Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

Sarma je bila dz:) Kum lika koji je isao sa mnom je domar gore,imali neke radnike pa preteklo.A sarma prava domacinska,posle 2 ne mozes da dises.A ja vala imam dobar apetit:)Ako te interesuje mogu da se raspitam za cenu smestaja i hrane.

A sto se tice Formule i delova,to sad nije problem

www.ris-cycling.com/p_parts.php

U vezi guma,ja moje uzeh ovde,uvoznik Jankovic comp i za sad bas i nisam zadovoljan.Za tu kilometrazu i vreme bocni zid je previse ispucao.
 
Nije problem onom ko ima kintu da plati samo disk 75e. :D

Moj savet je da pojuri deore hidrauliku, pa cak i da skupi kintu sad preko zime za novu, ima vise da mu se isplati nego bilo koja formula.
 
Pa dobro,ti fensi diskovi su 75e,ima i oni manje fensi za osetno manje pare.A i sa Shimano rotorima RX ne radi lose.Inace 60-65e je limit,tako da Shimano XT otpada,kao i Formula RX.Sad mu nadjoh Avid Jucy 3 za 30e,moze i malo jeftinije doduse bez rotora.Kakva je ona?

@Demios ne pominji mi plocice.Danas resih da operem bajs posle subotnje voznje,otisao do perionice,naspricao Famin(***** na kub) i posle 200m poce da puca iz zadnje glave ko da je 4.juli.Srecom 20g masti je resilo problem,no usput ustanovih da su pakne otisle,prednja mozda i izdrzi do proleca,zadnja mozda jos dva jaca kocenja.Uz slanje u RIS na zamenu ulja i nove pakne bicu laksi za jedno 60e....
 
meni one moje imaju josh po ~35-40% mesa, a vozilo se :D
ce kupim za sl sezonu.

shto se tiche chishcenja i tochkova, ja sam imao mini ispalu i paniku.
primetih pre 3 nedelje da imam luft u zadnjem tochku, i pomislish da su otishli lezajevi, smorih se extra, plus vozio sam tako josh jedno 10 ak puta u faoznu, menjacu ih pochetkom sl sezone..
onda mi palo na um da skinem tochak i vidim da se nije neshto bzvze desilo, kad ono jeste, ima neki shraf oko osovine koji sam samo malo rukom dotegao i vishe nema lufta :D
 
Poslednja izmena:
Na proslom i sadasnjem bajsu imam Avid Jucy 3, zasto sam opet uzeo iste, zato sto znam kako koce.
Npr. Shimano 505, koje ima ortak na onom Centurionu su gola patka, nista ne koce, a prodaju se za 60-70e.
 
shto se tiche chishcenja i tochkova, ja sam imao mini ispalu i paniku.
primetih pre 3 nedelje da imam luft u zadnjem tochku, i pomislish da su otishli lezajevi, smorih se extra, plus vozio sam tako josh jedno 10 ak puta u faoznu, menjacu ih pochetkom sl sezone..
onda mi palo na um da skinem tochak i vidim da se nije neshto bzvze desilo, kad ono jeste, ima neki shraf oko osovine koji sam samo malo rukom dotegao i vishe nema lufta :D

Tu imaš dve matice oko osovine (kontramatice), koje moraju da budu stegnute jedna na drugu, da se ne bi pomerale, ako si okrenuo samo jednu vratiće ti se luft, moraš i drugu da zategneš za prvu i to u položaju da nema ni lifta, a da se točak okreće bez otpora. Ovo je ono što ja znam, pojma nemam da li postoje drugačiji sistemi.
 
Poslednja izmena:
Za kocnice:
http://www.cikloberza.com/show.php?id=124563
Dobar komplet sa najmanje ulaganja, ipak je sve komplet tu. Najbolje mehanicke disk kocnice, u klasi sa vecinom klasicnih sa hidraulikom (mislim na one koje su dobre).
http://www.cikloberza.com/show.php?id=124778
Dobra cena, ali treba predvideti trosak za ostale delove.
http://www.cikloberza.com/show.php?id=98695
Skuplji, ali su odlicni.
Ako uzimas hidrauliku obrati paznju na duzinu zadnjeg creva kocnice, jer ako ti bude kraca imaces nepredvidjen trosak koji i nije baas mali.
Ove prve, najjeftinije, a odlicno koce i ne znam coveka rekreativca koji sa njima nije bio zadovoljan. Proste za odrzavanje i skoro da nema sta na njima da se pokvari, a sve moze da se rasturi i sredi. Opet AJ5 su bolje, ali izaci ce skuplje. Jos jedan savet: ako uzimas raspareno diskove i adaptere za celjusti obavezno Avid adapter uz Avid disk (Shimano adapter uz Shimano disk), inace ces imati nemogucu misiju da nastelujes plocice tacno na disk gde treba da leze. Razlikuju im se precnici diskova.

Danas je bilo dobro za voznju, plus nigde zive duse, na Adi bilo tri coveka. :)
Da se pohvalim odlican bajs sam kupio, sve sljaka kako treba i sve je na svom mestu. Jedina polu-anomalija je viljuska koja ima mali luft, sve ostalo je utegnuto ko na novom. Svratio do drugara kod 25. maja koji radi u Markonijevom servisu i odusevio se kako ide, kaze pa ovo se ne cuje uopste i bolje salta nego ovi novi XTovi. On za viljusku kaze nije to nikakav specijalan luft, ali meni djavo ne da mira, vec shacujem po oglasima, mada slaba je ponuda onih koje imaju Vbrake. Jos cu da se iznerviram i da stavim napred disk. :)
 
Poslednja izmena:
V-brake dosta cuva viljsku, disk ima da je rasturi (sto se tice lufta). Obavezno gledaj koliko imas kila kada kupujes disk kocnice. Imas 80<kg (primer) stvarno je glupo da kacis disk od 180mm ili vise, i 160mm ima da radi odlican posao. Ja sam probao bajs od 9.5kg sa XTR kocnicama gde su rotori bili 160mm napred i 140mm nazad (avid-ovi rotori) i sa svojih 84kg to je odlicno kocilo.
 
Poslednja izmena:
Tu imaš dve matice oko osovine (kontramatice), koje moraju da budu stegnute jedna na drugu, da se ne bi pomerale, ako si okrenuo samo jednu vratiće ti se luft, moraš i drugu da zategneš za prvu i to u položaju da nema ni lifta, a da se točak okreće bez otpora. Ovo je ono što ja znam, pojma nemam da li postoje drugačiji sistemi.

nije tako kao na matorim tochkovima sa konusima.
ovde je industrija i ima samo po jedan shraf..tj ne izgleda bash samo kao shraf vec i kao poklopac izmedju osovine i lezaja/kasete.
 
Ub - Liso Polje
Evo i poslednjeg dela vožnje BG - UB - BG. Posle predivne vožnje oko sela Šarbane, usledila je mala avantura po Polju koje sam sasvim slučajno izabrao, kao prečicu do Draževca. Prečica umalo da mi presedne, jer sam promašio skretanja nekoliko puta :), ali zato je sveukupan utisak fantastičan (ko ne žuri). Samo za MTB, jer putevi uglavnom nisu asfaltirani, a pritom imaju ogroman broj rupčaga, kao bombe da su padale. Preporuka za opuštenu vožnju kroz prirodu. Ko hoće brda, u povratku do Beograda može da bira da li će levo na Mislođin (razrovan asfalt) ili pravo na Draževac, Vranić i Meljak (dobrim delom loš asfalt, mada mislim da je bolji nego kroz Mislođin).

Put kroz Draževac, Vranić i dalje tada nije snimljen zbog baterije. Ali, naknadno sam snimio deonicu, pa će biti jednog lepog dana.

http://www.youtube.com/watch?v=_XnugRBwPAo
 
U subotu su Dani mađarske kuhinje, ono što smo Canić i ja pomenuli pre par strana. Odličan gulaš kojeg vredi probati. Pretprošle godine bio 250 din, sad je verovatno oko 300 dinara, mada ima cela ulica puna kotlića sa gulašima, pa ima i raznih cena.

http://www.cikloberza.com/last_minute_show.php?id=954 - ovde ima u detalje.

Ko je voljan - dobrodošao. SAMO, ako neko bude hteo ići, nek' ponese rezervnu gumu (da, moram napomenuti to, jer ima ljudi ne nose, a hoće da voze 100km) i iole neku kondiciju. Mahom se vozi u grupi i ako ispadnete iz nje, nagrabusili ste ga ako vas na'vata banatski vetar. Kao i uvek, od količine ljudi zavisi i broj/brzina grupe, al' ide obično brža (33+ km/h) i sporija (25-27km/h).
 
To je stavljeno da ne dođe neko ko vozi bajs do prodavnice, pa bi sad ''malo'' da se provoza. :)
 
Ja nisam vežbao u poslednje vreme, ali kondicije za ždranje gulaša obično imam. ;)
Nažalost, ovo će ipak proći bez mene. Ali lep vam provod, ko god išao.

@Ivan Kako ide montiranje tog novog bajka?
 
Za vikend najavljuju normalno vreme, 25+ stepeni. Nažalost, ja do Skorenovca imam ~60 km i morao bih da krenem već oko 8, pa ipak teško da će mađarska kujna da me vidi. I bar da u povratku imam vremena da obiđem ljudski ta usputna mesta, ali miriše mi opasno na "ne". Šteta, ali ne može se sve. Ostaje pitanje kako iskoristiti to malo lepog vremena?
 
@cane Montiranje završeno, bajk klizi odlično, juče sam ga izveo u prvu vožnju, do faksa, pa onda Slavija, Bulevar, i čujem ja kako kavez prednjeg menjača malo malo pa kači najveći zupčanik, stanem na tortoar negde iznad bazena Olimp, krenem da ga nameštam, namestim ga, stežem ga šrafom za ram, a šraf nikako da zapne, ja još koji okret i puče šraf (pu je*em ti kineske šrafove) i na te operacije mi je otišlo 20 min do pola sata jer nisam imao sav potreban alat, skinem menjač skroz i sreća da sam bio blizu Planet Bike-a u bulevaru. Tamo sam se zadržao još jedno 30-40 min, i zato sam se vratio kući kad se već smračilo, vozio sam dole pored vojnog otpada ispod pevca u totalnom mraku (nema uličnih svetiljki) i bez svetla na bajsu. Naravno umastio sam i ruke i rukavice, a i kačket mi je pao s glave u nešto smrdljivo, kad te krene krenulo je.
 
Poslednja izmena:
Za vikend najavljuju normalno vreme, 25+ stepeni. Nažalost, ja do Skorenovca imam ~60 km i morao bih da krenem već oko 8, pa ipak teško da će mađarska kujna da me vidi.
Pa Cane imam i ja toliko, ako ne i vise, pa ne planiram da krenem u 8, nego u 10.
Ajde vozi to, i ne kukaj, mozda je poslednje lepo vreme u ovoj godini.
 
Zna li se kada će biti povratak?
 
Obično bude oko 14 - 14.30h. Mada... redovno se pogubimo svi i vraćamo se kako se ko sa kim prvi nađe i oformi grupicu. :)
 
Poslednja izmena:
Hvala, vozimo se u subotu.
 
Ja isto dolazim ako sve bude islo po planu, mada bih voleo da je start nekih 1h ranije, sad je mrak vec u 18h, ovako ce se voziti uz kracu pauzu al dobro nije ni to lose :)
 
Nocas brzinskih 15-ak km po pokislom i maglovitom Va, bese lepo - meni, ne i ljudima koje su budili krici pokislih v-brakeova :d :d
 
Nastavlja se borba za nasip u bloku 45, NBGD, zelim da i tamo dobijemo biciklisicko/pesacku stazu.



Stigao danas odgovor.


Република Србија
Град Београд
Градска управа града Београда
Секретаријат за саобраћај
Одељење за информисање и
информационе технологије
18.07.2013. године
27. марта 43
11000 Београд
тел. (011) 2754-458, факс 2754-636
е-mail: [email protected]

Г.О. Нови Београд

Предмет: Одговор на захтев xxxxxx
Поштовани,
поводом захтева поштован xxxxx да се на насипу после окретнице аутобуса у улици Др Ивана Рибара врати уклоњени знак којим је забрањен саобраћај моторним возилима, обавешатавамо вас следеће:

Законом о безбедности саобраћаја („Службени гласник РС“, бр. 41/09, 53/10 и 101/11) је чл. 157. и 158. дефинисано да техничко регулисање саобраћаја на општинским путевима и улицама у насељима врши орган јединице локалне самоуправе надлежан за послове саобраћаја, односно Секретаријат за саобраћај.
Статутом града (''Службени лист града Београда'', бр. 39/08, 6/10 и 23/13; члан 77, став 1, тачка 11) дефинисано је да се Градска општина преко својих органа стара о изградњи, одржавању, управљању и коришћењу сеоских, пољских и других некатегорисаних путева.
Одлуком о улицама, локалним и некатегорисаним путевима (''Службени лист града Београда'', бр. 3/01,15/05 и 29/07) у члану 4. одређено је да су некатегорисани путеви сеоски путеви, пољски путеви, шумски путеви и путеви на насипима за одбрану од поплава.
На захтев Градске општине Нови Београд овај Секретаријат је актом IV -03 344.3-613/2003 од 06.05.2003. године наложио постављање знакова за забрањен саобраћај у оба смера са допунском таблом „осим за интервентна возила“ на насипу код шљункаре према Остружничком мосту.
Увидом у Катастар РГЗ-а констатовано је да се пут на насипу налази на КП 6703/1 КО Нови Београд на којој је ималац права коришћења ЈВП „Србијаводе“, ул. Булевар уметности 2а.
С обзиром да се путем преко насипа приступа великом броју објеката на води и поред воде и да је постављени знак највероватније намерно уклоњен-уништен, овај Секретаријат је мишљења да је потребно да са ЈВП „Србијаводе“ поново размотрите начин приступа заинтересованих корисника и дефинишете начин коришћења пута на насипу.

Сектор за безбедност саобраћаја и информисање
Одељење за информисање и информационе технологије

Trazio sam da vrate znak, koji je kako oni kazu neko ukrao, a oni mi odgovore da ja treba da razgovaram sa Srbijavodama o definisanju novog nacina pristupa ?
Gradjevinska inspekcija jos nije smislila odgovor, jer i dalje od njih nista nisam dobio , kao ni Elektrodistribucija, Vodovod.
Nisam imao vremena da se vise smaram sa njima , ali sam povremeno prijaljivao opet parkiranje u okolini nasipa.
Obzirom da ovi iz gradujevinske ne odgovaraju, videcu za poverenikom, sta zanaci da moze nekoga da kazni maksimalno 200 000 din, ( 2 x 100 000 din), za jedan prekrsaj. Ukoliko je to tako, da li to znaci da ako prijavim svaki od tih objekata pojedinacno, a oni mi opet ne odgovore nista, da ce podneti npr 200 prijava za nepostovanje zakona i naplatiti im 200 x 200 000 ? Verujem da je tako, ako jeste, podnecu 200 prijava, sa satelita i ovako, sve isti tekst, samo razlicita fotka, odneti da mi odstampaju ili kod mene odstampam(crno/belo) i trazim da mi zavedu 200 prijava , svaku pojedinacno.

Jos neki odgovori.

Република Србија
Град Београд
Градска управа града Београда
Комунална полиција
XXXIII - 01 број: 07-255/2013
2.10.2013. године
КС

Београд
Макензијева број 31


Поводом Ваших поновљених пријава које се односе на више комуналних проблема у зони Савског насипа од трамвајске окретнице у Блоку 45 па до Остружничког моста, ГО Нови Београд, обавештвамо Вас да смо Вам у више наврата упутили дописе о поступању Комуналне полиције и мерама које смо предузели у циљу решавање наведених проблема и то дана 5.8.; 16.8. и 19.9.2013. године.

Такође Вас обавештавамо да смо од Министарства унутрашњих послова, Управе собраћајне полиције добили информацију да су у периоду од 22.9. до 23.9.2013.године, у различитим временским интервалима, вршили појачану контролу саобраћаја на наведеној локацији и том приликом су предузели законске мере према прекршиоцима саобраћајних прописа, санкционисали 10 возача и издали налог за уклањање 4 непрописно паркираних возила. С тим у вези, уколико се проблем непрописног паркирања и бахате вожње и даље понавља, пријаву можете упутити и Министарству унутрашњих послова.

Комунална полиција ће и у наредном периоду, по утврђеном распореду, обилази локације на територији читавог града и у складу са својим овлашћењима, поводом затечених појава и лица која нарушавају комунални ред, предузима мере како би се те појаве убудуће спречиле, а лица казнила.
 
Poslednja izmena:
Super je vreme, mada nigde nisam isao na duzu voznju, ali svaki dan sve sto treba zavrsim biciklom. Postao sam bahatiji, pa sam danas isao da klopam, procenio da u lokalu ima dovoljno mesta, uterao bicikl, seo i narucio klopu. Idem u prodavnioce gde mogu da ubacim bicikl, nekim musterijama naglasim da moraju da mi obezbede mesto za bicikl, ukoliko zele da dodjem :)
 
Nazad
Vrh Dno