Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

Opa opa opa, borat poceo da tera tocak :D, ja samo dve voznje ove sezone, kisno prolece sada je pretoplo, nemma nesto ni vremena....
Molio bi fanove da imaju strpljenja i volje ako kasnim sa odgovorom, da brate krenuo i to zestoko stigle i rukavice tako sam sad seksi strasno :D
42c4f929478ae4f7239039b5d45522a4.jpg
0462cbb9300e4a16535798ed9fb37c57.jpg


Poslato sa PRA-LX1 uz pomoć Tapatoka
 
Lepo:

3312 / 3317 m
Ascent / Descent

Da li bi mogao da eksportujes workout u GPX fajl i da ga propustis kroz GPS Visualizer?

http://www.gpsvisualizer.com/profile_input

Izabrati show advanced options za Track/line options, i selektovati Show distance and elevation gain/loss info da bude Yes. Na kraju bi trebalo da prikaze elevation gain/los koristeci DEM (digital elevation model).
Kad si vec pomenuo te 3d vizuelizacije, vec sam pominjao za stravu relive.cc koji generise video klip sa 3d pregledom voznje, a postoji i veloviewer.com gde kada povezete nalog sa stravom imate pored 3d pregleda sve u sitna crevca...opasna alatka ;)
index.png
Capture.JPG
 
Poslednja izmena:
Džajant se zadržao oko 1500km a sad opet nešto novo :)
Nije bajs, ovo je TENK :D

IMG_1055.JPG
 
Ti nisi normalan :D
 
Menjaš ih ko čarape.

Extra bajs, vidi se da je kao tenk.
Nek te lepo i malo duže služi.

Još jedan član naše male zajednice se skoro ponovio, ne znam što se još nije pohvalio novim ljubimcem. :) ;)

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

Btw, @borat, jel ti to voziš mtb sa drumskom kasetom ili mi se samo pričinjava? [emoji3]
 
Poslednja izmena:
Nije to za tebe. :D

Sent from my SM-G925F using Tapatalk
 
Pa smirice se tek kad kupi drumasa, do tad mora da menja dok ne dodje do tog zakljucka :D

Posle toga nema vise dalje... :)
 
Pravog drumasa nisam probao ali sam vozio par puta "drumasa" sa ravnim volanom (drum grupa i tockovi i kruta vila naravno) i takva voznja definitivno ima svojih cari :) Mada sam tad video koliko sam ogranicen izborom gde mogu da vozim pa sam dosao do zakljucka da pre ili kasnije moram da imam oba :D
 
vucko777

Lepo:

3312 / 3317 m
Ascent / Descent

Da li bi mogao da eksportujes workout u GPX fajl i da ga propustis kroz GPS Visualizer?

http://www.gpsvisualizer.com/profile_input

Izabrati show advanced options za Track/line options, i selektovati Show distance and elevation gain/loss info da bude Yes. Na kraju bi trebalo da prikaze elevation gain/los koristeci DEM (digital elevation model).

Valjda sam dobro uradio,evo sta izbacuje.
 

Prilozi

  • Screenshot_2017-08-09-08-11-32-118.jpeg
    Screenshot_2017-08-09-08-11-32-118.jpeg
    493.7 KB · Pregleda: 96
Valjda sam dobro uradio,evo sta izbacuje.


Nije koriscen DEM (vidi se po krzavosti grafikona i po tome sto imas gain 8731m) jer sam zaboravio da ti kazem da setujes Add DEM elevation data na besta available source. Bavio sam se time malo vise posto Sports Tracker verovatno koristi lose "peglanje" visine ocitane GPS-om pa se dobijaju nerealno velike vrednosti za altitude gain (osima ako nistu nesto menjali u poslednjim verzijama). Postavio sam pitanje support-u ali nisam dobio nista. Ja mislim da se koristi neka matematika ali nije bas sjana. Tih 8731m je upravo ono sto se ocita iz GPX fajla bez ikakvog filtriranja. Probaj da ucitas fajl u Google Earth i kazi mu da visine uzme sa karte (adjust altitudes to ground height). Trebalo bi da vidis neku vrednost koja je bliza realnoj i koju bi ti vreovatno dali GPS Visualizer i Strava.

EDIT. Upravo gledam jednu svoju voznju od prosle godine:

Sports Tracker: 2463m
Strava: 1905m

Posto imam VDO M6 koji moze da meri gain, uporedio sam ga rezultatom koji pokazuje Strava i rezultati su tu negde (VDO pokazuje nesto manje).
 
Poslednja izmena:
Kako to mislis "ogranicen izborom gde mozes da vozis"?

Sta te ogranicava?

Ne može off road da vozi drumašem, vidiš kakve bajsove kupuje, potajno prelazi u downhill-era. [emoji3]

Sent from my SM-G925F using Tapatalk
 
Kad si vec pomenuo te 3d vizuelizacije, vec sam pominjao za stravu relive.cc koji generise video klip sa 3d pregledom voznje, a postoji i veloviewer.com gde kada povezete nalog sa stravom imate pored 3d pregleda sve u sitna crevca...opasna alatka ;)
Pogledajte prilog 234341
Pogledajte prilog 234339

Dobar. Bas sam vozio prosle godine tu rutu samo u kontra smeru (vise volim da se spustam niz Glumcevo brdo nego da se penjem :)). Sad bas pogledah sta kaze Cateye za total ascend - 38.195km za 4 godine koliko vozim Scott-a (presao 4433.2km). KTM je tek na 359km i 5016m gain-a.

IMG_20170630_175359270.jpg
 
Poslednja izmena:
Kako to mislis "ogranicen izborom gde mozes da vozis"?

Sta te ogranicava?

Kako šta, pa put? Na ovih par vožnji tim drumašem/hibridom sam video da mnoge lepe ture u okolini Niša koje bih u tom slučaju vozio, imaju ili veoma loš asfalt ili čak deonice bez asfalta... Tipa samo neki tucanik ili prosto zemlja. Ajd što sam istreso zglobove i bubrege nego što sam više brinuo zbog bajsa koji nije moj :)

A i ovo što kaže mirza, volim da vidim offroad :)
 
Poslednja izmena:
Da imam bicikl kao @sajlonac pretvorio bih se u krme, ne bih iz blata izlazio.
 
Videli su blata i prethodni moji bajsevi, vala ni ovaj nece da bude postedjen :D
 
Kako šta, pa put? Na ovih par vožnji tim drumašem/hibridom sam video da mnoge lepe ture u okolini Niša koje bih u tom slučaju vozio, imaju ili veoma loš asfalt ili čak deonice bez asfalta... Tipa samo neki tucanik ili prosto zemlja. Ajd što sam istreso zglobove i bubrege nego što sam više brinuo zbog bajsa koji nije moj :)

A i ovo što kaže mirza, volim da vidim offroad :)
Pa bas sa ovim bajsem si i ogranicen na offroad, jer sa ovim pogonom neces daleko otici...
E sad ne znam kako je u nisu ali ne verujem da imate puteve bez asfalta, izadji van grada, ja uglavnom gledam da vozim van grada.
A ne verujem ni da u gradu nemate asfaltirane puteve.

Da imam bicikl kao @sajlonac pretvorio bih se u krme, ne bih iz blata izlazio.
Ne vidim smisao voznje po blatu kad odma` pored ima put.
 
Pogon cu cim nadjem, da stavim malko veci, verovatno 32 zuba sto mi je sasvim dovoljno sa 10 zuba pozadi i velikim tockom, za ravno.
E sad, ne razumem ovo "u gradu"? Pa necu valjda kroz grad "da se vozim"? Kroz grad samo dok ne izadjes iz istog :D a o okolnim putevima i pricam. Ima, naravno, sasvim dovoljno pravaca gde moze da se vozi drumas i gde ustalom i voze ovi "nishki drumasi" ali sam to manje vise vec prosao i nije mi nesto spektakularno zanimljivo a da se zaputim negde gde nisam isao vrlo lako mogu da prodjem kao sto i jesam u primeru koji sam opisao gore.
Offroad je vec druga stvar, ima ovde okolnih planina na pretek a kada vozis tuda, sem ako nije napolju ovih 40 stepeni kao poslednjih dana, blata ima na puno mesta. To nije nesto sto mozes da izbegnes, i nema "odmah pored put" jer je to po cemu ides put :)
Kazem, treba imati oba :)
 
Шала мала дечки, свака роба има свога купца, нећу ићи кроз блато па на посао или факултет, а нећу ни друмским бицклом до родбине која живи по босанским селима, гдје су путеви да коњ ногу сломи.
 
E sad, ne razumem ovo "u gradu"? Pa necu valjda kroz grad "da se vozim"? Kroz grad samo dok ne izadjes iz istog :D a o okolnim putevima i pricam.
Pa to sam i ja napisao gore, kroz grad koliko moram...

E sad gledao sam sta ima u okolikini Nisa, i rekao bih da u okolini 100-200km ima tu svasta da se obidje (to je par sati voznje drumasem), a te okolne planine valjda imaju i asfaltirani put do vrha?
 
Pa bas sa ovim bajsem si i ogranicen na offroad, jer sa ovim pogonom neces daleko otici...
E sad ne znam kako je u nisu ali ne verujem da imate puteve bez asfalta, izadji van grada, ja uglavnom gledam da vozim van grada.
A ne verujem ni da u gradu nemate asfaltirane puteve.


Ne vidim smisao voznje po blatu kad odma` pored ima put.
Dejane, pa ovo je baš pogon za uphill, koliko sam zaključio po njegovim vožnjama, slikama predala gde vozi, ovaj pogon i prenos mu je idealan, čak i po ravnom asfaltu će moći bez problema da ide oko 30km/h.

Sent from my SM-G925F using Tapatalk
 
Pa vidis da i sam kaze da ce da menja pogon... :)

Btw, koliko zubaca ima taj pogon i na kolikoj kadenci treba da vrti da bi isao 30?
 
Nisam mislio da mu prosečna bude 30.
Nema razloga da ga menja, sem ako mu ne odgovara iz drugih razloga a ne prosečne brzine.
Ja bih na primer takođe menja pogon, samo iz razloga što nisam navikao na tu vrstu pogona.
Ipak je 3x keva, jer se lanac i kaseta manje habaju, ovako na 1x više strada kadeta kao i on sam.

Sent from my SM-G925F using Tapatalk
 
Ma nema asfalt, ok ponegde i ima ali draž je voziti valjda po zemlji, a pogotovo na dole. Inače 28 zuba ima pogon, zato hoću da stavim veći jer sam do sad uvek vozio sa 34. Kaseta mi dozvoljava jer je 10-42. 29tku bajs koji sam vozio prošle god bez problema uzbrdo (ok treba kondicija čak i za 34/42 prenos) ali zato po ravnom sa 34/10 i velikim točkom idem 40kmh bez problema. Ok nisam mogao da držim prosek sa tom brzinom ali prosečna brzina koja je iznad 30kmh za mene je i više nego dobro.
Prethodni bajs je bio 27.5 i isti prenos, 34 napred 10-42 pozadi i ponovo sam imao iste brzine, čak i bolje jer sam u boljoj formi.
Ovaj sada ima takođe 27.5 točak ali sa 3.0 gumama daje prečnik sličan 29eru. Jesu teži točkovi od svih do sada ali kad se setim starijih bajseva čeličana sa 26ticama pa sam ih vozio, ovo je super lako :) Tako da uz ovaj prečnik točka i pogonom sa 32 zuba mogu da vozim po asfaltu zadovoljavajućom brzinom. 28 je već premalo nema šta...

Uostalom baci pogled na stravu (Aleksandar Nikolić) i videćeš vožnje i brzine o kojima pričam. Meni je to skroz ok...
 
Poslednja izmena:
Evo racunah malo... Sa trenutnim lancanikom od 28 zuba, uz najmanji zupcanik na kaseti (10 zuba), 27.5 x 3.0 gume i kadencu od 90 obrtaja brzina ce mi biti 35kmh.
 
Džajant se zadržao oko 1500km a sad opet nešto novo :)
Nije bajs, ovo je TENK :D

Pogledajte prilog 234362
Ček bre, taj tenk ima samo 28 zubaca na pogonu? Ako pozadi ima 11, to je prenos od 2.55, odnosno kad se ubiješ vrteći kadencu 100o/min ideš samo 30km/h.
Taj tenk je samo za brda i šume.

Ah, sad pročitah ostatak poruka. Znači najmanji na kaseti ima 10 a i točak nije 26. Ok, 35km/h na 90o/min, i dalje malo :)
Meni na mom MTB stalno fali pogon za 50km/h. Možda bih ja i probao drumaša ali ne verujem da bi taj podneo način na koji vozim kroz grad, tako da mi jedino ostaje da povećam pogon na MTB-u.
 
Poslednja izmena:
Kako uopste racunate to?

Poslato sa HUAWEI VNS-L31 uz pomoć Tapatoka
 
Nazad
Vrh Dno