Šta je novo?

Battlefield: Bad Company 2 [Xbox 360 & PS3]

Salis se da je bilo siptara? :) To je generalno dobra ideja, razlicite frakcije imaju razlicita oruzja, ali ne znam da li bi to voleo, onda bi morali da naprave bukvalno identicna oruzja za obe strane, i tek onda ne bi imala veze sa stvarnoscu.. nema svako americko/nemacko oruzje, identicnog pandana u ruskoj varijanti.. Jedino sto su M16 i AN94 da kazes donekle slicni, menjali bi im statistike da bi se potrefilo sa suprotnom stranom i onda bi se bukvalno samo po 'skinu' razlikovala oruzja, a to mi se nimalo ne svidja, bas je car da je svako oruzje unikatno..
Ocigledno je da je BC2 brza igra od BC1, i tebi cucavcu to ne odgovara.. :)
 
Jeste, BC2 je brza igra.......
Voziti dzip ili tenk u BC2 vise podseca na Motorstorm, nego na BC1 :D :D
A za svako oruzje kod jednih imas pandan kod drugih......
A treca strana je uglavnom koristila kineske kopije svega :d :d :d
 
Skidao sam ja mete koje trče i skaču sa susednih ostrva, bez brige. :)
Nije problem u brzini već u tome da su upropastili dobru igru. Zarad čega, da navuku MW2 igrače?

U prvom delu (opet ja) mortar je totalno drugačije radio. Obeležiš metu (tenk na primer) i preuzmeš kontrolu jedne rakete. Možeš upravljati njome, ali je inertna do zla boga a sve vreme ti je tagovana meta obeležena. Možeš promašiti ako se dovoljno brzo pomeri. Za to vreme su veoma izložen klanju (jer stojiš tamo odakle si nišanio tenk i kontrolišeš raketu. Ovde pozoveš "air strike" i skoniš se, možeš i da zgineš, svejedno je. Nož, bre ej, easy mode u BC2. stisneš /\ ili R2 i on prikolje nekog i vrati nož nazad. Prc, u prvom delu se na /\ vadio i koristio nož ali je ostao u ruci. I u većini slučajeva je iz 2 zahvata klanje bilo uspešno. Ako hoćeš da pucaš, R2 (default promena oružja). Ako ovako nastave u trećem delu će biti kombo poteza kao u SC Conviction. :(
 
A za svako oruzje kod jednih imas pandan kod drugih......

Da, ali na ustrb realnosti :) Koji je pandan za UMP 45 recimo.. To je funkcionisalo u CS-u, jer je bilo manje oruzja, kazem, voleo bi to, ali da ne menjaju previse prave karakteristike pusaka samo da bi se izjednacile sa drugom stranom..

Nije problem u brzini već u tome da su upropastili dobru igru. Zarad čega, da navuku MW2 igrače?

Pa, ne verujem :) Hteli su malo brzu igru, u smislu malo manje mape, brze dolazenje do akcije, vise ucestovanja u akcijama.. mene su uboli, stvarno mi nije zanimljivo da trcim 5 minuta dok ne vidim nekoga, ne kazem da je tako bilo u prvom, ali po broju ubistava/poena koje ste imali u prvom delu, vidim da je tu bilo dosta manje akcije..

EDIT: ne branim ja, nego vi previse kukate :) meni jeste bolja od KZ2 i MW2 zajedno.. :)
 
Poslednja izmena:
Kukamo jer smo igrali prvi deo i očekivali bolji drugi deo a ne kompromise da bi dečurlija koja je arčila COD4 godinama prihvatila da igra i ovo.
 
Za ubistvo je bilo 10 poena, za pomaganje u ubistvu 3-6.....
A trcanje te je teralo da malo razmisljas pre nego sto se zaletis, jer znas koliko moras da predjes opet.....
Ali dobro, da progovorimo tvojim vozackim recnikom.....
Vozio si GolfaMW 2 i presao si na kragujevackog punta i ti si vise nego zadovoljan...... (i nema zastavica :d )
A neko ko je uzivao u npr udobnosti francuskih vozila, treba da se privikava na taj isti punto.......
E sad ti je jasno zasto toliko smaraju veterani....
Bole ih stare kosti :p :p :p
 
Nazalost trenutno nisam u mogucnosti da igram BC, zbog raznih obaveza, ali koliko vi kukate proci ce me zelja za igranjem. :D
 
Za ubistvo je bilo 10 poena, za pomaganje u ubistvu 3-6.....

I kakve veze ima da li dobijes 5, 10 ili, 50, 100 na kraju? :) Samo vama koji palite igru sa mentalitetom "cetvrtak je vece da osvojim Ace Pin, a sutra cu da osvojim Nemesisa" :)

A trcanje te je teralo da malo razmisljas pre nego sto se zaletis, jer znas koliko moras da predjes opet.....

Pa eto, vama je to zanimljivo iz nekog razloga, Cveji svejedno jer ionako ne trci dalje od svoje baze :) ali meni to stvarno nije zabavno.. Ajde da stalno imam dostupno vozilo, sa dobrom fizikom, pa bi mozda i bilo cool, ali da 70, 80 % igranja trckaram kao budala, i mozda ubijem nekog na kraju, stvarno mi to nije zanimljivo, ali dobro meni su uvek vise odgovarale CQC igre..

Nazalost trenutno nisam u mogucnosti da igram BC, zbog raznih obaveza, ali koliko vi kukate proci ce me zelja za igranjem. :D

I vidite kakve efekte imate na ljude... :) Ne slusaj ih leba ti.. :)
 
Poslednja izmena:
I kakve veze ima da li dobijes 5, 10 ili, 50, 100 na kraju? :)
Pa eto, vama je to zanimljivo iz nekog razloga, Cveji svejedno jer ionako ne trci dalje od svoje baze :) ali meni to stvarno nije zabavno.. Ajde da stalno imam dostupno vozilo, sa dobrom fizikom, pa bi mozda i bilo cool, ali da 70, 80 % igranja trckaram kao budala, i mozda ubijem nekog na kraju, stvarno mi to nije zanimljivo, ali dobro meni su uvek vise odgovarale CQC igre..
I vidite kakve efekte imate na ljude... :) Ne slusaj ih leba ti.. :)

Pa ima veze......
Prvo, ti u drugom delu za jedno ubistvo mozes da dobijes vise poena nego za ceo mec u BC1.....
Drugo, na velikim mapama skoro da imas uvek dostupno vozilo tako da nisi u pravu.....
Trece, ne kapiram tvoju opasku na fiziku vozila u BC1 koja je bila jedna od najrealnijih....Ali ok, tebi odgovara i LFS, pa je to onda ok :p
Cetvrto, da ne bi trckarao i da se ne bi spawnovao u bazi, zato su se squado-vi cuvali i vodili racuna jedan o drugom...
I najvaznije, sa obzirom na mali broj poena pobedniku meca su se DUPLIRALI poeni sto je teralo ljude da igraju timski....
A U BC2 je bitan samo svoj score i k/d ratio (pomenucu, pa makar platio turu) a ne timska igra....
Jer on ce da ima 7k poena, bez obzira da li je njegov tim dobio/izgubio....
 
U prvom delu si morao da pređeš brdo ili dva da bi video akciju. I postojalo je nešto što se zvalo APC. Nije služilo za pucanje koliko da se više od 2 čoveka prevezu do akcije.

E sad, kad izgine ceo squad lepo ti piše, čak ti i izgovori (na ruskom, engleskom ili arapskom) da si poslednji živ i da ne gineš (da se skloniš) dok se neko ne spawnuje ko tebe.

Conquest je bio mnogo ozbiljniji i neuporedivo rasprostranjen po mapi. I da, imalo je da se pešači od zastave do zastave. Ali to nije niko radio jer će te snajperi skinuti. :) lepo uzmeš tenk pa se dovezeš s njim, ako kapija nije otvoena, gazi preko. :) helikopterima se veoma efikasno prelazilo s jednog kraja mape na drugi.

I 2 metka iz LMGa su samo svrab izazivala :)
 
@ Pilac

Opaska je bila na BC2 vozila, koja imaju 'fiziku' :) pa ne bi u njima voleo da provodim previse vremena.. ne znam kakva su bila u prvom delu. Voleo bi da probam neke mape iz BC1, bice ih sto posto, ali cisto kao promena ritma, ne bi voleo da su sve ogromne.. kao sto mi dobro dodje Nelson Bay nekada, na kom znas da neces morati da razmisljas o tenkovima.
I opet ti poeni i nagradjivanje ljudi virtuelnim stvarima :) To samo pokazuje mentalitet sadasnjih igraca, wooow, duplirali mi se poeni, sad kad neko ode na moj profil videce koliko imam vise poena od njega :d Siste mi jaja za to sto bi rekao Ppredrag :) Treba dovoljan motiv da ti bude sto si pobedio, kao sto je bilo u starim igrama, a to sto nije dovoljan motiv je problem do igraca.. Ja ne podnosim kad izgubim generalno, i to mi je dovoljan stimulans da pobedim, a ne to sto cu dobiti vise poena, lol :)
 
Poslednja izmena:
Aj veterani smarate uzasno, ako vam se ne svidja igra ne igrajte je, nama je ovo odlicno pored svih manjih mana.
Ne postoji savrsen MP.
 
kad bude izašao nastavak demons souls ili dead space i ispostavi se da je krš tebi jer si igrao prvi deo a dođe tamo neki boris i kaže "woow do jaja je ima zastavice" ti ćeš da iskuliraš jer se drugima sviđa a ti smatraš da su loš nastavak napravili. I onda ti dođe kimi koji je obe igre igrao po 5 minuta i kaže ti da smaraš i da pustiš borisa da broji piksele.
 
Ma odoh ja da igram malo, cemu prica, oni ce da patchuju kako njima pase.
Ja cu da igram dok ne smori skroz, ko i KZ2.
 
Sve više paraplegičara (mozgovnih) igra ovo. Retko koja igra može da me natera da ovoliko popizdim
 
Poslednja izmena:
Ja sam doživeo u poslednja dva dana da budem ubiven bez vidnog razloga od strane saigrača. U najvećem broju slučajeva je to medic iz squada koji me potom oživi.

Takođe, nekoliko puta su me ubili saigrači dok sam vozio UAV.
 
Previse se uzdate u random strance da budu normalni :) Ali sam sto posto ubedjen, da njihov de*ilizam podsticu ovi poeni i poencici.. da je sve odmah otkljucano, da nema KD i ostalih statistika, da se samo racuna koliko imas pobeda, sve bi drugacije bilo. Neki lik tamo je mogao da prokomentarise isto tako za bilo koga od vas ovde, kad jurite neku statistiku, recimo onaj Dentist trofej, kao vidi ga ovaj saban, gubimo partiju a on juri da ubije sa repair tool-om :) Svi ovi kolacici samo podsticu takve generacije..
 
Vidiš, ja sam taj trofej dobio dok smo napadali poslednji m-comm u Isla Inocentes. Izvadio sam zube snajperu koji je hteo da ubija Pilca. Vidiš, em sam doprineo pobedi (pride trofej +headshot +savior kill bonusi) :D

A i ono kao, malo sam ponizio protivnika. :)

Ja sam skoro sve svoje trofeje slučajno dobio.
 
:) Ima to i dobrih strana, ne kazem da nema, ali mislim da taj "RPG" nacin igranja MP igara vise steti industriji nego sto dobrog donosi.. Ne bi imao de*ile koji te ubiju pa te ozive, jer ne bi dobili nikakve poene za to, ako bi im jedina statistika bila to koliko imaju pobeda, onda bi se svi trudili da igraju timski.. a ovako moraju da se izmisljaju neki deda mraz nacini da ih zadovoljis, dupliranje poena, da im iskoci torta posred ekrana kad defusira mcom i slicno..
 
E vidiš u BC1 je sve ulazilo u statistiku. Kad dođeš do najvišeg čina to nije kraj. Timkillovi?! Pljus ode čin dole. Gubiš partije? Ode čin dole. Glumiš "usamjnenog odmetnika"!? Opet šljone statistika. Meni se npr dešavalo da imam 15:0 k/d sa snajpom, ali mi opet odem u minus jer nisam išao na zastave, uništavao m-com ili imao kill assist već sam "smrdeo" u žbunju. Znači, nisi igrao timski, evo ti qrac džabe si krečio. Upravo ta komponenta je upropašćena zbog "mase". A ovo što Boris kaže u vezi RPG elemenata u FPS MP igrama, ooo boy, koliko greši. BF2 je i danas primer takve igre iz koje je niklo more modova. Skroz je druga stvar što su balavci bez skila bukvalno pokupovali wallhackove, aimbotove, commander hackove
 
Poslednja izmena:
Jbm li ga, sve su to stvari koje teraju i*iote da igraju timski i da se ponasaju normalno, normalnim ljudima ne trebaju ti stimulansi nadam se.. u prevodu sve se zbog njih to radi i sve se radi njih prilagodjava, da bi oni jadni dobijali poene i nagrade, jer zasto bi se pobogu 'bez razloga' cimali da igraju normalno i da pobede.. Jel gresim, ili i vama normalnima trebaju ove stvari da bi uopste igrali? recite, ne znam da li je samo meni to nenormalno :)
 
BC1 vs BC2

Evo predloga: da batalimo malo pricu 1 vs 2, jer ocito je (bar meni) zasto su od jednog ozbiljnog squad-based fps-a napravili mw2 'killera'. Ima dva razloga: dozvolite mi da ih navedem, i da time eventualno zakljucimo pricu o BC1 vs BC2 :p

Razlog 1: Novac...Novac!.... LOOOOOOVVVVVAAAAAAAA :bre:
2KHc1.gif
Razlog 2: Target audience (preteens & teens :p)
Progod3.png


V...

P.S. Bez obzira na oba razloga, ja uzivam igrajuci bc2 mp...
 
Nazad
Vrh Dno