Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

sediste je najbitnije, cak i vise od visine seat post. dosta ljudi podigne previse i onda prave sebi problem jer se pomeraju napred ka kormanu i sediste nema vise onu funkciju koju ima, a ljudi nisu evoluirali da sede na tako malom sedistu i aktivno koriste noge. zato u normalnim zemljama postoje bike fit servisi koje rade doktori :)
 
Da, baš to mi se dešava, da kliznem neki cm prema kormanu i onda kreće neprijatnost. Ali brzo shvatim, pa se vratim. Zbog promene visine, sedište je verovatno otišlo malo u nazad, pa bi trebalo neki milimetar da ga vratim napred? Vidim da ima i neke šrafove za nagib, možda je i tu kvaka.

Jutros sam vozio 45km i evo sada osetim ta mesta, ako dodirnem. Bez kontakta, sve OK.
Još uvek nisam našao odgovarajući šorc sa ulošcima, sigurno će i to da pomogne, ali svakako moram podesiti sedište.

Gore je Nes* pomenuo preskakanje, pa mi je palo na pamet nešto što mi se dešavalo. Ako neko ima savet/objašnjenje kako da to izbegnem/rešim.

S obzirom da je meni bajs dopuna za zonu 2 i interesuje me pre svega kadenca, ne distanca/brzina, vozim napred mala šajbna, nazad menjam u okviru 3 komada, kadenca 90-98, to mi na ovom najčešćem prenosu da neku brzinu oko 20-22km/h. Prva muka je što povremeno izguram na 110, jutros čak i na 120, što mi je mnogo. Pretpostavljam da je kao kod trčanja, vremenom naučiš da držiš/kontrolišeš pace.

Druga muka je momenat gde sa nadjem kao u nekom dizbalansu brzine kojom se krećem i stepena prenosa u kome se nalazim i onda 1-2-3 okreta kao da vrtim u prazno, dok bicikl malo ne uspori i onda osetim da vuče, jer vrtim pedale, a ne zato što već ide dovoljno brzo. Otprilike kao da vozim nizbrdo i pokušavam da vrtim pedale, a ono kao da ide u prazno.
Ako je neko prepoznao situaciju, nadam se da ima i savet kako to preduprediti ili kako brzo rešiti. A da ne šaltam brzinu na tezi stepen prenosa.
 
@PJ ne moze da se vozi visoka kadenca u sorcu bez uloska.
Uzmi bilo kakav pa posle kupuj neki bolji svakako ce ti znaciti, najlakse je verovatno kupiti u decathlonu.

S obzirom da je meni bajs dopuna za zonu 2 i interesuje me pre svega kadenca, ne distanca/brzina, vozim napred mala šajbna, nazad menjam u okviru 3 komada, kadenca 90-98, to mi na ovom najčešćem prenosu da neku brzinu oko 20-22km/h. Prva muka je što povremeno izguram na 110, jutros čak i na 120, što mi je mnogo. Pretpostavljam da je kao kod trčanja, vremenom naučiš da držiš/kontrolišeš pace.

Druga muka je momenat gde sa nadjem kao u nekom dizbalansu brzine kojom se krećem i stepena prenosa u kome se nalazim i onda 1-2-3 okreta kao da vrtim u prazno, dok bicikl malo ne uspori i onda osetim da vuče, jer vrtim pedale, a ne zato što već ide dovoljno brzo. Otprilike kao da vozim nizbrdo i pokušavam da vrtim pedale, a ono kao da ide u prazno.
Ako je neko prepoznao situaciju, nadam se da ima i savet kako to preduprediti ili kako brzo rešiti. A da ne šaltam brzinu na tezi stepen prenosa.
Pa moras da promenis brzinu na nize ako ne mozes da "namotas", nece nista lose tu da se desi.
razumem da hoces da vezbas kadencu ali to mozes i u drugim stepenima prenosa osim u ta 3 koje si resio da koristis.

kada hoces to da vezbas izadjes negde van grada spustis napred na manju sajbnu, i vrti kadencu koju hoces i nemoj da se obazires na kojem zupcaniku si pozadi vec gledaj da ispunis svoj target.

ako si "dobar" icices sa tom kadencom 90-100 dobro u bilo kom prenosu,
poenta je da to mozes da drzis, i da ti to bude nominalan broj obrtaja.
 
Nisam išao do Decathlona. Pokušaću narednih dana. Intersport nema na stanju ni ono što piše na sajtu. Planet Bike ima one sa tregerima, ali nešto mi to kao Borat style, pa bih da izbegnem, strah me da ne počnem da ih nosim bez majice 😬

Pa moras da promenis brzinu na nize ako ne mozes da "namotas", nece nista lose tu da se desi.

Još nisam ušao u terminologiju. Šta znači "namotaš"?

razumem da hoces da vezbas kadencu ali to mozes i u drugim stepenima prenosa osim u ta 3 koje si resio da koristis.

Nisam ja ta tri stepena birao, već sam, pred kraj vožnje, shvatio da sam koristio samo 3 zupčanika. Usudio bih se da kažem da sam 80+% vremena bio na jednom.

ako si "dobar" icices sa tom kadencom 90-100 dobro u bilo kom prenosu,
poenta je da to mozes da drzis, i da ti to bude nominalan broj obrtaja.
E fora je da ne mogu da držim, već ubrzam, to mene muči. Ubrzam, pa kada shvatim, i želim da spuštam brzinu kretanja, vrtim u prazno.

Ako bih prebacio u sledeći stepen prenosa, to mi je za gradsku vožnju već prebrzo na toj kadenci, što se rešava tvojim predlogom da izadjem iz naselja, ali mislim da bi mi i bilo mnogo. Mada, danas za nešto preko 2 sata vožnje, imao sam 12 sekundi :) u mojoj trkačkoj Z4 i to je bilo na kraju, kad sam se penjao pored 11.aprila. Nije dugačka uzbrdica, ali Edge je uredno najavio, simpatična fora :)

Imao sam 3m30s u Z3 i ostalo Z2/Z1. Znači mogao sam da dodam još, ali juče sam trčao 16km, pa je dobro što nisam forsirao.
 
dobar sorc sa kvalitetnim uloskom znaci, jer nije na sedistu da bude mekano. decathlon ima odlicne biciklisticke sorceve i sa tregerima i bez (sa tregerima je bolje je pokreti nogu polaku spustaju sorc, ali nije obavezno)
to sto ubrzas sa sledecim stepenom je normalno :) ako vrtis isti rpm, manje zubaca pozadi, veci prenos, brze ides. nije problem da ides brze u gradu :)
 
Čuo sam da se trkači žale na to da im spadaju/klizaju slip šorcevi I helanke, meni se nije dešavalo. Neki su čak utvrdili koji modeli im to rade.

Ovo gde se trenutno vozim, zaista ne bih da idem brže. Kada sam na kolovoznoj traci, ok, ali najveći deo sam na bici stazi deljenoj sa trotoarom - problem.
Moraću da nadjem neke nove rute ili da idem ranije ujutru.

Prošli vikend sam već u 9 i nešto sitno bio kod kuće, samim tim je bilo i manje ljudi. Danas tek u 8.30 krenuo, pa broj šetača i trkača bio mnogo veći. Ubijaju me, u susret, ovi sa slušalicama, što ne gledaju gde idu ili, ispred mene, oni koji voze rolere u cik-cak.
 
na bici stazi mozes ici 35kmh, to nije uopste sporo :)

ja kada idem putem, neki vozaci mi sviraju ili ono prolazi pored mene, spusti prozor i kao sto ne ides bici stazom... pa idi ti pa pogini, izbusi gume i sl.... tako da opusteno, ako me zaustavi pandur, platicu kaznu
 
35km/h je meni super velika brzina, zaista ne razmatram te zone. Dobro, nije da nisam probao "koliko može da razvije" :D

Kad pomenu to sa vozačima....Juče je u Obrenovcu bila neprijatna situacija, momak, triatlonac, na TT bajsu i tip ga kolima izgura na ivičnjak. On pretpostavlja da je namerno išao na njega, ali da nije hteo da ga udari, međutim, zakačio ga je zadnjim krilom. I otišao bez da uspori. Da je slučajno, valjda bi se zaustavio. Luda sreća, (poveća) ogrebotina na članku, laki bolovi u ramenu na koje je pao, minimalno oštećenje na kormanu bicikla i malo na garderobi. Jutros ga vidim, kaže rame deluje OK, ali mora da preskoči nekoliko dana bazen, dok skroz ne prođe.
 
Još nisam ušao u terminologiju. Šta znači "namotaš"?
Motas, verglas = visoka kadenca, ne znam drugacije da kazem. ;)

E fora je da ne mogu da držim, već ubrzam, to mene muči. Ubrzam, pa kada shvatim, i želim da spuštam brzinu kretanja, vrtim u prazno.

Ako bih prebacio u sledeći stepen prenosa, to mi je za gradsku vožnju već prebrzo na toj kadenci, što se rešava tvojim predlogom da izadjem iz naselja, ali mislim da bi mi i bilo mnogo.
To je normalno, niti je teren uvek isti, niti je vetar uvek isti, tako da to konstantno utice na tvoju brzinu.
Pojacaj prenos, zadrzi kadencu, pratis puls... videces brzo gde je tebi optimum.
Treniranje u gradu ne bi nikako preporucio, narocito ne na biciklistickim stazama, to nikako ne moze biti bezbedno

Iz zemuna obicno idu na obilaznicu pa prema Pancevu, ili krug Surcin, Batajnica, Obrenovac, Mostanica...to su najcesce rute 1-2-3 sata voznje.
kroz grad samo dok se ne izvuces napolje...
 
 

Koliko često se ti senzori gube?
Vidim nedavno na Cikloberzi neko prodaje senzor uz tekst "pronađen na Fruškoj gori tokom šetnje, pali diodu, ispravan", nekoliko dana kasnije, vidim jedan momak na Starava napisa da je izgubio senzor taj dan na NBGD.
 
Gumice sa kojima dođu ostare, pa puknu nakon nekog vremena. Zip vezice ne pucaju, ali su nezgodne ako hoćeš ponekad da prebaciš na drugi bicikl, ili ako držiš bicikl zimi napolju (garaža, šupa koja se ne greje) jer baterije odu na hladnom.
 
ja imam magene, isti kao ovaj, ovo je izgleda kopija magene. jos mi nije nista puklo evo sigurno tri godine ima
 
haha jeste, ponavljamo se...izgleda da je i poskupela

Stvarno interesantna stvarčica sa aliexpresa, ovo je davno trebalo da se pojavi.

Just found this amazing item on AliExpress. Check it out!
US $12.84 70%OFF | ThinkRider Bike Light 5000mAh Battery Bicycle Light 4 Models MTB Front Lights Hanging Version Ultralight Cycling Flashlight
 
heh, sorry, nisam ni video :D
 
(y) ali slicno razmisljamo

kinezi imaju bas odlicnih stvari u zadnje vreme...

vec hvatam sebe kako gledam ona 3d karbonska sedista i GPS kompjutere
 
magene i xoss imaju neke bas dobre proizvode. Mozda nisu na garmin novou jos, ali apsolutno mogu da pariraju, pogotovo ako neko nema strasno visoke kriterijume i zeli malo da ustedi.
 
A imaju li ovako nešto :)

bici.jpg
 
To je Tour de Srem edicija.
Ruta kreće iz svinjskog Srema, a završava u vinskom. Probali smo kontra, nije dobro.
 
Poslednja izmena:
 
Kada u Connect kreiraš rutu, pošalješ je na Edge, kreneš da voziš, ali odlučiš (ili budeš prinuđen) da promeniš rutu, kako se Edge ponaša? Jel preračunava pitanju do ostalih waypointa?
Da li možeš brzinski u vožnji da obrišeš prvi sledeći waypointa, a on da preračuna rutu?
 
Svaka čast
Ali 277km u pravoj liniji sa samo150 visinaca neverovatno
Kako ste prošli sa vetrom?
 
bolje nego sto smo mislili, bilo ga je pogotovo u povratku, neki juzni. ali preziveli smo. dobio sam i boju :)
 
skinuo sam gpx sa strave hvala
el mozes malo vise da napises o putu
kako preko grane?
parce necime sto lici na auto put izgleda veoma dosadno :(
mislim solo polako par dana mozda posetim neku rumunku gejmerku :)
 
Nazad
Vrh Dno