Šta je novo?

Battlefield: Bad Company 2 [Xbox 360 & PS3]

Neko polako dostiže KZ2 stadijum u "sve mi smeta kad gubim" kategoriji. :)

Zar nisu svi u tom fazonu u ovoj temi? :) Mislim da niko ne ode nervozan na forum da prica o 'manama', kad zaredja 7, 8 pobeda :) Naravno da cemo uvek kriviti neke stvari kad gubimo, ali u principu ubedljivo sam gubio i nervirao se samo kad je drugi tim bio mnogo jachi, odnosno kad je moj tim sastavljen od de*ila... i onda naravno da cu sa cim god da me ubiju, da se nerviram, i da pljujem po svim puskama i klasama... to je najlakse..
 
Poslednja izmena:
Mislim da niko ne ode nervozan na forum da prica o 'manama', kad zaredja 7, 8 pobeda :)

znam da pogresno mislis :). i kad pobedim i kad izgubim mane su tu, i pricacu o njima kad god neko krene da ih negira :D

problem je sto mi ovde (uglavnom) igramo normalno, i nisam primetio da mnogo koristimo exploite i imbalans da pobedimo. kad, zdruge strane uletis da igras protiv tima koji forsira takav nacin igre (kao npr psi sto je poludeo juce), onda stvarno ne mozes da ostanes ravnodusan.
 
Ja ne negiram mane :) Aj daj jos neke pored M60, zaboravio sam sta te bese jos nervira (osim toga sto nema vise trofeja za osvajanje :D :p ). Problem je sto ih vi predstavljate kao ne znam ni ja sta, kao da ne moze da se igra zbog njih uopste, a nikako nije tako.. Ja samo hocu da dokazem tezu da je problem u ljudima koji igraju, odnosno nebalansiranim timovima, u smislu da je nekad jedan tim sacinjen od ljudi koji znaju sta rade, a drugi sacinjen od kokoski koji pojma nemaju sta rade, ili se prave da nemaju pojma... to je problem, vazda bio u MP igrama..
 
^ Zaboravio si sta si se dopisivao sa covekom pre dve strane....
I posle ja izlapetitis :p :p :p
A sto se tice trofeja, kupice Kimi kamuflazni DLC, pa ce opet da jurca punom parom :d :d
 
Aj daj jos neke pored M60, zaboravio sam sta te bese jos nervira

^ Zaboravio si sta si se dopisivao sa covekom pre dve strane....

vala bas :)

Problem je sto ih vi predstavljate kao ne znam ni ja sta, kao da ne moze da se igra zbog njih uopste, a nikako nije tako..

evo ti jedan isto jako gadan: unistavanje mcom-a rusenjem kuce. na prvi pogled zvuci bzvz ali u praksi je katastrofa.

primeri koji mi padaju na pamet:
- nelson gej: od ukupno 6 mcom-a, 3 mogu da se uniste rusenjem kuce. u sustini, sve mozes kako tako da branis, ali rusenje kuce tesko. stanu ti nekoliko ing sa rpg (iz daljine), ili nekoliko recona sa mortarom, jos u kombinaciji sa tenkom ili uav-om iz vazduha.. ti dok ih pohvatas gde su svi -> kuca je u delovima.
- arica: od 8 mcom-a, cini mi se 3 isto se unistavaju rusenjem kuce.

za ostale mape sad nit znam kako se zovu, nit se secam kako tamo stoje stvari, ali je krajnje iritantno kad ti u startu imas nekoliko tacaka koje ne mozes da sacuvas.. naravno, pricamo o partijama gde koji tako igraju, a kako vreme protice sve ih je vise i vise (isto kao sa M60).
 
Pa dobro, ne mogu sve na mapi, da mogu sve ili vecina, ja prvi ne bi ni igrao :) Ne moze nijedan poslednji Mcom na bilo kojoj bazi da se tako unisti, to je najbitnije.. ionako su najzanimljivije partije kad se dodje do poslednjeg Mcoma.. Veci je problem sto moze da se unisti Mcom uletanjem UAV-a nalepljenog sa C4, i vrhunac, UAV ostane ziv posle te eksplozije.. :) Recimo tako neke stvari, kao i onemogucavanje pucanja postavljenog Mcoma kad se ostane bez ticketa.. ali nista to nije tooooliko iritantno da mi bas smeta, jeste ako ti se sve te mane skupe u jednoj partiji, ali to je retkost :) Najvaznije je da ja toliko uzivam pucajuci iz ovih oruzja, u zvuku, nacinu igranja... toliko da kad god upalim konzolu nista drugo mi se ne igra :)
 
Poslednja izmena:
jeste da ne mogu sve, ali opet ako moze pola tako da se unisti (da prakticno ne moze da se odbrani) onda bolje da nisu ni stavljali :).

to za uav jeste malo problem, ali to em nigde nisam video (cuo sam od vas) em opet, taj uav mora da ti se priblizi. ti ako stojis pored mcom-a i cuvas ga, videces ga i imas dobru sansu da ga oboris kad je blizu. ovo je ipak veci problem kad uigrano ruse kuce za par sekundi :trust:

i to sto pomenu kad postavis bombu a nestane ti tiketa.. mada to je tolko mali problem da ga se ni ne setim nikad :)

edit:
pa ne bih ja to definisao kao tolko dobru da mi se nista drugo ne igra, vec ono sto sam rekao jednom: u ovom trenutku nema nista bolje (mislim, fps mp) :)
 
Poslednja izmena:
Perkovima su generalno upropastili igru.

Staviš 12X optiku na VSS i rafalno skidaš glave na 200m. Kako da ne.
4X zoom van recon klase je promašaj!
Magnum ammo je promašaj!
Nema penala za izlazak iz partije!!!
Kill cam i spotovanje, totalno pogrešno.
(u prvom delu se protivnik "spotovao" tako što bi se pogodio jednim metkom a ne da pogledom na jednu stranu mape SELECT i svi obeleženi)

Rušenje kuća je problem, jer ljudi više i neće da brane M-Comm koji je u kući koja se može srušiti.
 
Inace, jedno od boljih objasnjenja razlike izmedju BC1 i BC2.......
BC1 isn't for everybody, takes a certain kind of gamer to really appreciate it.
Maps are way better.
The feeling of Battle raging and you as a part of it was way better.
You get raped at the begining only to rape the noobs as you get better couse of the better damage model.
The wining and loosing actually had an impact on ur points so ppl generally and genuinely are trying to win and thus helping each ather making it a better team play game imo.
U had a feeling that u make a diffrence when u are runing with ur team and helping in taking the diffrent objectives and eventually leading ur team to victory !!
The vehicle combat was awesome and choppers were more realistic and noob unfriendly !!
There was place for strategic thinking and in some cases it was actually done !

on the ather hand


Graphics are obviosly better in bc2
BC2 is way faster game couse of small maps and fast deaths.
BC2 easier for noobs or unskilled players
Easier to learn and to jump in to each game as u instantly get into action
The controls are easier and slightly better imo (u can feel it after playing bc2 and going back to bc1)

U choose

I za kraj: :d :d

BC1 on a one on one it was generally the one who is better who wins instead of the one who starts shooting first
 
Ne uzimam za ozbiljno ljude koji umesto 'You' stavljaju 'U' :)
 
Vidi ga Kimeee sto prati moje statistike ! :D Oces da mi budes PR ili staticar ? :p
Brate sve nas nervira bilo koja igra kad gubimo, tako je i sa BC2.
Evo i ja i Zmay izgubimo 10 partija za redom jer nam je tim tuga, nema sile da dobijes.
Treba da ukinu tu glupost da se moze Mcom shebati sa rusenjem zgrade, ne znam sta ima to znaci uopste ?
Ne kapiram kojim se metodama vode kad balansiraju igru ?
 
Posto je zamrla GT tema, Boris je resio da malo ovde mudruje....:d :d :p :p
 
Ne hvali se staticar da je nabacio zelenu beru :)

04282010-004.jpg
 
Pa onaj Dr. Pepper DLC, koji ce se placati, a dobijaju ga dzabe oni koji koriste samo M60 :)
 
Ispada da samo snajeprima (od konvencionalnog oružja) gravitacija utiče na putanju metka. I to ne svim, već M24, M95, GOL i SV98. M95 se tretira kao HeavyMG pa može i vozila da ošteti.

VSS, SVU i Type88c navodno nemaju uticaj gravitacije na putanju. Ako je tako, nije ni čudo što svi snajpuju sa m60.

Bullet drop: Vital to recon players engaging long-range targets, bullet drop is the result of a gravity effect places on certain weapons. The M24, SV98 and GOL all fire a projectile referred to in the game files as ‘sniper_bullet’, which gradually dips over distance – this dip is identical for all three weapons, as they are all using the physics of the same file. The M95 fires an ‘HMG_bullet’ which also dips at the same speed, and can damage lightly armoured vehicles such as jeeps and helicopters. By comparison, the T88 S, SVU and VSS all fire a ‘bullet’, which is not affected by gravity.
 
staticar? ili mislis statisticar? :)

a PR tebi ne treba, dovoljan si sam sebi :D
Hahaha :D
Namerno sam rekao staticar aludirajuci na onaj mec kad si se stekao kao Recon na Arici. :D

Pazi sa m60 kad stavis optiku mozes ladno da skines snajpa jer puska bukvalno ne trza, a ima najveci DMG u igri posle ona 2 snajpa.
 
Ajte veterani, put pod noge, smorili ste :p Moguce da ce se patch razlikovati od ovog za PC, cim su ga ovoliko odlozili, mozda su jos neke stvari popravili osim balansa oruzja..
 
Izraz "smor" je dobio novo značenje u svakoj FIFA temi u kojo ti učestvuješ Borise. :)

Ako je tebi normalno da LMG ima optiku i meci ne osećaju gravitaciju dok snajperi trpe od iste, onda igraj MW2. Ti si kukao na sva zvona na prokletu sirenu, a totalno krš izbalansirana oružja ignorišeš.
 
Pa nije normalno, ali mogu da pretpostavim zasto su to uradili, ta tri snajpera koja imaju gravitaciju nanose i najveci damage, zar ne? Pa onda im je verovatno bila ideja da ti sa 12x optikom ne mozes bas tako lako da ubijas, vec da malo uracunas i gravitaciju... nije realno da samo oni imaju, ali pretpostavljam da su mislili da je to najbolje resenje.. dok verovatno nisu racunali da ce LMG-evi biti tako efikasni na daljinu.. aj da sacekamo da vidimo sta ce patch doneti, pa onda da nastavimo da kukamo..
 
Ne možeš porediti .50 metak iz M95 sa bilo kojim metkom iz bilo koje assault puške ili LMG. Snajperi (GOL, M24, SV98 i M95) su predviđeni da ubiju jednim metkom. Jer so sledećeg metka imaš skoro 3 sekunde. A Assault puške, LMG i ostali seju po koliko komada za to vreme?

M60 koji roka 10 metaka u sekundi još sa 2 metka ubija treba da ima optiku????

Jedino snajperi treba da imaju optiku. Oni ubijaju jednim metkom, ali moraju da pogode taj jedan put (ako uračunaš uticaj gravitacije, treba biti spretan). A sa M60 ne moraš u prvih 80 metaka da pogodiš, dovoljno je naredna dva da pogode metu i eto ti. Još nema uticaja gravitacije. Znači stisneš SELECT i kada se 2 crvena trougla dodirnu stisneš R1 i držišdok ne dobiješ 50 +10 poena. I tako ponavljaš u nedogled. I kada je tako, nije ni čudo što svaki drugi noob ima M60 sa optikom.

Tebi je to podnošljivo a smeta ti sirena? :D
 
Ne pazi, definitivno se slazem da LMG ne treba da ima 4x zoom, ali razumljiva mi je ta gravitacija na najjace snajperske puske, jer ipak ti imas 12x zoom, LMG nema, i moraju malo da ti otezaju kad vec mozes da pogodis nekog na drugom kraju mape :)
I nesto ne vidim da je manji broj Recona od Medica, cak sta vise.. :)
 
Odigrah malo Harvest Day na BC1.......
I shvatam zasto ga neki ne vole......
Pa tezi je 5 puta od HC moda u BC2 :d :d :d

PS. Borise, konstantnim kretanjem izbegavas 90% snajpera jer ne znaju da upucaju mete dok se krecu....( sto tebi kao Assaultu odgovara, za razliku od Eng-a ili Recon-a...)
Ali od sarca koji rasipa nikako ne mo's pobeci :p :p
 
Da ti nemaš optiku na LMG ne bi mogao ni u snu da pomisliš da s istim gađaš nekog ko je daleko. Ovako, pošto ipak možeš da zumiraš i gravitacija te ne sprečava, LMG ispada bolji snajper od snajpera. A to je pogrešno.

Balans oružja je u prvom delu bio taman kako treba. Neka oružja su imala red dot nišane, neka su bila ubojitija. Pride, u zavisnosti od frakcije (US, Russia, Šiptari) je bio drugačiji izbor oružja. Rusi nisu imali M60 na primer. Pa je imalo veze za koju frakciju igraš u partiji. To takođe treba da uvedu nazad.
 
Nazad
Vrh Dno