mi opcije i sta mi je ciniti? Jel velika zayebancija otvoriti to i proveriti stanje unutra? Sta mogu da zayebem?
 
Na njoj treba da je Suntour XCT. Laka je za rastavljanje i nema neku svemirsku tehnologiju (cista mehanika). Ako se iole razumes u mehaniku mozes sam da je sredis (ako je kvar takav da se noze popraviti). Verovatno ti je voda usla unutra i zardjale su "klizne povrsine" pa skripi.
Evo ti par linkova pa pogledaj kako to izgleda:
https://www.youtube.com/watch?v=xtkmw57stZo
https://www.youtube.com/watch?v=-MXGWktY5CY
https://www.youtube.com/watch?v=sGmAvTWBemA

Ako budes radio servis, na kraju pre zasrafljivanja donjih srafova Zadnje sto se radi pri sklapanju) naspi po npr 50ml nekog gusceg ulja u svaku komoru, pa onda zavrni srafove. To ulje nece dozvoliti ponovno stvaranje rdje u njoj. Povremeno samo okrenes bajs da se ulje slije po celoj komori i ovlazi sve delove unutra.
 
Poslednja izmena:
Za vikend cu da zasucem rukave pa polako. Hvala na linkovima.
 
Pozdrav svima,redovno pratim biciklistisku sekciju i sad mi treba pomoc mala.Ne znam da li je ovo dozvoljeno ali mi je potrebna procena jednog bicikla, tj koliko novaca da ponudim za ovaj bajs?Bajs mi se svidja,vozio sam ga i sve mi na njemu odgovara.Covek hoce da mi ga proda i rekao mi je da mu ponudim neku cifru, pa me sad muci koliko uopste vredi?Ovo su slike bajsa a na linku,jedinom kojeg sa nasao na netu, su specifikacije.
http://schauff.soil.de/schauff2000.de/frames-e/bikepages/mtb/005750rh.htm

IMG_20150515_174827.jpg
IMG_20150515_191133.jpg
IMG_20150515_191039.jpg
IMG_20150515_191143.jpg
IMG_20150515_191049.jpg

Moze i na PM neke instrukcije i saveti.Hvala unapred svima koji odvoje malo vremena za moj problem.
 
@jabukowski

Ne bih da zvucim grubo, ali ovaj bajk je bojler. Na neki nacin kada pogledas ovaj bajk, videces i sam karakter prodavca. Neuredno, nepodmazano i prljavo - neodgovorno. Pitaj ga kad je zadnji put promenio sajle i buzire...
Najbolje bi bilo da vidis koliko mozes da izdvojis za bajk, onda odes na 2bike forum i trazis pomoc pri kupovini...ili jednostavnije da ti neko izabere bajk preko oglasa, a ti odes pogledas, probas...
 
Bajk nije vozen godinama,samo je stajao u magacinu i skupljao prasinu.Video sam da ima dosta posla dok se ne dovede u red.Samo me interesuje koliko da mu ponudim?On ga ne vozi niti planira da ga koristi.Kupio ga je u Nemackoj pre ko zna koliko godina.A prednost mi je sto bi ga kupio od njega na rate tj ne bih morao odjednom da mu platim.
 
Poslednja izmena:
Ako ti bajs odgovara ponudi mu 8.000 dinara. Osnova je solidna, ali treba da se radi na njemu.
 
Max 50e.
 
Na sta posebno da obratim paznju prilikom odmascivanja i ciscenja lanca i kesete ?
Imam zuti Axel, cetke, krpe, vodu i teoretski znam proceduru medjutim nikad nisam cistio a sve mi je musavo do zla boga i mora da se ocisti.
Mislim da sam ovde na temi jednom procitao da axel i voda ne smeju da udju "negde" prilikom ciscenja lanca, kasete, pogona ali sad ne mogu da nadjem taj post !? :wall:
 
Lancanike ocisti krpom, onda nemas bojazni od ulaska vode u glavcine. Lanac u benzin ili razradjivac...
 
^^ nesto sumnjam da ce da skida lanac :)
Ma naspricaj taj axel na lanac celom duzinom, vrti da prodre svuda (mada u tu svrhu mozes i wd40 da koristis ili "akru") i posle ako imas onu metalnu cetku/sundjer za sudove, obuhvatis njome lanac jednom rukom a drugom vrtis pedale da sastruze stroku... Posle dobro iaperes vodom pa podmazes i eto. Za kasetu ti vec treba neka cetka sa jacim i duzim nitima pa naprskas, oribas, isperes i gotovo :)
 
Koristim i ja to i super je al dok stigne nek se snadje covek a ne da ima kais umesto lanca :D
 
Kakav crni kais, opasac bre opasac!!! :D
Sta koristiti za skidanje rdje?
Na novom decijem bajsu ( prosla godina ) prednja nabla ima rdju koju bih da ocistim. Neko je drzao bajs na terasi, nije ga sklanjao od kise i eto belaja. Kako skinuti rdju?
 
Očišćen i spreman za nove poduhvate :D
Najviše volim da vozim tek očišćen bajk. Inače ja koristim dizel za odmašćivanje, pa pređem vodom da skine sve i onda kad se osuši prskam teflonsko ulje.
Uvek me mrzi da skidam lanac, lepo sve prskam dizelom dok četkom ribam zupčanike i lanac.

c0b5424b2c6e543167cd3f3a49aa1072.jpg
 
Lepo si ga uglancao, moj ti je savet da izbegavas teflonsko ulje, jer lepi opiljke aluminijuma na sajbnama i lancu, kao i prljavstinu.
 
Pedala je bila u pitanju ovaj put i volan kad može, ponekad naslonim na top tube ali to uglavnom bude drvo, ipak mekši materijal. :D Mada uspeo sam malo da je ogulim, pri vrhu i sa strane, ne znam kako sam uspeo.
Teflonsko mi se sviđa jer je lagano a kad vozim aktivno nije mi problem da čistim bajs na dve nedelje. Njega sam baš uzeo na preporuku nekih od vas. Koja je bolja varijanta?
uploadfromtaptalk1433091792056.jpg
 
Vrh Dno